Motociklo laikymas ziema
Motociklo laikymas ziema
Sveiki, pagaliau moca palikau ziemoti garaze. Dabar, kaip naujoko, iskilo klausimas: kaip jus "konservuojate" motociklus ziemai? Kazkur skaiciau, kad zmones palieka pakeltus (kad ratai neliestu zemes), atjungia akumuliatorius ir t.t. Kokie butu jusu patarimai? Nes kol kas motociklas stovi tiesiog parimes ant sonines kojeles ir viskas
Motociklo laikymas ziema
Nelygu kokios sąlygos garaže, bet aš:
1) nekeičiu tepalų ar kitų skysčių rudenį (yra, kas propoguoja tai ir gali pabandyt įrodyt, kad būtent taip reikia)
2) tiesiog pastatau į kampą ir uždengiu uždangalu.
3) išsiimu akumuliatorių ir namie kas mėnesiuką pakraunu.
tik tiek, jokių bėdų dėl būtent tokio laikymo žiemą iki šiol neturėjau. garaže visą žiemą išlieka menkas pliusas.
1) nekeičiu tepalų ar kitų skysčių rudenį (yra, kas propoguoja tai ir gali pabandyt įrodyt, kad būtent taip reikia)
2) tiesiog pastatau į kampą ir uždengiu uždangalu.
3) išsiimu akumuliatorių ir namie kas mėnesiuką pakraunu.
tik tiek, jokių bėdų dėl būtent tokio laikymo žiemą iki šiol neturėjau. garaže visą žiemą išlieka menkas pliusas.
cbr600rr
klx250s
klx250s
Motociklo laikymas ziema
Aš neišiminėju akumo tame garaže, kur laikosi apie 0. Kas mėnesį pakraunu ant ctek'o. Tepalo rudenį nekeičiu kuro pripilu pilną baką, kad nerūdytų.
Galvoju, šiemet gal pakeist dabar tepalus, kad pavasarį, kai garaže būna vis dar šalta nereiktų krapštytis.
Galvoju, šiemet gal pakeist dabar tepalus, kad pavasarį, kai garaže būna vis dar šalta nereiktų krapštytis.
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo laikymas ziema
pilnas bakas benzo, tepalai nekeiciu ir isdeginu benza is karbu ant OFF padeties, jei grandine tai sutepu grandine. Akumas moce atjungtas, bet ant krovimo, kas menesi.
- Crazybingo-SELEVI
- Pranešimai: 218
- Užsiregistravo: 2015-11-10 14:25
- Karma: 61
Motociklo laikymas ziema
temp 0, budavo kitam garaze temp zemesne ir dariau ta pati ir niekas nepasikeite - nekreipiu demesio kiek kuro (ipurskimas) (su kiek atvaziuoju su tiek ir stovi) - senam garaze (daugiaauksciam) padarydavom mini meetukus tai pabirbindavom pavazinedavom - nuo to akumui geriau nebuvo - kartais pakraudavau, bet irgi labai nepadedavo - gal levas akumas buvo - ji pakeitus jau tris ziemas prie 0 pakraunu apie 3 kartus per ziema neatjunges (laikrodis eda energija ir berods viskas - nebent kas is kompo).
tepalo nekeiciu, nes - mano nuomone - jis kontaktuodamas su variklyje esanciomis nuosedomis ar kitais brudais keicia savybes plius - kas be ko - kondensato atsiranda kazkiek - tai geriau jau pavasari nupilti visa tai.
p.s. tas ctek tai berods ismanus ir ten ale raso, kad galima palikineti per ziema ji ijungta ir jis palaiko ta lygi (siaip tai reiktu manau bent karta i metus pasitikrinti kiek yra vandens akume, nes va ka tik prisiminiau, kad kai pakeiciau akuma tai ten nebuvo apsemtos ploksteles - o cia krauk nekroves tai tik porai dienu)
tepalo nekeiciu, nes - mano nuomone - jis kontaktuodamas su variklyje esanciomis nuosedomis ar kitais brudais keicia savybes plius - kas be ko - kondensato atsiranda kazkiek - tai geriau jau pavasari nupilti visa tai.
p.s. tas ctek tai berods ismanus ir ten ale raso, kad galima palikineti per ziema ji ijungta ir jis palaiko ta lygi (siaip tai reiktu manau bent karta i metus pasitikrinti kiek yra vandens akume, nes va ka tik prisiminiau, kad kai pakeiciau akuma tai ten nebuvo apsemtos ploksteles - o cia krauk nekroves tai tik porai dienu)
Motociklo laikymas ziema
Pas mane geliniai akumai, neaptarnaujami, daug metu laiko 5-8 metus.
CTEK nepalieku visai ziemai, nors ir galima ta daryt. Tiesiog jo privalumas, kad jei siandien pajungiau, tai nesvarbu ryt ar po savaites as ji atjungsiu, nereik rupintis.
O del tepalo keitimo rudeni ar pavasari, tai cia gal dilema turint apynauji ar nauja motocikla, o kai jis is autopliuso atsuktas 50 ar 100 tukstanciu km, tai manau, kad jam jau niekas labiau nepakenks, pakankamai visko mates.
CTEK nepalieku visai ziemai, nors ir galima ta daryt. Tiesiog jo privalumas, kad jei siandien pajungiau, tai nesvarbu ryt ar po savaites as ji atjungsiu, nereik rupintis.
O del tepalo keitimo rudeni ar pavasari, tai cia gal dilema turint apynauji ar nauja motocikla, o kai jis is autopliuso atsuktas 50 ar 100 tukstanciu km, tai manau, kad jam jau niekas labiau nepakenks, pakankamai visko mates.
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo laikymas ziema
Kaip tik ruduo, ar ziema, temos apie laikyma.
Jau buvo nemazai apie tai rasyta.
As pasikartosiu: asmeniskai nieko nedarau, isskyrus pilnai ikraunu akuma ir nuplaunu baika bei grandine (su sutepimu).
Nei karto problemu pavasari nebuvo.
Na, jei akumas pagyvenes, ar signalka sumontuota, galima akuma atjungti ir palikti viesioje vietoje.
Kalbu, aisku, apie nesildoma, bet ne metalini garaza, kur nebuna zemiau 0.
Jau buvo nemazai apie tai rasyta.
As pasikartosiu: asmeniskai nieko nedarau, isskyrus pilnai ikraunu akuma ir nuplaunu baika bei grandine (su sutepimu).
Nei karto problemu pavasari nebuvo.
Na, jei akumas pagyvenes, ar signalka sumontuota, galima akuma atjungti ir palikti viesioje vietoje.
Kalbu, aisku, apie nesildoma, bet ne metalini garaza, kur nebuna zemiau 0.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo laikymas ziema
Akumo neatjungiu,tepalo nekeiciu,bakas pilnas, padangos neliedzia zemes.Pavasari dakraunu akuma,pakeiciu tepala nuleidziu padangas ant dangos ir brinkst ir vaziuoju.
Motociklo laikymas ziema
BENDRAS PARUOŠIMAS ŽIEMAI: Oro įpūst daugiau į padangas (jei temperatūra kris garaže, slėgis mažės, gali atsirast flatspotas, bent jau taip teigia interneto troliai) sveika. Jei bakas metalinis - benzo su stabilizatorium iki pat viršaus (daug kas ir be jo sėkmingai metų metus gyvena, irgi turbūt labiausiai filosofijos klausimas). Geras laikas prieš pastatant visą gerai nuvalyt, nuplaut - pastebėsi susidėvėsjusias detales - kaladėles, leidžiantį salniką kokį ar jau patrūkinėjusią kuro žarnelę. Vien dėl to verta valytis Dar gera proga išvalyt stabdžių suportus[/b (Tutorialaskaip tą daryt ), pakeisti šakių tepalus (jei per sezoną suki ~10k km tai kas porą metų būtina, jei agresyviau važinėji ar daugiau km, galima ir kasmet). Pasikeisti DOT'ą ir t.t.
T.y. pasdaryt visą būtiną profilaktiką. Tau motociklas padėkos. DOT pasikeisti lengva pačiam, šakių tepalą - galima kreiptis į tai dariusius žmones (Vilniuje su tuo puikiai dirba [b]Robertas 8 672 05607). XJ kai turėjau atradau strigusių detalių, vienoj šakėj tepalo bevei knebuvo ir t.t. Saugumas, patys gi suprantat. Robertas, beje, remontuoja ir pakabas, perrenka amortikus. Dažnu atveju salnikų net keisti nereikia, tiesiog išpilt seną tepalą, praplauti žibalu, pripilti reikiamą kiekį šviežio.
TEPALŲ TEMA: kadangi ši tema kelia daugiausiai diskusijų įnešiu savo 2 centus (na ok, 5). Per 4 sezonus daug teko youtubinti ir tt., nor snuomonės skiriasi, bet rya tendencijos. Dar turiu gyką kaimyną, kuris remontuoja lėktyvus ir tokios temos jam aktualu bei įdomu. Jo nuomone yra svarbūs tik du kriterijai tepalui apskritai: kad atitiktų turimo modelio reikalaujamą specifikaciją (JASO, SG ir tt) ir kad būtų kuo šviežesnis. Sintetika ar ne - reik žiūrėti ko prašo gamintojas (wow, reik kaityti manuala !) Dėl keitimo dažnumo - atidaryti tepalai oksiduojasi ir truakia drėgmę net nenaudojami. T.y.praradinėja savo savybes. Dabar įskaičiuokime tuščiai birbiantį motorą kai šildomas avrikis, laukiama prie sankryžų ir tt ir gausim logiųšką išvadą: keist itepalą reikai dažniau ir motoras tau atsidėkos. Prieš žiemą žmonos Kawasaki ER5 manuale nurodyta, kad keisti reikai kas 6 mėnesius arba 6000km, vadinasi prieš žiemą reikia. Aprilia Tuono nurodyti tik kilometrai. Bet vistiek pasikeisiu.
p.s. pilti haiendinę sintetiką - pinigų švaistymas daugeliu atveju, geriau per sozeoną 2x pasikeisti tepalus, kokie pagal gamintojo reikalavimus tinka. Tarkim Tuono manuale nurodyta: tepalas tas pats (15-50) tik jei naudoji paprastai keiti kas 10k, jei tracke - kas 5k. Niekur neminima nei sintetika, nei factory line lygio tepalai. Taigi - skaitom manualą ir neabejojam motociklo gamintojo žiniomis. O jei abejonių kyla - keičiam dažniau nei nurodyta.
Na bet ogi jei piniginę drasko stambios eurų kupiūros - keičias kas du mėnesius, tik motulšį brangiausią, ir ti kiš ten kur jo kaina didžiausia Nes kartais buteliuko kaina daugeliui svarbesnė, nei tepalo savybės
T.y. pasdaryt visą būtiną profilaktiką. Tau motociklas padėkos. DOT pasikeisti lengva pačiam, šakių tepalą - galima kreiptis į tai dariusius žmones (Vilniuje su tuo puikiai dirba [b]Robertas 8 672 05607). XJ kai turėjau atradau strigusių detalių, vienoj šakėj tepalo bevei knebuvo ir t.t. Saugumas, patys gi suprantat. Robertas, beje, remontuoja ir pakabas, perrenka amortikus. Dažnu atveju salnikų net keisti nereikia, tiesiog išpilt seną tepalą, praplauti žibalu, pripilti reikiamą kiekį šviežio.
TEPALŲ TEMA: kadangi ši tema kelia daugiausiai diskusijų įnešiu savo 2 centus (na ok, 5). Per 4 sezonus daug teko youtubinti ir tt., nor snuomonės skiriasi, bet rya tendencijos. Dar turiu gyką kaimyną, kuris remontuoja lėktyvus ir tokios temos jam aktualu bei įdomu. Jo nuomone yra svarbūs tik du kriterijai tepalui apskritai: kad atitiktų turimo modelio reikalaujamą specifikaciją (JASO, SG ir tt) ir kad būtų kuo šviežesnis. Sintetika ar ne - reik žiūrėti ko prašo gamintojas (wow, reik kaityti manuala !) Dėl keitimo dažnumo - atidaryti tepalai oksiduojasi ir truakia drėgmę net nenaudojami. T.y.praradinėja savo savybes. Dabar įskaičiuokime tuščiai birbiantį motorą kai šildomas avrikis, laukiama prie sankryžų ir tt ir gausim logiųšką išvadą: keist itepalą reikai dažniau ir motoras tau atsidėkos. Prieš žiemą žmonos Kawasaki ER5 manuale nurodyta, kad keisti reikai kas 6 mėnesius arba 6000km, vadinasi prieš žiemą reikia. Aprilia Tuono nurodyti tik kilometrai. Bet vistiek pasikeisiu.
p.s. pilti haiendinę sintetiką - pinigų švaistymas daugeliu atveju, geriau per sozeoną 2x pasikeisti tepalus, kokie pagal gamintojo reikalavimus tinka. Tarkim Tuono manuale nurodyta: tepalas tas pats (15-50) tik jei naudoji paprastai keiti kas 10k, jei tracke - kas 5k. Niekur neminima nei sintetika, nei factory line lygio tepalai. Taigi - skaitom manualą ir neabejojam motociklo gamintojo žiniomis. O jei abejonių kyla - keičiam dažniau nei nurodyta.
Na bet ogi jei piniginę drasko stambios eurų kupiūros - keičias kas du mėnesius, tik motulšį brangiausią, ir ti kiš ten kur jo kaina didžiausia Nes kartais buteliuko kaina daugeliui svarbesnė, nei tepalo savybės
Motociklo laikymas ziema
drh rašė:Žinutės nuoroda isdeginu benza is karbu ant OFF padeties
O cia nera blogiausias dalykas, kuri galima padaryti su karbais? Jie sausai stovedami oksiduojasi, ir tai buna viena didziausiu ilgai neeksploatuotu motociklu problemu (perkant sena/gera/mazai vaziuota)
Motociklo laikymas ziema
Ir dar vienas svarbus momentas, jokiu "ateinu kas savaite/dekada/menesi ir birbinu laisvom apsukom". Norit dregmes karteryje - prasom. Jei nesiruosi vaziuot, nereikia kurinet.
Motociklo laikymas ziema
rusnietis rašė:Žinutės nuorodadrh rašė:Žinutės nuoroda isdeginu benza is karbu ant OFF padeties
O cia nera blogiausias dalykas, kuri galima padaryti su karbais? Jie sausai stovedami oksiduojasi, ir tai buna viena didziausiu ilgai neeksploatuotu motociklu problemu (perkant sena/gera/mazai vaziuota)
O argi žoliapjovėms nenurodyta išdeginti benziną iki galo, kad užgestų variklis?
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo laikymas ziema
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda Ir dar vienas svarbus momentas, jokiu "ateinu kas savaite/dekada/menesi ir birbinu laisvom apsukom". Norit dregmes karteryje - prasom. Jei nesiruosi vaziuot, nereikia kurinet.
Čia turbūt dėl to, kai anglai ilgai pardavinėja, tai motociklą gauni su tepalu spalvos kaip pienas Ir ne jokia ten galva netrūkusi ir ne antifrizo pribėgę, o kondensatas suveltas su tepalu nuo tokių birbinimų trumpų drėgnoje aplinkoje.
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo laikymas ziema
Kiek daug patarimų! Dėkui visiems
P.S. Jei jau buvo tokia tema tai sorry, bandžiau ieškoti - nieko neradau. Beje, gal yra galimybė populiares temas, tokias kur vis kas nors prikelia, padaryti "sticky", kad puslapio viršuje matytusi ar kažką panašaus?
P.S. Jei jau buvo tokia tema tai sorry, bandžiau ieškoti - nieko neradau. Beje, gal yra galimybė populiares temas, tokias kur vis kas nors prikelia, padaryti "sticky", kad puslapio viršuje matytusi ar kažką panašaus?
Motociklo laikymas ziema
Darykit pagal manuala ir nekils klausimu. Pas mane karbai turi but sausi ziema.
MT-09 Tracer
Motociklo laikymas ziema
Turejau karbini Bandita pora ziemu laikydamas pilnais karbais pustusciu baku. Manau, kad pries tai seimininkas irgi nesivargino kazka ypatingo daryti.
Jokiu problemu pavasari nebudavo, net nepilant sviezesnio benzo.
Jokiu problemu pavasari nebudavo, net nepilant sviezesnio benzo.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Motociklo laikymas ziema
Įdomu kiek svarbus tas benzo stabilizatorius, nes tiek į mocus su įpurškimu, tiek su karbais, niekada nesam nieko pylę, pavasarį užsivedam ir išvažinėjam bakus, nieko blogo nepastebėjom. Gal tas oktaninis skaičius labiau aktualus mocams su didesniu suspaudimo laipsniu?
Motociklo laikymas ziema
turistux rašė:Žinutės nuorodarusnietis rašė:Žinutės nuorodadrh rašė:Žinutės nuoroda isdeginu benza is karbu ant OFF padeties
O cia nera blogiausias dalykas, kuri galima padaryti su karbais? Jie sausai stovedami oksiduojasi, ir tai buna viena didziausiu ilgai neeksploatuotu motociklu problemu (perkant sena/gera/mazai vaziuota)
O argi žoliapjovėms nenurodyta išdeginti benziną iki galo, kad užgestų variklis?
Gal galima nuoroda i saltini? Koks tikslas isdeginti benzina is karbiuratoriaus?
Motociklo laikymas ziema
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Įdomu kiek svarbus tas benzo stabilizatorius, nes tiek į mocus su įpurškimu, tiek su karbais, niekada nesam nieko pylę, pavasarį užsivedam ir išvažinėjam bakus, nieko blogo nepastebėjom. Gal tas oktaninis skaičius labiau aktualus mocams su didesniu suspaudimo laipsniu?
Kai kas nors skundžiasi, anglų senoliai dažnai kaip vieną priežasčių nurodo seną benziną. Bet aš dėl to niekada neturėjau problemų.
rusnietis, žoliapjovės manuale parašyta.
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo laikymas ziema
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Įdomu kiek svarbus tas benzo stabilizatorius, nes tiek į mocus su įpurškimu, tiek su karbais, niekada nesam nieko pylę, pavasarį užsivedam ir išvažinėjam bakus, nieko blogo nepastebėjom. Gal tas oktaninis skaičius labiau aktualus mocams su didesniu suspaudimo laipsniu?
nesisluoksniuoja benzas, maziau nuosedu, rudziu ir visokio kitokio brudo.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra