BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Gedimai ir jų remontas. Žinome, kad esame nagingi, pasidalinkime savo patirtimi.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 14:49

Bandžiau ardyti priekinius amortizatorius ir išsiaiškint kodėl jie stuksena per vairą važiuojant per kalniukus ir duobes. Pirmas vargas buvo bandant juos iš vis išimti iš "triple clamp". Ar buvo taip užspausta stipriai servise, ar užrudiję, bet atsisuko tik 1 iš 4 varžtų. Kitus tris perpjoviau per pusę per tarpelį. Du pepjauti atsisuko su varžtų ištraukėju. O vieną tris vakarus iškalinėjau su kaltu skiedra po skiedros, kol iššoko. Niekaip kitaip nesigavo, grąžtai lūžo, išsukėjai nusidrožė. Prasikeikiau, bet gerai, kad sriegiai išliko sveiki.
20151013_182607.jpg

20151013_182621.jpg

20151013_182639.jpg

20151013_182648.jpg

20151013_183447.jpg

20151229_215044.jpg

Kita problema su "triple clamp" buvo surenkant. Gal aš bekaldamas kur nors užkliudžiau sriegius, ir nebegalėjau atgal užsukti vairo. Nors vizualiai jokių pažeidimų nesimatė. Teko vežti meistrams, kurie turėjo tinkamo išmatavimo sriegiklį, perėjo sriegikliu ir varžtas užsisuko.
20160103_143124.jpg

20160103_191311.jpg

20160106_174259.jpg

Vienos priekinės šakės nepavyko išardyt, nes "bushing" nežinau kaip lietuviškai, įvorė kažkokia, užlindo po kitu metalo žiedu/įvore/tarpine ir traukiant spaudė pati save. Kadangi jau buvau nusprendės pirkti naujas šakes, nes vienos auselė buvo lūžusi, tai susinervinau ir nupjoviau galą.
20151214_200011.jpg

20151215_200259.jpg

Šakių viduje buvo nelyginis skaičius spacer'ių, vienoje dvi, kitoje vienas. Pagal schemą trūko stoperių. Tepalą išpyliau juodai sidabrinės spalvos ir net dvigubai mažiau nei turėtų būti.
20151215_191917_2.jpg

20151214_195926.jpg

Žodžiu amortizatorių problemą išsprendžiau paprastai, nusipirkau dėvėtus. Servise pakeisti plunksnas kainavo virš tūkstančio litų, su visom iš to einančiom pasekmėm, neatsukamais varžtais, sulaužytom auselėm, detalių trūkumu viduj, su senu mažu kiekiu tepalo ir stuksenantys. Lenkijoj nusipirkau gerus už 700 zlotų.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 09:17, redaguota 1 kartą.


Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 14:58

Xawiers rašė:O guolius visus radai guolmetoj? Jie pagal nominalo seriją ar pagal išmierą parinko?

Viską parinkinėjau pats, arba pagal modelį ant seno guolio, arba pagal manualo išmieras. Dar dažnai internete kas nors jau būna parašęs išmieras arba tinkančius modelius.
Iš esmės visus guolius ir riebokšlius supirkinėjau Guolmetoj ir Igneroj. Ignera dažnai netgi vietoj turėjo ko man reikia ir jų puslapyje galima rasti ką turi vietoj, ko neturi, gali iš kito miesto atsiųsti arba užsakyti.
Yra niuansų, bet manau tai susiję labiau su varikliais, kad pvz tam tikroj vietoj reikia būtinai guolio su žymėjimu C3, kažkoks tikslumo parametras. Bet visi kiti tai elementarūs ir jokio skirtumo kokia firma ar pan.
Pvz. vairo tinka pagal modelį 320/28X arba išmatavimus 28X52X16, kiti žymėjosi 6203-2RS, 6204-2RS, kadangi ant senų matėsi kaip pažymėta, plius tikrinausi internete ir manualuose, tai užsakinėjau pats kokių reikia. Pakabai adatinius ėmiau pagal išmatavimus nurodytus manuale.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 15:16

Paskui prasidėjo surinkimas. Išrinkti buvo lengva, o surinkti atgal ne taip lengva :) Padariau klaidą, kad nedėjau varžtelių į atskirus maišelius pagal tematiką, tai teko jų ieškoti po visą garažą, nes prieš ardydamas galvojau, kad atsiminsiu :D Dalį atpažindamas iš nuotraukų, dalį iš bmw dalių schemų, varžtelis po varžtelio ir rinkau.
Nuotraukų niekada nebūna per daug, buvo vietų, kur nežinojau kaip sudėt atgal ir nuotraukose nesimatė būtent tos vietos, reikėjo dar daugiau fotkint ir iš dar daugiau kampų :) Nors bendroj sumoj gavosi virš 800 nuotraukų, bet vietomis pritrūko.
20160106_203256.jpg

Ypač liūdna buvo bandyti sukišti atgal laidų voratinklį. Vieną vakarą mečiau viską ir grįžau namo, nes niekaip negalėjau sudėt. Tada paskaičiau vieno pietų afrikiečio kapitalinį remontą, kaip jis gražiai sudėjo tuos laidus, visus pervyniojo, tai man irgi atsirado įkvėpimas kaip nors juos sukišti, bet jėgų viską pervynioti neatsirado :) Gal kada nors.
20160112_200220.jpg

20160120_190553.jpg

Pakabos dalis, kurioje buvo visiškai subyrėjęs guolis dabar atrodo visai gražiai.
20160123_112416.jpg

Visus varžtelius valiau nuo purvo, rūdžių, dalį keičiau naujais, nes jau buvo per baisūs arba nusuktom galvutėm.
20160129_182301.jpg

Radiatorius paveiktas kažkokios keistos korozijos, bet neleidžia, todėl nieko nedariau. Net nežinau, gal galima padažyti.
20160131_184029.jpg

20160131_184033.jpg

20160131_184042.jpg

Iš internete atrasto mano pamėgto recepto, krakmolo su silikonu (googlinkit oogoo), pasidariau gumutę, kurios trūko.
20160202_200301.jpg

20160203_170756.jpg

Radiatorius dar ir kreivas, gal nuo kažkada buvusios avarijos.
20160204_171656.jpg

20160204_171856.jpg
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-06-22 13:05, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 15:31

Ką dar pamiršau padaryti, kol variklis buvo išardytas, tai nudažyti variklį ir dangtelius. Kažkaip buvo daug streso dėl jo vidurių, todėl visai pamiršau išorę. Tik kai sudėjau atgal, pamačiau, koks negražus liko variklis. Na bet čia tik estetika, man svarbiausia, kad veiktų.
20160219_133919.jpg

20160219_133924.jpg

20160219_133929.jpg

Turėjau incindentą, Uždėjau padanga, pastačiau ant centrinės kojelės, sukau kažkokį varžtą ir nušoko nuo kojelės ir ant šono. Nulaužiau veidrodėlį ir sulenkiau rankenėlę ir priekyje auselę. Auselė atsilenkė, rankenėlė dar veikia, su veidrodėliu reikės kažką galvot..
20160510_174614.jpg

20160217_175037.jpg

Dar yra kažkoks niuansas su variklio išcentravimu. Kadangi manuale parašyta tiesiog pastatyti variklį rėmo centre, nepasižymėjau kaip jis stovėjo iš tikrųjų, nes stovėjo jis ne centre, o šiek tiek į kažkurį šoną. Taip pat rašė dar vienas žmogus forume, kad jo variklis irgi gamykliškai nestovėjo rėmo centre. Ką pastebėjau, kad galinio amortizatoriaus pakaba gavosi prisilietus prie vieno krašto ir tarpelis kitame. Nesu tikras ar dėl variklio išstatymo. Šitas klausimas dar lieka atviras.
20160216_120958.jpg

20160216_121009.jpg

Išmetimo tarpinė kažkokia
20160221_132630.jpg

Nupjoviau sąvaržą, 4xrg nesu profų profas :D Iš vis dirbdamas padariau daug klaidų, daug ką sulaužiau, nes visai neturėjau patirties tokiuose dalykuose. Gal iš manęs kas nors pasimokys kaip nedaryti.
20160221_132736.jpg

Ar tik ne dėl to paties variklio pozicijos vienoje vietoje nesueina varžtai
20160225_174344.jpg

Bet suėjo, tepalo bakelis lankstus pasirodo.
20160225_173950.jpg

20160221_135232.jpg

20160225_200057.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 15:37

Va viena iš klaidų. Kai reikėjo dar kartą atsukti sankabą, nes kažkodėl nesisuko ratas (pasirodo, kad taip turi būti dėl šalto tepalo), sugalvojau, kad pagaliau reikia perpjauti tepalo grįžimo vamzdelį, kad būtų lengviau nuimti sankabos dangtelį. Vis galvojau apie patarlę "devynis kartus matuok, dešimtą pjauk". Matavau matavau, lyginau lyginau, žiūrėjau kur ten geriau pjaut. Atpjoviau, pridėjau, žiūriu, kad nėra priėjimo!
Teko pjauti antrą kartą.
20160302_184101.jpg

20160302_184203.jpg

Atpjoviau tokioj vietoj, kuri slepiasi už rėmo.
20160302_184225.jpg

Antras pjovimas teisingesnėj vietoj..
20160302_185745.jpg


Pasiekiau diskusijų lentos kvotą. Nebegaliu dėti nuotraukų. Nepagalvojau, kad reikėjo jas sumažint :) Kas nors padidinkit kvotą arba sumažinkit mano įkeltas nuotraukas, arba ryt pats pamėginsiu jei pavyks perkelti į mažesnes.

Pratęsiu ryt.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 09:25, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Pooshkis
Pranešimai: 130
Užsiregistravo: 2016-04-22 19:57
Karma: 21

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Pooshkis » 2016-05-23 15:53

oi lauksim :) idomu skaityti labai ir dar su vizualine medziaga :)
Vartotojo avataras
tai.as
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: 2015-11-02 23:35
Karma: 34

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė tai.as » 2016-05-23 19:04

pernai ir as taip dziaugiausi su savo banditu,tik man i varikly lyst nereikejo :D sekmes!
Never kick a man when he's down, he may get back up again
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-24 10:10

Surinkau tiek, kad būtų galima bandyti užvesti, supyliau skysčius.
Skaičiau rusų forume, kad po visiško tepalo pakeitimo, reikia prasukti variklį starteriu, kad tepalas visur praeitų, suslėgtų tepalinį grandinės įtempiklį ir pan. Suku suku starteriu, po kelis kartus su tarpais. Ir nežinau kiek čia reikia taip sukti, tepalas vis nepasirodo bakelyje. Suku, bet galvoju, kad kažkas ne taip..
Bandau dar vieną kartą, girdžiu, kad kuro pompa nebesipumpuoja pasukus raktelį. Pamiršau įpilti benzo! Sudeginau pompą, jai negalima dirbti be benzino, nes ji juo aušinasi.
Žiūrim Krastoj kiek kainuoja pompa.. 435€, netinka. Skaitom forumus, stovi Bosch pompa 0 580 453 439 (115 liters/hour; 3.5 Bar pressure), bet tokios rasti nebeįmanoma. Anglas rašo, kad tinka kitas modelis 0 580 453 443 (110l/hr and 4.0 Bar pressure), kaina Autoaibėj 40€, tinka :)
Rusai rašo, kad tinka ir nuo lados, bet nežinočiau kur ieškoti Lietuvoj lados dalių. *443 modelis eina ir į daugelį automobilių, pvz hyunday pony. Norėdamas dar labiau sutaupyti, pamėginau nusipirkti dėvėtą pompą šrote. Atvežė iš Utenos už 25€, bet grįžęs namo pamačiau, kad sulaužyta! Kitą dieną atvežė dar kelias pakeitimui, išsirinkau panašiausią, bet jau be konkretaus numerio, paskui paguglinau, kad gali būti žemo slėgio, pusės baro, neberizikavau, nusipirkau normalią Autoaibėj. Skūpas moka du kartus..
20160307_192905.jpg

Pakeisti pompą reikėjo truputį kruopštumo, kadangi ji sukabinta vienkartiniu vamzdeliu ir vienkartine šaiba su auselėm. Šiaip ne taip šlangelis nusismaukė, o tarpinė nelūžo. O atgal įkišti pavyko vienu stipresniu guminio plaktuko smūgiu.
20160306_184002.jpg

20160306_184800.jpg

Pavyko rasti kampą, kuriuo sąvarža tilpo į pompos korpusą.
20160313_105411.jpg

Po variklio išjudinimo apžiūrėjus, pamatėm, kad teka antifryzas. Atsukus paaiškėjo, kad guminė tarpinė susispaudus ir kieta. Tokių išmatavimų tarpinės rasti nepavyko (21x3,5x1,5mm), laukti dvi savaites iš bmw nesinorėjo. Todėl nusipirkau paprastų apvalių panašaus dydžio guminių tarpinių, bet ne viena netilpo. Susinervinau ir tiesiog vieną gumytę apipjausčiau iš šonų, kad būtų siauresnė. Įdėjau - tiko, prisukau, vėliau patikrinau, neleidžia :)
20160304_193633.jpg

20160304_194430.jpg

Dar viena antifryzo tarpinė atrodė labai susidėvėjusi prie pompos. Bmw parduotuvėj schemoje ji buvo nupiešta kaip popierinė tarpinė, nors stovi guminė. Eksperimento dėlei išsikirpau iš paranito ir pabandžiau uždėti, vietoj to, kad laukti iš bmw. Kol kas ir čia laiko.
20160120_163636.jpg

Kai susitvarkė skysčiai, pagaliau bandžiau užvesti. Nesivedė niekaip. Bandėm užstumti, sukti, sukioti gazo rankeną, nieko. Ėmiau apžiūrinėti laidukus, daviklius. Iškart radau bėdą. Nutrūkęs temperatūros daviklio laidas. Sulitavus, užsivedė iš trečio karto.
20160316_200244.jpg

Motociklo ardymo praktika davė naudos. Namie pasikeičiau skalbimo mašinos guolį, nes išbyrėjo ir pradėjo ūžti :D Vakar pasikeičiau subyrėjusį žoliapjovės guolį. Išardžius ir surinkus motociklą, ardyti skalbimo mašiną visai nebebaisu :D
20160306_131522.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-24 10:32

Aišku kaip visada po surinkimo, randi nepanaudotų dalių :) Liko kelios tarpinės ir varžtas, bet peržiūrėjau visas schemas, visi tokie varžtai jau įsukti ir niekur netrūksta, iš kur jis atsirado nežinau :)
20160304_204756.jpg

Dar pamiršau įdėti plastikinę pertvarą, įdėsiu vėliau, kai teks ardyt keičiant oro filtrą ar akumuliatorių.
20160413_193940.jpg

Užvedus motociklą jis gesdavo po penkių sekundžių. Galvojau, gal senas kuro filtras jau, niekada nekeistas. Bmw prašo 127€, rusai sako, kad tinka kitas MANN WK/2, darbinis slėgis 4 bar vietoj bmw prašomų 3,5, bet rusai išbandė, sakė veikia. Tik jie nupjaudavo vamzdelius, nes jis kiek per didelis. Bet man idealiai tiko į senojo vietą, nieko pjauti nereikėjo. Kaina 20€. Deja filtras nepadėjo.
Kai užvedinėjau, pastebėjau, kad susukus vairą, mocas gazuoja. Peržiūrėjau gazo trosą, išvedžiau kitu keliu, nors jo ilgio netrūko, bet oro sklendė vis tiek buvo truputį pradaryta. Atsukau visus reguliavimus į minimalią padėtį, kol sklendė užsidarė. To ir tereikėjo. Kai šis gs'as užsiveda su atidaryta gazo rankena, kompas kažko nesupranta ir gesina mocą. Vėliau radau puslapį kur rusas dalinosi savo patirtimi ir aprašė būtent šį atvejį. Pasirodo jis niekur nedokumentuotas, bet gs'ų savininkai žino šitą bajerį.

20160510_174533.jpg

Dar keletas random dalykų. Bijojau dėl rėmo numerio, nes jis visiškai negiliai įspaustas į rėmą, ir uždažius jo visai nebesimatė.
20160510_175000.jpg

Feisbuke patarinėjo bandyti 646 tirpikliu, bet pabandžiau viskuo ką turėjau, niekas normaliai miltelių neima.
20160510_175726.jpg

Teko gramdyt, skausmingas procesas gramdyti naujai nudažytą rėmą. Skaičiukai vos vos matosi, bet technikinėj neprikibo. Klausiau ar galima juos iškalti giliau, sakė nežino. Bandysiu šiuo klausimu kreiptis į regitrą kai nepatingėsiu. O paskui galvoju užlakuoti, kad neužrūdytų, nes pas kitus per atidarymą mačiau visai surūdiję šioje vietoje, irgi vos įskaitomas numeris.
20160511_185143.jpg

Technikinės nepraėjau, nes priekyje anglišką lempa, o gale sutrupėjo žibinto laikiklis ir jau nespėjau iki technikinės sutvarkyt. Dabar sukabinau metaline plokštele, persukau varžtą kiaurai, užpyliau epoksidiniais klijais ir džiūna.
20160409_192454.jpg

Dar buvau pasidaręs tokias reples žiedams uždėti, nes vėlgi buvau per skūpas vienam kartui pirkti brangias reples. Bet čia turbūt buvo durna idėja, nes jei būčiau pažeidęs ar sudraskęs žiedus, būtų buvę daugiau problemų.. Ateičiai nusipirksiu tam skirtas reples.
20150731_215816.jpg

20150731_215849.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-24 10:40

Surinkinėdamas radau, kad gale grandinės reguliavimo dangteliai nuo skirtingų motociklų, skiriasi dydžiai...
20160511_193035.jpg

20160511_193043.jpg

Dar liko viena problema, kol važiavau namo iš technikinės važiuojant greičiau dūmas buvo mėlynas. Reikia daugiau pravažiuoti, kad pažiūrėti ar čia likučiai iš duslintuvo išdega, ar leidžia žiedai. Nors žiedus matavau ir pagal matavimus jie kaip nauji, cilindras irgi gražus. Bet tepalo žiedai nematuojami ir jeigu jie praleidžia, reikės keisti žiedus. Nors dabar tai jau nebebus sudėtinga procedūra, nes motociklą žinau visą skersai ir išilgai.
20160519_174817.jpg

Ant alsuoklio uždėjau skaidrų šlangelį, kad matyčiau ar nepučia tepalų iš variklio į oro dėžę. Pravažiavus viskas buvo tvarkoj.
20160517_160719.jpg

Na atrodo kaip ir viskas. Svajojau nupoliruoti duslintuvą, bet paskui pradėjo spausti laikas ir nebeužsiėmiau, gal kitą žiemą.
Dar liko daug smulkmenų, atrodo, kad darbai niekada nesibaigs, bet kol kas skaitau kapitalinį remontą užbaigtu :)
20160519_174743.jpg
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2613
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1155

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Tinkladraskis » 2016-05-24 11:44

Sveikinu su įspūdingu įveiktu iššūkiu! :)
Vartotojo avataras
Vytautasg
Pranešimai: 202
Užsiregistravo: 2016-02-16 13:20
Karma: 79

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Vytautasg » 2016-05-24 12:29

šaunus projektas
Prikabinti failai
chuck-norris.gif
chuck-norris.gif (1.15 MiB) Peržiūrėta 3879 kartus
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus.

Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra