BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Gedimai ir jų remontas. Žinome, kad esame nagingi, pasidalinkime savo patirtimi.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-20 09:01

Jei kam įdomu, per šią žiemą dariau kapitalinį remontą labai neprižiūrėtam GS'ui. Viską dariau pats, nes po serviso pakeistų plunksnų galų gale teko pirkti naujas šakes. Nuo to laiko jais nepasitikiu. Kadangi nesu mechanikas ir draugų mechanikų neturiu, tai mokiausi eigoje, iš interneto ir forumų. Taip pat GS'ai turi labai išsamų puslapį http://faq.f650.com/main.html, kuriame galima rasti apie motociklą praktiškai viską.
Dar liko labai daug smulkmenų, kurias norėsiu sutvarkyti, bet iš esmės remontas baigtas, motociklas važiuoja. Technikinės nepraėjau dėl priekinio ir galinio žibinto.

Visą istoriją padrikai postinau angliškame forume, kuriame sulaukiau daugiausiai pagalbos. Antrą kartą rašyti lietuviškai tingiu. Klausimai ir kaip įprasta "lietuviška kritika" welcome.

http://www.f650.co.uk/forums/showthread ... ul-rebuild


Vartotojo avataras
Xawiers
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 2015-10-21 21:24
Karma: 410

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Xawiers » 2016-05-20 11:23

Gaila nuotraukos nesimato.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-20 12:16

O velnias, nežinojau, kad neregistruotiems nerodo!.. Na gal reikės kažkaip nepatingėt ir perkelt į šį forumą.. Nes nuotraukų dėjau daug..
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-20 13:07, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Tinkladraskis
Site Admin
Pranešimai: 2613
Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
Karma: 1155

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Tinkladraskis » 2016-05-20 12:23

Užsiregistravau, bet dar neleidžia pažiūrėti nuotraukų... :)
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 11:07

Gerai, tai pradėsiu apie viską nuo pradžių.

Per nippono hondos test ride'us žmogelis davė pasimatuoti savo geltoną GS'ą, ir jis man taip prilipo prie šiknos, kad nusprendžiau tokį pirkti. Dėvėtų mocų pirkimo patirties turėjau 0, kelis apžiūrėjau, vis kažkas kliūdavo, tai trauka, tai kažkokie garsai, tai kaina. Galiausiai radau baisų mocą už pigiausiai skelbimuose, bet buvau užsidegęs ir galvojau, ai čia smulkmenos, sutvarkysiu, bus jėga.
Plunksnos buvo uždengtos medžiaga, vieną plunksną pačiupinėjau ranka, o kitos ne, pasirodo kita leido tepalus :x Pritrūko 15 cm ir būčiau nepirkęs :)
Dar žiūrėjau viena dakarą iš forumiečio motomanuose, labai norėjau, bet kaina buvo 2tūkst. litų didesnė, pasirinkau pigesnį variantą, bet paskui labai gailėjausi. O tą dakarą iš jo vėliau nupirko ir žmogelis posūkyje su žmona nulėkė nuo kelio, rašė spaudoje.
20140913_145931_HDR.jpg


Kadangi tekančią šakę aptikau labai greit, variau į servisą tvarkymui, tik pasirinkau ne tą servisą, gal čioperius ir gerai tvarko, bet man pridarė nesąmonių. Pakeitė plunksnas, bet po pakeitimo pradėjo stuksent ant duobių per vairą, variau atgal, kad pažiūrėtų kas ne taip, pravažiavo, pasakė, kad viskas ok ir man vaidenasi. Kai ateity ardžiau, amortizatoriuose radau kažkokį bardaką, aprašysiu vėliau. Dar prašiau privirinti ant centrinės kojelės auselę, tai privirino 5cm ilgio pagaliuką, kad pastatyt ant kojelęs neįmanoma. Reikės nufotkint, pasijuoksim.

Buvęs šeimininkas sakė, kad rankenų šildymo nėra, bet pasirodo yra, tik laidas buvo nutrūkęs, sulitavau, sutvarkiau jungiklį, veikia :)
Lygiai taip pat daiktadėžė buvo pragręžta, ir prisukta varžtais prie pado. Pasirodo spynelė neveikė. Radau internete kaip, išsiardžiau, sutvarkiau spynelę, viskas veikia. Gaila, kad prieš tai mocas buvo pas tokį baisų savininką..
20150301_093501.jpg


Pradėjus keisti filtrus radau daugiau kirminų. Oro dėžė siurbė orą per kur tik norėjo, visos gumos buvo nutrūkusios.
20150228_135902.jpg

20150228_135908.jpg

Nuspirkau ebeyui guminių varžtų. Alsuoklį sutvarkiau taip: iš silikono padariau guminę formą, o metalinę dalį panaudojau dviračio kameros ventilį, ant jo užsispaudžia vamzdelis, o jis tuščiaviduris, žodžiu gavosi puikiai.
2015-03-18 21.08.17.jpg

2016-02-04 17.19.28.jpg
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-23 13:04, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Xawiers
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 2015-10-21 21:24
Karma: 410

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Xawiers » 2016-05-23 11:12

Čia vos ne restauravimas gaunasi.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 11:31

Po žiemos negalėjau užkurti, bendeksas žviegė lyg prasisukdamas. Užvedėm užstūmę. Bet ardydami neradom susidėvėjimo koks būna parodytas internete pas kitus. Arba spyruoklė nutrūksta, arba metalinės dalys nusitrina iki apvalumo, o čia nesimato pažeidimų, atrodo viskas tvarkinga, bet iki šiol karts nuo karto prasisuka. Kai turėsiu daugiau pinigų, pirksiu pakeitimui visą mazgą.
Prikabinti failai
20150423_143220.jpg
20150423_143213.jpg
20150423_143201.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 11:53

Tikroji istorija prasidėjo, kai susiruošėm važiuoti į kaimą pas bites, susikrovėm korius ant moco, išvažiavom už nemenčinės, daviau gazo, nulėkiau, žiūriu veidrodėlyje visos mašinos skendi mėlynam dūme :shock: Sustojau, pažiūrėjau į tepalo bakelį, tuščia.. Pavažiavom kelis km iki degalinės, nusipirkau tepalo, supyliau litrą, vis tiek tuščia. Šiktelėjau nesuprasdamas kas darosi. Nusipirkau dar tepalo. Norėjau vėl pilt, bet pagalvojau pažiūrėsiu kas darosi oro dėžėj, nes rudenį joje buvo tepalo balutė. Nuėmiau alsuoklio dangelį ir pradėjo visas tepalas bėgti atgal, visas litras išbėgo atgal iš oro dėžės. Šiaip ne taip, gesdamas, dūmindamas grįžau 50km atgal į garažą keikdamas savo likimą.

Internetas teigė, kad tokiais kiekiais tepalas šito Rotax variklio oro dėžėj gali atsirasti tik dėl 3 priežasčių:
1) Per daug tepalo variklyje (jo reikia lygiai 2,3l ir jokiu būdu ne daugiau);
2) Sudilę žiedai;
3) Balansavimo veleno riebokšlis, kuris skiria kairę variklio pusę nuo dešinės.
Angliškai: Counter Balance shaft seal failure which allows oil to flow from crank case side (center) to the alternator side (right) and out through the crankcase vent tube.

Tepalą išpyliau ir pripyliau 2,3l tiksliai, nusipirkau kompresiometrą, pamatavau kompresiją, 11-12 barų - kaip naujo. Uždėjau ant alsuoklio skaidrų vamzdelį, pavažiavau kelias minutes - pilnas vamdzelis tepalo.
Radau internete kelias forumo temas, kur žmonės patys persirinko šį motociklą, padarė labai daug nuotraukų, išsamiai aprašė. Vienas žmogelis pasikeitė sau tą riebokšlį pats. Pagalvojau, kad galiu ir aš, ir ėmiausi ardyti motociklą, kad išimti variklį. Ypač po to, kai servisai neaišku kaip aptarnauja ir ką padaro, nebenorėjau rizikuot tokio dalyko patikėti svetimam žmogui.
Tuo pačiu planavau sutaupyti pinigų, išmokti kažko naujo :)

20150507_184633.jpg

20150507_184623.jpg

Visur fotkinau varžtus, kad paskui žinočiau kur ką susukti atgal.
20150507_191517.jpg

20150507_192318.jpg

20150507_192347.jpg

20150620_182926.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 12:01

Nuimti sankabą buvo problemų, niekaip negalėjau patikimai užtvirtinti sankabos krepšio. Atliekamų sankabos diskų neturėjau, pirkti tam skirtą įrankį buvo per brangu vienam kartui.
clutch-holding-tool-260-p.jpg

Iš pradžių senukuose prisipirkau metalinių sutvirtinimų, susukau konstrukciją, atrodo tvirta, laikys. Pradedu sukt, susivyniojo į aštuonetą, nupjovė varžtus kaip su žirklėm :) Atrodo lyg plastikinė būtų.
20150528_182821.jpg

20150528_183919.jpg


Tada nusižiūrėjau internete daugiau idėjų ir pasidariau didžiulį pincetą. Viskas būtų gerai, bet jėgų atsukti vis tiek neužteko. Nulėkiau į gotą, išsinuomavau smūginį suktuvą valandai, iš kažkelinto karto pagaliau atsisuko.
20150603_135040.jpg

20150603_135019.jpg

Pasirodo varžtas buvo užklijuotas klijais, todėl niekaip negalėjau įveikti.
20150603_142520.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 12:19

Tepalo pompos krumpliaračiai
20150603_142658.jpg

20150603_143735.jpg

Pompos velenas
20150605_202127.jpg

Dvi pompos, mažesnė varo tepalą į variklį, platesnė yra grįžimo, kelia tepalą iš karterio atgal į bakelį.
20150613_184639.jpg

Tiesa, atsukinėjant pompos dangtelius, 4 iš 6 varžtų prasisuko, jie irgi užklijuoti loctite'u. Kelis pavyko išsukti įkalant didesnio dydžio torx atsuktuvą, kitus teko atsukinėti plokščiu atsuktuvu.
Centre skylutėj slepiasi balansavimo veleno riebošklis, jis prieinamas tik skeliant variklį per pusę.
20150605_203504.jpg

Generatoriaus pusė
20150605_203511.jpg

Tepalo filtro anga. Skyles dengia dangteliai su spyruoklėm, viena aukšto slėgio tepalo magistralei, kita žemo slėgio.
20150613_183953.jpg

20140608_170347.jpg~original.jpg

Viskas moce atrodė gana baisiai, aprudiję, purvina..
20150620_194413.jpg

Duslintuvo "torca clamp" sąvaržos nesugebėjau atsukt, arba užvirinta, arba užsivirino, arba aš kažko nežinau, vėliau nupjoviau.
20150621_132757.jpg

20150621_132805.jpg

Duslintuvo nuimti nepavyko, bet pavyko pasukti į šoną, kad netrukdytų išimti variklį
20150621_134358.jpg

Reikėjo atjungti visus šlangelius, laidukus..
20150623_184245.jpg

Po mocu padėjau kartoninė dežė, atsukau paskutinius varžtus, jis tą dežę suspaudė ir atsigulė ant žemės. Sunkus kaip velnias.
20150623_185334.jpg

20150623_185343.jpg

Vaizdelis įspūdingas matyti savo mocą tokį...
20150623_185454.jpg

20150623_185458.jpg

20150623_185510.jpg

20150623_185522.jpg

20150624_103620.jpg

20150624_103638.jpg
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 09:05, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 12:24

Išėmus variklį ir apžiūrėjus kaip baisiai viskas atrodo, nusprendžiau, kad reikia eiti iki galo, perdažyti rėmą, viską sutvarkyti, užtaisyti rudis ir pan.
Variklis buvo "dažytas" juodu flakonėliu, belekaip, atrodė baisiai. Tą juodą š mėginau nuvalyti ir gražinti sidabrinę spalvą.
Prikabinti failai
20150629_183440.jpg
20150629_191636.jpg
20150701_204936.jpg
20150701_204300.jpg
20150701_204253.jpg
20150624_133128.jpg
20150624_133121.jpg
20150624_133115.jpg
20150624_103704.jpg
20150624_103655.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 12:40

Kadangi garaže nebeliko vietos, ardyti variklį nešiausi namo.
20150629_165319.jpg

Kad nereikėtų reguliuoti vožtuvų grandinės, nes buvo baisoka, jei nepataikyčiau, sulankstyčiau vožtuvus, pažymėjau grandinę ir vožtuvų krumpliaračius, o apačioje grandinę sukabinau ziperiu.
20150704_210440.jpg

20150704_210536.jpg

Galvos varikliui nenuiminėjau, nes tarpinė labai brangi. Nors atrodo kažkada ji buvo nuimta, nes visur buvo privaryta juodo silikono tarpinėms. Aš silikono niekur nedėjau, dariausi tarpines iš paranito. Ir vargau nuo visur jį gramdydamas.
Iš pradžių galvojau ir neišiminėti stūmoklio, nes mano procedūrai nebuvo būtina. Bet paskui visgi išėmiau, kad pamatuočiau žiedus.
20150705_101107.jpg

20150705_101117.jpg

20150705_103139.jpg

20150705_105227.jpg

20150705_105321.jpg

Ten slepiasi kaltininkas riebokšlis, už pusiau aklo guolio..
20150705_105247.jpg

Indėklai padėvėti. Visaip galvojau ką daryt, norėjau vežti šlifuoti veleną ir padaryti indėklus pagal užsakymą, bet nešlifuoja, jeigu nenuimtas švaistiklis. Vėliau radau kas galėtų išpresuoti ir įpresuoti švaistiklį, bet servise pažiūrėjo, pasakė kad neverta vargti, jie dėtų atgal tokį koks yra. Taip ir padariau.
20150705_105252.jpg

Dar buvau padaręs nesąmonę ir nuėmės krumpliaratį nuo veleno. Bet to nereikėjo, paskui teko vežti į servisą, kad uždėtų atgal, nes pats nesugebėjau. Pagal manualą, reikia šildyti ir šaldyti ir presuoti. Bet namų sąlygom nepavyko.
20150714_224845.jpg

20150715_061230.jpg

Cilindras, stūmoklis ir netyčia iškrapštytas riebokšlis.
20150716_213127.jpg

20150716_213013.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 12:43

Dar stūmoklio fotkė. Pagal manualą, ant stūmoklio turėjo būti rodyklytė rodanti kuria puse dėti į priekį, bet jos nebuvo. O kadangi dariau pagal manualą, ir galvojau, kad bus pažymėta, pats nepasižymėjau kur buvo priekis, todėl atgal įdėjau kažkuria puse.
20150721_204606.jpg

20150802_152141.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 13:00

Kad įdėti riebokšlį, reikėjo išimti guolį. Jis pusiau aklas. Aklas guolis, tai kai kita jo pusė neprieinama, ir jį reikia išiminėti atbuliniu plaktuku. Pirkti spec įrankį buvo per brangu. Apvažinėjau praktiškai pusę Vilniaus auto servisų, kurie remontuoja variklius, prašydamas, kad man išimtų aklą guolį. Niekas negalėjo padėt, niekas neturėjo įrankių. Visi gūžčiojo pečiais. (aišku tuo metu nepagalvojau pabandyti nuvažiuoti į motociklų servisus) Nusispjoviau ir ėmiausi traukti pats. Aš vadinu pusiau aklu, nes iš dalies per mažą skylutę jį galima pasiekti per kitą pusę, bet nepakankamai, kad išmušti, bijojau sužaloti ertmę, kurioje stovės riebokšlis. Senukuose nusipirkau kažkokį ankerinį bronzinį varžtą, nušlifavau, kad tiktų į guolio skylę, užveržiau ir su kaltu per kitą pusę iškaliau.
20150801_205138.jpg

20150801_205034.jpg

20150801_204825.jpg

Kelis guolius variklyje keičiau, nes jie negražiai sukosi, veleno guolį reikėjo keisti, nes aš jį iškaliau.
Dėjimas atgal vykdomas taip: Variklio pusę dedam į orkaitę, šildom iki kol gražiai apskrus, kokių 200 laipsnių. Guolius dedam į šaldiklį. Tada ištraukiam variklį, išpakuojam guolius ir taikom taikliai įmesti. Vieną guolį nepataikiau, strigo pusiau, supanikavau, bandžiau ištaukt atgal, pastuksenau ir sugadinau. Teko pirkti dar vieną ir kartoti procedūrą. Visi kiti guoliai gražiai atsisėdo į savo vietas.
Greičių dėžės neardėm, išėmėm visą, sudėjom atgal, pažiūrėjom kaip veikia, stebėjomės koks genijus turi būti, kad taip sugalvoti..
20150711_112537.jpg

20150711_112917.jpg

20150915_191947.jpg

20150915_203759.jpg

20150915_203749.jpg

20150917_170155.jpg

20150920_163040.jpg

20150920_163055.jpg

Variklio galvą pamėginau nuvalyti vieliniu antgaliu grąžtui ir nudažyti sidabriniais karščiui atspariais dažais. Atrodo gražiai iš toli. Bet nepasistengiau padaryti kokybiškai, gal namų sąlygom ir nelabai įmanoma, iš arti matosi visi nelygumai, bet bent atrodo gražiau, nei buvo.
20151112_204636.jpg

20151112_204630.jpg

Pamiršau paminėti, kad variklį irgi reikia nuplauti, tai vargo vakarienė. Ir negalima plauti guolių, kitaip į juos prikrenta smėlio, purvo ir jo išplauti beveik neįmanoma. Prieš plaunant reikia išimti guolius.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:07, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 13:17

Tuo tarpu kol variklis ilsėjosi namie, vyko kiti darbai, ardymo, plovimo, valymo ir remonto.
20150629_193003.jpg

20150629_193037.jpg

20150629_193144.jpg

20150630_192832.jpg

20150701_203200.jpg

20150701_210927.jpg

20150701_221347.jpg

20150701_221419.jpg

20150702_213957.jpg

Pasidariau karūninį raktą iš galvutės, prigludo idealiai :D
20150703_192905.jpg

20150703_192914.jpg

20150703_192927.jpg

Tuo metu radau dar vieną serviso dovanėlę, perspaustas varžtas ir trūkusi auselė. Po šito radinio padėjau kryžių ant to serviso.
20150703_193644.jpg

20150703_194715.jpg

Motociklas visiškai paklotas ant grindų..
20150703_200939.jpg

Dalis išvežta bagažinėj į kaimą plauti, kita dalis buvo atiduota smėliuoti ir dažyti milteliais.
20150704_113030.jpg

20150711_143954.jpg

20150711_144003.jpg

20150711_144011.jpg
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 13:40

Keičiau praktiškai visus guolius. Vairo, ratų, pakabos. Viskas buvo susidėvėję, pakaba buvo praktiškai subyrėjusi, guoliai ištrupėjo iš savo vietų, jie jau pradėję pažeidinėti pakabos dalis. Vos kelios įvorės buvo sveikos. Kitas teko pirkti iš bmw.
Guolius daug kartų pirkau guolmetoj, viena sąskaita buvo 125€ už guolius ir riebokšlius. Aišku per apsižiūrėjimą nupirkau per brangius skf riebokšlius, buvo daug pigesnių, galėjau sutaupyt. Ir keli riebokšliai buvo įdėti ne tų dydžių, darbuotoja apsižiūrėjo. Žodžiu tam buvo nemažai išlaidų.
20150703_195106.jpg

20150703_195114.jpg

20150720_201005.jpg

20150720_201016.jpg

Čia kažkas buvo pavirinta su bronza?! Šitą vietą nuvežiau į bmw automobilių servisą ir man bachurėlis suvirino normaliai.
20150719_193333.jpg

20150719_193340.jpg

20150719_193347.jpg

Ilgai vargau bandydamas išimti guolius ir įvores. Senukuose pirktas varžtas prasisukdavo, rankas skaudėjo nuo veržliarakčių sukimo, bandžiau visaip, net į spaustu spausti ir bandyti išpresuoti, žodžiu savaitę prisikankinau ir neįpusėjau.
20150719_194437.jpg

Du guoliai susistūmė į kraštą ir sustojo.
20150719_194631.jpg

20150720_182657.jpg

20150831_183442.jpg

20150907_205116.jpg

Kol galų gale, nuvažiavau į wurthą ir nusipirkau gerą, kokybišką, tvirto metalo srieginį strypą ir veržlių. Jo žingsnis kiek mažesnis, kainavo daug, bet užtai likusius guolius pakeičiau per 15 minučių! Negalėjau patikėti kaip lengvai jis ištraukė visus guolius ir įvores, kaip per sviestą! Va ką reiškia tinkamas įrankis darbui.
20150903_194259.jpg

Bmw nebeparduoda kai kurių įvorių atskirai, o tik kaip visos dalies komplektą už 90 eurų, kai pati įvorė kainuoja 10 eurų. Bet parduoda keliais milimetrais ilgesnes įvores atskirai. Pirkau šias ir šlifavau tuos kelis milimetrus. Šią mintį radau youtoubėj, kur bachurėlis pjovė kitos firmos įvorę per pusę, kad tiktų jo senam motociklui. Įvorės iš grūdinto metalo, labai kietos, paprastos dildės jų neima, kur reikėjo lygint ranka, ima deimantinė dildė. Ir svarbu neperkaitint, kad neprarastų grūdinimo.
20160118_104803.jpg

20160129_200059.jpg

20160129_200122.jpg

20160129_190419.jpg

20160129_200547.jpg

20150801_184339.jpg

20150801_181301.jpg

20150801_190846.jpg

20150703_201738.jpg
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:15, redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 13:54

Su rėmo dažymu irgi buvo visokių bajerių. Važiavau vieną kartą atgal pas dažytojus, kad išimti gumas, nes sakė, kad palikau. Bet galų gale vis tiek buvau palikęs gumų ir net varžtą, ir jie viska uždažė nesiparindami :)
Prikabinti failai
2015-08-28 20.07.41.jpg
2015-08-28 20.07.24.jpg
2015-08-28 20.07.14.jpg
20160217_100806.jpg
20160217_100801.jpg
20160205_175059.jpg
20150906_174326.jpg
20150906_174256.jpg
20150906_174244.jpg
20150906_174236.jpg
20150906_174228.jpg
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:18, redaguota 2 kartus.
4xRG
Pranešimai: 4388
Užsiregistravo: 2015-10-22 12:20
Karma: 943

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė 4xRG » 2016-05-23 14:01

klemkas rašė:Žinutės nuoroda Duslintuvo "torca clamp" sąvaržos nesugebėjau atsukt, arba užvirinta, arba užsivirino, arba aš kažko nežinau, vėliau nupjoviau.
20150621_132757.jpg
Čia keturkampė veržlė kuri dažnai būna privirinta prie apkabos.
20150621_132805.jpg
O čia turėjo būti varžto galva su pusapvale (šaida kuri gulasi tam griovelį) bet ji nulaužta ir viskas suvirinta. Jai būtum atsukes, būtum profų profas :)
Vartotojo avataras
klemkas
Pranešimai: 413
Užsiregistravo: 2015-10-31 11:08
Karma: 221

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė klemkas » 2016-05-23 14:10

Paskui jau surinkęs radau kampe uždažyto purvo, tada supratau, kad prieš jiems vežant reikia dar ir nuvalyti, galvojau, kad smėliuojant viskas nusivalys, bet pasirodo ne, arba darbo brokas.. Uždažiau su hammerite dažais.
20160217_161928.jpg

20160217_162454.jpg

20160217_172825.jpg

20160219_142345.jpg

Daug metalinių dalių neatidaviau dažytojams dėl to, kad nepagalvojau, o vieną kojelę buvau kažkur pametęs garaže. Likučius nušveičiau pats ir nudažiau su Hammerite.
20151109_183406.jpg

20151112_185416.jpg

20151112_185425.jpg

Eksperimento vardan pabandžiau nudažyti net amortizatoriaus spyruoklę, įdomu bus pažiūrėti ar nesutrūkinės dažai. Proto guzas aišku, galėjau atiduot dažytojams. Amortizatorių buvau nuvežęs į FastMX restauravimui. Tiesa, gali būti, kad jam nereikėjo restauravimo, bet chebra to neminėjo, sutvarkė, paėmė pinigus ir tiek. Na bent ramu ant širdies, kad viskas tvarkoj.
20150801_165617.jpg

20150801_165631.jpg

20151207_171715.jpg

Nuimt amortizatoriaus spyruoklę irgi ne taip paprasta kaip atrodo. Išbandžiau visokius būdus išvardintus internete, su visokiais diržais, nieko nesigavo. Šiaip ne taip nuėmiau pasinaudojęs spaustuvais, bet sulaužiau spaustuvus :) Tada kaime su tėvu iš medžio pasidarėm iš dviejų lentučių tam tinkamą įrankį nužiūrėtą internete, 30 minučių išpjaustyt lentutėm ir dvi minutės įdėti spyruoklei atgal :) Kiekvienam darbui reikia teisingo įrankio..
Beje, nors rašo, kad reikia nuimti žiedą ir spyruoklė nusiima, iš tikrųjų bent jau šitame buvo trys žiedai. Vienas atkabina spyruoklę, vienas hidrauliką spyruoklės suspaudimui, o kitas nežinau.
20151130_204353.jpg

20151224_192344.jpg
Vartotojo avataras
Xawiers
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 2015-10-21 21:24
Karma: 410

Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis

Standartinė Xawiers » 2016-05-23 14:18

O guolius visus radai guolmetoj? Jie pagal nominalo seriją ar pagal išmierą parinko?

Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra