Remonto klaidos, iš kurių vertėtų pasimokyti
Remonto klaidos, iš kurių vertėtų pasimokyti
Visiems pasitaiko klaidų, kurios paskui kainuoja, nors galėjo taip nebūti. Pasidalinkite patirtimi.
Mano klaidų sąrašas:
1. Greičio troselis + threadlock klijai. Kai senukui Xj sulaužiau trosą, nupirkau naują ir nusprendžiau, kad šis neatsisukinėtų panaudoti threadlock klijus (Locktite ir panašūs). Jie sukelia cheminę koroziją, ir sriegis prisiklijuoja. Klaida buvo ta, kad trosą įdėjau atvirkščiai ir atsukti sriegio nebespėjau (1 min pakako, kad klijai suveiktų). Teko laužyti ir pirkti naują trosą.
2. Atsipalaidavusių varžtų patikrinimas. Moto privaluams tas, akd prie visų mazgų galima +- lengvai prieiti. Ir betnt kartą per sezoną (o gerai bent 2) būtina pereiti visus pasiekiamus varžtus ir patikrinti ar šie neatsileidę. Vienas toks nesužiūrėjimas kainavo nutrauktą galinio stabdžio šlangutę, išsiliejusį DOT ant padangos (gerai, kad šalia namų ir važiavau lėtai). Suporto laikiklio (nesu tirkas ar tirkai taip vadinasi) varžtas atsivibravo ir DOT rezervuaro šlangutė buvo nukirsta. Kadangi mano senolis yaptingas, būtų tekę pirkti visą stabdžių cilindriuką (70€ + siuntimas). Pavyko sufixinti pačiam už5 € (apoxy ir t.t.)
3. Susidėvejusi hidrualinė sankaba. Pradėjo sunkiai jungtis bėgiai, viska srodė, akd susidėvėjo gumos, remkomplektas kainavo daug, tad paėmiau kinietišką rankenėlę su visu cilindriuku (28 €), trumpam padėjo. Šį sezoną vėl pradėjo sunkiai jungtis, nupirkau slave cilindriuko remkomplektą (~32€), bet poveikio nebuvo jokio. Sprendimas nekainavo nieko: slave stumokliuke sankabos pirštas buvo išmalęs mažą duobutę, į ją įdėjau kieto metalo "šaibą" ir viskas išsisprendė. Išvada: nereikia skubėti keist brangių dalių, kol nežinai kas iš tiesų sugedo
Mano klaidų sąrašas:
1. Greičio troselis + threadlock klijai. Kai senukui Xj sulaužiau trosą, nupirkau naują ir nusprendžiau, kad šis neatsisukinėtų panaudoti threadlock klijus (Locktite ir panašūs). Jie sukelia cheminę koroziją, ir sriegis prisiklijuoja. Klaida buvo ta, kad trosą įdėjau atvirkščiai ir atsukti sriegio nebespėjau (1 min pakako, kad klijai suveiktų). Teko laužyti ir pirkti naują trosą.
2. Atsipalaidavusių varžtų patikrinimas. Moto privaluams tas, akd prie visų mazgų galima +- lengvai prieiti. Ir betnt kartą per sezoną (o gerai bent 2) būtina pereiti visus pasiekiamus varžtus ir patikrinti ar šie neatsileidę. Vienas toks nesužiūrėjimas kainavo nutrauktą galinio stabdžio šlangutę, išsiliejusį DOT ant padangos (gerai, kad šalia namų ir važiavau lėtai). Suporto laikiklio (nesu tirkas ar tirkai taip vadinasi) varžtas atsivibravo ir DOT rezervuaro šlangutė buvo nukirsta. Kadangi mano senolis yaptingas, būtų tekę pirkti visą stabdžių cilindriuką (70€ + siuntimas). Pavyko sufixinti pačiam už5 € (apoxy ir t.t.)
3. Susidėvejusi hidrualinė sankaba. Pradėjo sunkiai jungtis bėgiai, viska srodė, akd susidėvėjo gumos, remkomplektas kainavo daug, tad paėmiau kinietišką rankenėlę su visu cilindriuku (28 €), trumpam padėjo. Šį sezoną vėl pradėjo sunkiai jungtis, nupirkau slave cilindriuko remkomplektą (~32€), bet poveikio nebuvo jokio. Sprendimas nekainavo nieko: slave stumokliuke sankabos pirštas buvo išmalęs mažą duobutę, į ją įdėjau kieto metalo "šaibą" ir viskas išsisprendė. Išvada: nereikia skubėti keist brangių dalių, kol nežinai kas iš tiesų sugedo
Re: Remonto klaidos, iš kurių vertėtų pasimokyti
Kas dėl antro punkto - problema lengvai sprendžiasi su sriegių klijais, tik žinoma reikia naudoti ne tuos, kurie suklijuoja mirtinai Yra kelių tipų, aš naudoju vidutinio stiprumo.
4. Prieš ardant nusifotografuoti. Mano didžiausia remonto klaida kurią darau - ardydamas nenusifotkinu kas ir kaip buvo ir kur koks varžtas sukasi. Paskui tenka ilgai dėlioti ir varžtus taikyti.
4. Prieš ardant nusifotografuoti. Mano didžiausia remonto klaida kurią darau - ardydamas nenusifotkinu kas ir kaip buvo ir kur koks varžtas sukasi. Paskui tenka ilgai dėlioti ir varžtus taikyti.
Re: Remonto klaidos, iš kurių vertėtų pasimokyti
Papildysiu 4-ą, nusifotografuoti iš įvairių rakursų, nes kartais ir tų turimų nuotraukų nepakanka
4.1 jei teks atsukinėti daug varžtų, susidėti kruopščiau, arba į maišelius ir pasižymėti kurie nuo kurios dalies, nes paskui ilgai užtrunka atsirankioti.
5. Gerai išstudijuoti manualą, paieškoti ardymo informacijos youtubėj ir internete. Esu daug dalių sulaužęs ardydamas, nes patingėdavau iš garažo eiti namo pažiūrėti kaip reikia padaryti teisingai. Dažnai būdavo paprasta, bet su kokiu nors niuansu
Pvz. Pamiršau įpilti kuro prieš sukdamas variklį (sudeginau kuro pompą). Atsukau iš smalsumo kardaną, paskui negalėjau prisukt atgal, teko vežt į servisą. Nuėmiau žvaigždę nuo alkūninio veleno, o pasirodo to visai nereikėjo, teko vežt į servisą uždėt atgal
4.1 jei teks atsukinėti daug varžtų, susidėti kruopščiau, arba į maišelius ir pasižymėti kurie nuo kurios dalies, nes paskui ilgai užtrunka atsirankioti.
5. Gerai išstudijuoti manualą, paieškoti ardymo informacijos youtubėj ir internete. Esu daug dalių sulaužęs ardydamas, nes patingėdavau iš garažo eiti namo pažiūrėti kaip reikia padaryti teisingai. Dažnai būdavo paprasta, bet su kokiu nors niuansu
Pvz. Pamiršau įpilti kuro prieš sukdamas variklį (sudeginau kuro pompą). Atsukau iš smalsumo kardaną, paskui negalėjau prisukt atgal, teko vežt į servisą. Nuėmiau žvaigždę nuo alkūninio veleno, o pasirodo to visai nereikėjo, teko vežt į servisą uždėt atgal
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra