Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
rusnietis rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda
Nu jis iki šiol dirbo chaotiškai, pripuolamai, dabar normaliai prisėdo
Cia kokia juoda kate tarp jusu perbego, ar cia skaitosi draugiskas "prikolas"?
Mane kazkaip neigiamai veikia tie minusai ne vietoje
Nu ne, čia senokai ne prikolas, bet kokia katė perbėgo man nežinoma. Gal praeis...kažkada, jei pagydoma :-/
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
turistux rašė:Žinutės nuoroda mozekui ant Kalėdų visai stogas nuvažiavo...
Cia kaip gamtoj: pas mane kieme kurmiai neuzmiega, tik nutirpsta sniegas ir vel rausiasi, nespeju kupstus lyginti... Greiciau tegul uzsala arba tegul pavasaris ateina

HONDA CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Ko tu dėl tų minusų pergyveni? Gali ir pats padėlioti, ot problema 

Drop a gear and disappear.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
turistux rašė:Žinutės nuoroda mozekui ant Kalėdų visai stogas nuvažiavo...
dar mamai pasiskusk, tikras vyras !!!!
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
na jau, dabar populiaru kieme nušaut..
too soon?

too soon?
cbr600rr
klx250s
f900gsa
klx250s
f900gsa
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Šiandien
Nustojau gerti, vėl mečiau rūkyti, pusę kavos kiekio pakeičiau arbata, truputį sunkiau nustoti keiktis. Dirbu su savimi- ne visada sėkmingai. Stoviu prie vienos iš Maltos „techninių apžiūrų stoties“ ir aiškinu, kad noriu praeiti automobilio apžiūrą (kitaip neįmanoma gauti maltietiškų numerių). Vienas darbuotojų tris kartus klausia ar aš tikrai noriu gyventi Maltoje ir registruoti čia mašiną, jo kolega juodaodis su lengvu neįgalumo sindromu veide aiškina, kad lietuviškame registracijos pažymėjime nėra variklio numerio ir nieko neišeis. Variklio numerio tikrai nėra, skambinu į „Lautrą“, užrašau ranka ant lapuko ir išsišiepęs sakau, kad „tai yra tai“. Juodaodis bando su prožektorium rasti numerį, nesėkmingai, tada visi einam į kambariuką pas viršininką kuris šypsodamasis nuramina įkaitusius darbuotojus, pasiūlo man kavos, ir patikina, kad jokios problemos čia nėra. Paklausinėja iš kur ir kodėl aš čia, aš jam patariu dažniau maudytis jūroje žiemą ir snarglys bus trumpesnis, jis pasitikslina kur aš maudausi ir per kokių 15 minučių variklio numeris iš lapuko atsiduria oficialiuose dokumentuose. Jei mane būtų vėl išdulkinę ir nieko neišdavę, būčiau užgniaužęs savyje vakarykščius įspūdžius, bet šią akimirką nusprendžiu, kad reikia transliuoti teigiamą energiją pasauliui.
Vakar
Susitinkam su Justu- sumaišęs laiką atvažiuoju truputį per anksti, paplepam, pageriam arbatos, lukteliu kol jis išdžiausto skalbinius ir po truputį judam į kiemą. Truputį debesuota, 10-13 laipsnių šilumos. Užkuriu pyrdą privažiuoju prie Justo, kuris nuklojinėja ir užkuria savo triumphą (tiger 800); nors cilindrai trys, garsai labai primeną turėtą cbf‘ą. Paprašau, kad nukeltų nuo centrinės kojos, nes „maža ką“. Tylim, mažai pažystam vienas kitą- o prašau labai daug, išbandyti jo motociklą- santūrios šypsenos, dedamės šalmus ir pirmyn. Po pusės metų pertraukos sėdžiu ant motociklo, uždūstu, nesu pratęs prie tokios staigios sankabos, bet labai atsargiai/ ir jau riedam gatve. Stiklas tikrai ženkliai trumpesnis ir neatitveria nuo vėjo kaip sh. Žiede pajaučiu, kad mocas gula keistokai, pirmoj degalinėj pripūtus padangas viskas susitvarko.
Esu pradėjęs internetines naujo motociklo rinkimosi rekolekcijas. Gerai, kad vieną vakarą supratau, kad reikia keisti taktiką ir forumų naršymus keisti gyvais testride‘ais.
Per pirmas 10 minučių jaučiu, kad taktika su kaupu pasiteisina: motociklas puikus, bet jis man tikrai nereikalingas. Jaučiuosi kaip ant ergonomiško stryto, variklis kabina praktiškai nuo apačios, galios tikrai netrūksta (bet man jos nelabai ir reikia), bet pripratus prie traktorinio transalpo, tigras man atrodo kažkoks plastmasinis, ne visai tikras. Gal dėlto, kad pasąmonėj yra vaizdinys, kad adv-enduro-ar kaip ten, tipo mocas turi skleisti charakteringesnį garsą. Klausimas ar trijų cilindrų inline variklis yra tikrai tinkamas (jei važinėti negiliais purvais ir miškais). Aišku gyvenant Lietuvoje tokiam mocui yra daugiau vietos, Maltoje mažoka...Sunku rasti argumentų kodėl kasdien turėčiau važinėti tigru o ne sh. Žmonos užduodamo klausimo: „gal tau čia išvis nereikalingas mocas“ stengiuosi negirdėti, o dūšios kertelėje už kampo pasislėpus raudona africa tyliai kikena.
Tikrinu triumpho akseleraciją: man ji labiau nei pakankama, tik mano open face tipo senas šalmas nelaiko tokių apkrovų: girgžda, stena, bijau, kad vėjas nenurautų stiklo. Truputį pasukioju rankeną, bet Justas iš esmės neatsilieka. Asfaltas slidokas, reikia atsargiai žeminti pavaras, kad nepaspringti „žuvies uodega“. Pasiekiam Golden bay, stojam, pasigrožim jūra, triumphu (man jis fantastiškas), sh (irgi fantastiškas), einam į paplūdimio kavinę gert arbatos. Šnekamės apie savo lūžusius kaulus, motociklus, keliones...kaip ir ką (kokį) galų gale pasirinkti. Esu atviras, kad tigras man per daug nelimpa, bet dar labai noriu prasivažiuoti iki namų.
Mėgaujamės važiavimu ir landžiojimu tarp mašinų, po savimi turiu rimto kalibro ginklą. Nors lauke vėsoka, jaučiu šylantį variklį, įdomu, kas per reikalai čia važinėti vasarą. Atstumai per maži, ir išsilavinimas per menkas, kad galėčiau daryti išvadas apie pakabą ir jos darbą, mano nuomone tai yra gatvinis (kelioninis) motociklas įvilktas į adv rūbus. Kažkada pastačiau transalpą (700) prie rd07 africos, jis atrodė kaip streetas, manau pastačius tigrą prie transalpo (dabar su 21‘ ratu) pastarasis atrodytų kaip strytas. V twinas turi savo charakterį, kurį honda, yamaha sėkmingai panaudojo šiame žanre (dabar į madą atėjo 2cyl inline), trys cilindrai... nežinau. Su vienu sutinku besąlygiškai- motociklas atrodo puikiai.
Kol kas džiaugiuosi mažuoju sh, su kuriuo pavyko besifiltrinant pralekti besifiltrinantį policininką su rt, kamščiuose ir mieste tai labai rimtas ginklas, gadinantis nervus Maltos motociklistams. Smagu ryte nulėkti į kitą kaimą žuvies, duonos, daržovių, smagu be kančios pastatyti ant centrinės kojos ir aišku ryte pametėti „ją“ į darbą. Įdomu, kaip toliau klostysis motociklo paieškos, ir kaip seksis tramdyti galvoje besislapstantį africinį žvėrį.
Ačiū!
Nustojau gerti, vėl mečiau rūkyti, pusę kavos kiekio pakeičiau arbata, truputį sunkiau nustoti keiktis. Dirbu su savimi- ne visada sėkmingai. Stoviu prie vienos iš Maltos „techninių apžiūrų stoties“ ir aiškinu, kad noriu praeiti automobilio apžiūrą (kitaip neįmanoma gauti maltietiškų numerių). Vienas darbuotojų tris kartus klausia ar aš tikrai noriu gyventi Maltoje ir registruoti čia mašiną, jo kolega juodaodis su lengvu neįgalumo sindromu veide aiškina, kad lietuviškame registracijos pažymėjime nėra variklio numerio ir nieko neišeis. Variklio numerio tikrai nėra, skambinu į „Lautrą“, užrašau ranka ant lapuko ir išsišiepęs sakau, kad „tai yra tai“. Juodaodis bando su prožektorium rasti numerį, nesėkmingai, tada visi einam į kambariuką pas viršininką kuris šypsodamasis nuramina įkaitusius darbuotojus, pasiūlo man kavos, ir patikina, kad jokios problemos čia nėra. Paklausinėja iš kur ir kodėl aš čia, aš jam patariu dažniau maudytis jūroje žiemą ir snarglys bus trumpesnis, jis pasitikslina kur aš maudausi ir per kokių 15 minučių variklio numeris iš lapuko atsiduria oficialiuose dokumentuose. Jei mane būtų vėl išdulkinę ir nieko neišdavę, būčiau užgniaužęs savyje vakarykščius įspūdžius, bet šią akimirką nusprendžiu, kad reikia transliuoti teigiamą energiją pasauliui.
Vakar
Susitinkam su Justu- sumaišęs laiką atvažiuoju truputį per anksti, paplepam, pageriam arbatos, lukteliu kol jis išdžiausto skalbinius ir po truputį judam į kiemą. Truputį debesuota, 10-13 laipsnių šilumos. Užkuriu pyrdą privažiuoju prie Justo, kuris nuklojinėja ir užkuria savo triumphą (tiger 800); nors cilindrai trys, garsai labai primeną turėtą cbf‘ą. Paprašau, kad nukeltų nuo centrinės kojos, nes „maža ką“. Tylim, mažai pažystam vienas kitą- o prašau labai daug, išbandyti jo motociklą- santūrios šypsenos, dedamės šalmus ir pirmyn. Po pusės metų pertraukos sėdžiu ant motociklo, uždūstu, nesu pratęs prie tokios staigios sankabos, bet labai atsargiai/ ir jau riedam gatve. Stiklas tikrai ženkliai trumpesnis ir neatitveria nuo vėjo kaip sh. Žiede pajaučiu, kad mocas gula keistokai, pirmoj degalinėj pripūtus padangas viskas susitvarko.
Esu pradėjęs internetines naujo motociklo rinkimosi rekolekcijas. Gerai, kad vieną vakarą supratau, kad reikia keisti taktiką ir forumų naršymus keisti gyvais testride‘ais.
Per pirmas 10 minučių jaučiu, kad taktika su kaupu pasiteisina: motociklas puikus, bet jis man tikrai nereikalingas. Jaučiuosi kaip ant ergonomiško stryto, variklis kabina praktiškai nuo apačios, galios tikrai netrūksta (bet man jos nelabai ir reikia), bet pripratus prie traktorinio transalpo, tigras man atrodo kažkoks plastmasinis, ne visai tikras. Gal dėlto, kad pasąmonėj yra vaizdinys, kad adv-enduro-ar kaip ten, tipo mocas turi skleisti charakteringesnį garsą. Klausimas ar trijų cilindrų inline variklis yra tikrai tinkamas (jei važinėti negiliais purvais ir miškais). Aišku gyvenant Lietuvoje tokiam mocui yra daugiau vietos, Maltoje mažoka...Sunku rasti argumentų kodėl kasdien turėčiau važinėti tigru o ne sh. Žmonos užduodamo klausimo: „gal tau čia išvis nereikalingas mocas“ stengiuosi negirdėti, o dūšios kertelėje už kampo pasislėpus raudona africa tyliai kikena.
Tikrinu triumpho akseleraciją: man ji labiau nei pakankama, tik mano open face tipo senas šalmas nelaiko tokių apkrovų: girgžda, stena, bijau, kad vėjas nenurautų stiklo. Truputį pasukioju rankeną, bet Justas iš esmės neatsilieka. Asfaltas slidokas, reikia atsargiai žeminti pavaras, kad nepaspringti „žuvies uodega“. Pasiekiam Golden bay, stojam, pasigrožim jūra, triumphu (man jis fantastiškas), sh (irgi fantastiškas), einam į paplūdimio kavinę gert arbatos. Šnekamės apie savo lūžusius kaulus, motociklus, keliones...kaip ir ką (kokį) galų gale pasirinkti. Esu atviras, kad tigras man per daug nelimpa, bet dar labai noriu prasivažiuoti iki namų.
Mėgaujamės važiavimu ir landžiojimu tarp mašinų, po savimi turiu rimto kalibro ginklą. Nors lauke vėsoka, jaučiu šylantį variklį, įdomu, kas per reikalai čia važinėti vasarą. Atstumai per maži, ir išsilavinimas per menkas, kad galėčiau daryti išvadas apie pakabą ir jos darbą, mano nuomone tai yra gatvinis (kelioninis) motociklas įvilktas į adv rūbus. Kažkada pastačiau transalpą (700) prie rd07 africos, jis atrodė kaip streetas, manau pastačius tigrą prie transalpo (dabar su 21‘ ratu) pastarasis atrodytų kaip strytas. V twinas turi savo charakterį, kurį honda, yamaha sėkmingai panaudojo šiame žanre (dabar į madą atėjo 2cyl inline), trys cilindrai... nežinau. Su vienu sutinku besąlygiškai- motociklas atrodo puikiai.
Kol kas džiaugiuosi mažuoju sh, su kuriuo pavyko besifiltrinant pralekti besifiltrinantį policininką su rt, kamščiuose ir mieste tai labai rimtas ginklas, gadinantis nervus Maltos motociklistams. Smagu ryte nulėkti į kitą kaimą žuvies, duonos, daržovių, smagu be kančios pastatyti ant centrinės kojos ir aišku ryte pametėti „ją“ į darbą. Įdomu, kaip toliau klostysis motociklo paieškos, ir kaip seksis tramdyti galvoje besislapstantį africinį žvėrį.
Ačiū!
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Šitas geras: "..dūšios kertelėje už kampo pasislėpus raudona africa tyliai kikena" 

HONDA CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Aš ir dar tikiu kalėdų seneliu ir auginu dukras 

- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Žiūrovų bilieto kaina 15 Eur.
Vaikams iki 6 metų - nemokamai.
Bilietai parduodami tik renginio vietoje.
Bilietų pasaulis pardavinėja dabar pardavinėja po 10 Eur.
Vaikams iki 6 metų - nemokamai.
Bilietai parduodami tik renginio vietoje.
Bilietų pasaulis pardavinėja dabar pardavinėja po 10 Eur.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Mūsų forume užsiregistravo naujas narys jėzus tai dabar forumo nariai kelyja jausis saugiau su naujo nario priežiūra.
Na jai ne kelyja tai naršydami forume, tikrai nieko su mumis nenutiks.
Na jai ne kelyja tai naršydami forume, tikrai nieko su mumis nenutiks.

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
4xRG rašė:Mūsų forume užsiregistravo naujas narys jėzus tai dabar forumo nariai kelyja jausis saugiau su naujo nario priežiūra.
Na jai ne kelyja tai naršydami forume, tikrai nieko su mumis nenutiks.
kadangi forumas multikulturinis, tai dar reikia sulaukt hindu , islamo, pagonybes ir kitu atstovu

tada ne tik saugus, bet ir technika neges

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
drh rašė:Žinutės nuoroda4xRG rašė:Mūsų forume užsiregistravo naujas narys jėzus tai dabar forumo nariai kelyja jausis saugiau su naujo nario priežiūra.
Na jai ne kelyja tai naršydami forume, tikrai nieko su mumis nenutiks.
kadangi forumas multikulturinis, tai dar reikia sulaukt hindu , islamo, pagonybes ir kitu atstovu
tada ne tik saugus, bet ir technika neges
Ir policija nestabdys.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
tipo policija ateistai? 

Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Jai taip nutiktu LT, biurokratai lieptu motociklistams vežiotis gesintuvus
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Dalinuosi video, kuris mane labai nustebino, rekomenduoju.
Va čia tai free spirit ir JAV svetingumas. Tikriausiai policija į tokius dalykus žiūri pro pirštus dėl to, kad nenori terliotis su dokumentas (su užsieniečiu)...
Va čia tai free spirit ir JAV svetingumas. Tikriausiai policija į tokius dalykus žiūri pro pirštus dėl to, kad nenori terliotis su dokumentas (su užsieniečiu)...
Drop a gear and disappear.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Informatyvus projektų žemėlapis vilniečiams: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... 45874&z=14
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Wing