Eismo įvykių statistika 2011-2014
Eismo įvykių statistika 2011-2014
Jei kam įdomu - motociklas ne taip dažnai pakliūna į eismo įvykius pagal pateikiamą statistiką.
http://www.lakd.lt/files/avariju_statis ... 1-2014.pdf
Kodėl kai kurie valdžios atstovai sako, kad motociklas yra 7 kart pavojingesnis už automobilį?
Eismo įvykių kaltininkai 2014 m. :
Vairuotojai 2053 (61,74 %)
Motociklų vairuotojai 83 (2,50 %)
Mopedų vairuotojai 49 (1,47 %)
Pėstieji 267 (8,03 %)
Dviratininkai 174 (5,23 %)
Kiti 699 (21,02 %)
Motociklų vairuotojai yra 2-oj vietoj po mopedų vairuotojų.
Manau per metus vien BMW vairuotojai be stažo padaro tiek ar daugiau avarijų. Neteko girdėti, kad motociklas "nuneštų" stotelę, o Vilniuje buvo vos ne kas savaitę.
dar įdomi lentelė:
http://www.lakd.lt/files/avariju_statis ... 1-2014.pdf
Kodėl kai kurie valdžios atstovai sako, kad motociklas yra 7 kart pavojingesnis už automobilį?
Eismo įvykių kaltininkai 2014 m. :
Vairuotojai 2053 (61,74 %)
Motociklų vairuotojai 83 (2,50 %)
Mopedų vairuotojai 49 (1,47 %)
Pėstieji 267 (8,03 %)
Dviratininkai 174 (5,23 %)
Kiti 699 (21,02 %)
Motociklų vairuotojai yra 2-oj vietoj po mopedų vairuotojų.
Manau per metus vien BMW vairuotojai be stažo padaro tiek ar daugiau avarijų. Neteko girdėti, kad motociklas "nuneštų" stotelę, o Vilniuje buvo vos ne kas savaitę.
dar įdomi lentelė:
Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014
čia nereikia bandyti protu suvokti valdžios
panašiau buvo ir su "žalių rodyklių" mažinimo argumentais... visiškos "pievos"

- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014
Paskaičiuokime, kiek procentų nuo visų motociklininkų padaroma avarijų.
Aš palyginau praeitais metais ir motociklininkų, patenkančių į avarijas procentas buvo didesnis nei automobilininkų.
Aš palyginau praeitais metais ir motociklininkų, patenkančių į avarijas procentas buvo didesnis nei automobilininkų.
Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014
tai tas procentas gali labiau keistis ne nuo eismo įvykių kiekio, o nuo priregistruotų motociklų kiekio
kuo daugiau motociklų - tuo jie saugesni?

Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014
Klaidinga lyginti santykį nuo visų tos kategorijos. Tai parodo tik santykinę dalį.
Manau realiai ką reikia skaičiuoti - kaltininkus, turinčius tą kategoriją.
Jei tipas, neturintis kategorijos, potencialiai pažeidinėja, tai jam ir kategorijos atėmimas negresia, nei baudos paskyrimas - jis vistiek pažeidinės su bet kokia transporto priemone.
Atėmus neturinčius TA kategorijos įvykių vairuotojus, gaunam padoresnį vaizdą. 50 proc auto vairuotojų sukelia įvykius iš visų auto įvykių ir apie 40 proc moto vairuotojų iš moto įvykių sukelia eismo įvykius.
Galima ir kitaip skaičiuoti.
Užvažiavimas ant pėsčiojo 2014m. 1077 (32,39%) tai didžiausia visų eismo įvykių dalis.
Kadangi nėra tokios statistikos kur parodo, kad tr. priemonė užvažiavo ant pėsčiojo, imkim procentą tenkantį konkrečiai grupei.
Kaltininkai motociklų vairuotojai 83
Kaltininkai lengvųjų vairuotojai 1872
Viso 1955. Procentaliai moto 4,2% auto 95,8%.
Tuomet užvažiavimams ant pėsčiųjų tenkančios dalys:
moto - 43 žmonės (nors realiai gal tokių ir nebuvo visai, bet čia tik santykis).
auto - 1034 žmonės
Jei, tarkim, valdžia nusprendžia pagerinti situaciją ir iškelia tikslą išgelbėti kuo daugiau žmonių sumažinant tokių įvykių skaičių 10 proc vienai kategorijai. Kur sugriežtinus taisykles bus išgelbėta daugiau žmonių?
Beje, kur matėt 3proc promilių girtą motociklo vairuotoją? Jei šniūras net nepastovi - jis su auto dar gali važiuoti (ir kaip matom reportažus - vairuoja), o su mocu - 90% net nepastovės.
Dar citata iš tos pačios statistikos:
Manau realiai ką reikia skaičiuoti - kaltininkus, turinčius tą kategoriją.
Jei tipas, neturintis kategorijos, potencialiai pažeidinėja, tai jam ir kategorijos atėmimas negresia, nei baudos paskyrimas - jis vistiek pažeidinės su bet kokia transporto priemone.
Atėmus neturinčius TA kategorijos įvykių vairuotojus, gaunam padoresnį vaizdą. 50 proc auto vairuotojų sukelia įvykius iš visų auto įvykių ir apie 40 proc moto vairuotojų iš moto įvykių sukelia eismo įvykius.
Galima ir kitaip skaičiuoti.
Užvažiavimas ant pėsčiojo 2014m. 1077 (32,39%) tai didžiausia visų eismo įvykių dalis.
Kadangi nėra tokios statistikos kur parodo, kad tr. priemonė užvažiavo ant pėsčiojo, imkim procentą tenkantį konkrečiai grupei.
Kaltininkai motociklų vairuotojai 83
Kaltininkai lengvųjų vairuotojai 1872
Viso 1955. Procentaliai moto 4,2% auto 95,8%.
Tuomet užvažiavimams ant pėsčiųjų tenkančios dalys:
moto - 43 žmonės (nors realiai gal tokių ir nebuvo visai, bet čia tik santykis).
auto - 1034 žmonės
Jei, tarkim, valdžia nusprendžia pagerinti situaciją ir iškelia tikslą išgelbėti kuo daugiau žmonių sumažinant tokių įvykių skaičių 10 proc vienai kategorijai. Kur sugriežtinus taisykles bus išgelbėta daugiau žmonių?
Beje, kur matėt 3proc promilių girtą motociklo vairuotoją? Jei šniūras net nepastovi - jis su auto dar gali važiuoti (ir kaip matom reportažus - vairuoja), o su mocu - 90% net nepastovės.
Dar citata iš tos pačios statistikos:
2014 metais beveik 62 % įvykusių eismo įvykių kaltininkai buvo vairuotojai. Vairuotojai dažnai viršija leistiną greitį, nesaugiai lenkia, netinkamai įvertina eismo sąlygas ir susidariusias situacijas keliuose, nesilaiko kelių eismo taisyklių, stokoja eismo kultūros – nepagarbiai elgiasi su kitais eismo dalyviais. Neigiamą įtaka eismo saugumui daro vairavimas išgėrus, apsvaigus, taip pat pavargus.
Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014
Juokai-juokais, bet jau nebejuokinga darosi:
Viena diena Lietuvoje.
Vienur apsiverte:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... -59-538324
Kitus jau ir su zuvusiu zmogum
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... 63/1645160
Ir dar motociklininkus isskyria.
Viena diena Lietuvoje.
Vienur apsiverte:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... -59-538324
Kitus jau ir su zuvusiu zmogum
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... 63/1645160
Ir dar motociklininkus isskyria.
Drop a gear and disappear.
Re: Eismo įvykių statistika 2011-2014

Ištrinti?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra