aprilia sr kompo keitimas

Motorolerių remontas, techniniai klausimai ir problemų sprendimai
Motonaujokas
Pranešimai: 32
Užsiregistravo: 2017-03-27 20:38
Karma: 0

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė Motonaujokas » 2017-07-01 21:32

sveiki,pas mane aprilia sr seniau buvo ipurskimas ir dabar persidariau i karba bet yra viena problema,kompas zvakes kibirsties daznuma regulioja pagal oro slendes atsidaryma seniau jis buvo ten kur dabar stovi karbas todel jam vietos nera kur det.Pagrindine problema su oro slende yra ta jog jeigu jos neprijungsi motoroleris kursis bet nevazios nes jeigu duosiu gazo jis iskarto uzges,o jeigu nustatyciau oro slende ant maksimalaus atidarimo motoroleris pavazioja gal 10min uzgesta ir poto jau nesikuria kol nepakeiti zvakes.Todel galvoju pakeisti pagrindini kompa bet nezinau i koki,gal uztektu tiesiog nusipirkt kita komutatoriu ir teisingai sujungus jis normaliai kibirsti duotu? kas buvot susidure su panasiom problemom parasykit i pm.
Prikabinti failai
$_1.JPG
$_1.JPG (29.84 KiB) Peržiūrėta 8356 kartus


Vartotojo avataras
mykolaila
Pranešimai: 592
Užsiregistravo: 2015-10-22 19:37
Karma: 348

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė mykolaila » 2017-07-01 22:10

Hmm.. Kazka tu maisai. Kibirksties impulsas tikrai ne nuo sklendes paduodamas o is holo daviklio. Sklendes atidarymas reguliuoja tik misinio kieki paduodama I cilindra. Jei sakai kad 10 min vaziuoja paskui dingsta kibirkstis, ar atsalus varikliui neatsigauna? Ieskoti reikia tada kodel dingsta kibirkstis. As pradeciau nuo komutatoriaus (jei dingsta uzkaitus varikliui).
Motonaujokas
Pranešimai: 32
Užsiregistravo: 2017-03-27 20:38
Karma: 0

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė Motonaujokas » 2017-07-01 22:37

ne tu ne taip supratai,as turejau omeny jog dabartiniu atveju kompas kibirsti reguolioja pagal sklendes atidaryma,kai pvz nori daugiau greicio pasuki trosa ir oro sklende labiau atsidaro ir automatiskai patenka daugiau oro bei padazneja kibirstis.O dabar pas mane vietoj tos oro sklendes yra karbas,o tos sklendes nera kur det.As dar turiu tokia teorija jog kol variklis buna saltas,kompas kibirsti duoda geru laiku ir ji sutampa su variklio judejimu todel jis ten kokia 10min veikia tvarkingai,bet poto siek tiek pradirbes kompas pradeda kibirksti duot skirtingu tempu todel automatiskai nesutampa taktai ir niekas neveikia.Dar zinau varianta su dvigubu trosu jog vienas galas eitu i karba,kitas i oro sklende o trecias i vaira bet vel problema jog nera kur det tos oro sklendes.
Prikabinu foto kaip atrodo ta mano oro sklende.
Karbiuratoriniu atveju kaip suprantu buna tas holo daviklis variklyje pagal kuri komutatorius perduoda signala babinai jog si duotu kibirsti reikiamu laiku,o pas mane kiek zinau vietoj to holo daviklio yra tas didelis kompas kuris pats apskaicioja kada reik skelt skierka.
Prikabinti failai
aprilia-sr50-dalys.jpg
Vartotojo avataras
mykolaila
Pranešimai: 592
Užsiregistravo: 2015-10-22 19:37
Karma: 348

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė mykolaila » 2017-07-01 23:09

Holo daviklis yra nepriklausomai ar karbas ar ipurskimas. Jis priklausomai nuo alkuninio padeties duoda impulsa kibirksciai. Pas tave nuo sklendes nebent galejo buti atiduodama sklendes padetis I kompa kad his zinotu kiek kuro purksti. Sklende su kibirksties momentu tikrai neturi nieko bendra. Principas yra toks kad atidarant sklende paduodama daugiau misinio, padidejus misinio kiekiui dideja apsukos. Didejant apsukoms greiciau sukasi alkuninis kuris duoda daznesni impulsa kibirksciai per holo davikli. Sklende - nesvarbu ar karbo, ar tavo, funkcija ji atlieka ta pacia.
Motonaujokas
Pranešimai: 32
Užsiregistravo: 2017-03-27 20:38
Karma: 0

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė Motonaujokas » 2017-07-02 00:31

o tai kodel pavyzdziui kaip as oro sklende palieku neatidares ir duodu pilnai gaza per karbiuratoriu variklis uzgesta net nespejas pavaziot? o tik jeigu sklende buna kazkiek atidaryta apsukos tik tuomet kyla.Gi tada jau ne purkstukai duoda kura o karbas.
Vartotojo avataras
mykolaila
Pranešimai: 592
Užsiregistravo: 2015-10-22 19:37
Karma: 348

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė mykolaila » 2017-07-02 23:16

Kodėl taip vyksta, pasakyt negaliu. Čia bus koks nors niuansas su sklendės padėties signalo perdavimu į kompą. O kas vyksta jei tu tą sklendę išvis atjungi?
Motonaujokas
Pranešimai: 32
Užsiregistravo: 2017-03-27 20:38
Karma: 0

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė Motonaujokas » 2017-07-04 00:20

Jeigu atjungiu tai buna lygiai taip pat kaip slende butu visiskai uzdaryta,taprasme padirba ant laisvu o jeigu tik biski duosi gazo iskarto uzgesta
Vartotojo avataras
CerBeR
Pranešimai: 278
Užsiregistravo: 2015-11-15 13:59
Karma: 85

aprilia sr kompo keitimas

Standartinė CerBeR » 2017-07-05 08:18

gal geriau pradziai parukyt manualus, o paskui kazka krapstyt. be jokiu ziniu kist nagus i tokius dalykus - taip ir gaunasi. ismetei TPSa ir nori, kad tau kazkas veiktu, ECU be jo nezino i kuria puse ir kiek sukasi sklende.
mykolaila rašė:Žinutės nuoroda Sklende su kibirksties momentu tikrai neturi nieko bendra.
TPSas turi, ECU tada zino ar reikes uzdegimo kampa ankstint ar ne.
Motonaujokas rašė:Žinutės nuoroda As dar turiu tokia teorija jog kol variklis buna saltas,kompas kibirsti duoda geru laiku ir ji sutampa su variklio judejimu todel jis ten kokia 10min veikia tvarkingai,bet poto siek tiek pradirbes kompas pradeda kibirksti duot skirtingu tempu todel automatiskai nesutampa taktai ir niekas neveikia.Dar zinau varianta su dvigubu trosu jog vienas galas eitu i karba,kitas i oro sklende o trecias i vaira bet vel problema jog nera kur det tos oro sklendes.

rukyk manualus. kada uzdeginet signalas eina is impulsu generatoriaus. jam vienodai temperatura. dvigubas trosas eina i sklende, antras trosas yra sklendes uzdarymui.
P.S. ne, remontais neuzsiimu.

Grįžti į “Technika / remontas”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra