Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Off top, apie ginčus "forume" įtampai nuimt... Машина Времени - Разговор в поезде (Live)
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Gandai sako kad gal turėsim kūdesnę afrikos versiją..
https://www.rideapart.com/articles/4043 ... 0-midsize/
https://www.rideapart.com/articles/4043 ... 0-midsize/
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
drh rašė:Žinutės nuoroda Gandai sako kad gal turėsim kūdesnę afrikos versiją..
https://www.rideapart.com/articles/4043 ... 0-midsize/
Sutikčiau su idėja, jei proporcingai variklio galiai sumažėtų ir svoris... ir ta elektronizacija išskyrus ABS endurui visai nereikalinga...
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Plasnart rašė:Žinutės nuorodadrh rašė:Žinutės nuoroda Gandai sako kad gal turėsim kūdesnę afrikos versiją..
https://www.rideapart.com/articles/4043 ... 0-midsize/
Sutikčiau su idėja, jei proporcingai variklio galiai sumažėtų ir svoris... ir ta elektronizacija išskyrus ABS endurui visai nereikalinga...
Tai čia ir ne endūro dydžio motociklas - čia sunkus adventureris.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux rašė:Žinutės nuorodaPlasnart rašė:Žinutės nuorodadrh rašė:Žinutės nuoroda Gandai sako kad gal turėsim kūdesnę afrikos versiją..
https://www.rideapart.com/articles/4043 ... 0-midsize/
Sutikčiau su idėja, jei proporcingai variklio galiai sumažėtų ir svoris... ir ta elektronizacija išskyrus ABS endurui visai nereikalinga...
Tai čia ir ne endūro dydžio motociklas - čia sunkus adventureris.
Tai, kam kurti "silpną" sunkų adventurerį asfaltui jei net (pirštais nerodysiu kam) net litrinė afrika "nevalina"...
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuorodaPlasnart rašė:Žinutės nuoroda
Sutikčiau su idėja, jei proporcingai variklio galiai sumažėtų ir svoris... ir ta elektronizacija išskyrus ABS endurui visai nereikalinga...
Tai čia ir ne endūro dydžio motociklas - čia sunkus adventureris.
Tai, kam kurti "silpną" sunkų adventurerį asfaltui jei net (pirštais nerodysiu kam) net litrinė afrika "nevalina"...
Ne tik asfaltui, ir žvyro keliams. O kuria, nu nes karantinas - nėr ką veikt, tai ir kuria visokias versijas, kad būtų kaip BMW.
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Geras matacyklas ta Africa, nevarykit.......
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Geras matacyklas ta Africa, nevarykit.......
Žinoma geras, net tyla šioj skiltyje, nes net rūpesčių nekelia - keiti tepalus, kaladeles, padangas ir tik važiuoji (Sakau iš asmeninės patirties)
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Va kas gaus Africa Twin varikli
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Geras matacyklas ta Africa, nevarykit.......
Tai ko pardavei ATAS nei sezono nepaturėjęs? Ir dar psakyk, ką nusipirkai
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Va kas gaus Africa Twin varikli
Tas motoras, kaip tik tokiam trip... ir tinka
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux rašė:Žinutės nuorodainformatikas rašė:Žinutės nuoroda Geras matacyklas ta Africa, nevarykit.......
Tai ko pardavei ATAS nei sezono nepaturėjęs? Ir dar psakyk, ką nusipirkai
Viena gera merga pakeiciau ant kitos grazesnes
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Šiandien Honda moto dienose pačiupinėjau 2020 Africa Twin Adventure Sport ES DCT Tiesą sakant, nelabai supratau kam šitas motociklas skirtas
Tikrai ne asfaltui. Tik pasiekus normalesnį greitį pradeda maskatuot rankų apsaugos, labai jaučiasi vibracija, stiklas visai nesaugo nuo vėjo- nuo mano streeto langas iki bambos turbūt geriau kraipė vėjo srautus. Važiuojant D režimu įsijungia pensininkas, lietuviškas pensininkas- nedavalgęs, nuslabęs ir be noro gyventi; įjungus S- mocas pradeda smarkiai šaukt, bet traukos nesijaučia, panašiai lyg smaugtum katę Reikia labai aktyviai dirbti su pavarų rankiniu reguliavimu, bet tai kam tada automatas Nulipęs nuo moco įdėmiai apžiūrėjau savo nykštį įsitikinti ar su juo viskas gerai, suabejojau, nes inžinieriai taip sudėjo kruizo kontrolės valdymą, kad norint jį reguliuoti reikia paleisti gazą.
Žvyrui? Gal, tikrai neesu jo fanas. Prasilėkiau jais kiek įmanoma išbandant skirtingus rėžimus, buvo beveik smagu. Beveik, nes nu soriukas nieko nemačiau per tą nelemtą stiklą Stiklas toks kažkoks kreipiantis vaizdą, per jį žiūrėti neįmanoma. Jį maksimaliai nusileidus tiesiog negali matyt kas yra priešais motociklą. Tai paskui supratau, kad geriau važiuot tiesiog atsistojus Hondoj kai paklausiau wtf, tai sakė čia ne žvyro motociklas ir pirštu parodė į CRF1100L Africa Twin m Nu gal, aš tai ne specialistas
Už ką galiu dėti riebų pliusą, tai už pakabą. Gulintys policininkai šitam motociklui išvis neegzistuoja. Prie jokio greičio. Toks jausmas kaip su valtele perskrodi šiek tiek aukštesnę bangelę, gryna elegancija
Tai va. Puikus motociklas. Turiu klausimą. Kada bmw dienos?
Tikrai ne asfaltui. Tik pasiekus normalesnį greitį pradeda maskatuot rankų apsaugos, labai jaučiasi vibracija, stiklas visai nesaugo nuo vėjo- nuo mano streeto langas iki bambos turbūt geriau kraipė vėjo srautus. Važiuojant D režimu įsijungia pensininkas, lietuviškas pensininkas- nedavalgęs, nuslabęs ir be noro gyventi; įjungus S- mocas pradeda smarkiai šaukt, bet traukos nesijaučia, panašiai lyg smaugtum katę Reikia labai aktyviai dirbti su pavarų rankiniu reguliavimu, bet tai kam tada automatas Nulipęs nuo moco įdėmiai apžiūrėjau savo nykštį įsitikinti ar su juo viskas gerai, suabejojau, nes inžinieriai taip sudėjo kruizo kontrolės valdymą, kad norint jį reguliuoti reikia paleisti gazą.
Žvyrui? Gal, tikrai neesu jo fanas. Prasilėkiau jais kiek įmanoma išbandant skirtingus rėžimus, buvo beveik smagu. Beveik, nes nu soriukas nieko nemačiau per tą nelemtą stiklą Stiklas toks kažkoks kreipiantis vaizdą, per jį žiūrėti neįmanoma. Jį maksimaliai nusileidus tiesiog negali matyt kas yra priešais motociklą. Tai paskui supratau, kad geriau važiuot tiesiog atsistojus Hondoj kai paklausiau wtf, tai sakė čia ne žvyro motociklas ir pirštu parodė į CRF1100L Africa Twin m Nu gal, aš tai ne specialistas
Už ką galiu dėti riebų pliusą, tai už pakabą. Gulintys policininkai šitam motociklui išvis neegzistuoja. Prie jokio greičio. Toks jausmas kaip su valtele perskrodi šiek tiek aukštesnę bangelę, gryna elegancija
Tai va. Puikus motociklas. Turiu klausimą. Kada bmw dienos?
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Tai sakai ir 2020 Afrika nevalina... Kada bus Triumph dienos? Žiauriai įdomu, negi ir T900 taip pat nustojo valinti
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Mindaugas rašė:Šiandien Honda moto dienose pačiupinėjau 2020 Africa Twin Adventure Sport ES DCT Tiesą sakant, nelabai supratau kam šitas motociklas skirtas
Tikrai ne asfaltui. Tik pasiekus normalesnį greitį pradeda maskatuot rankų apsaugos, labai jaučiasi vibracija, stiklas visai nesaugo nuo vėjo- nuo mano streeto langas iki bambos turbūt geriau kraipė vėjo srautus. Važiuojant D režimu įsijungia pensininkas, lietuviškas pensininkas- nedavalgęs, nuslabęs ir be noro gyventi; įjungus S- mocas pradeda smarkiai šaukt, bet traukos nesijaučia, panašiai lyg smaugtum katę Reikia labai aktyviai dirbti su pavarų rankiniu reguliavimu, bet tai kam tada automatas Nulipęs nuo moco įdėmiai apžiūrėjau savo nykštį įsitikinti ar su juo viskas gerai, suabejojau, nes inžinieriai taip sudėjo kruizo kontrolės valdymą, kad norint jį reguliuoti reikia paleisti gazą.
Žvyrui? Gal, tikrai neesu jo fanas. Prasilėkiau jais kiek įmanoma išbandant skirtingus rėžimus, buvo beveik smagu. Beveik, nes nu soriukas nieko nemačiau per tą nelemtą stiklą Stiklas toks kažkoks kreipiantis vaizdą, per jį žiūrėti neįmanoma. Jį maksimaliai nusileidus tiesiog negali matyt kas yra priešais motociklą. Tai paskui supratau, kad geriau važiuot tiesiog atsistojus Hondoj kai paklausiau wtf, tai sakė čia ne žvyro motociklas ir pirštu parodė į CRF1100L Africa Twin m Nu gal, aš tai ne specialistas
Už ką galiu dėti riebų pliusą, tai už pakabą. Gulintys policininkai šitam motociklui išvis neegzistuoja. Prie jokio greičio. Toks jausmas kaip su valtele perskrodi šiek tiek aukštesnę bangelę, gryna elegancija
Tai va. Puikus motociklas. Turiu klausimą. Kada bmw dienos?
Dar pabandyk KTM, sekančią savaitę galima. Tiesa sakant man Afrika neprilipo. Vienintelis pliusas pakaba ir sėdėsena.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Kai bandziau 790 Adventure zemesne versija, supratau, kad tobulai atitinka mano poreikius vaziavimo prasme. Gaila, kad yr kitu minusu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Klausimas i tema: rekomenduokit Afrikai telefono laikikli, kad detusi ant to plono gps skirto vamzdelio virsuje.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux rašė:Žinutės nuoroda Klausimas i tema: rekomenduokit Afrikai telefono laikikli, kad detusi ant to plono gps skirto vamzdelio virsuje.
Vienas iš variantų RAM. Važiavau ir bekele su telefonu, tai iki šiol viskas gerai, gal tik kaina nevaikiška...
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Klausimas i tema: rekomenduokit Afrikai telefono laikikli, kad detusi ant to plono gps skirto vamzdelio virsuje.
Vienas iš variantų RAM. Važiavau ir bekele su telefonu, tai iki šiol viskas gerai, gal tik kaina nevaikiška...
Kad as kur turiu RAM kopija, ten tokiam storam vamzdziui kaip vairas, o tas Afrikos virsutinis - plonytis....
Beverly 350 ST, CRF1000
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
telefona kaip navigatoriu ruosiesi naudot?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra