Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Kaip kox apuox
Ne specialistas, bet honda su dizainu atrodo susitvarko gerai... tik ta auganti motociklų galia ir svoris man atrodo nepakeliui...
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaDebesys rašė:Žinutės nuoroda Kaip kox apuox
Ne specialistas, bet honda su dizainu atrodo susitvarko gerai... tik ta auganti motociklų galia ir svoris man atrodo nepakeliui...
Kokia galia?
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Man atrodo cia fotoshopines fantazijos, nes dar tik prasidejo nauja marketingo kampanija su naujais video, kuriose nematyti jokiu dizaino detaliu. Bent italu puslspiuose teigiama, kad galia dides, o svoris mazes. Galutinis produktas greiciausiai bus pristatytas eicma 19'
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Kad padaryti tokį patį galingesnį ir lengvesnį neatsisakius 23 ltr bako, DCT, ABS, EURO6 ir kt. el. pribombasų mocą man atrodo nerealu, bet istorija parodys...
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Pagal video aplinką, turėtu būti atnaujintas lengvas ir minkštas hondos dominator'ius, ale dakarui paruoštas. Jokiu galingumu nekvepia, tik pravažiavimu ypatingai geru.
Drop a gear and disappear.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Lenkai raso:
Variklis-1084 cm3
Galia kyla nuo- 94 iki 101AG(KM)
Sukimo momentas nuo- 99 iki 107 Nm
Kuro bakas- 24 l Adventure Sports versija ar bakas nuo tos versijos. gerai nesuprantu ju surasymo.
Deze- DCT sulauks keleta pakeitimu.
Kaip minejo pristatymas EICMA
Variklis-1084 cm3
Galia kyla nuo- 94 iki 101AG(KM)
Sukimo momentas nuo- 99 iki 107 Nm
Kuro bakas- 24 l Adventure Sports versija ar bakas nuo tos versijos. gerai nesuprantu ju surasymo.
Deze- DCT sulauks keleta pakeitimu.
Kaip minejo pristatymas EICMA
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Adventure sport per akmenis dykumoje :D Okay. Wannabe marketing.
Drop a gear and disappear.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Adventure sport per akmenis dykumoje Okay. Wannabe marketing.
Prasau rekomendacijos motociklui vaziuoti per akmenis dykumoje su service intervalais >10kkm
GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose
DUKE pirkejai irgi jo taip newheelina kaip klipuose
Bet jeigu abi rankos kairios, kam kaltinti marketingistus, kad jie parodo ka technika gali papuolusi i teisingas rankas?
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Lenkai raso:
Variklis-1084 cm3
Galia kyla nuo- 94 iki 101AG(KM)
Sukimo momentas nuo- 99 iki 107 Nm
Kuro bakas- 24 l Adventure Sports versija ar bakas nuo tos versijos. gerai nesuprantu ju surasymo.
Deze- DCT sulauks keleta pakeitimu.
Kaip minejo pristatymas EICMA
Gan vėlokas, bet manau tai būtų bandymas atsigriebti kažkiek iš GS1200 segmento
HONDA CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Būtent čia nesutiksiu - dar ir kaip guldo, žieduose dažniausiai važinejama su stock'ais. Dėl Afrikos, na, šokinejama su ja, taip. Bet gi žinoma kad čia senai ne Dakaro motociklas. Be to tam yra konkretūs modeliai tvarkingi. Aišku kad galima ir ant GSXR uždėti piktas padangas ir per dykumą varyti, bet žinai...rusnietis rašė:GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose
Drop a gear and disappear.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Speedster rašė:Žinutės nuoroda Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.
Bet labiausiai uz viska- baltai-melyna propelerio zenkla
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
O as manau, kad nuo AT nepersoks ant GS ir atvirksciai. Visi turi savo fanu.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Decoy rašė:Žinutės nuorodaBūtent čia nesutiksiu - dar ir kaip guldo, žieduose dažniausiai važinejama su stock'ais. Dėl Afrikos, na, šokinejama su ja, taip. Bet gi žinoma kad čia senai ne Dakaro motociklas. Be to tam yra konkretūs modeliai tvarkingi. Aišku kad galima ir ant GSXR uždėti piktas padangas ir per dykumą varyti, bet žinai...rusnietis rašė:GSXR pirkejai irgi jo taip neguldo, kaip klipuose
Jo, mes Atlaso kalnus su Honda VFR 800 pervaziavome. Tas vyrukas buvo "žvaigždė", nes sutikti keliautojai su juo fotografavosi. Galima žinoma daug ka
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
domas rašė:Žinutės nuorodaSpeedster rašė:Žinutės nuoroda Nieko jis neatsigriebs iš gs1200 segmento, ten pirkėjai vertina kardaną ir apie 100kw motorus.
Bet labiausiai uz viska- baltai-melyna propelerio zenkla
Turbūt neveltui
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Dalinuosi patirtim. Su Okumos darytu fork deflector ir situo kitaisku stikliuku uz 13 eur, prie 100km/h galiu vaziuot atidarytu salmu - toks efektas. Uzsakiau is kinu kitoki stikliuka, MRA kopija, maz bus biski lengvesnis.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Nu va, atėjo iš kitaicų kitoks stikliukas už 21 eur. Beje, stabtelėjo muitinė, bet neapmokestino. Tikėjausi, kad bus lengvesnis. Deja, ne lengvesnis. Ir, deja, tvirtinimo, fiksavimo kokybė atrodo blogiau nei įtartinai... Važiuosiu bandyt kiek vėliau. Tai vėl dalinuosi patirtimi
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Atrodo, kaip MRA.
Sau staciau. MRA labai tvirtai stovi, ir veikia super.
kainavo apie 70 Eur.
Papasakosi, kaip kitajcas laikys.
Sau staciau. MRA labai tvirtai stovi, ir veikia super.
kainavo apie 70 Eur.
Papasakosi, kaip kitajcas laikys.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra