APL 2017
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
APL Lietuvos enduro klubo kelionė aplink Lietuvą bekele
Kada?
APL 2017 vyks liepos 1-7 dienomis.
Kaip?
Važiuosime prieš laikrodžio rodyklę. Stipriai ir linksmai.
Kiek pinigų?
189 Eur vairuotojui, 149 Eur keleiviui. Įskaičiuota: stovyklaviečių mokesčiai, pusryčiai, vakarienė, daiktų vežimas, "track'as", VSAT leidimai.
Kur?
Liepos 1 d. renkamės „Yamatecha“ salone, Perkūnkiemo g. 4, Vilniuje. Startas ir finišas - prie Medininkų pilies.
Nakvynė
Kaimo turizmo sodyba Vėlūnų kaime Ignalinos rajone; sodyba „Pas Vaidotą“ Biržuose (nauja vieta); kempingas „Olandų kepurė" Karklėje, sodyba „Pakalnės vingis“ Rusnėje, kempingas „Pušelė“ Vištytyje ir Zervynos prie Ūlos upės. Nors nakvosime palapinėse, kai kuriose stovyklavietėse bus galimybė įsikurti ir nameliuose.
Maitinimas
Dienos metu maitinsimės savarankiškai, o vakarienes ir pusryčius mums paruoš stovyklaviečių šeimininkai.
Motociklai
Tradiciniam APL tinka adventure/ dual-purpose/ soft/ hard enduro tipo motociklai. Padangos privalo būti pritaikytos bekelei. Pažintinį APL galima važiuoti visų tipų motociklais. Visi motociklai privalo būti techniškai tvarkingi, priregistruoti, su galiojančia technine apžiūra ir draudimu (veidrodėliai būtini).
Komandos
Visi važiuojantys bus suskirstyti į grupes po 4‐6 žmones. Kiekvienas dalyvis registracijos anketoje atsakys į kokias pareigas jis norėtų/galėtų pretenduoti: „gydytojas“ (privalo mokėti sutvarstyti žaizdą, pagelbėti nukentėjusiajam), „mechanikas“ (suprantantis motociklo konstrukciją ir galintis pataisyti gedimą) ar „vedlys” (vedantis komandą pagal maršrutą ir spendžiantis visus kelionės metu iškylančius komandos klausimus). Jei susibūrėte į komandą savarankiškai dar prieš kelionę, prašome informuoti organizatorius.
Registracija
Dalyvių registracija vyks 2017 m. gegužės 15 - birželio 16 dienomis. Dalyvių skaičius yra ribotas iki 100 motociklų.
Registracijai reikalingi dokumentai:
Pasas arba ID; motociklo registracijos liudijimas, užpildyta anketa ( bus pateikta / prieinama nuo Gegužės 15d.).
Kelionės metu su savimi turėti šiuos dokumentus:
Pasas arba ID; vairuotojo pažymėjimas su A kategorija, motociklo registracijos liudijimas, motociklo draudimas, galiojanti techninė apžiūra.
Registracijos eiga:
Registruojantis reikia sumokėti dalyvio mokesčio dalį - 49 eur.
Užpildykite dalyvio anketą;
Nuskanuokite/ nufotografuokite motociklo registracijos liudijimą;
(šie dokumentai reikalingi derinimui su pasieniečiais);
Nuskanuokite/ nufotografuokite savo ID ar paso puslapį su nuotrauka
(šie dokumentai reikalingi derinimui su pasieniečiais);
Perveskite 49 eur į VŠĮ „Enduro klubas” sąskaitą ir nurodykite mokėjimo paskirtį, t.y. APL 2017 Vardas Pavardė;
Susipažinkite su „Motociklininkų važiavimo ir elgesio renginio metu taisyklėmis“;
Dalyvio anketą, motociklo registracijos liudijimo, ID ar savo paso kopijas siųskite organizatoriams el.paštu [email protected];
Starto dieną, kai visi susirinksime, sumokėkite dalyvio mokesčio likutį organizatoriams;
Starto diena Jūs APL Dalyviai ir mes Organizatoriai pasirašysime Sutartį.
Gavėjas: VŠĮ „Enduro klubas”
Sask.Nr. LT087044060006040047, SEB bankas
Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti, kad mokama už: APL 2017 Vardas Pavardė
Platesnė informacija, video ir atsiliepimai enduroclub.lt tinklapyje
Kada?
APL 2017 vyks liepos 1-7 dienomis.
Kaip?
Važiuosime prieš laikrodžio rodyklę. Stipriai ir linksmai.
Kiek pinigų?
189 Eur vairuotojui, 149 Eur keleiviui. Įskaičiuota: stovyklaviečių mokesčiai, pusryčiai, vakarienė, daiktų vežimas, "track'as", VSAT leidimai.
Kur?
Liepos 1 d. renkamės „Yamatecha“ salone, Perkūnkiemo g. 4, Vilniuje. Startas ir finišas - prie Medininkų pilies.
Nakvynė
Kaimo turizmo sodyba Vėlūnų kaime Ignalinos rajone; sodyba „Pas Vaidotą“ Biržuose (nauja vieta); kempingas „Olandų kepurė" Karklėje, sodyba „Pakalnės vingis“ Rusnėje, kempingas „Pušelė“ Vištytyje ir Zervynos prie Ūlos upės. Nors nakvosime palapinėse, kai kuriose stovyklavietėse bus galimybė įsikurti ir nameliuose.
Maitinimas
Dienos metu maitinsimės savarankiškai, o vakarienes ir pusryčius mums paruoš stovyklaviečių šeimininkai.
Motociklai
Tradiciniam APL tinka adventure/ dual-purpose/ soft/ hard enduro tipo motociklai. Padangos privalo būti pritaikytos bekelei. Pažintinį APL galima važiuoti visų tipų motociklais. Visi motociklai privalo būti techniškai tvarkingi, priregistruoti, su galiojančia technine apžiūra ir draudimu (veidrodėliai būtini).
Komandos
Visi važiuojantys bus suskirstyti į grupes po 4‐6 žmones. Kiekvienas dalyvis registracijos anketoje atsakys į kokias pareigas jis norėtų/galėtų pretenduoti: „gydytojas“ (privalo mokėti sutvarstyti žaizdą, pagelbėti nukentėjusiajam), „mechanikas“ (suprantantis motociklo konstrukciją ir galintis pataisyti gedimą) ar „vedlys” (vedantis komandą pagal maršrutą ir spendžiantis visus kelionės metu iškylančius komandos klausimus). Jei susibūrėte į komandą savarankiškai dar prieš kelionę, prašome informuoti organizatorius.
Registracija
Dalyvių registracija vyks 2017 m. gegužės 15 - birželio 16 dienomis. Dalyvių skaičius yra ribotas iki 100 motociklų.
Registracijai reikalingi dokumentai:
Pasas arba ID; motociklo registracijos liudijimas, užpildyta anketa ( bus pateikta / prieinama nuo Gegužės 15d.).
Kelionės metu su savimi turėti šiuos dokumentus:
Pasas arba ID; vairuotojo pažymėjimas su A kategorija, motociklo registracijos liudijimas, motociklo draudimas, galiojanti techninė apžiūra.
Registracijos eiga:
Registruojantis reikia sumokėti dalyvio mokesčio dalį - 49 eur.
Užpildykite dalyvio anketą;
Nuskanuokite/ nufotografuokite motociklo registracijos liudijimą;
(šie dokumentai reikalingi derinimui su pasieniečiais);
Nuskanuokite/ nufotografuokite savo ID ar paso puslapį su nuotrauka
(šie dokumentai reikalingi derinimui su pasieniečiais);
Perveskite 49 eur į VŠĮ „Enduro klubas” sąskaitą ir nurodykite mokėjimo paskirtį, t.y. APL 2017 Vardas Pavardė;
Susipažinkite su „Motociklininkų važiavimo ir elgesio renginio metu taisyklėmis“;
Dalyvio anketą, motociklo registracijos liudijimo, ID ar savo paso kopijas siųskite organizatoriams el.paštu [email protected];
Starto dieną, kai visi susirinksime, sumokėkite dalyvio mokesčio likutį organizatoriams;
Starto diena Jūs APL Dalyviai ir mes Organizatoriai pasirašysime Sutartį.
Gavėjas: VŠĮ „Enduro klubas”
Sask.Nr. LT087044060006040047, SEB bankas
Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti, kad mokama už: APL 2017 Vardas Pavardė
Platesnė informacija, video ir atsiliepimai enduroclub.lt tinklapyje
APL 2017
Kol kas siemet deliojasi visos zvaigzdes, ir panasu, kad ryztas padaryti APL tracka neisbleses, ir galesiu gyvenime sita check'a uzsideti (ar bent bandyti uzsideti)
Belieka nusipirkti kazkiek trukstamos ekipiruotes ir uzsiregint technika
Belieka nusipirkti kazkiek trukstamos ekipiruotes ir uzsiregint technika
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
Nors po praeito APLo sakiau, kad 2017 praleisiu, bet...
Vėl užsimaniau, nes po pusmečio pertraukos liko tik malonūs prisiminimai. Taigi 2017 vėl važiuosiu
Pagrindinės trys užduotys:
- Paruošti techniką, kad kuo mažiau atsarginių dalių vežtis.
- Geriau pasiruošti atvejui, jeigu APLas vyks lietuje. Kova su nuolatine drėgme batuose
- Toliau mažinti bagažo dydį iki minimumo.
Vėl užsimaniau, nes po pusmečio pertraukos liko tik malonūs prisiminimai. Taigi 2017 vėl važiuosiu
Pagrindinės trys užduotys:
- Paruošti techniką, kad kuo mažiau atsarginių dalių vežtis.
- Geriau pasiruošti atvejui, jeigu APLas vyks lietuje. Kova su nuolatine drėgme batuose
- Toliau mažinti bagažo dydį iki minimumo.
APL 2017
Butu labai tema koki vakara susesti kavos arbatos ir paklausyti patyrusiu patarimu (aka "soviety byvavshyx")
Manau, ciainikams butu naudinga O ciainikus bent 3 zinau
Manau, ciainikams butu naudinga O ciainikus bent 3 zinau
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
Aš už
galiu pasidalinti savo checklistu ir būtų smalsu pamatyti kitų, kas važiavo APL'ą checklistus.
galiu pasidalinti savo checklistu ir būtų smalsu pamatyti kitų, kas važiavo APL'ą checklistus.
APL 2017
Na, gal ne tiek checklistas (tas irgi aktualu), bet apskirtai, kaip visas tas reikalas vyksta
Kaip suprantu, ryte prabundi, suspakuoji, dedi manta i busa ir smaugi. Vakare kazkur atsmaugi, stataisi palatke, uzkandi ir koma. Ir taip 6 dienas
Kaip suprantu, ryte prabundi, suspakuoji, dedi manta i busa ir smaugi. Vakare kazkur atsmaugi, stataisi palatke, uzkandi ir koma. Ir taip 6 dienas
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
ramgav rašė:Žinutės nuoroda Na, gal ne tiek checklistas (tas irgi aktualu), bet apskirtai, kaip visas tas reikalas vyksta
Kaip suprantu, ryte prabundi, suspakuoji, dedi manta i busa ir smaugi. Vakare kazkur atsmaugi, stataisi palatke, uzkandi ir koma. Ir taip 6 dienas
Jeigu trumpai, apibendrinta teisingai.
Bet reikia būti pasiruošusiam įvairiems netikėtumams, kurie laukia kelionėje. Variantų yra gausybė, todėl checklistas padeda apie viską pagalvoti ir nieko nepamiršti. Geras pasiruošimas labai palengvina APL'ą.
Nes dėl nedidelių smulkmenų keliaujant šalies pakraščiais gali stipriai susikomplikuoti situacija, pvz. iš praietų APLų:
- Nulūžta pavarų jungimo svirtis. Jeigu ji aliuminė, rasti suvirintoją ir aparatą sunku. Be pavarų greitai niekur nenuvažiuosi. Man pasisekė, kad mano pavarų svirtis buvo plieninė, todėl suvirino vietinis ūkininkas. Po to visada vežiojiuosi atsarginę svirtį bei stabdžių ir sankabos rankenėles. Motociklą per 2000 km garantuotai nuversi nors kartą, o šios svarbios detalės iškart po veidrodėlių ir posūkių labiausia kenčia.
- Nutrūksta sankabos trosas. Be jo galima važiuoti, bet ne tas Nemažai žmonių prasiveda naują trosą šalia seno. Maniškis nutrūko pusiaukelėje ir komandos nariai padėjo pakeisti per 15 min.
- Pamiršus apatines kelnes (base layer) Dzūkijos smėlynuose kojų apsaugos pritrina įspūdingas pūsles. Po to kankinies visą likusį APL'ą, o randai iki šiol matosi.
- Jeigu lyja visą dieną, o neturi vandeniui atsparių pirštinių arba ant viršaus storų guminių pirštinių , po dienos važiavimo lietuje pasidaro labai šalta. Neturint neopreninių kojinių po dienos važiavimo su vandeniu batuose, kojos keičia spalvą . Važiuojant galvoji tik apie bendrą kūno atšalimą.
- Galiausiai dėl didesnių ar mažesnių gedimų atvažiuoji vakare ir tenka tamsoje lietuje statytis palapinę. Šiaip demotyvuoja.
- Reikia nusiteikti, kad važiuojant pagrindinį APL'ą lankytinų vietų beveik nepamatysi. Tai nuolatinis judėjimas pirmyn miškais, pievomis, kirtimais, upių kratais, paežerėmis, kartais pelkėmis ir daug žvyro. Reikia nusiteikti, kad tai nemažas darbas. Tada bus lengviau pajausti malonumą.
Bet didžiausias malonumas yra atvažiavus į dienos finišą kartu su kitais vakarieniauti ir dalintis istorijomis iš dienos įvykių.
Kas kur krito, kas gedo, ką sulaužė, ką pamatė, ką kaimiečiai su kirviais vijosi ir t.t.
Tai atperka visus dienos vargus.
Ir tada arba eini pamiegoti arba remontuoji motociklą, kad kitą rytą galėtum startuoti. O po dienos važiavimo tamsoje ir vėsumoje krapštytis prie moco jau reikia valios pastangų.
Įdomumo dėlei, kokius remontus esu matęs:
- Problemų krapštymas elektros sistemoje (pvz.: neveikiančio starterio mygtuko apėjimas, neveikiantis aušinimo ventiliatorius, streikuojančios kojelės ar kitos apsaugos)
- Apdailų remontai (priekinio purvasaugio gaminimas iš plastikinių butelių, priekinės panelės lopymas)
- Lūžusios detalių suvirinimas
- Sankabos diskų perrinkimas ir "restauravimas"
- Stabdžių kaladėlių keitimai
- Kuro padavimo sistemos remontas
- Kamerų lopymas
APL 2017
Didelis sarasas
pamenu, kaip enduristai sake: reikia tik power scotch'iaus ir wd40: Kas juda, o neturetu - power scotch, o kas nejuda, o turetu - wd40
pamenu, kaip enduristai sake: reikia tik power scotch'iaus ir wd40: Kas juda, o neturetu - power scotch, o kas nejuda, o turetu - wd40
APL 2017
Drop a gear and disappear.
APL 2017
Matau reikia paspalvinti atsiliepimus apie APL ir kitom spalvomis
Esu beveik tris kartus apvažiavęs APL.
Patirtiems batonams užtektų suskaičiuoti vienos rankos pirštų (3-4 batonai per 3 APL).
Technikos nei karto nereikėjo remontuoti. Motociklas net ne APL pritaikytas (NC700X), bet kadangi apynaujis nekėlė jokių rūpesčių.
Dėl drausmingos kompanijos išvažiuojant tik papusryčiavus, neiškant problemų ten kur jų nereikia ieškoti dažniausiai grįždavome į nakvynės vietą vieni iš pirmųjų.
Negaliu pasigirti peršokęs geležinkelio bėgius ar kažkaip ektremaliai greitai pravažiavęs sudėtingesnius ruožus, bet kadangi man tai nėra vertybė tai aš elgiuosi kaip man atrodo reiktų elgtis ir tos APL atostogos man buvo puikios.
Jei kas nori kokybiškesnio naktinio poilsio beveik visose vietose galima išsinuomoti kambarius artimiausiuose viešbučiuose ir pan.
Taigi svarbiausia APL'e nusistatyti teisingus sau priimtinus lūkesčius ir pasirinkti atitinkamą komandą.
Dažniausiai pasitaikančios klaidos:
Naujokas mažai važinėjęs bekelę papuolą į greitį mėgstančią kompaniją
Patyręs enduristas papuola ir "turistinę" lėčiau judančia kompaniją
Labai nevienodos motociklų paskirtys ir pajegumai (hardai su softais, ne vienodos kategorijos padangos) Hardas viezkelyje letas, softai leti purve, skirtingas degalu pildymas ir kt.
Jei yra noras daugiau ramiai ir saugiai pasivažinėti: pasirinkti patikimesnę techniką (pageidautina nauja), pagal savo pomėgius ir sugebėjimus pasirinkti tinkamą kompaniją
Jei yra noras normaliai "pasitūsinti" naktinimis: pasirinkti kuo senesnę techniką, pasirinkti kuo ekstremalesnę kompaniją ir smaugti iki dugno, bei "pamatuoti" kiekvienos pamatytos pelkės gylį. Technikos taisymas naktimis, prie laužo pasakojimai kaip motociklas medžius kapojo, varteisi, traukei mocą panirusį iki rankenų iš pelkės garantuoti.
Išvada: pakankamai tiksliai sau pasakyti ko nori iš APL, o visa kita organizatoriai ir buvę dalyviai patars ką ir kaip daryti (čia tik technininiai klausimai )
Tam kas nealergiškas bekelei per savo gyvenimą būtinai turi apvažiuoti APL. Nežinau ar šiemet pavyks suspėti, bet aš dar tikrai važiuosiu
Esu beveik tris kartus apvažiavęs APL.
Patirtiems batonams užtektų suskaičiuoti vienos rankos pirštų (3-4 batonai per 3 APL).
Technikos nei karto nereikėjo remontuoti. Motociklas net ne APL pritaikytas (NC700X), bet kadangi apynaujis nekėlė jokių rūpesčių.
Dėl drausmingos kompanijos išvažiuojant tik papusryčiavus, neiškant problemų ten kur jų nereikia ieškoti dažniausiai grįždavome į nakvynės vietą vieni iš pirmųjų.
Negaliu pasigirti peršokęs geležinkelio bėgius ar kažkaip ektremaliai greitai pravažiavęs sudėtingesnius ruožus, bet kadangi man tai nėra vertybė tai aš elgiuosi kaip man atrodo reiktų elgtis ir tos APL atostogos man buvo puikios.
Jei kas nori kokybiškesnio naktinio poilsio beveik visose vietose galima išsinuomoti kambarius artimiausiuose viešbučiuose ir pan.
Taigi svarbiausia APL'e nusistatyti teisingus sau priimtinus lūkesčius ir pasirinkti atitinkamą komandą.
Dažniausiai pasitaikančios klaidos:
Naujokas mažai važinėjęs bekelę papuolą į greitį mėgstančią kompaniją
Patyręs enduristas papuola ir "turistinę" lėčiau judančia kompaniją
Labai nevienodos motociklų paskirtys ir pajegumai (hardai su softais, ne vienodos kategorijos padangos) Hardas viezkelyje letas, softai leti purve, skirtingas degalu pildymas ir kt.
Jei yra noras daugiau ramiai ir saugiai pasivažinėti: pasirinkti patikimesnę techniką (pageidautina nauja), pagal savo pomėgius ir sugebėjimus pasirinkti tinkamą kompaniją
Jei yra noras normaliai "pasitūsinti" naktinimis: pasirinkti kuo senesnę techniką, pasirinkti kuo ekstremalesnę kompaniją ir smaugti iki dugno, bei "pamatuoti" kiekvienos pamatytos pelkės gylį. Technikos taisymas naktimis, prie laužo pasakojimai kaip motociklas medžius kapojo, varteisi, traukei mocą panirusį iki rankenų iš pelkės garantuoti.
Išvada: pakankamai tiksliai sau pasakyti ko nori iš APL, o visa kita organizatoriai ir buvę dalyviai patars ką ir kaip daryti (čia tik technininiai klausimai )
Tam kas nealergiškas bekelei per savo gyvenimą būtinai turi apvažiuoti APL. Nežinau ar šiemet pavyks suspėti, bet aš dar tikrai važiuosiu
HONDA CRF1000
APL 2017
O tokio kaip pažintinio APL'o nėra? Visai smagu būtų apvažiuoti be murkdymosi pelkėse ir motociklo nešiojimo.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
monte rašė:Žinutės nuoroda O tokio kaip pažintinio APL'o nėra? Visai smagu būtų apvažiuoti be murkdymosi pelkėse ir motociklo nešiojimo.
Bus.
APL 2017
monte rašė:Žinutės nuoroda O tokio kaip pažintinio APL'o nėra? Visai smagu būtų apvažiuoti be murkdymosi pelkėse ir motociklo nešiojimo.
Jei labai nenori murkdytis, net pagrindiniame APL niekas nevercia niekur lysti. Jei susidaro kompanija kuri nenori murdytis, bet kuri nepatikusi ruoza galima sutarti ir apvaziuoti (paprastai kievienoje dienoje yra kokia nors sudetingesne vieta). Cia matau didesne problema tiems kas nori tikrai ekstremalesniu pojuciu, nes jei sausa tenka patiems ieskoti sudetingesniu vietu, nes trackas kai sausa tikrai yra lengvas (aisku tiems kas bent siek tiek yra vaziaves smeletais keliukais )
HONDA CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
Pridedu APL 2016 naudotą komandos checklistą.
Kad daiktai nesidubliuotų, labai praverčia susižymėjimas, kas ko turi.
Pvz. užtenka visai komandai: vienos elektrinės pompos, didelių ir sunkių raktų komplekto, atsarginių kamerų kiekį galima pamažinti (jei dydžiai vienodi) ir t.t.
Kad daiktai nesidubliuotų, labai praverčia susižymėjimas, kas ko turi.
Pvz. užtenka visai komandai: vienos elektrinės pompos, didelių ir sunkių raktų komplekto, atsarginių kamerų kiekį galima pamažinti (jei dydžiai vienodi) ir t.t.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda APL rekomenduoju
2016 metais šito taško su motociklais jau nepavyko pasiekti.
Paskutinė atkarpa iki šiauriausio taško eina per sodybą ir savininkas neleido važiuoti mocais.
Nebent norėtume pėsčiomis.
APL 2017
Kas esat važiavę, įvertinkit mano idėją.
Noriu važiuoti su 125cc strytu ir keleive. Ieškau piktesnių padangų, nors pasirinkimas nekoks tokiems ploniems ratams. Ar realu įveikti? Dėl pravažumo turėtų pravažiuot manau, dviese galima vos ne pakelt ir persinešt per kokią kliūtį. Labiau bijau dėl to, kad greitis bus mažas ir nespėtume per dieną nuvažiuot viso atstumo. Dar kaip supratau, būtinai sudėlios į komandas, vargu ar atsiras norinčių būt tokioj komandoj
Bet jei su jawom pravažiavo, viskas įmanoma, ane?
Noriu važiuoti su 125cc strytu ir keleive. Ieškau piktesnių padangų, nors pasirinkimas nekoks tokiems ploniems ratams. Ar realu įveikti? Dėl pravažumo turėtų pravažiuot manau, dviese galima vos ne pakelt ir persinešt per kokią kliūtį. Labiau bijau dėl to, kad greitis bus mažas ir nespėtume per dieną nuvažiuot viso atstumo. Dar kaip supratau, būtinai sudėlios į komandas, vargu ar atsiras norinčių būt tokioj komandoj
Bet jei su jawom pravažiavo, viskas įmanoma, ane?
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
APL 2017
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Kas esat važiavę, įvertinkit mano idėją.
Noriu važiuoti su 125cc strytu ir keleive. Ieškau piktesnių padangų, nors pasirinkimas nekoks tokiems ploniems ratams. Ar realu įveikti? Dėl pravažumo turėtų pravažiuot manau, dviese galima vos ne pakelt ir persinešt per kokią kliūtį. Labiau bijau dėl to, kad greitis bus mažas ir nespėtume per dieną nuvažiuot viso atstumo. Dar kaip supratau, būtinai sudėlios į komandas, vargu ar atsiras norinčių būt tokioj komandoj
Bet jei su jawom pravažiavo, viskas įmanoma, ane?
Gali važiuoti pažintinį APL'ą. Ten susidėlioji tau patinkantį maršrutą iš tos dienos lankytinų objektų.
Kelias būna asfaltas arba žvyrkeliai, nieko labai sudėtingo. Gatviniams mocas užtenka pramogos.
Praeitais metais dėdė važiavo su senovine Jawa ir davažiuodavo iki finišo
Pagrindiniame APL'e važiuojančių dvisėda net ant Afrikų ar kitų didesnių adventure baikų nesu matęs. Apie hardus net nekalbu
Aišku reikia susirasti panašaus tempo žmones, kad būtų malonu kartu važiuoti.
Į pagrindinį APL'o maršrutą važiuoti dvisėda ant streeto nerekomenduoju. Nors yra daug švelnaus maršruto, bet pakanka ir rimtesnių iššūkių, kurie su streetu nėra malonūs: gilus smėlis, pruvynų, molingų keliukų, kuriuos išmaurojo traktoriai arba miškavežių patobulinti miško keliukai.
Bet ir ilgais žvyrkeliais smaugti šiaurės Lietuvoje nebus didelio kaifo.
APL 2017
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Kas esat važiavę, įvertinkit mano idėją.
Noriu važiuoti su 125cc strytu ir keleive. Ieškau piktesnių padangų, nors pasirinkimas nekoks tokiems ploniems ratams. Ar realu įveikti? Dėl pravažumo turėtų pravažiuot manau, dviese galima vos ne pakelt ir persinešt per kokią kliūtį. Labiau bijau dėl to, kad greitis bus mažas ir nespėtume per dieną nuvažiuot viso atstumo. Dar kaip supratau, būtinai sudėlios į komandas, vargu ar atsiras norinčių būt tokioj komandoj
Bet jei su jawom pravažiavo, viskas įmanoma, ane?
Su javom pagrindinio pravažiavę nėra niekas. Su ižais pravažiavom užpernai berods. Idėja buvo su britvom važiuoti. Su kuo daugiau plastmasių- ir jų vis mažėja kasdien... Bet tikrai be keleivio! O šiaip įveikti galima su belen kuom. Tik noro ir bent vieno bendraminčio reikia.
APL 2017
Dėkui, biški atšaldei entuziazmą Į pažintinį nenoriu, GS'o temptis nenoriu, svajoju apie APL'o įveikimą mažyliu. Gal dar persigalvosiu daugiau paendurinęs su juo sezono metu, gal tikrai tam netinkamas aparatas.
Beje, visada stebėjausi, kai su visa apranga paskęstą iki pusės vandeny, kaip žmonės važiuoja toliau? Džiūna važiuodami ar persirenginėja ir džiovinasi? Daugelyje video mačiau, bet niekur nerodo kas būna paskui, kaip šlapiam važiuot?
Beje, visada stebėjausi, kai su visa apranga paskęstą iki pusės vandeny, kaip žmonės važiuoja toliau? Džiūna važiuodami ar persirenginėja ir džiovinasi? Daugelyje video mačiau, bet niekur nerodo kas būna paskui, kaip šlapiam važiuot?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra