CRF tasiu laikikliu gamyba
CRF tasiu laikikliu gamyba
Gal kas galetu padeti, ar parekomenduoti koki vietines reiksmes motomegeja galinti ir mokanti pora siuliu suvirinti, kad padetu suburti tasiu laikiklius Honda CRF250L motociklui?
Firminiai laikikliai brangoki, grozio nereikia, svarbu dvi tases is sono pasikabintu ir nelystu i rata (tases pakietinta nugarele, bet siaip minkstos).
Internete radau keleta pavyzdziu kaip tai gali buti igyvendinta:
Firminiai laikikliai brangoki, grozio nereikia, svarbu dvi tases is sono pasikabintu ir nelystu i rata (tases pakietinta nugarele, bet siaip minkstos).
Internete radau keleta pavyzdziu kaip tai gali buti igyvendinta:
Re: CRF tasiu laikikliu gamyba
storms, Kokia kaina butu uz pora vienetu? Su salyga, kad jau turiu pora pilnai waterproofiniu tasiu, galvoju gal uztektu remuko neleidziancio ilysti i ratus, bet overlanderiai irgi butu is dalies variantas (dziugintu kai pasimirstu investicija )
Su bulgarke pasisvaistyti irgi lyg negeda, tik svarkes neturiu.
Svarbu 10l benzo kanistras tilptu i viena, ir kelios svariausios smutkes i kita
Su bulgarke pasisvaistyti irgi lyg negeda, tik svarkes neturiu.
Svarbu 10l benzo kanistras tilptu i viena, ir kelios svariausios smutkes i kita
Re: CRF tasiu laikikliu gamyba
http://www.bikeshop.lt/bike-packs-krieg ... er-15.html
http://www.bikeshop.lt/kriega-rack-loops.html
Jei jamsi šian ar ryt - gausi 20 proc nuolaidą
http://us2.campaign-archive2.com/?u=24a ... f1c8e5bf6d
http://www.bikeshop.lt/kriega-rack-loops.html
Jei jamsi šian ar ryt - gausi 20 proc nuolaidą
http://us2.campaign-archive2.com/?u=24a ... f1c8e5bf6d
Re: CRF tasiu laikikliu gamyba
Laikiklis suburtas, dažymui buvo pasitelkta inovatyvi dažymo kamera ir nanotechnologijos. Galutinį rezultatą turėsiu po poros dienų.
CRF tasiu laikikliu gamyba
Na ka gi, laikiklis buvo sekmingai nudazytas ir sekmingai suvazinejo i Norvegija ir issikeltus tikslus igyvendino puikiai.
1. 1000km per diena su CRF250L - done (Nynashamn - Stavanger).
2. Aplankyti zmona - done
3. Pasivazineti Norvegijos kalnu keliais - done.
Viso isukta apie 4000km.
OEM padangos ir ant esfalto ir zvyrkeliu laiko puikiai.
Kuro sanaudos keliones metu svyravo tarp 2.75 - 4 l/100km (priklausomai nuo tempo).
Konstatuojant - CRF250L - ultimate touring machine ;D
P.S. kontaktus, kur dare laikikli tasems galiu duoti (veiksmas Elektrenuose), zmogus rankas geras turi, daro pagal pageidavimus kaip nori
1. 1000km per diena su CRF250L - done (Nynashamn - Stavanger).
2. Aplankyti zmona - done
3. Pasivazineti Norvegijos kalnu keliais - done.
Viso isukta apie 4000km.
OEM padangos ir ant esfalto ir zvyrkeliu laiko puikiai.
Kuro sanaudos keliones metu svyravo tarp 2.75 - 4 l/100km (priklausomai nuo tempo).
Konstatuojant - CRF250L - ultimate touring machine ;D
P.S. kontaktus, kur dare laikikli tasems galiu duoti (veiksmas Elektrenuose), zmogus rankas geras turi, daro pagal pageidavimus kaip nori
CRF tasiu laikikliu gamyba
Neatsibodo tas ultimate touring machine "TRRRRRRRRRRR TRR TRRR TRRRRRRRRRR" ?
Drop a gear and disappear.
CRF tasiu laikikliu gamyba
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Neatsibodo tas ultimate touring machine "TRRRRRRRRRRR TRR TRRR TRRRRRRRRRR" ?
TRR kuria prasme? ;D Vibraciju klausimas pas situos variklius tikrai gerai issprestas, alzhaimerio tikrai nevaro Del variklio garso, tai jis kaip elektrinis, girdejau tik veja salme ;D
Nepatogumai - puciant soniniam vejui reikia dirbti uz vairo, bo bendras svoris gan nedidelis ir jis kabo gana aukstai. Kruizinis greitis - iki 100km/h, kai tranzitinese magistrales atkarpose noretusi kiek daugiau (1000km vaziavom lygiai 15 valandu).
Bet kaip megstu sakyti: Keliones motociklu komfortas priklauso ne nuo sedynes minkstumo, o nuo uzpakalio kietumo
CRF tasiu laikikliu gamyba
Turėjau omeny kad kai 100 važiuoji, man rodos, jau drožimas moto ne?
Drop a gear and disappear.
CRF tasiu laikikliu gamyba
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Turėjau omeny kad kai 100 važiuoji, man rodos, jau drožimas moto ne?
Kur tu taip susapnavai?
CRF tasiu laikikliu gamyba
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Turėjau omeny kad kai 100 važiuoji, man rodos, jau drožimas moto ne?
Kokio darbinio turio moco reikia, kad vaziuoti 100 nedroziant? ;D
CRF tasiu laikikliu gamyba
Bbz, na aš, kai bandžiau tik 125, atrodo kad 250 neturėtu būti labai toli
Tai jau nežinau , komfortiškai - tikriausiai nuo 500.
Keliauti - turiu omeny apsikrauti daiktais, ir kad į kalną trauktu stabiliai, ir neapsiverstu stačiame
rusnietis rašė:Kokio darbinio turio moco reikia, kad vaziuoti 100 nedroziant? ;D
Tai jau nežinau , komfortiškai - tikriausiai nuo 500.
Keliauti - turiu omeny apsikrauti daiktais, ir kad į kalną trauktu stabiliai, ir neapsiverstu stačiame
Drop a gear and disappear.
CRF tasiu laikikliu gamyba
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Bbz, na aš, kai bandžiau tik 125, atrodo kad 250 neturėtu būti labai tolirusnietis rašė:Kokio darbinio turio moco reikia, kad vaziuoti 100 nedroziant? ;D
Tai jau nežinau , komfortiškai - tikriausiai nuo 500.
Keliauti - turiu omeny apsikrauti daiktais, ir kad į kalną trauktu stabiliai, ir neapsiverstu stačiame
Turejes as daug motociklu, priejau tokios isvados, nesvarbu kiek kubiku - svarbu noras vaziuoti Keliavau ir su 125, dabar su 250, praeita vasara su 750 ir kiekviena kelione buvo savaip smagi Logika, kad pavazinejes su 750 ant 250 niekada nebesesi nesuveike
Taip, su SV1000 magistrale kazkur nuvaziuoji greiciau (nors maniskis su aftermarket dudom labai ausis isuzdavo ), bet ar tai yra geriau/idomiau/smagiau - nezinau Gal, o gal ir ne
Nezinau ar cia as toks keistas esu, bet man su kuo mazesnio turio mocu pavyksta nuveikti kazka idomaus - tuo smagiau Gal man tai atrodo didesne avantiura? Nezinau kaip jus, bet mane avantiuros tai traukia
Nemeskit i mane akmens jeigu uz keliu savaiciu nusipirksiu litra, visko gali buti
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra