Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Įdomu ar didelis skirtumas nuo Klr650 naujesnio modelio nuo2008 m. Leidziamo, galia dvigubai didesne africos ratai tokie pat tinkami bekelei, R21 ir R17(R18). Apsauga variklio standartine hondos kur kas plonesne nei Klr 650 duraliuminio lydinys. Gal galite padeti apsispresti.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Šiandien savo garažo nuomininką su jo Transalpu stūmiau iki Hondos salono.
Tuo pačiu salone nepasikuklinau pasedėti ant Afrikos. Ir atrodo gerai ir malonu sėdėti ant jos
Tuo pačiu salone nepasikuklinau pasedėti ant Afrikos. Ir atrodo gerai ir malonu sėdėti ant jos
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Kegis rašė:Žinutės nuoroda Įdomu ar didelis skirtumas nuo Klr650 naujesnio modelio nuo2008 m. Leidziamo, galia dvigubai didesne africos ratai tokie pat tinkami bekelei, R21 ir R17(R18). Apsauga variklio standartine hondos kur kas plonesne nei Klr 650 duraliuminio lydinys. Gal galite padeti apsispresti.
Truiu KLR650B Tengai.
Tai yra paprastas ir patikimas bei negalingas motociklas, kurio technologijos beveik nekinta kelis dešimtmečius.
Afrikoje yra naujausios technologijos. Manau, kad tai nesulyginami dalykai. KLR'e dar karbiuratorinis kuro padavimas ir varganos penkios pavaros, afrikoje kuro įpurškimas, automatas, geri amortikai, mažai vibracijos ir t.t.
Aš vis tiek lieku prie savo KLR'o
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
gal pagaliau sulauksime Lietuvos bandytoju minciu
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Nėra komentarų, nes spėju dauguma be žado...
Net ir aš nelabai turiu ką pasakyti: New AT mocas galingas, subalansuotas, elektroninių pribombasų prifarširuotas, riaumojantis kaip tigras galų gale gražus. Jei ne viena maža smulkmena dėl finansų turbūt kiekvienas pabandęs būtų ir išvažiavęs su nauju baiku...
Po bandymo (kaip ir buvo galima tikėtis) nenusivyliau. Tik kol kas neapsisprendžiau ar DCT man reikalingas... Kadangi laiko dar yra tai galėsiu dar ilgai dėlioti minusus ir pliusus pasirinkdamas su DCT ar be. Bet, kad new AT jei galimybės leis bus sekantis mocas tai jau aišku
Net ir aš nelabai turiu ką pasakyti: New AT mocas galingas, subalansuotas, elektroninių pribombasų prifarširuotas, riaumojantis kaip tigras galų gale gražus. Jei ne viena maža smulkmena dėl finansų turbūt kiekvienas pabandęs būtų ir išvažiavęs su nauju baiku...
Po bandymo (kaip ir buvo galima tikėtis) nenusivyliau. Tik kol kas neapsisprendžiau ar DCT man reikalingas... Kadangi laiko dar yra tai galėsiu dar ilgai dėlioti minusus ir pliusus pasirinkdamas su DCT ar be. Bet, kad new AT jei galimybės leis bus sekantis mocas tai jau aišku
HONDA CRF1000
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
2018 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/ ... ure-sports
https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/ ... ure-sports
- informatikas
- Pranešimai: 547
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone
Kaip ir kalbėjom telefonu, jei nėra diskomforto dėl aukščio ir svorio, tai kiek skaičiau ATAS amortikai kokybiškesni, nes AT - probleminiai.
Aš pirkčiau DCT. Nežinau, kaip ten tas DCT offroade, bet užtat su DCT būtų panašiau į motorolerį - nereiktų nieko junginėt. Kadangi mocas toks yra plentinis komfortabilus kruizeris - negalingas, tačiau man pasirodė ergonomiškas, patogus, lengvai valdomas, tai pridėjus DCT turėtų būti puiku. Dar įvertinus, kad bėgių diapazoną kažkaip sunkiai pagaunu, dažnokai tenka junginėti, tai automatas kaip tik spręstų.
Po 1290 tau mocas pasirodys labai bukas.
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 547
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
negazdink su tuo bukumu, uz GS'a gal nebus bukesnis.........
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone
Esu keletą kartų bandęs su DCT, nepatiko jausmas kai, net ilgame posūkyje pasvirus persijunginėja pavaros ir dėl to net tenka koreguoti trajektoriją. Esu pasirinkęs be ir kol kas nesigailiu... DCT didelis privalumas vairuojant konservatyviai (nereikia jungineti bėgių - visad "toje pavaroje", tausojamas variklis) Trūkumai - papildomas svoris, didesnės degalų sąnaudos, problematiška ekstremaliai vairuojant (vėlavimas į akceleratorių, neina gerai jausti traukos lėtai judant, kaip tai galima padaryti su sankaba kai yra mechanine dėže, rimtesniame endure "neišlinguosi" iš duobės bei neprasuksi ekstremaliai greitai rato, kai kartais to reikalauja aplinkybės...)
HONDA CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 547
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
cha......... apie posūkyje persijungimus ....tai čia geras, net nepagalvojau kažkaip
kažkaip dūšioj ir aš labiau prie mechanikos linkstu, daugiau kontroles vis gi rankose
bet tinkle labai daug info apie tai, kad kas automatą pabando, mechanikos nebenori
kažkaip dūšioj ir aš labiau prie mechanikos linkstu, daugiau kontroles vis gi rankose
bet tinkle labai daug info apie tai, kad kas automatą pabando, mechanikos nebenori
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
informatikas rašė:Žinutės nuoroda cha......... apie posūkyje persijungimus ....tai čia geras, net nepagalvojau kažkaip
kažkaip dūšioj ir aš labiau prie mechanikos linkstu, daugiau kontroles vis gi rankose
bet tinkle labai daug info apie tai, kad kas automatą pabando, mechanikos nebenori
Manau, kad kaip ir su automobiliu. Deklaruojame, kad norim daugiau valdymo arba kad bent jau nėra skirtumo, ką pirkt: mechaniką ar automatą. Pavažinėjau su mašina automatu - mechaniką daugiau pirkčiau nebent iš vargo. Pavažinėjau lengvu motoroleriu - noriu motociklo lengvo, su DCT ir nebereikia kW. Turimų 24kW beveik kaip ir užtenka (kol be krovinio ). Pirkau AT MT tik iš vargo - tokia buvo už turimus pinigus.
P.S. Pirkinys brangus, būtinai ar pabandyk, ar išsinuomok dienai iš Nippon ir matysi, kaip tau geriau.
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 547
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
manau reiks ryt po darbo iki vilniaus palekt, pačiupinėt ir dėl pavažinėjomo pakalbėt.
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Čia šiaip filosofiškai pagalvojau automobilis labiau susijęs su komfortu ir to mes visi siekiam... nelyja, nešalta, nekaršta, nereikia junginėti pavarų, gal greitai visai net vairuoti nereiks... O bet tačiau motociklizmo visai kita paskirtis... Jau dabar tenka nors kiek norint pajusti ekstremalumo išsijungti visokius traction, o jei dar automatas, kuo geresni keliai, dar geriau magistralės, ne-bekelei, nes tai nesaugu, o jei dar jei motociklas taptų nebenuvirstamas (kaip jau honda parodė prototipą) tai tada rinkčiausi automobilį nes juo tikrai komfortiškiau...
Paskutinį kartą redagavo Plasnart 2019-03-25 18:42, redaguota 1 kartą.
HONDA CRF1000
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
turistux rašė:Žinutės nuoroda Virai valdo mechanika, DCT- tetoms
Radau sena 2015m, bet gera Turistux posta
HONDA CRF1000
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Virai valdo mechanika, DCT- tetoms
Radau sena 2015m, bet gera Turistux posta
Cia, muset, buvo sarkazmas. Nors tiksliai jau nepamenu
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 547
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
kas cia per ATAS amortikai? Tipo iki 2018 buvo hondos, po 18 jau ATAS
AR tik adventure modifikacijoj ATAS? kuo jie geresni?
AR tik adventure modifikacijoj ATAS? kuo jie geresni?
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga
informatikas rašė:Žinutės nuoroda kas cia per ATAS amortikai? Tipo iki 2018 buvo hondos, po 18 jau ATAS
AR tik adventure modifikacijoj ATAS? kuo jie geresni?
AT == Africa Twin;
ATAS == Africa Twin Adv Sport
AT amortiku viduriai greit isdyla, nekokybiskai padaryti. Pilnas internetas. Bet gal tas isdilimas leidzia vaziuot?..
Kad 2018 keitesi modeliai ir prekyboje yra abu tu metu, zinai?
Beverly 350 ST, CRF1000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra