BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Jei kam įdomu, per šią žiemą dariau kapitalinį remontą labai neprižiūrėtam GS'ui. Viską dariau pats, nes po serviso pakeistų plunksnų galų gale teko pirkti naujas šakes. Nuo to laiko jais nepasitikiu. Kadangi nesu mechanikas ir draugų mechanikų neturiu, tai mokiausi eigoje, iš interneto ir forumų. Taip pat GS'ai turi labai išsamų puslapį http://faq.f650.com/main.html, kuriame galima rasti apie motociklą praktiškai viską.
Dar liko labai daug smulkmenų, kurias norėsiu sutvarkyti, bet iš esmės remontas baigtas, motociklas važiuoja. Technikinės nepraėjau dėl priekinio ir galinio žibinto.
Visą istoriją padrikai postinau angliškame forume, kuriame sulaukiau daugiausiai pagalbos. Antrą kartą rašyti lietuviškai tingiu. Klausimai ir kaip įprasta "lietuviška kritika" welcome.
http://www.f650.co.uk/forums/showthread ... ul-rebuild
Dar liko labai daug smulkmenų, kurias norėsiu sutvarkyti, bet iš esmės remontas baigtas, motociklas važiuoja. Technikinės nepraėjau dėl priekinio ir galinio žibinto.
Visą istoriją padrikai postinau angliškame forume, kuriame sulaukiau daugiausiai pagalbos. Antrą kartą rašyti lietuviškai tingiu. Klausimai ir kaip įprasta "lietuviška kritika" welcome.
http://www.f650.co.uk/forums/showthread ... ul-rebuild
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Gaila nuotraukos nesimato.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
O velnias, nežinojau, kad neregistruotiems nerodo!.. Na gal reikės kažkaip nepatingėt ir perkelt į šį forumą.. Nes nuotraukų dėjau daug..
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-20 13:07, redaguota 1 kartą.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Užsiregistravau, bet dar neleidžia pažiūrėti nuotraukų...
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Gerai, tai pradėsiu apie viską nuo pradžių.
Per nippono hondos test ride'us žmogelis davė pasimatuoti savo geltoną GS'ą, ir jis man taip prilipo prie šiknos, kad nusprendžiau tokį pirkti. Dėvėtų mocų pirkimo patirties turėjau 0, kelis apžiūrėjau, vis kažkas kliūdavo, tai trauka, tai kažkokie garsai, tai kaina. Galiausiai radau baisų mocą už pigiausiai skelbimuose, bet buvau užsidegęs ir galvojau, ai čia smulkmenos, sutvarkysiu, bus jėga.
Plunksnos buvo uždengtos medžiaga, vieną plunksną pačiupinėjau ranka, o kitos ne, pasirodo kita leido tepalus Pritrūko 15 cm ir būčiau nepirkęs
Dar žiūrėjau viena dakarą iš forumiečio motomanuose, labai norėjau, bet kaina buvo 2tūkst. litų didesnė, pasirinkau pigesnį variantą, bet paskui labai gailėjausi. O tą dakarą iš jo vėliau nupirko ir žmogelis posūkyje su žmona nulėkė nuo kelio, rašė spaudoje.
Kadangi tekančią šakę aptikau labai greit, variau į servisą tvarkymui, tik pasirinkau ne tą servisą, gal čioperius ir gerai tvarko, bet man pridarė nesąmonių. Pakeitė plunksnas, bet po pakeitimo pradėjo stuksent ant duobių per vairą, variau atgal, kad pažiūrėtų kas ne taip, pravažiavo, pasakė, kad viskas ok ir man vaidenasi. Kai ateity ardžiau, amortizatoriuose radau kažkokį bardaką, aprašysiu vėliau. Dar prašiau privirinti ant centrinės kojelės auselę, tai privirino 5cm ilgio pagaliuką, kad pastatyt ant kojelęs neįmanoma. Reikės nufotkint, pasijuoksim.
Buvęs šeimininkas sakė, kad rankenų šildymo nėra, bet pasirodo yra, tik laidas buvo nutrūkęs, sulitavau, sutvarkiau jungiklį, veikia
Lygiai taip pat daiktadėžė buvo pragręžta, ir prisukta varžtais prie pado. Pasirodo spynelė neveikė. Radau internete kaip, išsiardžiau, sutvarkiau spynelę, viskas veikia. Gaila, kad prieš tai mocas buvo pas tokį baisų savininką..
Pradėjus keisti filtrus radau daugiau kirminų. Oro dėžė siurbė orą per kur tik norėjo, visos gumos buvo nutrūkusios.
Nuspirkau ebeyui guminių varžtų. Alsuoklį sutvarkiau taip: iš silikono padariau guminę formą, o metalinę dalį panaudojau dviračio kameros ventilį, ant jo užsispaudžia vamzdelis, o jis tuščiaviduris, žodžiu gavosi puikiai.
Per nippono hondos test ride'us žmogelis davė pasimatuoti savo geltoną GS'ą, ir jis man taip prilipo prie šiknos, kad nusprendžiau tokį pirkti. Dėvėtų mocų pirkimo patirties turėjau 0, kelis apžiūrėjau, vis kažkas kliūdavo, tai trauka, tai kažkokie garsai, tai kaina. Galiausiai radau baisų mocą už pigiausiai skelbimuose, bet buvau užsidegęs ir galvojau, ai čia smulkmenos, sutvarkysiu, bus jėga.
Plunksnos buvo uždengtos medžiaga, vieną plunksną pačiupinėjau ranka, o kitos ne, pasirodo kita leido tepalus Pritrūko 15 cm ir būčiau nepirkęs
Dar žiūrėjau viena dakarą iš forumiečio motomanuose, labai norėjau, bet kaina buvo 2tūkst. litų didesnė, pasirinkau pigesnį variantą, bet paskui labai gailėjausi. O tą dakarą iš jo vėliau nupirko ir žmogelis posūkyje su žmona nulėkė nuo kelio, rašė spaudoje.
Kadangi tekančią šakę aptikau labai greit, variau į servisą tvarkymui, tik pasirinkau ne tą servisą, gal čioperius ir gerai tvarko, bet man pridarė nesąmonių. Pakeitė plunksnas, bet po pakeitimo pradėjo stuksent ant duobių per vairą, variau atgal, kad pažiūrėtų kas ne taip, pravažiavo, pasakė, kad viskas ok ir man vaidenasi. Kai ateity ardžiau, amortizatoriuose radau kažkokį bardaką, aprašysiu vėliau. Dar prašiau privirinti ant centrinės kojelės auselę, tai privirino 5cm ilgio pagaliuką, kad pastatyt ant kojelęs neįmanoma. Reikės nufotkint, pasijuoksim.
Buvęs šeimininkas sakė, kad rankenų šildymo nėra, bet pasirodo yra, tik laidas buvo nutrūkęs, sulitavau, sutvarkiau jungiklį, veikia
Lygiai taip pat daiktadėžė buvo pragręžta, ir prisukta varžtais prie pado. Pasirodo spynelė neveikė. Radau internete kaip, išsiardžiau, sutvarkiau spynelę, viskas veikia. Gaila, kad prieš tai mocas buvo pas tokį baisų savininką..
Pradėjus keisti filtrus radau daugiau kirminų. Oro dėžė siurbė orą per kur tik norėjo, visos gumos buvo nutrūkusios.
Nuspirkau ebeyui guminių varžtų. Alsuoklį sutvarkiau taip: iš silikono padariau guminę formą, o metalinę dalį panaudojau dviračio kameros ventilį, ant jo užsispaudžia vamzdelis, o jis tuščiaviduris, žodžiu gavosi puikiai.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-23 13:04, redaguota 1 kartą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Čia vos ne restauravimas gaunasi.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Po žiemos negalėjau užkurti, bendeksas žviegė lyg prasisukdamas. Užvedėm užstūmę. Bet ardydami neradom susidėvėjimo koks būna parodytas internete pas kitus. Arba spyruoklė nutrūksta, arba metalinės dalys nusitrina iki apvalumo, o čia nesimato pažeidimų, atrodo viskas tvarkinga, bet iki šiol karts nuo karto prasisuka. Kai turėsiu daugiau pinigų, pirksiu pakeitimui visą mazgą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Tikroji istorija prasidėjo, kai susiruošėm važiuoti į kaimą pas bites, susikrovėm korius ant moco, išvažiavom už nemenčinės, daviau gazo, nulėkiau, žiūriu veidrodėlyje visos mašinos skendi mėlynam dūme Sustojau, pažiūrėjau į tepalo bakelį, tuščia.. Pavažiavom kelis km iki degalinės, nusipirkau tepalo, supyliau litrą, vis tiek tuščia. Šiktelėjau nesuprasdamas kas darosi. Nusipirkau dar tepalo. Norėjau vėl pilt, bet pagalvojau pažiūrėsiu kas darosi oro dėžėj, nes rudenį joje buvo tepalo balutė. Nuėmiau alsuoklio dangelį ir pradėjo visas tepalas bėgti atgal, visas litras išbėgo atgal iš oro dėžės. Šiaip ne taip, gesdamas, dūmindamas grįžau 50km atgal į garažą keikdamas savo likimą.
Internetas teigė, kad tokiais kiekiais tepalas šito Rotax variklio oro dėžėj gali atsirasti tik dėl 3 priežasčių:
1) Per daug tepalo variklyje (jo reikia lygiai 2,3l ir jokiu būdu ne daugiau);
2) Sudilę žiedai;
3) Balansavimo veleno riebokšlis, kuris skiria kairę variklio pusę nuo dešinės.
Angliškai: Counter Balance shaft seal failure which allows oil to flow from crank case side (center) to the alternator side (right) and out through the crankcase vent tube.
Tepalą išpyliau ir pripyliau 2,3l tiksliai, nusipirkau kompresiometrą, pamatavau kompresiją, 11-12 barų - kaip naujo. Uždėjau ant alsuoklio skaidrų vamzdelį, pavažiavau kelias minutes - pilnas vamdzelis tepalo.
Radau internete kelias forumo temas, kur žmonės patys persirinko šį motociklą, padarė labai daug nuotraukų, išsamiai aprašė. Vienas žmogelis pasikeitė sau tą riebokšlį pats. Pagalvojau, kad galiu ir aš, ir ėmiausi ardyti motociklą, kad išimti variklį. Ypač po to, kai servisai neaišku kaip aptarnauja ir ką padaro, nebenorėjau rizikuot tokio dalyko patikėti svetimam žmogui.
Tuo pačiu planavau sutaupyti pinigų, išmokti kažko naujo
Visur fotkinau varžtus, kad paskui žinočiau kur ką susukti atgal.
Internetas teigė, kad tokiais kiekiais tepalas šito Rotax variklio oro dėžėj gali atsirasti tik dėl 3 priežasčių:
1) Per daug tepalo variklyje (jo reikia lygiai 2,3l ir jokiu būdu ne daugiau);
2) Sudilę žiedai;
3) Balansavimo veleno riebokšlis, kuris skiria kairę variklio pusę nuo dešinės.
Angliškai: Counter Balance shaft seal failure which allows oil to flow from crank case side (center) to the alternator side (right) and out through the crankcase vent tube.
Tepalą išpyliau ir pripyliau 2,3l tiksliai, nusipirkau kompresiometrą, pamatavau kompresiją, 11-12 barų - kaip naujo. Uždėjau ant alsuoklio skaidrų vamzdelį, pavažiavau kelias minutes - pilnas vamdzelis tepalo.
Radau internete kelias forumo temas, kur žmonės patys persirinko šį motociklą, padarė labai daug nuotraukų, išsamiai aprašė. Vienas žmogelis pasikeitė sau tą riebokšlį pats. Pagalvojau, kad galiu ir aš, ir ėmiausi ardyti motociklą, kad išimti variklį. Ypač po to, kai servisai neaišku kaip aptarnauja ir ką padaro, nebenorėjau rizikuot tokio dalyko patikėti svetimam žmogui.
Tuo pačiu planavau sutaupyti pinigų, išmokti kažko naujo
Visur fotkinau varžtus, kad paskui žinočiau kur ką susukti atgal.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Nuimti sankabą buvo problemų, niekaip negalėjau patikimai užtvirtinti sankabos krepšio. Atliekamų sankabos diskų neturėjau, pirkti tam skirtą įrankį buvo per brangu vienam kartui.
Iš pradžių senukuose prisipirkau metalinių sutvirtinimų, susukau konstrukciją, atrodo tvirta, laikys. Pradedu sukt, susivyniojo į aštuonetą, nupjovė varžtus kaip su žirklėm Atrodo lyg plastikinė būtų.
Tada nusižiūrėjau internete daugiau idėjų ir pasidariau didžiulį pincetą. Viskas būtų gerai, bet jėgų atsukti vis tiek neužteko. Nulėkiau į gotą, išsinuomavau smūginį suktuvą valandai, iš kažkelinto karto pagaliau atsisuko.
Pasirodo varžtas buvo užklijuotas klijais, todėl niekaip negalėjau įveikti.
Iš pradžių senukuose prisipirkau metalinių sutvirtinimų, susukau konstrukciją, atrodo tvirta, laikys. Pradedu sukt, susivyniojo į aštuonetą, nupjovė varžtus kaip su žirklėm Atrodo lyg plastikinė būtų.
Tada nusižiūrėjau internete daugiau idėjų ir pasidariau didžiulį pincetą. Viskas būtų gerai, bet jėgų atsukti vis tiek neužteko. Nulėkiau į gotą, išsinuomavau smūginį suktuvą valandai, iš kažkelinto karto pagaliau atsisuko.
Pasirodo varžtas buvo užklijuotas klijais, todėl niekaip negalėjau įveikti.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Tepalo pompos krumpliaračiai
Pompos velenas
Dvi pompos, mažesnė varo tepalą į variklį, platesnė yra grįžimo, kelia tepalą iš karterio atgal į bakelį.
Tiesa, atsukinėjant pompos dangtelius, 4 iš 6 varžtų prasisuko, jie irgi užklijuoti loctite'u. Kelis pavyko išsukti įkalant didesnio dydžio torx atsuktuvą, kitus teko atsukinėti plokščiu atsuktuvu.
Centre skylutėj slepiasi balansavimo veleno riebošklis, jis prieinamas tik skeliant variklį per pusę.
Generatoriaus pusė
Tepalo filtro anga. Skyles dengia dangteliai su spyruoklėm, viena aukšto slėgio tepalo magistralei, kita žemo slėgio.
Viskas moce atrodė gana baisiai, aprudiję, purvina..
Duslintuvo "torca clamp" sąvaržos nesugebėjau atsukt, arba užvirinta, arba užsivirino, arba aš kažko nežinau, vėliau nupjoviau.
Duslintuvo nuimti nepavyko, bet pavyko pasukti į šoną, kad netrukdytų išimti variklį
Reikėjo atjungti visus šlangelius, laidukus..
Po mocu padėjau kartoninė dežė, atsukau paskutinius varžtus, jis tą dežę suspaudė ir atsigulė ant žemės. Sunkus kaip velnias.
Vaizdelis įspūdingas matyti savo mocą tokį...
Pompos velenas
Dvi pompos, mažesnė varo tepalą į variklį, platesnė yra grįžimo, kelia tepalą iš karterio atgal į bakelį.
Tiesa, atsukinėjant pompos dangtelius, 4 iš 6 varžtų prasisuko, jie irgi užklijuoti loctite'u. Kelis pavyko išsukti įkalant didesnio dydžio torx atsuktuvą, kitus teko atsukinėti plokščiu atsuktuvu.
Centre skylutėj slepiasi balansavimo veleno riebošklis, jis prieinamas tik skeliant variklį per pusę.
Generatoriaus pusė
Tepalo filtro anga. Skyles dengia dangteliai su spyruoklėm, viena aukšto slėgio tepalo magistralei, kita žemo slėgio.
Viskas moce atrodė gana baisiai, aprudiję, purvina..
Duslintuvo "torca clamp" sąvaržos nesugebėjau atsukt, arba užvirinta, arba užsivirino, arba aš kažko nežinau, vėliau nupjoviau.
Duslintuvo nuimti nepavyko, bet pavyko pasukti į šoną, kad netrukdytų išimti variklį
Reikėjo atjungti visus šlangelius, laidukus..
Po mocu padėjau kartoninė dežė, atsukau paskutinius varžtus, jis tą dežę suspaudė ir atsigulė ant žemės. Sunkus kaip velnias.
Vaizdelis įspūdingas matyti savo mocą tokį...
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 09:05, redaguota 1 kartą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Išėmus variklį ir apžiūrėjus kaip baisiai viskas atrodo, nusprendžiau, kad reikia eiti iki galo, perdažyti rėmą, viską sutvarkyti, užtaisyti rudis ir pan.
Variklis buvo "dažytas" juodu flakonėliu, belekaip, atrodė baisiai. Tą juodą š mėginau nuvalyti ir gražinti sidabrinę spalvą.
Variklis buvo "dažytas" juodu flakonėliu, belekaip, atrodė baisiai. Tą juodą š mėginau nuvalyti ir gražinti sidabrinę spalvą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Kadangi garaže nebeliko vietos, ardyti variklį nešiausi namo.
Kad nereikėtų reguliuoti vožtuvų grandinės, nes buvo baisoka, jei nepataikyčiau, sulankstyčiau vožtuvus, pažymėjau grandinę ir vožtuvų krumpliaračius, o apačioje grandinę sukabinau ziperiu.
Galvos varikliui nenuiminėjau, nes tarpinė labai brangi. Nors atrodo kažkada ji buvo nuimta, nes visur buvo privaryta juodo silikono tarpinėms. Aš silikono niekur nedėjau, dariausi tarpines iš paranito. Ir vargau nuo visur jį gramdydamas.
Iš pradžių galvojau ir neišiminėti stūmoklio, nes mano procedūrai nebuvo būtina. Bet paskui visgi išėmiau, kad pamatuočiau žiedus.
Ten slepiasi kaltininkas riebokšlis, už pusiau aklo guolio..
Indėklai padėvėti. Visaip galvojau ką daryt, norėjau vežti šlifuoti veleną ir padaryti indėklus pagal užsakymą, bet nešlifuoja, jeigu nenuimtas švaistiklis. Vėliau radau kas galėtų išpresuoti ir įpresuoti švaistiklį, bet servise pažiūrėjo, pasakė kad neverta vargti, jie dėtų atgal tokį koks yra. Taip ir padariau.
Dar buvau padaręs nesąmonę ir nuėmės krumpliaratį nuo veleno. Bet to nereikėjo, paskui teko vežti į servisą, kad uždėtų atgal, nes pats nesugebėjau. Pagal manualą, reikia šildyti ir šaldyti ir presuoti. Bet namų sąlygom nepavyko.
Cilindras, stūmoklis ir netyčia iškrapštytas riebokšlis.
Kad nereikėtų reguliuoti vožtuvų grandinės, nes buvo baisoka, jei nepataikyčiau, sulankstyčiau vožtuvus, pažymėjau grandinę ir vožtuvų krumpliaračius, o apačioje grandinę sukabinau ziperiu.
Galvos varikliui nenuiminėjau, nes tarpinė labai brangi. Nors atrodo kažkada ji buvo nuimta, nes visur buvo privaryta juodo silikono tarpinėms. Aš silikono niekur nedėjau, dariausi tarpines iš paranito. Ir vargau nuo visur jį gramdydamas.
Iš pradžių galvojau ir neišiminėti stūmoklio, nes mano procedūrai nebuvo būtina. Bet paskui visgi išėmiau, kad pamatuočiau žiedus.
Ten slepiasi kaltininkas riebokšlis, už pusiau aklo guolio..
Indėklai padėvėti. Visaip galvojau ką daryt, norėjau vežti šlifuoti veleną ir padaryti indėklus pagal užsakymą, bet nešlifuoja, jeigu nenuimtas švaistiklis. Vėliau radau kas galėtų išpresuoti ir įpresuoti švaistiklį, bet servise pažiūrėjo, pasakė kad neverta vargti, jie dėtų atgal tokį koks yra. Taip ir padariau.
Dar buvau padaręs nesąmonę ir nuėmės krumpliaratį nuo veleno. Bet to nereikėjo, paskui teko vežti į servisą, kad uždėtų atgal, nes pats nesugebėjau. Pagal manualą, reikia šildyti ir šaldyti ir presuoti. Bet namų sąlygom nepavyko.
Cilindras, stūmoklis ir netyčia iškrapštytas riebokšlis.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Dar stūmoklio fotkė. Pagal manualą, ant stūmoklio turėjo būti rodyklytė rodanti kuria puse dėti į priekį, bet jos nebuvo. O kadangi dariau pagal manualą, ir galvojau, kad bus pažymėta, pats nepasižymėjau kur buvo priekis, todėl atgal įdėjau kažkuria puse.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Kad įdėti riebokšlį, reikėjo išimti guolį. Jis pusiau aklas. Aklas guolis, tai kai kita jo pusė neprieinama, ir jį reikia išiminėti atbuliniu plaktuku. Pirkti spec įrankį buvo per brangu. Apvažinėjau praktiškai pusę Vilniaus auto servisų, kurie remontuoja variklius, prašydamas, kad man išimtų aklą guolį. Niekas negalėjo padėt, niekas neturėjo įrankių. Visi gūžčiojo pečiais. (aišku tuo metu nepagalvojau pabandyti nuvažiuoti į motociklų servisus) Nusispjoviau ir ėmiausi traukti pats. Aš vadinu pusiau aklu, nes iš dalies per mažą skylutę jį galima pasiekti per kitą pusę, bet nepakankamai, kad išmušti, bijojau sužaloti ertmę, kurioje stovės riebokšlis. Senukuose nusipirkau kažkokį ankerinį bronzinį varžtą, nušlifavau, kad tiktų į guolio skylę, užveržiau ir su kaltu per kitą pusę iškaliau.
Kelis guolius variklyje keičiau, nes jie negražiai sukosi, veleno guolį reikėjo keisti, nes aš jį iškaliau.
Dėjimas atgal vykdomas taip: Variklio pusę dedam į orkaitę, šildom iki kol gražiai apskrus, kokių 200 laipsnių. Guolius dedam į šaldiklį. Tada ištraukiam variklį, išpakuojam guolius ir taikom taikliai įmesti. Vieną guolį nepataikiau, strigo pusiau, supanikavau, bandžiau ištaukt atgal, pastuksenau ir sugadinau. Teko pirkti dar vieną ir kartoti procedūrą. Visi kiti guoliai gražiai atsisėdo į savo vietas.
Greičių dėžės neardėm, išėmėm visą, sudėjom atgal, pažiūrėjom kaip veikia, stebėjomės koks genijus turi būti, kad taip sugalvoti..
Variklio galvą pamėginau nuvalyti vieliniu antgaliu grąžtui ir nudažyti sidabriniais karščiui atspariais dažais. Atrodo gražiai iš toli. Bet nepasistengiau padaryti kokybiškai, gal namų sąlygom ir nelabai įmanoma, iš arti matosi visi nelygumai, bet bent atrodo gražiau, nei buvo.
Pamiršau paminėti, kad variklį irgi reikia nuplauti, tai vargo vakarienė. Ir negalima plauti guolių, kitaip į juos prikrenta smėlio, purvo ir jo išplauti beveik neįmanoma. Prieš plaunant reikia išimti guolius.
Kelis guolius variklyje keičiau, nes jie negražiai sukosi, veleno guolį reikėjo keisti, nes aš jį iškaliau.
Dėjimas atgal vykdomas taip: Variklio pusę dedam į orkaitę, šildom iki kol gražiai apskrus, kokių 200 laipsnių. Guolius dedam į šaldiklį. Tada ištraukiam variklį, išpakuojam guolius ir taikom taikliai įmesti. Vieną guolį nepataikiau, strigo pusiau, supanikavau, bandžiau ištaukt atgal, pastuksenau ir sugadinau. Teko pirkti dar vieną ir kartoti procedūrą. Visi kiti guoliai gražiai atsisėdo į savo vietas.
Greičių dėžės neardėm, išėmėm visą, sudėjom atgal, pažiūrėjom kaip veikia, stebėjomės koks genijus turi būti, kad taip sugalvoti..
Variklio galvą pamėginau nuvalyti vieliniu antgaliu grąžtui ir nudažyti sidabriniais karščiui atspariais dažais. Atrodo gražiai iš toli. Bet nepasistengiau padaryti kokybiškai, gal namų sąlygom ir nelabai įmanoma, iš arti matosi visi nelygumai, bet bent atrodo gražiau, nei buvo.
Pamiršau paminėti, kad variklį irgi reikia nuplauti, tai vargo vakarienė. Ir negalima plauti guolių, kitaip į juos prikrenta smėlio, purvo ir jo išplauti beveik neįmanoma. Prieš plaunant reikia išimti guolius.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:07, redaguota 1 kartą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Tuo tarpu kol variklis ilsėjosi namie, vyko kiti darbai, ardymo, plovimo, valymo ir remonto.
Pasidariau karūninį raktą iš galvutės, prigludo idealiai
Tuo metu radau dar vieną serviso dovanėlę, perspaustas varžtas ir trūkusi auselė. Po šito radinio padėjau kryžių ant to serviso.
Motociklas visiškai paklotas ant grindų..
Dalis išvežta bagažinėj į kaimą plauti, kita dalis buvo atiduota smėliuoti ir dažyti milteliais.
Pasidariau karūninį raktą iš galvutės, prigludo idealiai
Tuo metu radau dar vieną serviso dovanėlę, perspaustas varžtas ir trūkusi auselė. Po šito radinio padėjau kryžių ant to serviso.
Motociklas visiškai paklotas ant grindų..
Dalis išvežta bagažinėj į kaimą plauti, kita dalis buvo atiduota smėliuoti ir dažyti milteliais.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Keičiau praktiškai visus guolius. Vairo, ratų, pakabos. Viskas buvo susidėvėję, pakaba buvo praktiškai subyrėjusi, guoliai ištrupėjo iš savo vietų, jie jau pradėję pažeidinėti pakabos dalis. Vos kelios įvorės buvo sveikos. Kitas teko pirkti iš bmw.
Guolius daug kartų pirkau guolmetoj, viena sąskaita buvo 125€ už guolius ir riebokšlius. Aišku per apsižiūrėjimą nupirkau per brangius skf riebokšlius, buvo daug pigesnių, galėjau sutaupyt. Ir keli riebokšliai buvo įdėti ne tų dydžių, darbuotoja apsižiūrėjo. Žodžiu tam buvo nemažai išlaidų.
Čia kažkas buvo pavirinta su bronza?! Šitą vietą nuvežiau į bmw automobilių servisą ir man bachurėlis suvirino normaliai.
Ilgai vargau bandydamas išimti guolius ir įvores. Senukuose pirktas varžtas prasisukdavo, rankas skaudėjo nuo veržliarakčių sukimo, bandžiau visaip, net į spaustu spausti ir bandyti išpresuoti, žodžiu savaitę prisikankinau ir neįpusėjau.
Du guoliai susistūmė į kraštą ir sustojo.
Kol galų gale, nuvažiavau į wurthą ir nusipirkau gerą, kokybišką, tvirto metalo srieginį strypą ir veržlių. Jo žingsnis kiek mažesnis, kainavo daug, bet užtai likusius guolius pakeičiau per 15 minučių! Negalėjau patikėti kaip lengvai jis ištraukė visus guolius ir įvores, kaip per sviestą! Va ką reiškia tinkamas įrankis darbui.
Bmw nebeparduoda kai kurių įvorių atskirai, o tik kaip visos dalies komplektą už 90 eurų, kai pati įvorė kainuoja 10 eurų. Bet parduoda keliais milimetrais ilgesnes įvores atskirai. Pirkau šias ir šlifavau tuos kelis milimetrus. Šią mintį radau youtoubėj, kur bachurėlis pjovė kitos firmos įvorę per pusę, kad tiktų jo senam motociklui. Įvorės iš grūdinto metalo, labai kietos, paprastos dildės jų neima, kur reikėjo lygint ranka, ima deimantinė dildė. Ir svarbu neperkaitint, kad neprarastų grūdinimo.
Guolius daug kartų pirkau guolmetoj, viena sąskaita buvo 125€ už guolius ir riebokšlius. Aišku per apsižiūrėjimą nupirkau per brangius skf riebokšlius, buvo daug pigesnių, galėjau sutaupyt. Ir keli riebokšliai buvo įdėti ne tų dydžių, darbuotoja apsižiūrėjo. Žodžiu tam buvo nemažai išlaidų.
Čia kažkas buvo pavirinta su bronza?! Šitą vietą nuvežiau į bmw automobilių servisą ir man bachurėlis suvirino normaliai.
Ilgai vargau bandydamas išimti guolius ir įvores. Senukuose pirktas varžtas prasisukdavo, rankas skaudėjo nuo veržliarakčių sukimo, bandžiau visaip, net į spaustu spausti ir bandyti išpresuoti, žodžiu savaitę prisikankinau ir neįpusėjau.
Du guoliai susistūmė į kraštą ir sustojo.
Kol galų gale, nuvažiavau į wurthą ir nusipirkau gerą, kokybišką, tvirto metalo srieginį strypą ir veržlių. Jo žingsnis kiek mažesnis, kainavo daug, bet užtai likusius guolius pakeičiau per 15 minučių! Negalėjau patikėti kaip lengvai jis ištraukė visus guolius ir įvores, kaip per sviestą! Va ką reiškia tinkamas įrankis darbui.
Bmw nebeparduoda kai kurių įvorių atskirai, o tik kaip visos dalies komplektą už 90 eurų, kai pati įvorė kainuoja 10 eurų. Bet parduoda keliais milimetrais ilgesnes įvores atskirai. Pirkau šias ir šlifavau tuos kelis milimetrus. Šią mintį radau youtoubėj, kur bachurėlis pjovė kitos firmos įvorę per pusę, kad tiktų jo senam motociklui. Įvorės iš grūdinto metalo, labai kietos, paprastos dildės jų neima, kur reikėjo lygint ranka, ima deimantinė dildė. Ir svarbu neperkaitint, kad neprarastų grūdinimo.
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:15, redaguota 1 kartą.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Su rėmo dažymu irgi buvo visokių bajerių. Važiavau vieną kartą atgal pas dažytojus, kad išimti gumas, nes sakė, kad palikau. Bet galų gale vis tiek buvau palikęs gumų ir net varžtą, ir jie viska uždažė nesiparindami
Paskutinį kartą redagavo klemkas 2016-05-24 13:18, redaguota 2 kartus.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Duslintuvo "torca clamp" sąvaržos nesugebėjau atsukt, arba užvirinta, arba užsivirino, arba aš kažko nežinau, vėliau nupjoviau.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
Paskui jau surinkęs radau kampe uždažyto purvo, tada supratau, kad prieš jiems vežant reikia dar ir nuvalyti, galvojau, kad smėliuojant viskas nusivalys, bet pasirodo ne, arba darbo brokas.. Uždažiau su hammerite dažais.
Daug metalinių dalių neatidaviau dažytojams dėl to, kad nepagalvojau, o vieną kojelę buvau kažkur pametęs garaže. Likučius nušveičiau pats ir nudažiau su Hammerite.
Eksperimento vardan pabandžiau nudažyti net amortizatoriaus spyruoklę, įdomu bus pažiūrėti ar nesutrūkinės dažai. Proto guzas aišku, galėjau atiduot dažytojams. Amortizatorių buvau nuvežęs į FastMX restauravimui. Tiesa, gali būti, kad jam nereikėjo restauravimo, bet chebra to neminėjo, sutvarkė, paėmė pinigus ir tiek. Na bent ramu ant širdies, kad viskas tvarkoj.
Nuimt amortizatoriaus spyruoklę irgi ne taip paprasta kaip atrodo. Išbandžiau visokius būdus išvardintus internete, su visokiais diržais, nieko nesigavo. Šiaip ne taip nuėmiau pasinaudojęs spaustuvais, bet sulaužiau spaustuvus Tada kaime su tėvu iš medžio pasidarėm iš dviejų lentučių tam tinkamą įrankį nužiūrėtą internete, 30 minučių išpjaustyt lentutėm ir dvi minutės įdėti spyruoklei atgal Kiekvienam darbui reikia teisingo įrankio..
Beje, nors rašo, kad reikia nuimti žiedą ir spyruoklė nusiima, iš tikrųjų bent jau šitame buvo trys žiedai. Vienas atkabina spyruoklę, vienas hidrauliką spyruoklės suspaudimui, o kitas nežinau.
Daug metalinių dalių neatidaviau dažytojams dėl to, kad nepagalvojau, o vieną kojelę buvau kažkur pametęs garaže. Likučius nušveičiau pats ir nudažiau su Hammerite.
Eksperimento vardan pabandžiau nudažyti net amortizatoriaus spyruoklę, įdomu bus pažiūrėti ar nesutrūkinės dažai. Proto guzas aišku, galėjau atiduot dažytojams. Amortizatorių buvau nuvežęs į FastMX restauravimui. Tiesa, gali būti, kad jam nereikėjo restauravimo, bet chebra to neminėjo, sutvarkė, paėmė pinigus ir tiek. Na bent ramu ant širdies, kad viskas tvarkoj.
Nuimt amortizatoriaus spyruoklę irgi ne taip paprasta kaip atrodo. Išbandžiau visokius būdus išvardintus internete, su visokiais diržais, nieko nesigavo. Šiaip ne taip nuėmiau pasinaudojęs spaustuvais, bet sulaužiau spaustuvus Tada kaime su tėvu iš medžio pasidarėm iš dviejų lentučių tam tinkamą įrankį nužiūrėtą internete, 30 minučių išpjaustyt lentutėm ir dvi minutės įdėti spyruoklei atgal Kiekvienam darbui reikia teisingo įrankio..
Beje, nors rašo, kad reikia nuimti žiedą ir spyruoklė nusiima, iš tikrųjų bent jau šitame buvo trys žiedai. Vienas atkabina spyruoklę, vienas hidrauliką spyruoklės suspaudimui, o kitas nežinau.
Re: BMW F650GS 2000 kapitalinis remontas savo jėgomis
O guolius visus radai guolmetoj? Jie pagal nominalo seriją ar pagal išmierą parinko?
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra