Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Nu pirmą kartą matau, kad tokia NEMEILĖ savam motociklui būtų
Tai cia ir ne jo baikas
Paskaityk apie jo jausmus Juodaodei paskutiniuose postose
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
- informatikas
- Pranešimai: 551
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Tai cia ir ne jo baikas
kaip ne jo? Aš Afrika galvoje turiu.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Tai cia ir ne jo baikas
'Triumph"-o sugadintas žmogus
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Viduje jis tikrai ją dievina, tik pas jį yra rusiška meilė - "muša - reiškias myli"
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
informatikas rašė:Žinutės nuoroda kaip ne jo? Aš Afrika galvoje turiu.
As tai ir turejau omeny
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Nepisdavokit mano Afrikos. As ja iki pensijos zadu vazinet, jei nesubyres anksciau.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Turistux, bet ar paties vaziavimo igudziai pakankami tokius review daryt? Ar zmogus svajojantis nusipirkti africa gali priimti tavo zodzius uz "grynus pinigus"? Pvz, kad reikia sankaba padegint isvaziuojant is vietos? Kam ta antra begi iskarto jungti, jei galima vaziuoti pirmu?
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
domas rašė:Žinutės nuoroda Turistux, bet ar paties vaziavimo igudziai pakankami tokius review daryt? Ar zmogus svajojantis nusipirkti africa gali priimti tavo zodzius uz "grynus pinigus"? Pvz, kad reikia sankaba padegint isvaziuojant is vietos? Kam ta antra begi iskarto jungti, jei galima vaziuoti pirmu?
Žmogus svajojantis apie Afriką gali tik atkreipti daugiau dėmesio į paminėtus trūkumus (ar specifiką) ir priimti savo emocijomis paremtą sprendimą.
Ar pakankami įgūdžiai? Skirtingų žmonių įgūdžiai yra labai plačiame diapazone, tai kaip dabar pamatuoti, kokiu rodikliu, kada jie pakankami daryti review, o kada ne? Be to, prisideda tas "point of view". Aš žiūriu labiau iš ADV pusės, kaip ją pats suprantu - plentas ir kažkiek kieto grunto. Tu arba Plasnart paprastai žiūrit iš hard enduro pusės ir man šiek tiek darot įtakos, todėl prastai vertinu AT šiame kontekste, nors lyginant su kokiu Varadero ar TEX - Afrika stovėtų aukščiau hard enduro kontekste, bet gerokai žemiau plento kontekste.
Tęsiant mintį apie palyginimą ir santykinį vertinimą, tai iš esmės mano review ir turėjo atrodyti labiau kaip palyginimas, nei kad absoliutus vertinimas, nes gi nemažai turiu su kuo lyginti Pvz., Afrikos plastikų ir geležies kokybė atrodė kitaiska, ar itališka, palyginus su Triumph, bet palyginus su 790 adv - jau atrodo premium
P.S. Kito tokio variklio (Afrika) su tokiom jautriai trumpom pavarom ir ilga pirma pavara, matyt, kad aš nepamenu iš paskutinių metų savo vairavimo. Ir 790 adv testas tik patvirtina, kad man nesivaidena. Jei ne šitas ir dar jei sudėjus kietesnes spyruokles, kad eitų normaliai SAG suvest - visai faina ta Afrika. Nors su 790 adv galima nuveikti daug daugiau ir lengviau enduro srityje Tačiau 790 adv kol kas dar neįrodė savo patikimumo.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Esi tiesiog per daug priekabus, idealaus moco sau turbūt nerasi.
Nemanau kad geriau už Hondos inžinierius žinai koks turi būti AT, kuris jau turbūt 30 metų turi vardą tarp enduristų.
Pagal tavo postus man atrodo kad tau reikia grįžti prie sporttouringo
Nemanau kad geriau už Hondos inžinierius žinai koks turi būti AT, kuris jau turbūt 30 metų turi vardą tarp enduristų.
Pagal tavo postus man atrodo kad tau reikia grįžti prie sporttouringo
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Speedster rašė:Žinutės nuoroda Esi tiesiog per daug priekabus, idealaus moco sau turbūt nerasi.
Nemanau kad geriau už Hondos inžinierius žinai koks turi būti AT, kuris jau turbūt 30 metų turi vardą tarp enduristų.
Pagal tavo postus man atrodo kad tau reikia grįžti prie sporttouringo
Nu, hondos inžiniriams irgi ne viskas pavyksta, nes juos spaudžia už pelną atsakingi darbuotojai, t.y. riboja laiką kūrybai ir testavimui (taupo), taupo medžiagas. Pasekmes matom - po 3000km jau sudyla priekinių amortikų viduriai, nuo GPS svorio atlūžta priekio tvirtinimas, dėl per minkštų spyruoklių SAG susiveda tik žmogui iki 70kg. Taip ir variklio charakteristikos - negali sakyt, kad nevažiuoja, bet esu ir ne kartą matęs kaip varikliai važiuoja geriau.
Nuo akstesnio sport touringo mane "atkabino" pyrda, nes lengviau valdyti. Bet susimąstau, kad jei jau aš ne endūristas, tai galbūt toks sport touringas kaip Tiger Sport 1050, Kawasaki Z1000SX (dabar seilę varvinu į Versys 1000 su įspūdingomis funkcijomis) ar KTM 1290 ne-R būtų geriau prilipęs asfaltuotos dangos kontekste.
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux rašė:Speedster rašė:Žinutės nuoroda Esi tiesiog per daug priekabus, idealaus moco sau turbūt nerasi.
Nemanau kad geriau už Hondos inžinierius žinai koks turi būti AT, kuris jau turbūt 30 metų turi vardą tarp enduristų.
Pagal tavo postus man atrodo kad tau reikia grįžti prie sporttouringo
Nu, hondos inžiniriams irgi ne viskas pavyksta, nes juos spaudžia už pelną atsakingi darbuotojai, t.y. riboja laiką kūrybai ir testavimui (taupo), taupo medžiagas. Pasekmes matom - po 3000km jau sudyla priekinių amortikų viduriai, nuo GPS svorio atlūžta priekio tvirtinimas, dėl per minkštų spyruoklių SAG susiveda tik žmogui iki 70kg. Taip ir variklio charakteristikos - negali sakyt, kad nevažiuoja, bet esu ir ne kartą matęs kaip varikliai važiuoja geriau.
Nuo akstesnio sport touringo mane "atkabino" pyrda, nes lengviau valdyti. Bet susimąstau, kad jei jau aš ne endūristas, tai galbūt toks sport touringas kaip Tiger Sport 1050, Kawasaki Z1000SX (dabar seilę varvinu į Versys 1000 su įspūdingomis funkcijomis) ar KTM 1290 ne-R būtų geriau prilipęs asfaltuotos dangos kontekste.
Nei iš vieno AT vartotojo negirdėjau ir neskaičiau apie tokias problemas, greičiausiai tai buvo kokia nors ex-demo, visus tuos 3000km skandinama ir voliojama AT
O kad taupo ant medžiagų, tai natūralu, nes Honda nėra premium brendas kaip BMW ar Ducati, atitinkama ir kaina, nori gerų medžiagų ir surinkimo - užsuk į tų salonus, pamatysi kainas, bėgsi neatsigreždamas
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
- informatikas
- Pranešimai: 551
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 241
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux, radau tau afrika turetu valint ketvirtu iš vietos
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Speedster, kad mano paminetas vaziuokles brokas labai placiai skamba internete, kaip ir daugiau smulkesniu brokuotu AT itaisu. BMW ir Ducati brangu, bet broko dar daugiau
Gal tik AT variklis isskirtinai man uzkliuva, nes kaip jau rasiau - Triumph varikliai islepino
Gal tik AT variklis isskirtinai man uzkliuva, nes kaip jau rasiau - Triumph varikliai islepino
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
turistux rašė:Žinutės nuoroda lyginant su kokiu Varadero ar TEX - Afrika stovėtų aukščiau hard enduro kontekste, bet gerokai žemiau plento kontekste.
Neginčijamas faktas, bet nedraugiškumas keleiviui ir vibracijos nulėmė TEX pasirinkimą. GS atkrito dėl aptarnavimo kainos. KTM atkrito dėl brutalumo.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
sakai GS brangiau apsitarnauja nei tigras? ir kiek % gaunasi tas skirtumas?
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
DainiusM rašė:Žinutės nuoroda sakai GS brangiau apsitarnauja nei tigras? ir kiek % gaunasi tas skirtumas?
Tema afrikinė, lyginsim Triumfo ir GS’o aptarnavimo skirtumą procentiniais vienetais. Laukiame tęsinio
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
okuma rašė:Tema afrikinė, lyginsim Triumfo ir GS’o aptarnavimo skirtumą procentiniais vienetais. Laukiame tęsinio
Afrikoje karšta
Beverly 350 ST, CRF1000
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Bet Afrikos savinikas savo avataro nesiruosia keisti.
Cia, tipo, laukia grizimas?
Cia, tipo, laukia grizimas?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Bet Afrikos savinikas savo avataro nesiruosia keisti.
Cia, tipo, laukia grizimas?
Oi, su tuo avataru sunku atsisveikint, nes jis mano kurtas ir Triumph turi toki savita sarma, isskirtinuma, kaip ir UK specializuoto forumo labai faini zmones, su kuriais bendraudavau. Hondoje to savitumo kol kas nejauciu. Ganetinai geras demesio neatkreipiantis motociklas ir tiek.
P.S. butu euru cemodanelis, stovetu pas mane garaze Guzzi V85, del isskirtinumo
Beverly 350 ST, CRF1000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra