Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.

Kegis
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2016-03-11 11:33
Karma: 2

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Kegis » 2016-04-14 23:19

Įdomu ar didelis skirtumas nuo Klr650 naujesnio modelio nuo2008 m. Leidziamo, galia dvigubai didesne africos ratai tokie pat tinkami bekelei, R21 ir R17(R18). Apsauga variklio standartine hondos kur kas plonesne nei Klr 650 duraliuminio lydinys. Gal galite padeti apsispresti.


Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2613
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1155

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Tinkladraskis » 2016-04-15 13:21

Šiandien savo garažo nuomininką su jo Transalpu stūmiau iki Hondos salono.
Tuo pačiu salone nepasikuklinau pasedėti ant Afrikos. Ir atrodo gerai ir malonu sėdėti ant jos :)
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2613
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1155

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Tinkladraskis » 2016-04-15 13:23

Kegis rašė:Žinutės nuoroda Įdomu ar didelis skirtumas nuo Klr650 naujesnio modelio nuo2008 m. Leidziamo, galia dvigubai didesne africos ratai tokie pat tinkami bekelei, R21 ir R17(R18). Apsauga variklio standartine hondos kur kas plonesne nei Klr 650 duraliuminio lydinys. Gal galite padeti apsispresti.


Truiu KLR650B Tengai.
Tai yra paprastas ir patikimas bei negalingas motociklas, kurio technologijos beveik nekinta kelis dešimtmečius.
Afrikoje yra naujausios technologijos. Manau, kad tai nesulyginami dalykai. KLR'e dar karbiuratorinis kuro padavimas ir varganos penkios pavaros, afrikoje kuro įpurškimas, automatas, geri amortikai, mažai vibracijos ir t.t.

Aš vis tiek lieku prie savo KLR'o :)
4xRG
Pranešimai: 4252
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 933

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė 4xRG » 2016-04-30 15:58

Vartotojo avataras
domas
Pranešimai: 466
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:13
Karma: 740

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė domas » 2016-04-30 18:03

gal pagaliau sulauksime Lietuvos bandytoju minciu :roll:
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 852
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Plasnart » 2016-04-30 18:17

Nėra komentarų, nes spėju dauguma be žado... :)

Net ir aš nelabai turiu ką pasakyti: New AT mocas galingas, subalansuotas, elektroninių pribombasų prifarširuotas, riaumojantis kaip tigras galų gale gražus. Jei ne viena maža smulkmena dėl finansų turbūt kiekvienas pabandęs būtų ir išvažiavęs su nauju baiku...

Po bandymo (kaip ir buvo galima tikėtis) nenusivyliau. Tik kol kas neapsisprendžiau ar DCT man reikalingas... Kadangi laiko dar yra tai galėsiu dar ilgai dėlioti minusus ir pliusus pasirinkdamas su DCT ar be. Bet, kad new AT jei galimybės leis bus sekantis mocas tai jau aišku :)
Prikabinti failai
DSC_1815.JPG
HONDA CRF1000
4xRG
Pranešimai: 4252
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 933

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė 4xRG » 2016-11-12 14:47

4xRG
Pranešimai: 4252
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 933

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė 4xRG » 2018-03-10 08:45

2018 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports
5.jpg
Naujas 24,2l kuro bakas, skirtas įveikti 500km

https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/ ... ure-sports
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė informatikas » 2019-03-25 13:00

Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone :)
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2166
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 749

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė turistux » 2019-03-25 13:09

informatikas rašė:Žinutės nuoroda Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone :)

Kaip ir kalbėjom telefonu, jei nėra diskomforto dėl aukščio ir svorio, tai kiek skaičiau ATAS amortikai kokybiškesni, nes AT - probleminiai.
Aš pirkčiau DCT. Nežinau, kaip ten tas DCT offroade, bet užtat su DCT būtų panašiau į motorolerį - nereiktų nieko junginėt. Kadangi mocas toks yra plentinis komfortabilus kruizeris - negalingas, tačiau man pasirodė ergonomiškas, patogus, lengvai valdomas, tai pridėjus DCT turėtų būti puiku. Dar įvertinus, kad bėgių diapazoną kažkaip sunkiai pagaunu, dažnokai tenka junginėti, tai automatas kaip tik spręstų.
Po 1290 tau mocas pasirodys labai bukas.
Beverly 350 ST, CRF1000
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė informatikas » 2019-03-25 13:12

negazdink su tuo bukumu, uz GS'a gal nebus bukesnis.........
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 852
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Plasnart » 2019-03-25 14:18

informatikas rašė:Žinutės nuoroda Na, gerbiami afrikiečiai, apsispręndžiau ir aš afrikelę įsigyt. Tik yra du klausimai: pirmas - ar klasikinę, ar Adventure sports versiją ( aš linkstu link Adventure). Ir kitas - automatą ar mechaniką - va čia kol kas visai neturiu nuomonės. Pasidalinkit patirtim ir nuomone :)


Esu keletą kartų bandęs su DCT, nepatiko jausmas kai, net ilgame posūkyje pasvirus persijunginėja pavaros ir dėl to net tenka koreguoti trajektoriją. Esu pasirinkęs be ir kol kas nesigailiu... DCT didelis privalumas vairuojant konservatyviai (nereikia jungineti bėgių - visad "toje pavaroje", tausojamas variklis) Trūkumai - papildomas svoris, didesnės degalų sąnaudos, problematiška ekstremaliai vairuojant (vėlavimas į akceleratorių, neina gerai jausti traukos lėtai judant, kaip tai galima padaryti su sankaba kai yra mechanine dėže, rimtesniame endure "neišlinguosi" iš duobės bei neprasuksi ekstremaliai greitai rato, kai kartais to reikalauja aplinkybės...)
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė informatikas » 2019-03-25 14:28

cha......... apie posūkyje persijungimus ....tai čia geras, net nepagalvojau kažkaip
kažkaip dūšioj ir aš labiau prie mechanikos linkstu, daugiau kontroles vis gi rankose
bet tinkle labai daug info apie tai, kad kas automatą pabando, mechanikos nebenori :roll:
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2166
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 749

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė turistux » 2019-03-25 15:08

informatikas rašė:Žinutės nuoroda cha......... apie posūkyje persijungimus ....tai čia geras, net nepagalvojau kažkaip
kažkaip dūšioj ir aš labiau prie mechanikos linkstu, daugiau kontroles vis gi rankose
bet tinkle labai daug info apie tai, kad kas automatą pabando, mechanikos nebenori :roll:

Manau, kad kaip ir su automobiliu. Deklaruojame, kad norim daugiau valdymo arba kad bent jau nėra skirtumo, ką pirkt: mechaniką ar automatą. Pavažinėjau su mašina automatu - mechaniką daugiau pirkčiau nebent iš vargo. Pavažinėjau lengvu motoroleriu - noriu motociklo lengvo, su DCT ir nebereikia kW. Turimų 24kW beveik kaip ir užtenka (kol be krovinio :) ). Pirkau AT MT tik iš vargo - tokia buvo už turimus pinigus.

P.S. Pirkinys brangus, būtinai ar pabandyk, ar išsinuomok dienai iš Nippon ir matysi, kaip tau geriau.
Beverly 350 ST, CRF1000
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė informatikas » 2019-03-25 15:19

manau reiks ryt po darbo iki vilniaus palekt, pačiupinėt ir dėl pavažinėjomo pakalbėt.
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 852
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Plasnart » 2019-03-25 17:31

Čia šiaip filosofiškai pagalvojau automobilis labiau susijęs su komfortu ir to mes visi siekiam... nelyja, nešalta, nekaršta, nereikia junginėti pavarų, gal greitai visai net vairuoti nereiks... O bet tačiau motociklizmo visai kita paskirtis... Jau dabar tenka nors kiek norint pajusti ekstremalumo išsijungti visokius traction, o jei dar automatas, kuo geresni keliai, dar geriau magistralės, ne-bekelei, nes tai nesaugu, o jei dar jei motociklas taptų nebenuvirstamas (kaip jau honda parodė prototipą) tai tada rinkčiausi automobilį nes juo tikrai komfortiškiau... :mrgreen:
Paskutinį kartą redagavo Plasnart 2019-03-25 18:42, redaguota 1 kartą.
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
Plasnart
Pranešimai: 852
Užsiregistravo: 2015-10-22 08:30
Karma: 935

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė Plasnart » 2019-03-25 18:11

turistux rašė:Žinutės nuoroda Virai valdo mechanika, DCT- tetoms


Radau sena 2015m, bet gera Turistux posta :mrgreen:
HONDA CRF1000
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2166
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 749

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė turistux » 2019-03-25 18:23

Plasnart rašė:Žinutės nuoroda
turistux rašė:Žinutės nuoroda Virai valdo mechanika, DCT- tetoms


Radau sena 2015m, bet gera Turistux posta :mrgreen:

Cia, muset, buvo sarkazmas. Nors tiksliai jau nepamenu :lol:
Beverly 350 ST, CRF1000
Vartotojo avataras
informatikas
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
Karma: 239

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė informatikas » 2019-03-25 19:03

kas cia per ATAS amortikai? Tipo iki 2018 buvo hondos, po 18 jau ATAS
AR tik adventure modifikacijoj ATAS? kuo jie geresni?
Vartotojo avataras
turistux
Pranešimai: 2166
Užsiregistravo: 2015-11-01 18:04
Karma: 749

Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015 | Pirmo važiavimo apžvalga

Standartinė turistux » 2019-03-26 06:25

informatikas rašė:Žinutės nuoroda kas cia per ATAS amortikai? Tipo iki 2018 buvo hondos, po 18 jau ATAS
AR tik adventure modifikacijoj ATAS? kuo jie geresni?

AT == Africa Twin;
ATAS == Africa Twin Adv Sport

AT amortiku viduriai greit isdyla, nekokybiskai padaryti. Pilnas internetas. Bet gal tas isdilimas leidzia vaziuot?..
Kad 2018 keitesi modeliai ir prekyboje yra abu tu metu, zinai?
Beverly 350 ST, CRF1000

Grįžti į “Honda”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra