Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Honda CRF1000L "Africa Twin", nuo 2015 metų.
Vertimas http://ridermagazine.com/top-stories/20 ... eview.htm/
Honda gal kiek ir pavėlavo į adventure tipo motociklų vakarėlį, tačiau ji pasiruošusi pasirodyti 2016-aisiais su dviem naujais modeliais: VFR1200X 1237cm3 V4 tipo varikliu, kardanu varomas, street tipo touringas, kurie Europoje jau keleri metai, ir CRF1000L Africa Twin, visiškai naujas pasiruošęs bekelei apginkluotas mikliu 998cm3 dviejų lygiagrečių cilindrų (paralel twin) varikliu, kuris yra legendinio dual-sport motociklo naujasis atgimimas.
80 dešimtmetyje Honda laimėjo ketverias varginančias Paryžiaus-Dakaro ralio lenktynes su NXR750V prototipu dykumų raliui ir sėkmės įkvėpta kompanija nusprendė sukurti produkto repliką. Kai vyriausias dizaineris Tomonori Mogi ir jo komanda kūrė tikrąjį XRV650 Africa Twin, jų tikslas buvo sukurti dual-sport motociklą galintį kirsti Alpes ir Viduržemio jūrą bei nukeliauti iki Afrikos žemyno vidurio. 1988-2003 metų laikotarpyje Africa Twin su ralio stiliaus rėmu ir masyvia dugno apsauga užaugo iki 742cm3 1990 m. užsitikrino tvirto, patikimo ir universalaus motociklo vardą.
Paskutinis Africa Twin su "CRF" Honda off-road motociklų klasėje sako, kad kaip ir ankstesni modeliai, jis buvo sukurtas važinėti tiek asfaltu tiek bekele. Jis panašus į Honda Dakaro motociklą CRF450R Rally su dvigubu rėmu ir 21 colio priekiniu ir 18 colio galiniu ratais (platus off-road padangų pasirinkimas), stipinuotais aliuminio ratais ir kamerinėmis padangomis. Pakabos darbinė amplitudė labai plati (23.1 cm prieky ir 22 cm gale) galinti sugerti didelius nelygumus, o 25.4 cm prošvaisa leidžia lengvai pervažiuoti akmenis, rastus ir kitas didesnes kliūtis.
Per pasaulinį Africa Twin spaudos pristatymą Pietų Afrikos Great Karoo dykumos regione, apsuptame uolėtų kalnų, motociklas įrodė, kad yra pajėgus ir tvirtas. Nukeliavome 354 km ir maždaug ketvirtadalis buvo bekelė. Mes paskirstėme savo laiką vienodai abiems motociklams: standartinis modelis, kuris turi 6 pavarų mechaninę transmisiją su assist-and-slipper sankaba ir DCT modelis su dvigubos sankabos transmisija automatine ir mechanine pavarų transmisija.
CRF1000L atrodo kaip didelis ralio motociklas, paruoštas lakstyti plačiu horizontu visu greičiu paliekant didelį dulkių debesį paskui save. Jo plati plokščia sėdynė yra apie 87 cm aukštyje virš žemės (arba 85 cm žemiausioje padėtyje, papildoma žemesnė sėdynė 84/82 cm), patogi sėdėti, ir judėti. Man, kaip aukštaūgiui sėdėti buvo beveik idealu: siaura tarp kelių, patogi kojų padėtis ir lengva pasiekti svirteles tiek sėdint tiek stovint. Mažas priekinis stiklas nėra reguliuojamas, tačiau jis pramuša gero dydžio skylę ore ir maži oro sūkuriai sumažina turbolenciją vairuotojui. Rankų apsaugos nuo vėjo, maža variklio apsauginė plokštė ir galinis stovas yra standartinėje komplektavijoje, bet dėl šildomomų rankenų, centrinio stovo, 12V lizdo ir kitų priedų jums reikėtų pasidomėti aksesuarų kataloge. Taip pat galima įsigyti šoninius 30 ir 40 litrų dėžes bei 38 litrų galinę dėžę.
Nors komfortas yra svarbus, Honda taip pat vilioja su Africa Twin varikliu. Jo unikali trijų kamerų, dvigubo išmetimo sistema padarė variklį stabilesniu, labiau subrendusiu kaip ilgai brandintas burbonas. 270 laipsnių alkūninio velenas su nereguliariais degimo intervalais suteikia ryškaus pulsavimo jausmą šiams skysčiu aušinamam lygiagrečių cilindrų varikliui, o dvigubo balanso velenai pašalinti nepageidaujamą vibraciją. Amerikos Honda nepateikia variklio duomenų, tačiau Europos specifikacija nurodo 94 a.g. prie 7500 rpm ir 73 Nm sukimo momentą esant 6000 apsisukimų per minutę, šiek tiek mažesnis nei Suzuki V-Strom 1000. Gazo rankenos reakcija yra jautri, galia perduodama tolygiai ir švelniai, o sukimo momento kreivė yra plati ir plokščia. Kas iš tiesų sukėlė įspūdį man buvo tai, kad visa tas naujas variklis trykšta nekantrumu traukti, lėkti su tokiu tvirtu charakteriu ir tobulumu. Africa Twin neturi nieko blankaus ir nuobodaus. Čia nėra elektroninio droselio, o tai reiškia, kad nėra važiavimo režimo nustatymų arba elektroninės greičio kontrolės (kruizo kontrolės). Bet CRF1000L turi Honda pasirenkamą traukos kontrolę (HSTC, dar žinomas kaip traukos kontrolė), kur galima pasirinti tarp trijų galimų lygiu arba atjungti visiškai mygtuku ant kairėje vairo pusėje.
Be variklio veikimo parametrų gerinimo, "Honda" padarė variklį lengvesnį ir kompaktiškesnį. Lygiagretūs du cilindrai efektyviai išnaudoja vietą ir toks poravimas cilindrų padėties pozicionavimas į priekį atlaisvina erdvę už cilindrų galvutės, kur telpa baterija ir ABS įranga. Honda panaudojo tokį pat keturių vožtuvų cilindrui SOHC Unicam galvutės konstrukciją kaip ir savo CRF250R / 450R motocikluose su lengvesniais velenais. Kitų inžinerinių triukai vandens siurblys sankabos korpuso viduje, naudojamas tas pats balanso velenas vandens ir telapo siurbliui ir slėgio siurblys apatinėje karterio dalyje. Grandinės pavaros sumažina tiek svorio ir transmisijos nuostolius, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros.
Hondos sukurtas Africa Twin plieninis rėmas pakankamai stiprus atlaikyti off-road keliones, bet ir pakankamai lengvas manevruoti asfaltu. Galėjau lengvai pervažiuoti techniškai sudėtinga Bainskloof Pass perėja, taip pat ir provėžuota dykuma. Nesvarbu, ar ilgas ir greitas keliavimas asfaltu žemyn ar šokinėjimas bekelėje, Africa Twin buvo tvirtas ir gerai subalansuotas dėka 49,1 / 50,9 svorio pasiskirstymo. Pilnai reguliuojama Showa pakaba gerai sureguliuojama tiek gatvės ir bekelės sąlygomis, o Nissin stabdžiai – dvigubi 4 stūmoklių suportai priekyje ir vienas 2-stūmoklinis suportas gale – stabdo labai efektyviai. ABS yra standartinėje komplektacijoje, o mygtukas ant prietaisų skydelio leidžia jį išjungti galiniam ratui norint lakstyti beleke.
Tiems, kurie žvalgosį į Africa Twin, kyla pasirinkimo klausimas tarp mechaninės pavarų dėžės (MT) modelio ir DCT modelio. Pastarasis prideda 700$ prie kainos ir 10 kg svorio (Honda deklaruoja jog MT sveria 232 kg, o DCT – 242 kg). MT daugumai mūsų yra labiau įprastas, o 6-pavarų dėžė, kuri naudoja tą patį perjungimo mechanizmą kaip Honda CRF motokroso motocikluose, veikia greitai ir nepriekaištingai - tai viena geriausių pavarų dėžių kurias teko bandyti.
DCT modelis, vietoj sankabos ir pavarų perjungimo svirtelės, turi perjungimo mygtukus aukštyn / žemyn vairo kairėje pusėje, o dešinėje leidžia perjungti režimus automatinis, rankinis perjungimas ir taip pat pasirinkti vieną iš keturių automatinio važiavimo režimų: D (drive) režimas pavara aukštinama anksti taupant degalų naudojimą, o trys sportiniai (S1, S2 ir S3) režimai išlaiko pavaras palaipsniui vis ilgiau didinant našumą ir sportiškumą. CRF1000L taip pat turi G (žvyro) jungiklį, kuris atjungia įmontuotą sankabos slydimą pavaros keitimo metu, siekiant kuo daugiau tiesiogiai perteikti galios važiuojant off-road. Taip pat nuolydžio aptikimas, kuris atideda pavaros didinimą kylant siekiant išlaikyti aukštas apsukas ir žemina pavaras anksčiau leidžiantis nuokalne siekiant efektyviau stabdyti varikliu. Hondos DCT inžinerijos stebuklas nuolat tobulinamas nuo savo debiutavimo 2010 metais VFR1200F modelyje, o gatvėse jis veikia labai gerai.
Tačiau kas liečia off-road važiavimą aš turiu tam tikrų abejonių dėl DCT. Techninio važiavimo metu, pavyzdžiui, lėtas važiavimas, sunkus kopimas kalno įkalne, kliūčių apvažiavimas, negalėjau tinkamai valdyti sankabos sukibimo be to sankaba problemiška. Automatinio režimo metu pavarų perjungimas gali įvykti netikėtai, kas yra nelabai gerai esant mažos traukos situacijose. Kita vertus, greitai spaudinėjant pavarų mygtukus pamainomis rankiniame režime buvo palaima. Ir net jei dėl kokios priežasties sustojate, DCT modelis automatiškai perjungia pavarą į neutralią padėtį. Visgi daugiau važinėjant bekele aš tikriausiai prisitaikyčiau prie DCT, todėl aš neskelbsiu galutinio sprendimo, tol kol mes nepadarysime išsamesnio testo.
Apskritai, Honda pataikė į dešimtuką su Afrika Twin dizainu ir apdaila. Jis jaučiasi darnus ir gerai išpuoselėtas, motociklas su savotiška rafinuota išvaizda, dėl kurios Honda yra žinoma. Viskas, nuo rankinių valdymo prietaisų iki skydelio ir LED žibintų yra neperkrauta, modernu ir tvarkinga. Taip pat yra malonios smulkmenos, pavyzdžiui, dantyti pakojai su nuimamais gumos intarpais ir platus atraminės kojelės padas dėl ko tikėtina, kad ji nesusmigs į minkštą žemę.
Honda sako, kad Afrika Twin išlaikys "aukšto lygio pusiausvyrą" tarp bekelės ir turistinio važinėjimo. Jis tikrai pritaikytas važiuoti bekele, bet mes turime nuvažiuoti daugiau kilometrų, ypač su bagažu ir keleiviu, siekiant įvertinti tolimų kelionių efektyvumą. 18.7 litrų bako turėtų užtekti 400 kilometrams, bet mums retai tenka pamatyti, kad litro klasės motociklas neviršytų 5.8 l/100km sąnaudų realiomis bandymo salygomis. Nors modernizuota, turinti daugiau galios ir funkcijų, naujoji Afrika Twin lieka ištikima savo dviguboms sportiškoms šaknims. Tad taip pat kreipsimės nuomonės į keliautojus motociklininkus (adventure riders), kurie skiria aukštą prioritetą purvo tinkamumui, kurie nekreipia daug dėmesio į sėdynės aukštį ar kad nėra pastovaus greičio palaikymo sistemos, arba turės kamuotis su padangos kameromis (nors standartinis centrinis stovas šį darbą žymiai palengvina). O universalaus, gerai sukonstruoto motociklo yra - 12.999 $ (12.897,00 € LT) už standartinį modelį arba 13.699 $ (13.905,00 € LT) su DCT.
2016 Honda CRF1000L Afrika Twin specifikacija
Bazinė kaina: 12999 $ ($ 13,699 m / DCT) / 12.897,00 € (13.905,00 € su DCT)
Garantija:. 1 metai
Interneto svetainė: http://powersports.honda.com http://bikes.honda.lt/index.php?m=39&l=4&n=128
Variklis
Tipas: Skysčiu aušinamas, lygiagrečių dviejų cilindrų
Darbinis tūris: 998cc
Skersmuo ir eiga: 92.0 x 75.1 mm
Suspaudimo santykis: 10.0: 1
Vožtuvų kom.: SOHC, 4 vožtuvai per cyl.
Vožtuvų tikrinimo intervalas: 25.749 kilometrų
Kuro padavimas: PGM-FI
Tepimo sistema: Pusiau sauso karterio
Pavarų dėžė: 6 greičių, valdoma trosu šlapia sankaba (Dvigubos Sankabos Transmisija su pilnai automatinu režimu ir 6-pavarų mechaniniu režimu)
Galinė pavara: O-žiedo grandinė
Elektrinė dalis
Užvedimas: Pilnai tranzistorinis
Krovimo galia: 490 vatų maks.
Baterija: 12V 11.2AH
Važiuoklė
Rėmas: pusiau dvigubas plienas lopšys su aliuminio galine svirtimi
Važiuoklės bazė: 157.5 cm
Šakių kampas / išsikišimas: 27,5 laipsnių / 11 cm
Sėdynės aukštis: 85 / 87 cm
Priekinė pakaba: 45mm USD šakės, pilnai reguliuojamos 23.11 cm darbinio diapazono
Galas: Vieno rezervuaro amortizatorius su Pro-Link, pilnai reguliuojamas 22 cm diapazonu
Stabdžiai, priekiniai dvigubi 310mm plaukiojantys diskai, 4 cilindrų stabdžių suportai su ABS
Galinis: vienias 256mm diskas su 2 stūmokliais ir ABS (plius stovėjimo stabdis DCT modelyje)
Ratai, Priekinis: stipinuotas aliuminio 2.15 x 21 colio.
Galinis: stipinuotas aliuminio, 4.00 x 18 colio.
Padangos, priekis: 90/90-21, kamerinės
Galas: 150/70-18, kamerinės
Šlapias svoris: 231.78 kg (DCT 242.21 kg)
Kuro bako talpa: 18.7 l, likus 3.7 l užsidega įspėjimo signalas
Honda gal kiek ir pavėlavo į adventure tipo motociklų vakarėlį, tačiau ji pasiruošusi pasirodyti 2016-aisiais su dviem naujais modeliais: VFR1200X 1237cm3 V4 tipo varikliu, kardanu varomas, street tipo touringas, kurie Europoje jau keleri metai, ir CRF1000L Africa Twin, visiškai naujas pasiruošęs bekelei apginkluotas mikliu 998cm3 dviejų lygiagrečių cilindrų (paralel twin) varikliu, kuris yra legendinio dual-sport motociklo naujasis atgimimas.
80 dešimtmetyje Honda laimėjo ketverias varginančias Paryžiaus-Dakaro ralio lenktynes su NXR750V prototipu dykumų raliui ir sėkmės įkvėpta kompanija nusprendė sukurti produkto repliką. Kai vyriausias dizaineris Tomonori Mogi ir jo komanda kūrė tikrąjį XRV650 Africa Twin, jų tikslas buvo sukurti dual-sport motociklą galintį kirsti Alpes ir Viduržemio jūrą bei nukeliauti iki Afrikos žemyno vidurio. 1988-2003 metų laikotarpyje Africa Twin su ralio stiliaus rėmu ir masyvia dugno apsauga užaugo iki 742cm3 1990 m. užsitikrino tvirto, patikimo ir universalaus motociklo vardą.
Paskutinis Africa Twin su "CRF" Honda off-road motociklų klasėje sako, kad kaip ir ankstesni modeliai, jis buvo sukurtas važinėti tiek asfaltu tiek bekele. Jis panašus į Honda Dakaro motociklą CRF450R Rally su dvigubu rėmu ir 21 colio priekiniu ir 18 colio galiniu ratais (platus off-road padangų pasirinkimas), stipinuotais aliuminio ratais ir kamerinėmis padangomis. Pakabos darbinė amplitudė labai plati (23.1 cm prieky ir 22 cm gale) galinti sugerti didelius nelygumus, o 25.4 cm prošvaisa leidžia lengvai pervažiuoti akmenis, rastus ir kitas didesnes kliūtis.
Per pasaulinį Africa Twin spaudos pristatymą Pietų Afrikos Great Karoo dykumos regione, apsuptame uolėtų kalnų, motociklas įrodė, kad yra pajėgus ir tvirtas. Nukeliavome 354 km ir maždaug ketvirtadalis buvo bekelė. Mes paskirstėme savo laiką vienodai abiems motociklams: standartinis modelis, kuris turi 6 pavarų mechaninę transmisiją su assist-and-slipper sankaba ir DCT modelis su dvigubos sankabos transmisija automatine ir mechanine pavarų transmisija.
CRF1000L atrodo kaip didelis ralio motociklas, paruoštas lakstyti plačiu horizontu visu greičiu paliekant didelį dulkių debesį paskui save. Jo plati plokščia sėdynė yra apie 87 cm aukštyje virš žemės (arba 85 cm žemiausioje padėtyje, papildoma žemesnė sėdynė 84/82 cm), patogi sėdėti, ir judėti. Man, kaip aukštaūgiui sėdėti buvo beveik idealu: siaura tarp kelių, patogi kojų padėtis ir lengva pasiekti svirteles tiek sėdint tiek stovint. Mažas priekinis stiklas nėra reguliuojamas, tačiau jis pramuša gero dydžio skylę ore ir maži oro sūkuriai sumažina turbolenciją vairuotojui. Rankų apsaugos nuo vėjo, maža variklio apsauginė plokštė ir galinis stovas yra standartinėje komplektavijoje, bet dėl šildomomų rankenų, centrinio stovo, 12V lizdo ir kitų priedų jums reikėtų pasidomėti aksesuarų kataloge. Taip pat galima įsigyti šoninius 30 ir 40 litrų dėžes bei 38 litrų galinę dėžę.
Nors komfortas yra svarbus, Honda taip pat vilioja su Africa Twin varikliu. Jo unikali trijų kamerų, dvigubo išmetimo sistema padarė variklį stabilesniu, labiau subrendusiu kaip ilgai brandintas burbonas. 270 laipsnių alkūninio velenas su nereguliariais degimo intervalais suteikia ryškaus pulsavimo jausmą šiams skysčiu aušinamam lygiagrečių cilindrų varikliui, o dvigubo balanso velenai pašalinti nepageidaujamą vibraciją. Amerikos Honda nepateikia variklio duomenų, tačiau Europos specifikacija nurodo 94 a.g. prie 7500 rpm ir 73 Nm sukimo momentą esant 6000 apsisukimų per minutę, šiek tiek mažesnis nei Suzuki V-Strom 1000. Gazo rankenos reakcija yra jautri, galia perduodama tolygiai ir švelniai, o sukimo momento kreivė yra plati ir plokščia. Kas iš tiesų sukėlė įspūdį man buvo tai, kad visa tas naujas variklis trykšta nekantrumu traukti, lėkti su tokiu tvirtu charakteriu ir tobulumu. Africa Twin neturi nieko blankaus ir nuobodaus. Čia nėra elektroninio droselio, o tai reiškia, kad nėra važiavimo režimo nustatymų arba elektroninės greičio kontrolės (kruizo kontrolės). Bet CRF1000L turi Honda pasirenkamą traukos kontrolę (HSTC, dar žinomas kaip traukos kontrolė), kur galima pasirinti tarp trijų galimų lygiu arba atjungti visiškai mygtuku ant kairėje vairo pusėje.
Be variklio veikimo parametrų gerinimo, "Honda" padarė variklį lengvesnį ir kompaktiškesnį. Lygiagretūs du cilindrai efektyviai išnaudoja vietą ir toks poravimas cilindrų padėties pozicionavimas į priekį atlaisvina erdvę už cilindrų galvutės, kur telpa baterija ir ABS įranga. Honda panaudojo tokį pat keturių vožtuvų cilindrui SOHC Unicam galvutės konstrukciją kaip ir savo CRF250R / 450R motocikluose su lengvesniais velenais. Kitų inžinerinių triukai vandens siurblys sankabos korpuso viduje, naudojamas tas pats balanso velenas vandens ir telapo siurbliui ir slėgio siurblys apatinėje karterio dalyje. Grandinės pavaros sumažina tiek svorio ir transmisijos nuostolius, tačiau reikalauja nuolatinės priežiūros.
Hondos sukurtas Africa Twin plieninis rėmas pakankamai stiprus atlaikyti off-road keliones, bet ir pakankamai lengvas manevruoti asfaltu. Galėjau lengvai pervažiuoti techniškai sudėtinga Bainskloof Pass perėja, taip pat ir provėžuota dykuma. Nesvarbu, ar ilgas ir greitas keliavimas asfaltu žemyn ar šokinėjimas bekelėje, Africa Twin buvo tvirtas ir gerai subalansuotas dėka 49,1 / 50,9 svorio pasiskirstymo. Pilnai reguliuojama Showa pakaba gerai sureguliuojama tiek gatvės ir bekelės sąlygomis, o Nissin stabdžiai – dvigubi 4 stūmoklių suportai priekyje ir vienas 2-stūmoklinis suportas gale – stabdo labai efektyviai. ABS yra standartinėje komplektacijoje, o mygtukas ant prietaisų skydelio leidžia jį išjungti galiniam ratui norint lakstyti beleke.
Tiems, kurie žvalgosį į Africa Twin, kyla pasirinkimo klausimas tarp mechaninės pavarų dėžės (MT) modelio ir DCT modelio. Pastarasis prideda 700$ prie kainos ir 10 kg svorio (Honda deklaruoja jog MT sveria 232 kg, o DCT – 242 kg). MT daugumai mūsų yra labiau įprastas, o 6-pavarų dėžė, kuri naudoja tą patį perjungimo mechanizmą kaip Honda CRF motokroso motocikluose, veikia greitai ir nepriekaištingai - tai viena geriausių pavarų dėžių kurias teko bandyti.
DCT modelis, vietoj sankabos ir pavarų perjungimo svirtelės, turi perjungimo mygtukus aukštyn / žemyn vairo kairėje pusėje, o dešinėje leidžia perjungti režimus automatinis, rankinis perjungimas ir taip pat pasirinkti vieną iš keturių automatinio važiavimo režimų: D (drive) režimas pavara aukštinama anksti taupant degalų naudojimą, o trys sportiniai (S1, S2 ir S3) režimai išlaiko pavaras palaipsniui vis ilgiau didinant našumą ir sportiškumą. CRF1000L taip pat turi G (žvyro) jungiklį, kuris atjungia įmontuotą sankabos slydimą pavaros keitimo metu, siekiant kuo daugiau tiesiogiai perteikti galios važiuojant off-road. Taip pat nuolydžio aptikimas, kuris atideda pavaros didinimą kylant siekiant išlaikyti aukštas apsukas ir žemina pavaras anksčiau leidžiantis nuokalne siekiant efektyviau stabdyti varikliu. Hondos DCT inžinerijos stebuklas nuolat tobulinamas nuo savo debiutavimo 2010 metais VFR1200F modelyje, o gatvėse jis veikia labai gerai.
Tačiau kas liečia off-road važiavimą aš turiu tam tikrų abejonių dėl DCT. Techninio važiavimo metu, pavyzdžiui, lėtas važiavimas, sunkus kopimas kalno įkalne, kliūčių apvažiavimas, negalėjau tinkamai valdyti sankabos sukibimo be to sankaba problemiška. Automatinio režimo metu pavarų perjungimas gali įvykti netikėtai, kas yra nelabai gerai esant mažos traukos situacijose. Kita vertus, greitai spaudinėjant pavarų mygtukus pamainomis rankiniame režime buvo palaima. Ir net jei dėl kokios priežasties sustojate, DCT modelis automatiškai perjungia pavarą į neutralią padėtį. Visgi daugiau važinėjant bekele aš tikriausiai prisitaikyčiau prie DCT, todėl aš neskelbsiu galutinio sprendimo, tol kol mes nepadarysime išsamesnio testo.
Apskritai, Honda pataikė į dešimtuką su Afrika Twin dizainu ir apdaila. Jis jaučiasi darnus ir gerai išpuoselėtas, motociklas su savotiška rafinuota išvaizda, dėl kurios Honda yra žinoma. Viskas, nuo rankinių valdymo prietaisų iki skydelio ir LED žibintų yra neperkrauta, modernu ir tvarkinga. Taip pat yra malonios smulkmenos, pavyzdžiui, dantyti pakojai su nuimamais gumos intarpais ir platus atraminės kojelės padas dėl ko tikėtina, kad ji nesusmigs į minkštą žemę.
Honda sako, kad Afrika Twin išlaikys "aukšto lygio pusiausvyrą" tarp bekelės ir turistinio važinėjimo. Jis tikrai pritaikytas važiuoti bekele, bet mes turime nuvažiuoti daugiau kilometrų, ypač su bagažu ir keleiviu, siekiant įvertinti tolimų kelionių efektyvumą. 18.7 litrų bako turėtų užtekti 400 kilometrams, bet mums retai tenka pamatyti, kad litro klasės motociklas neviršytų 5.8 l/100km sąnaudų realiomis bandymo salygomis. Nors modernizuota, turinti daugiau galios ir funkcijų, naujoji Afrika Twin lieka ištikima savo dviguboms sportiškoms šaknims. Tad taip pat kreipsimės nuomonės į keliautojus motociklininkus (adventure riders), kurie skiria aukštą prioritetą purvo tinkamumui, kurie nekreipia daug dėmesio į sėdynės aukštį ar kad nėra pastovaus greičio palaikymo sistemos, arba turės kamuotis su padangos kameromis (nors standartinis centrinis stovas šį darbą žymiai palengvina). O universalaus, gerai sukonstruoto motociklo yra - 12.999 $ (12.897,00 € LT) už standartinį modelį arba 13.699 $ (13.905,00 € LT) su DCT.
2016 Honda CRF1000L Afrika Twin specifikacija
Bazinė kaina: 12999 $ ($ 13,699 m / DCT) / 12.897,00 € (13.905,00 € su DCT)
Garantija:. 1 metai
Interneto svetainė: http://powersports.honda.com http://bikes.honda.lt/index.php?m=39&l=4&n=128
Variklis
Tipas: Skysčiu aušinamas, lygiagrečių dviejų cilindrų
Darbinis tūris: 998cc
Skersmuo ir eiga: 92.0 x 75.1 mm
Suspaudimo santykis: 10.0: 1
Vožtuvų kom.: SOHC, 4 vožtuvai per cyl.
Vožtuvų tikrinimo intervalas: 25.749 kilometrų
Kuro padavimas: PGM-FI
Tepimo sistema: Pusiau sauso karterio
Pavarų dėžė: 6 greičių, valdoma trosu šlapia sankaba (Dvigubos Sankabos Transmisija su pilnai automatinu režimu ir 6-pavarų mechaniniu režimu)
Galinė pavara: O-žiedo grandinė
Elektrinė dalis
Užvedimas: Pilnai tranzistorinis
Krovimo galia: 490 vatų maks.
Baterija: 12V 11.2AH
Važiuoklė
Rėmas: pusiau dvigubas plienas lopšys su aliuminio galine svirtimi
Važiuoklės bazė: 157.5 cm
Šakių kampas / išsikišimas: 27,5 laipsnių / 11 cm
Sėdynės aukštis: 85 / 87 cm
Priekinė pakaba: 45mm USD šakės, pilnai reguliuojamos 23.11 cm darbinio diapazono
Galas: Vieno rezervuaro amortizatorius su Pro-Link, pilnai reguliuojamas 22 cm diapazonu
Stabdžiai, priekiniai dvigubi 310mm plaukiojantys diskai, 4 cilindrų stabdžių suportai su ABS
Galinis: vienias 256mm diskas su 2 stūmokliais ir ABS (plius stovėjimo stabdis DCT modelyje)
Ratai, Priekinis: stipinuotas aliuminio 2.15 x 21 colio.
Galinis: stipinuotas aliuminio, 4.00 x 18 colio.
Padangos, priekis: 90/90-21, kamerinės
Galas: 150/70-18, kamerinės
Šlapias svoris: 231.78 kg (DCT 242.21 kg)
Kuro bako talpa: 18.7 l, likus 3.7 l užsidega įspėjimo signalas
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
2015 Gegužės 12 dieną Honda pranešė apie legendos sugrįžimą
Priešistorė
True Adventure - Episode1 / The Dream
True Adventure - Episode 2 / Live Unlike The Others
True Adventure - Episode 3 / The Return to Dakar
True Adventure - Episode 4 / The Meeting : Part 1
True Adventure - Episode 5 / The Test
Priešistorė
True Adventure - Episode1 / The Dream
True Adventure - Episode 2 / Live Unlike The Others
True Adventure - Episode 3 / The Return to Dakar
True Adventure - Episode 4 / The Meeting : Part 1
True Adventure - Episode 5 / The Test
Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Pirmi testai / įspūdžiai
Marc Marquez & Joan Barreda test the new Honda CRF1000L Africa Twin
Marc Marquez’s first impressions of the new Honda CRF1000L Africa Twin
Joan Barreda’s first impressions of the new Honda CRF1000L Africa Twin
... ir užkulisiai
Behind the Scenes - Marc Marquez & Joan Barreda test the new Honda CRF1000L Africa Twin
Marc Marquez & Joan Barreda test the new Honda CRF1000L Africa Twin
Marc Marquez’s first impressions of the new Honda CRF1000L Africa Twin
Joan Barreda’s first impressions of the new Honda CRF1000L Africa Twin
... ir užkulisiai
Behind the Scenes - Marc Marquez & Joan Barreda test the new Honda CRF1000L Africa Twin
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Nuotraukose galima pamatyti sportiškesnį naujosios afrikos vaizdą
http://hondanews.eu/eu/en/media/pressre ... 409/photos
http://hondanews.eu/eu/en/media/pressre ... 409/photos
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
EICMA buvo 2 mega "iPad'ai", kur buvo galima AT virtualiai delioti visokius aksesuarus, keisti spalvas, modifikacija, isdidinti, sukineti visaip. Kol kas veikia link'as, kur galima ir paprastu kompiuteriu ta pati daryti:
http://eicma.honda.it/
http://eicma.honda.it/
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
HONDA CRF1000
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Baisu net pagalvot kas bus plasnart'ui sedus prie sitos bestijos vairo- ir jis ir jo dulkes taps paprasciausiai nebepavejamos
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
domas rašė:Žinutės nuoroda Baisu net pagalvot kas bus plasnart'ui sedus prie sitos bestijos vairo- ir jis ir jo dulkes taps paprasciausiai nebepavejamos
Cia tos dulkes, kurios genamos 17kw koloriferio?
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
domas rašė:Žinutės nuoroda Baisu net pagalvot kas bus plasnart'ui sedus prie sitos bestijos vairo- ir jis ir jo dulkes taps paprasciausiai nebepavejamos
Jau kuriamas planas kaip kitais metais vasarą apsilankyti ir pas tikrąjį Kalėdų senį (aš dar tikiu, kad jis gali padėti išpildyti mano svajones )
HONDA CRF1000
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
kol pasieksit seneli, turistux'ui tikrai uzteks laiko uzparint, kad tavo svajone visai ne africa ir kad tikri mocai tik su 3 cilindrais
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
domas rašė:Žinutės nuoroda kol pasieksit seneli, turistux'ui tikrai uzteks laiko uzparint, kad tavo svajone visai ne africa ir kad tikri mocai tik su 3 cilindrais
Tada teks tau prisijungti ir padeti Turistux'ui pakeisti nuomone apie 2 cilindrus
HONDA CRF1000
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
teks, tai teks- senai norejau suomijoj pagrybauti, pauogauti
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
keletas šventadieninių minčių:
Pasipylė krūvos taip lauktų apžvalgų apie naująją AT, kur naujoji „karalienė“ lyginama su ktm, bmw, triumph ir pan. Bepusyčiaujant kilo mintis palyginti JĄ su kitomis JOMIS, nes be jokių abejonių, AT yra JI, o ne JIS (afrikutė, afrikytė, karvytė, mažutė...)
Taigi JOS, su kuriomis gyvename, kurias mylime, su kuriomis mylimės, kurių nekenčiame ir kurias vėl taip mylime G taškas yra mistifikuota, subtiliai pasiekiama zona, kurią rasti ir teisingai „naudotis“ sugeba toli gražu ne kiekvienas kad ir labai patyręs pilotas. Tuo tarpu pas naująją AT „G“ yra ne taškas, ne zona, o labai aiškus ir konkretus mygtukas, kurį paspaudus malonumą patiria ne JI, o JIS. Kaip paprastai įjungiamas, taip pat paprastai šis mygtukas yra išjungiamas. Tokios visapusiškos kontrolės pojūčio tikrai vertėjo palaukti!!!
Pasipylė krūvos taip lauktų apžvalgų apie naująją AT, kur naujoji „karalienė“ lyginama su ktm, bmw, triumph ir pan. Bepusyčiaujant kilo mintis palyginti JĄ su kitomis JOMIS, nes be jokių abejonių, AT yra JI, o ne JIS (afrikutė, afrikytė, karvytė, mažutė...)
Taigi JOS, su kuriomis gyvename, kurias mylime, su kuriomis mylimės, kurių nekenčiame ir kurias vėl taip mylime G taškas yra mistifikuota, subtiliai pasiekiama zona, kurią rasti ir teisingai „naudotis“ sugeba toli gražu ne kiekvienas kad ir labai patyręs pilotas. Tuo tarpu pas naująją AT „G“ yra ne taškas, ne zona, o labai aiškus ir konkretus mygtukas, kurį paspaudus malonumą patiria ne JI, o JIS. Kaip paprastai įjungiamas, taip pat paprastai šis mygtukas yra išjungiamas. Tokios visapusiškos kontrolės pojūčio tikrai vertėjo palaukti!!!
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
O ką tas mygtukas daro?
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Xawiers rašė:Žinutės nuoroda O ką tas mygtukas daro?
Kad nenusišnekėčiau geriau neversiu
"Pushing the G button in any riding mode modifies the control of the clutch system to give a more direct drive"
Is http://world.honda.com/news/2015/215101 ... 1000l.html
HONDA CRF1000
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Kai kažką staigiai ir sėkmingai aplenki lenktynėse, arba kai kažkas tave bando pakirsti ir nuo kelio nuvažiuoja pats tavo akyse, ar pan situacijose - reikia tą mygtuką 2 kartus paspausti greitai. Juk tikrai GG (sorry jei tik jaunimas supras).
Drop a gear and disappear.
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Pasinaudojau proga apžiūrėti nauja Africa. Gražu. Lauksim Nippon bandymų dienos. Gaila, kad bus tik su mechanine dėže, bet DCT bus galima išbandyti ant kitų modelių
HONDA CRF1000
Re: Africa Twin is back! CRF1000L Africa Twin 2015
Virai valdo mechanika, DCT- tetoms
Bet siaip Nippone sake, kad nebyra tos dct, tuomet visai noreciau ir as.
Kas man patiko, tai atviras priejimas prie zvakiu, nors siais laikais ju gal ir nereikia daznai keist.
Geras priejimas prie RR, kuris yra zinomas patvarus Shindegen FH020. Realiai pas sita motocikla nedegs RR, jei degs, tai statorius. As inzinieriu vietoje buciau dejes kita modeli, nebent jie padare tikrai tvirta statoriu.
Bet siaip Nippone sake, kad nebyra tos dct, tuomet visai noreciau ir as.
Kas man patiko, tai atviras priejimas prie zvakiu, nors siais laikais ju gal ir nereikia daznai keist.
Geras priejimas prie RR, kuris yra zinomas patvarus Shindegen FH020. Realiai pas sita motocikla nedegs RR, jei degs, tai statorius. As inzinieriu vietoje buciau dejes kita modeli, nebent jie padare tikrai tvirta statoriu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra