Honda CRF250L
Honda CRF250L
sHieNaS rašė:Žinutės nuoroda Kas sakė, kad nėra?
Kaip tik turėčiau ryt poryt atsiimti CRFą po apkatkės ir galim lėkt
parašyk įspūdžius. Planuoju imti CRF'ą.
Vilniečių enduro pasivažinėjimai
MrDonas rašė:Žinutės nuorodasHieNaS rašė:Žinutės nuoroda Kas sakė, kad nėra?
Kaip tik turėčiau ryt poryt atsiimti CRFą po apkatkės ir galim lėkt
parašyk įspūdžius. Planuoju imti CRF'ą.
Vel neprasytas Nipponui darysiu reklama, reikes del nuolaidu aptarnavimams rimtai pasikalbeti
Trumpas reziume perkopus 10'000km per pusantru metu:
Vaziuoja beveik visur, tik leciau nei galingesni ir brangesni konkurentai.
Kur nevaziuoja? I smelinius kalnus, ir siaip per puru smeli vaziuoti sunku, nes pritruksta galios, bet nesportuojant ir neturint fetisho atvaziuoti i karjera ir kilineti i slaitus tai realiame gevenime kaip ir nemaiso.
Vaziuoja leciau nei brangesni konkurentai, velgi, siek tiek del galios, siek tiek del svorio (144kg), siek tiek del minkstos pakabos (pries didesnius woopsus reikia stabdyti, nes pakaba kartais sueina iki dugno ir tada jau tampi keleiviu ant savo motociklo).
Prie trukumu irasyciau prastokus stabdzius. Jie veikia, stabdo, bet nera tikslumo.
Kruizinis greitis apie 90km/h
Pateisina savo kaip dualsport koncepcija, pravaziuoja Pabrades rali, ziemos bekeles turus, Crazy fermos trasa CC konfiguracijoje, suvazineja i Norvegija, ir vezioja i darba mieste.
Islaidos per 10'000km:
1000km - pirmas planinis aptarnavimas (apie 70eur lyg)
3500km - keistos galines stabdziu kaladeles (apie 25eur)
8000km - antras planinis aptarnavimas (apie 150eur)
9000km - keista grandine, zvaigzdes, priekines stabdziu kaladeles (apie 120eur)
Vilniečių enduro pasivažinėjimai
rusnietis rašė:
Vel neprasytas Nipponui darysiu reklama, reikes del nuolaidu aptarnavimams rimtai pasikalbeti
O kokį geresnį variantą pirktum (naują ir nevalandinį)?
Vilniečių enduro pasivažinėjimai
MindeM rašė:Žinutės nuorodarusnietis rašė:
Vel neprasytas Nipponui darysiu reklama, reikes del nuolaidu aptarnavimams rimtai pasikalbeti
O kokį geresnį variantą pirktum (naują ir nevalandinį)?
KTM 690 EnduroR arba Husqvarna 701. Tik reikia įvertinti tai, jog jie kainuoja x2 brangiau Bet kitų alternatyvų tiesiog nėra
Vilniečių enduro pasivažinėjimai
Įdomu kaip tas Rally dabar lyginant su CRF'u.
Vilniečių enduro pasivažinėjimai
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Įdomu kaip tas Rally dabar lyginant su CRF'u.
Nemanau, kad rally vertas pinigų. Tas pats variklis kaip CRF250L tik sunkesnis motociklas. O su juo vistiek keliaut ner didelis komfortas. Geriau jau tada dasimest dar biski ir imt KTM
Honda CRF250L
Dar situo mocu apkeliavau Maroka. Kuro sanaudos gavosi 3.5 litro. Turiu atsisiuntes sonines dezes su laikikliais, papildoma kanistra benzinui. Neskubant kazkur vaziuoti atstumais iki 300 km i diena kaip Maroke - vienas malonumas. O tas su stikliuku naujas tai nieko ispudingo. Tipo mini Africa Twin...))) Variklio galia galejo padidinti. Tarp kitko dezes noreciau parduoti.
Honda CRF250L
Atsisiunciau is Amerikos begiu kolele, stabdziu cilindriuko apsauga, variklio apsauga, kanistra. Siaip kiek skaiciau forumuose - investuoti daug labai neverta. Yra net pilnas komplektas 305 cm3. Gali keisti. Na ir galejo lengvesni priejima prie galinio mortiko reguliavimo padaryti.
- Ricardas.BTL
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2016-06-23 16:06
- Karma: 11
Honda CRF250L
Tarp kitko, CRF250L populiariausias moto Filipinuose enduro turams. Pasak organizatorių keičia jais senesnius WR250F, del patikimumo ir dėl to kad turams vis tik nereikia competition stiliaus motocikliukų. Beje kai vedliui sugedo jo dvitaktis krosinukas jis turą pravedė su Honda CRF150L. Praktiškai po kiekvieno posūkio keldavo ant vieno rato jį. Tad akivaizdu kad motociklas tik padeda arba ne, bet važiuoti vistiek reikia mokėti
p.s. jei kam bus idomu, galit prasukdami pasižiūrėt kaip atrdo vienos dienos maršrutas ir tas CRF150L, kurių mūsų rinkose neparduoda, čia:
p.s. jei kam bus idomu, galit prasukdami pasižiūrėt kaip atrdo vienos dienos maršrutas ir tas CRF150L, kurių mūsų rinkose neparduoda, čia:
Paskutinį kartą redagavo Ricardas.BTL 2017-05-23 15:43, redaguota 2 kartus.
Honda CRF250L
Bet sudėtinga ir pavojinga trasa. Akmenys... Nuo molėto šlapio skardžio nesunkiai galima ir numainuot žemyn... su visam...
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF250L
Gal važinėjantys atsakys kaip važiuojasi šituo motociklu ant žvyrkelio? Koks komfortiškas greitis ir ar netampo? Aš kai sveriu 90 kg, bijau, kad ant žvyrkelio daugiau 80 km/h važiuoti bus nebekomfortiška...
Honda CRF250L
MindeM rašė:Žinutės nuoroda Gal važinėjantys atsakys kaip važiuojasi šituo motociklu ant žvyrkelio? Koks komfortiškas greitis ir ar netampo? Aš kai sveriu 90 kg, bijau, kad ant žvyrkelio daugiau 80 km/h važiuoti bus nebekomfortiška...
Tai kad KET leidžia tik 70km/h žvyrkeliu
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF250L
Kad sito motociklo komfortiskas greitis apskritai yra iki 90 km/h. O tampymas, kaip Ricardas ir minejo, priklauso ne nuo zirgo, o nuo raitelio. Po poros metu pertraukos si pavasari vel sedau ant KTM EXC, tai pirmas ispudis zvyrkelyje buvo toks, kad mocas yra nestabilumo virsune. Po keliasdesimt km apsipranti ir suki rankena kaip senais laikais ;D
Honda CRF250L
Aš savo noru greičiau nei 80 žvyrkeliu niekada nevažiuočiau Kiek pažįstamų su mašinom lygiam kely žvyrkeliuose yra apvirtę, pats į kelnes buvau pridėjęs, kai medis artėjo, o mocas nenorėjo sukti
Turbūt esi geras važiuotojas arba sportininkas..
Turbūt esi geras važiuotojas arba sportininkas..
- Ricardas.BTL
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2016-06-23 16:06
- Karma: 11
Honda CRF250L
turistux rašė:Žinutės nuoroda Bet sudėtinga ir pavojinga trasa. Akmenys... Nuo molėto šlapio skardžio nesunkiai galima ir numainuot žemyn... su visam...
Tikrai taip. yra ruožai, kur per lietų žmonės negali grįžti į savo namus, nes tik toks kelias eina. Tačiau kai sausa, ant tų akmenų sukibimas puikus ir CRF L, ar tai būtų 150cc ar 250cc veža puikiai. Šiek tiek tiek gale didesnes žvaigždes uždėję jie, kad įkalnes lengviau imtų.
Honda CRF250L
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Aš savo noru greičiau nei 80 žvyrkeliu niekada nevažiuočiau Kiek pažįstamų su mašinom lygiam kely žvyrkeliuose yra apvirtę, pats į kelnes buvau pridėjęs, kai medis artėjo, o mocas nenorėjo sukti
Turbūt esi geras važiuotojas arba sportininkas..
Tikrai nesu geras važiuotojas, dar laaaaabai daug patirties ir įgūdžių trūksta. Tiesiog labiau mėgstu žvyrus, nei sudėtingus ruožus. O tokių žvyrkelių, kur galima saugiai (su gerom padangom) važiuoti 100+ km/h tikrai yra daug. Turiu omeny kad ir tokius, kur aplink viskas matosi 1 km+ į priekį. Tuo pačiu, noriu didesnio, nei dabar manevringumo ir geresnio valdymo, nei dabar. Ir prisipažinsiu, kad geresnio moco noriu būtent todėl, kad nesu geras važiuotojas Noriu, kad motociklas man padėtų ir darytų darbą už mane
Honda CRF250L
Mocas uz Tave nedirbs. Gl kazkiek istaisys klaida jei uzsuksi rankena pats. Pamenu berods Ukrainoje kelia rode vietinis su Jawa. Pavyti buvo be sansu. O zvyrkeliu gali uzsipusti su CRF 250 L 100, bet kam to? Siaip sis mocas bekeleja vaziuoja neblogai jei nedarai fokusu marokusu kaip motokrosininkas
Honda CRF250L
Ricardas.BTL rašė:Žinutės nuoroda Tarp kitko, CRF250L populiariausias moto Filipinuose enduro turams. Pasak organizatorių keičia jais senesnius WR250F, del patikimumo ir dėl to kad turams vis tik nereikia competition stiliaus motocikliukų. Beje kai vedliui sugedo jo dvitaktis krosinukas jis turą pravedė su Honda CRF150L. Praktiškai po kiekvieno posūkio keldavo ant vieno rato jį. Tad akivaizdu kad motociklas tik padeda arba ne, bet važiuoti vistiek reikia mokėti
p.s. jei kam bus idomu, galit prasukdami pasižiūrėt kaip atrdo vienos dienos maršrutas ir tas CRF150L, kurių mūsų rinkose neparduoda, čia:
Negalejau ziureti 1.25 min, taip skanu, einu pavalgyti O siai 150 cm3 tai dvitaktis turi buti?
Honda CRF250L
Mano draugai turi Sri Lankoje mototurizmo bizni. Tai jie vaziuoja su Honda Baja. Senesnis modelis ir matyt Azijos rinkoms darytas. www.mototurizm.com
- Ricardas.BTL
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2016-06-23 16:06
- Karma: 11
Honda CRF250L
TWIN rašė:Žinutės nuorodaRicardas.BTL rašė:Žinutės nuoroda Tarp kitko, CRF250L populiariausias moto Filipinuose enduro turams. Pasak organizatorių keičia jais senesnius WR250F, del patikimumo ir dėl to kad turams vis tik nereikia competition stiliaus motocikliukų. Beje kai vedliui sugedo jo dvitaktis krosinukas jis turą pravedė su Honda CRF150L. Praktiškai po kiekvieno posūkio keldavo ant vieno rato jį. Tad akivaizdu kad motociklas tik padeda arba ne, bet važiuoti vistiek reikia mokėti
p.s. jei kam bus idomu, galit prasukdami pasižiūrėt kaip atrdo vienos dienos maršrutas ir tas CRF150L, kurių mūsų rinkose neparduoda, čia:
Negalejau ziureti 1.25 min, taip skanu, einu pavalgyti O siai 150 cm3 tai dvitaktis turi buti?
Tai kad keturtaktis: http://www.hondamotorbikes.co.nz/bikes/xr150l/
Tikslus pavadinimas XR150L.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra