Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Re: Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Plasnart rašė:Kol neatsiras patikimi tarptautiniai registrai apie ridas tol tiek auto tiek moto ridos sukinesis pagal pirkeju lukescius... O butu visai nesunku bent EU
Vat gal dėl to man labiau patinka JAV. Ten nesukioja. Ir bazė yra.
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Nu, kadangi be manęs čia nėr blevyzgų, tai pasidalinsiu emocijomis.
Po kelionės važinėjausi į darbą ir į kaimą vien Tiger 800. Apsipratau ir visai smagiai važiavosi. Dar bandžiausi KTM 1190 Adventure- aukštokas, ne toks manevringas kaip Tiger (pradedu manyti, kad vienas išskirtinių Triumph bruožų- superinis gulimas į posūkius). Tačiau 1190 Adventure trauka yra kažkas tokio Nežinau, kur ją reiktų panaudot, bet supratau, kam reikalingas traction control.
Ir besvarstant apie Sprint 1050 keitimą atėjo dūšion ilgesys. Susitvarkiau, išsitraukiau jį iš garažo ir... į miestą. Seniau sakiau, kad jis nėr manevringas- netiesa, po adventurerių jis ėmė taip suktis, kaip niekad nesisuko. Maniau, kad Sprintas sunkokas- ne, jis visai lengvutis. Atrodė, kad didelis- ne, jis kompaktiškas. Baldielinau nuo žemos sėdėsenos, siauro vairo, tikslaus kuro padavimo ir to, kaip jis tinka filtrinimui. Jei kitiems motociklams reikia užmesti pločio dėl plaukiojimo provėžose ar ant linijų iškilumų, tai Sprintas viso to nejaučia visiškai arba beveik visiškai. Žodžiu, supratau, kad motociklas tobulas ir jis toliau lieka pas mane Taip pat supratau, kad sveika pravažiuoti kitokiu tipu, kad perėmus kitokį valdymą, pritaikyti savam sport-toureriui, gaunasi pažanga valdyme.
Nu, ir svarbiausia iš tos euforijos kur nors nenusiverst paskubėjus ar pražioplinus.
Po kelionės važinėjausi į darbą ir į kaimą vien Tiger 800. Apsipratau ir visai smagiai važiavosi. Dar bandžiausi KTM 1190 Adventure- aukštokas, ne toks manevringas kaip Tiger (pradedu manyti, kad vienas išskirtinių Triumph bruožų- superinis gulimas į posūkius). Tačiau 1190 Adventure trauka yra kažkas tokio Nežinau, kur ją reiktų panaudot, bet supratau, kam reikalingas traction control.
Ir besvarstant apie Sprint 1050 keitimą atėjo dūšion ilgesys. Susitvarkiau, išsitraukiau jį iš garažo ir... į miestą. Seniau sakiau, kad jis nėr manevringas- netiesa, po adventurerių jis ėmė taip suktis, kaip niekad nesisuko. Maniau, kad Sprintas sunkokas- ne, jis visai lengvutis. Atrodė, kad didelis- ne, jis kompaktiškas. Baldielinau nuo žemos sėdėsenos, siauro vairo, tikslaus kuro padavimo ir to, kaip jis tinka filtrinimui. Jei kitiems motociklams reikia užmesti pločio dėl plaukiojimo provėžose ar ant linijų iškilumų, tai Sprintas viso to nejaučia visiškai arba beveik visiškai. Žodžiu, supratau, kad motociklas tobulas ir jis toliau lieka pas mane Taip pat supratau, kad sveika pravažiuoti kitokiu tipu, kad perėmus kitokį valdymą, pritaikyti savam sport-toureriui, gaunasi pažanga valdyme.
Nu, ir svarbiausia iš tos euforijos kur nors nenusiverst paskubėjus ar pražioplinus.
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
turistux rašė:Žinutės nuoroda lieka pas mane
Blem mano senukas Trophy taip pat liko, du kartus klientams nepardaviau O po Kacerginės vingių pradėjo senolis daug lengviau gultis į posūkius. Tik karbai knisa, dabar kai karšta riebokas mišinys darosi
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
triumph vs triumph and the winner is................triumph
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
triumfatoriai
Man irgi imponuoja Sprint.
Itariu,sekantis toks ir bus
Nors veza mane ir nuo Bandito traukos nuo kokiu 2500 rpm ir kai nera sprogimo nuo 5-7 krpm, tiesiog, kaip silumvezis vaziuoja
Man irgi imponuoja Sprint.
Itariu,sekantis toks ir bus
Nors veza mane ir nuo Bandito traukos nuo kokiu 2500 rpm ir kai nera sprogimo nuo 5-7 krpm, tiesiog, kaip silumvezis vaziuoja
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
draginoid rašė:Žinutės nuoroda triumfatoriai
Man irgi imponuoja Sprint.
Itariu,sekantis toks ir bus
Nors veza mane ir nuo Bandito traukos nuo kokiu 2500 rpm ir kai nera sprogimo nuo 5-7 krpm, tiesiog, kaip silumvezis vaziuoja
Apie Sprint 1050 GT megink galvot, jei neatbaido, kad sport-toureriai daugiau nebemadingi. Sako jo geresne pakaba, patobulinta greiciu deze. Tiesa, jis gerokai sunkesnis.
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Maniškis sveria 255, irgi nemažai
Sent from my E5823 using Tapatalk
Sent from my E5823 using Tapatalk
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Pokalbis I vienus vartus triumph naudai gaila neteko jokio modelio bandyt negaliu lygint ar vertint bet pas mane yra pastovi tendencija kad mocai sunkeja, apsipranti ir viskas liux. Bet pastebejau kad boberiuka dabar pradejau vertint kaip dvirati net jei reikia patraukt tingiu stumdyt ir pakeldamas galina rata patraukiu.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
turistux rašė:Žinutės nuoroda kad sport-toureriai daugiau nebemadingi
Maziausia galvoju apie madas. Siuolaikiniu prikeptu baiku jau prisiziurejau. Kazkaip neveza pokemoniska technika
Ir svoris uz Bandita mazesnis, ir sukti motora reikia iki 7-10 krpm.
Gal kada susibegam apsikeisti prasitestuoti as tavo, o tu mano?
Decoy savo FJR taip ir nespejo duoti, nors tokia mintis buvo
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Prisiminiau is keliones po Norvegiją du vokiečius su senais motociklais... Seni diedai ir ne ka jaunesni motociklai... Turistux manau, kad ir mums gali užtekti tų pačių mocų
HONDA CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Prisiminiau is keliones po Norvegiją du vokiečius su senais motociklais... Seni diedai ir ne ka jaunesni motociklai... Turistux manau, kad ir mums gali užtekti tų pačių mocų
Aš gal grįžčiau prie Tiger 800 plentinės versijos ant senatvės jei jau tektų ieškot statesnės sėdėsenos. Lengvas ir galingas tas motociklas. Pigiai žeminamas 3-4cm (svarų sterlingų), jei yra noro. Sakiau, kad net mano žmona po Intruderio 800-inio užsėdusi ant Tiger 800 iškart pripažino, kad žymiai lengviau valdomas tiek mažu greičiu, tiek greituose vingiuose.
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Pamačiau motociklo nuotraukoje apsauginius lankus ir prisiminiau, kad šiandien mačiau kažkokią Hondą (NC ar Crossrunner), kur turistavo su keleiviu, galiniais viršutiniu ir šoniniais krepšiais ir dar po didelį neperšlampamą krepšį pritvirtintą priekyje, ten kur apsauginiai lankai.
Beverly 350 ST, CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
turistux rašė:Žinutės nuoroda Pamačiau motociklo nuotraukoje apsauginius lankus ir prisiminiau, kad šiandien mačiau kažkokią Hondą (NC ar Crossrunner), kur turistavo su keleiviu, galiniais viršutiniu ir šoniniais krepšiais ir dar po didelį neperšlampamą krepšį pritvirtintą priekyje, ten kur apsauginiai lankai.
RImti turistai Tik kam tiek to bagazo?
HONDA CRF1000
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Lenkijoje maciau keliautoja is Kipro. Tai pas ji aplinkui buvo krepsiai, ir priekyje ir gale. Irdar kazkokia triuba plastikine apie 100mm skersmens buvo prikabinta ir sandariai uzkimsta.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
"triuba plastikine apie 100mm skersmens buvo prikabinta ir sandariai uzkimsta"
Alaus vežėsi turbūt
Alaus vežėsi turbūt
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
Negalėjau nepasidalinti tuo ką pamačiau:
Stasys Brundza siūlo vairavimo mokykloms atsisakyti mechaninių pavarų dėžių
Jau po tokios jo nuomonės manau, kad jam jau laikas į pensiją ir pasitraukti iš valdžios. Gyvi pavyzdžiai atvažiuoja iš JAV ir Anglijos giminaičiai ir nemoka važiuoti automobiliu su mechanine (nes nesimokino). O tokie pasiūlymai skamba kaip tikslas prastumti automatus pardavimuose.
O Sabatauskas norėjo ko gero užburti visus savo statistiniais grafikėliais, kur net žurnalistai įžvelgė klastą - lyginami skirtingi periodais su skirtingais ilgiais (3, 11, 12 mėn).
Stasys Brundza siūlo vairavimo mokykloms atsisakyti mechaninių pavarų dėžių
Jau po tokios jo nuomonės manau, kad jam jau laikas į pensiją ir pasitraukti iš valdžios. Gyvi pavyzdžiai atvažiuoja iš JAV ir Anglijos giminaičiai ir nemoka važiuoti automobiliu su mechanine (nes nesimokino). O tokie pasiūlymai skamba kaip tikslas prastumti automatus pardavimuose.
O Sabatauskas norėjo ko gero užburti visus savo statistiniais grafikėliais, kur net žurnalistai įžvelgė klastą - lyginami skirtingi periodais su skirtingais ilgiais (3, 11, 12 mėn).
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
facepalm, atrodo tiek daug problemų ir klausimų, bet kažkas visai neturi ką veikti.
Rytoj bandysime uždrausti farkopus, poryt automatiškai neužsidarančius veidrodėlius - nes, nu, pavojinga, gali užsikabinti ir susižaloti.
Rytoj bandysime uždrausti farkopus, poryt automatiškai neužsidarančius veidrodėlius - nes, nu, pavojinga, gali užsikabinti ir susižaloti.
Drop a gear and disappear.
Blevyzgų karčiamėlė (tema be temos)
LIko savitė iki rinkimų ir bandau ieškoti, katrie čia veikėjai balsavo už naują Administracinių nusižengimų kodeksą. Ir spręsdamas už ką nebalsuoti, atsiduriu aklavietėje, nes įstatymas, faktiškai, vienbalsiai priimtas http://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=1 ... _id=-20872
Beverly 350 ST, CRF1000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra