Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Ok tai dovanas išsiunčiam ten tada
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Gero kelio! Jei paskubesi spesi dar ir motogp gyvai paziuret
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Online transliacija buksuoja
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Motoauto rašė:Žinutės nuoroda Online transliacija buksuoja
Žmogaus gimtadienis, jubiliejus o jūs buksuoja buksuoja
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Viskas, jau namie.
Jo, sestadienio laiko biski nepaskaiciavau teisingai (t.y. atradau, kad realiai sufakinom 6 valandas), tai DE/PL kirtom jau sutemus. Nakvyne radom 01:00. Tai jau tingejau bet koki internetini devaisa i rankas imt.
Ka veikia lenkiski briedziai nakti? Ogi stovi pakelese, blizgina akim ir i kelia nebega. I kelia bega tik lenkiska lape (turbut, nes as nepamaciau, man tik sake).
Nors siandien gryzinedamas galvojau, kad sugrysiu ir kol adrenalinas nenuslugo, parasysiu koki raporta detalesni, bet sugryzes ikaliau 0,33 Grolsh'o, ir jauciuosi girtesnis, nei isgeres litra viskio
Tai bandysiu viska surasyti ryt is ryto
Jo, sestadienio laiko biski nepaskaiciavau teisingai (t.y. atradau, kad realiai sufakinom 6 valandas), tai DE/PL kirtom jau sutemus. Nakvyne radom 01:00. Tai jau tingejau bet koki internetini devaisa i rankas imt.
Ka veikia lenkiski briedziai nakti? Ogi stovi pakelese, blizgina akim ir i kelia nebega. I kelia bega tik lenkiska lape (turbut, nes as nepamaciau, man tik sake).
Nors siandien gryzinedamas galvojau, kad sugrysiu ir kol adrenalinas nenuslugo, parasysiu koki raporta detalesni, bet sugryzes ikaliau 0,33 Grolsh'o, ir jauciuosi girtesnis, nei isgeres litra viskio
Tai bandysiu viska surasyti ryt is ryto
Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Na ką, viskas nuo pradžių:
Kelionės formatas buvo toks, pusiau ekspromtinis. Tiesiog taip jau datos susidėliojo, kad penktadienį teko perdėt koją į kitą dešimtį. Susigalvojau ta proga vietoj užstalės dainų pasidaryti trumpą išvyką su mieliausia kompanija
Ketvirtadienis
Keista, bet išvažiuoti pavyko pagal planą, laiku, ir turbūt vėjas į nugarą pūtė, kad atsiradom Klaipėdoj maždaug valandą prieš check-in‘o pradžią. Ta proga teatro aikštėj pasistiprinom ir be jokio skubėjimo nubildėjom iki kelto. Ten standartinės procedūros, moco įtvirtinimas, registracija ir t.t. Kadangi prognozėse audrų nenusimatė, tai ir mocą taip yzy pritvirtino, kad tik virvutė butų
Kas buvo „pirmas kartas“, tai dvivietė kajutė (iki šiol buvau tik keturvietėse plaukiojęs), tai visai maloniai nuteikė. Na ir ką, sekantis kartas Commodre deluxe ir ne kitaip
Toliau sekė vynas, alus, akimis palydėta Lietuva (nu kiekvieną kartą gražu yra išplaukti iš Klaipėdos, matyti visą tą grožį kitu rakursu), kadangi kita diena turėjo „duoti“ nemažą kilometrų kiekį, nusprendėm neužsinaktinėti ir sugriuvom miegoti.
Penktadienis
Ryte prabudau neadekvačiai anksti (gal senatvės požymiai? ) pas mane atėjo žvakutė su tortu ir t.t. Labai miela .
Žvaliai nusiteikę papusryčiavom su vaizdu į jūrą (tiesiogine ta žodžio prasme) ir kol sugrįžom į kajutę, „geležinė teta“ pradėjo kalbėti, kad ačiū už dėmesį, kraukitės šmutkes ir dinkit iš laivo
Oras vidutiniškas, apsiniaukę, bet pirmi kilometrai sukosi neblogai, po to viskas tik giedryn, ir visą kelionę dėkojau Šulijai, kad pamelavo apie lietų.
Pirmas taškas - Ales Stenar (https://en.wikipedia.org/wiki/Ale%27s_Stones). Daug nesigilinom, kažkas apie akmenis ir astrologiją, vasaros ir žiemos lygiadienius. Graži vieta, pasivaikščiojom, apžiūrėjom skardžius, akmenis. Stebėjom, kaip pusamžiai vyrukai putinukus leido (čia ne nuo žodžio „pūtė“) , kiti šalia reguliavosi parasparnius, ir jau beveik pakilę vėl nusėdo ir švediškai ble, nx ir qrva sakė . Na o mes eidami žaidėm žaidimą „kas pirmas įlips į švedišką šūdą“ (tikimybė kaip tankiam minų lauke) .
Įdomus pastebėjimas - švedų pašto mašinos yra dešniavairės. Patogu ir gudru. Vairuotojui nereikia išlipinėti, kad pacheckninti PO Box‘us (matėm veiksmą gyvai, tai dėl to pastebėjau, kad išvirkščia mašina)
Antras švediškas taškas - Malmo mieste įžymusis suktas skyscraperis - Turning Torso, kuris pasak Wikipedijos, su savo 54 aukštais ir 190m. yra aukščiausias Skandinavijos pastatas (https://en.wikipedia.org/wiki/Turning_Torso).
Šalia namo yra graži promenada, kurioje užmatėm švediškai itališką kavinukę-ledainę ir bežiūrėdami į tolumoje iš rūko beišlendantį Oresundo tiltą skaniai pasimėgavom ledais ir kava.
Vis tik švediškas šūdas kelionėje sugrojo savo rolę. Važiuojat link Malmo, vienam posūkyje užlėkiau ant šūdo priekiniu ratu, slystelėjo priekis. Nors keleivė jautė, kad galinis ratas slystelėjo. Vienu žodžiu nutarėm, kad slydo abu ratai, ir žaidimą laimėjo mocas .
Toliau kelionės tracke buvo būtent tas Oresund tiltas, kas vėl yra „-iausias“. Ilgiausias kombinuotas geležinkelio ir kelio tiltas Europoje, jei wiki nemeluoja. (https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%98resund_Bridge)
Įlindę į Daniją, pravažiavom visai neseniai kitu rakursu matytas vietas (The Blue Planet, airporto metro be vairuotojų ir pan). Ir tada papuolėm į kamštį... Stoviu ir galvoju, mocas pakankamai platus, kaip čia toj Danijoj su filtravimais. Ant tos minties pyst pro šoną ZR-6. OK, supratau Taip tarp eilių ir zulinau apie valandą. Vieni praleidžia iš tolo, kiti arti pamato, pasitraukia (su avariniu mirksėdamas filtrinausi), kitos klimaksinės bobos specialiai uždaro pravažiavimą . Nu visokių yra ir ten, kaip visur. Bendrai tai viskas OK su kultūra. Besifiltruojant dasivijo ir ant šiknos sėdo klasikinis Triumfas, su ne ką mažiau klasikiniu raideriu. Kadangi jis siauresnis buvo, tai praleidau, susikeitėm vietomis. Taip besifiltrinant ir pasiekėm Møn salą (https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8n). Ten žvyrais pasiekėm dar vieną suplanuotą tašką - Møns Klint (https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8ns_Klint). Pasivaikščiojom, nusileidom į pakrantę, įsikūnijom į undinę (tiksliau undiną) ir šiaip padurnavojom.
Na o toliau tiesiog sekė keletas kilometrų iki Gedser miestelio, kur buvo užbookinta nakvynė. Nakvynė porą šimtų metrų nuo kelto, taigi ryte bus viskas patogu. Atvarom, nei gyvos dvasios. Atsikasu emaile telefono numerį, skambinu, sakau alio, mielasis, norim i dušą ir šiaip užpakalius padėti į kambarį. Uj, sako, aš tai šiuo metu Australijoj Bet vienu žodžiu, susakė kaip kas, ką padaryt, kur ką paburti ir atsiradom kambary. Po to sutarėm, kad $ už nakvynę tiesiog paliksiu ant šaldytuvo. Tiesiog taip. Spaudžiu „Like“. Kadangi jau ta diena tokia buvo (tarkim proga, kad praėjo metai, kai pasiėmiau mocą iš pardavėjų ) tai „područnymi sredstvami“ pasigamino tortas ir žvakutė ir vynas ir t.t. vėl miela ir smagu. Toliau naktis ir tamsa...
Šeštadienis
Keltą pirkausi dar LT, sužinojęs, kad su mocu laiką tą dieną galėjau persimesti į bet kurį norimą. Buvo 07:00, 09:00, 11:00 ir t.t. Pasirinkom 9AM, kad nesiparinant išsimiegoti, papusryčiauti ir susiruošus išvažiuoti. Ryte laukė staigmena: batus iš lauko tai parsinešiau, o kelnės liko „vėdintis“ lauke. Naktį arba lijo, arba iškrito didelė rasa, ir kelnes teko mautis šlapiais . Prasimušim, greit išdžius .
Oras superinis, saulutė šviečia, mes po bilieto patikrinimo, be eilių tiesiai į laivą. Ten speciali vieta mocams, bet prisitvirtinti reikia pačiam. Kadangi jūra flat‘as, tai praktiškai netvirtinau, vienu trosu kažkiek užkabinau ir vsio. Kelte radom patogius krėslus su staliuku. Vanduo, kava, filmas iš planšeto, laikas neprailgo. Keltas keliasi 1:45, krante Rostock‘as. Net nedabaigėm filmo žiūrėti.
Na ką - neriboto greičio ir alaus šalis . Jungiam pavaras ir judam pajūriu, nuskipinę pagrindinius kelius. Pradžiai link Zingst‘o, miškais, tada pasukom į Stralsundą. Ten gražus senamiestis, tai nusprendėm pačioj jo širdį - Rotušės aikštėj pavalgyti, kavos atsigerti. Pasiėmėm žuvienės ir žuvų, viskas ala šviežia iš Ostsee, žuvienė labai skani, bet įdomi, tokia lyg kreminė sriuba, neteko tokios valgyti, bet tipo to miesto tradicinė. OK, skanu.
Toliau pašliaužiodami ir ledų skanių radom.
Žarnokai prikimšti, dabar reikia peno akims - pajudame į Riugeno salą. Ji vėl „iausia“. Didžiausia Vokietijos sala (https://en.wikipedia.org/wiki/R%C3%BCgen). Ten nusimatėm 2 punktus: Sassniz‘ą su Jazmundo nac. parku ir kalkių uolomis „Königsstuhl“ (https://en.wikipedia.org/wiki/Jasmund_National_Park), bei Sellin miestelį su tiltu į jūrą (https://en.wikipedia.org/wiki/Sellin).
Nuo parkingo iki uolų teko eiti per bukmedžių mišką (apie tai sužinojom vėliau, žiūrėdami filmą parko muziejuje). Iš esmės labai gražu. Naktį ten gal ir vaidenasi Na ir pačios uolos gražios, keista suvokti, kad tai yra ta pati mūsų Baltijos jūra, o pakrantės skiriasi totaliai. Dar labiau pakilo noras apvažiuoti visą Baltiją. OK, kadangi sugaišom neplanuotai daug laiko su visais vaikščiojimais, muziejais ir t.t, sėdom į autiką ir parlėkėm iki parkingo. Varuotojas ryškiai iš ryto peržiūrėjo 3 dalis Fast & Furiuos, kartais ant posūkių reikėjo ir prisilaikyti, kad nenuskristumėm nuo kėdžių. Kadangi likom gyvi, tai „Like“.
Kadangi visada yra zapadlo važiuoti tuo pačiu keliu atgal, tai pro Riugeną prasukom ratuką ir išlindę pro kitą, šalia einantį Riugeno-Stralsundo tiltą pasukom link kitoj saloj (Usedom) esančių Heringsdorf‘o/Ahlbeck‘o miestelių (https://en.wikipedia.org/wiki/Heringsdo ... Vorpommern), ten dar 2 analogiški Sellin‘ui tiltai, ir gražūs pajūrio miesteliai, chill atmosfera ir 2 dulkėti lietuviški motokeliautojai.
Nuvykom be nuotykių, pasivaikščiojom ir supratom, kad jau tamsu, o dar reikia pasiekti Lenkiją ir rasti kokią nors nakvynę. Ant moco ir GO
Swinoujscie pasiekėm greitai, ir vėl mus nustebino - keltas nemokamas! Nebepamenu, kad kas nors Lenkijoj būtų nemokama . OK, stojam vienam, miestely, dar spėjam į pardę maisto ir alaus (išleidinėjo iš pardės jau „po raktu“), tačiau nors turbūt 99% miestelio NT yra nuomojama, neradom arba recepcijoj žmonių, arba rasdavom tamsius langus, žadinti nedrįsom . Pakelėje radom vieną viešbučio reklamą, susivedėm į navi adresą, atvarėm, o ten irgi tamsu, tačiau šalia pamatėm šviesą, ir pasistuksenę prisistuksenom. Miela pagyvenus šeima turėjo pasirinktinai ir kambarių, ir namukų, ir kaina labai krikščioniška, sutikom su viskuo. Jei kas būsite Międzywodzie miestelyje - tikrai rekomenduoju (https://goo.gl/maps/vFXvJ2nBYWr). Standartiškai - dušas, alus, maistas, miegot. Planavom anksti keltis.
Sekmadienis
Ankstyvas rytas, rytinės procedūros, lenkiška Pūko TV Šiandien nuplanuotas tiesiog peregonas namo.
Na ir nusiteikėm, kad diena bus tiesiog atidirbimui. Sustartavom 8:20, ir..... su kiekvienu kilometru šypsena šalme vis didėjo, chicken stripes mažėjo, o atsisukęs į keleivę pamačiau vieną „Like“, tada už minutės atsisukęs pamačiau jau du „Likes“, tas dar labiau paskatino pasismaginti keliukuose. Realiai iki Gdansko apvažiavimo buvo ne peregonas, o nerealus „ratukas“. Plius mane aplenkė 2 jaunikaičiai su sportais, ir kadangi miesteliuose juos davydavau, tai po to nusprendžiau neatsilikti. Matosi, kad žino kelią mintinai, ir labai stipriai nesmaugė, tai sėdau jiems ant uodegų ir turėjau gerus „lean sensorius“ . Kas nustebino Lenkijoj, tai mocų kiekis. Pasijaučiau kaip kokioj Italijoj, ar Prancūzijoj. Ar vyko koks renginys, ar šiaip pakatuškės, nežinau, bet visą kelią nuo nakvynės iki Kalvarijos mocų kalnai. Nesumeluosiu, jei pasakysiu kad tikrai daugiau nei geras šimtas sutiktų, prasilenktų.
Na va taip kilometras po kilometro puikiais Lenkijos keliais (keliai iš ties puikūs) ir dariedėjom iki LT. Šalmą nusiėmiau lygiai 21:00 Lietuvos laiku.
Reziume: puikiai praleistas savaitgalis, praplėstas akiratis, ir apturėta daug teigiamų emocijų. Ir eilinį kartą įsitikinau, kad taip atšvęsti jubiliejų yra 100x smagiau, nei prisilakti kur nors už stalo, ir 2 dienas pachmielintis
YPATINGAI noriu padėkoti bendrakeleivei už puikią draugiją, siurprizus, šypseną, kantrybę, didvyriškumą ir ryžtą. Be jos kelionė prarastų pusę žavesio. O ir pačią kelionę ji atlaikė taip vyriškai, kad ne visi vyrai taip atlaikytų.
Statistika:
Viso 1946km.
Supilta 96,30Ltr kuro
Keltai (2 galvos ir mocas) kainavo atitinkamai 190Eur+51Eur
Nakvynes atitinkamai 40Eur ir 25Eur
Kelionės formatas buvo toks, pusiau ekspromtinis. Tiesiog taip jau datos susidėliojo, kad penktadienį teko perdėt koją į kitą dešimtį. Susigalvojau ta proga vietoj užstalės dainų pasidaryti trumpą išvyką su mieliausia kompanija
Ketvirtadienis
Keista, bet išvažiuoti pavyko pagal planą, laiku, ir turbūt vėjas į nugarą pūtė, kad atsiradom Klaipėdoj maždaug valandą prieš check-in‘o pradžią. Ta proga teatro aikštėj pasistiprinom ir be jokio skubėjimo nubildėjom iki kelto. Ten standartinės procedūros, moco įtvirtinimas, registracija ir t.t. Kadangi prognozėse audrų nenusimatė, tai ir mocą taip yzy pritvirtino, kad tik virvutė butų
Kas buvo „pirmas kartas“, tai dvivietė kajutė (iki šiol buvau tik keturvietėse plaukiojęs), tai visai maloniai nuteikė. Na ir ką, sekantis kartas Commodre deluxe ir ne kitaip
Toliau sekė vynas, alus, akimis palydėta Lietuva (nu kiekvieną kartą gražu yra išplaukti iš Klaipėdos, matyti visą tą grožį kitu rakursu), kadangi kita diena turėjo „duoti“ nemažą kilometrų kiekį, nusprendėm neužsinaktinėti ir sugriuvom miegoti.
Penktadienis
Ryte prabudau neadekvačiai anksti (gal senatvės požymiai? ) pas mane atėjo žvakutė su tortu ir t.t. Labai miela .
Žvaliai nusiteikę papusryčiavom su vaizdu į jūrą (tiesiogine ta žodžio prasme) ir kol sugrįžom į kajutę, „geležinė teta“ pradėjo kalbėti, kad ačiū už dėmesį, kraukitės šmutkes ir dinkit iš laivo
Oras vidutiniškas, apsiniaukę, bet pirmi kilometrai sukosi neblogai, po to viskas tik giedryn, ir visą kelionę dėkojau Šulijai, kad pamelavo apie lietų.
Pirmas taškas - Ales Stenar (https://en.wikipedia.org/wiki/Ale%27s_Stones). Daug nesigilinom, kažkas apie akmenis ir astrologiją, vasaros ir žiemos lygiadienius. Graži vieta, pasivaikščiojom, apžiūrėjom skardžius, akmenis. Stebėjom, kaip pusamžiai vyrukai putinukus leido (čia ne nuo žodžio „pūtė“) , kiti šalia reguliavosi parasparnius, ir jau beveik pakilę vėl nusėdo ir švediškai ble, nx ir qrva sakė . Na o mes eidami žaidėm žaidimą „kas pirmas įlips į švedišką šūdą“ (tikimybė kaip tankiam minų lauke) .
Įdomus pastebėjimas - švedų pašto mašinos yra dešniavairės. Patogu ir gudru. Vairuotojui nereikia išlipinėti, kad pacheckninti PO Box‘us (matėm veiksmą gyvai, tai dėl to pastebėjau, kad išvirkščia mašina)
Antras švediškas taškas - Malmo mieste įžymusis suktas skyscraperis - Turning Torso, kuris pasak Wikipedijos, su savo 54 aukštais ir 190m. yra aukščiausias Skandinavijos pastatas (https://en.wikipedia.org/wiki/Turning_Torso).
Šalia namo yra graži promenada, kurioje užmatėm švediškai itališką kavinukę-ledainę ir bežiūrėdami į tolumoje iš rūko beišlendantį Oresundo tiltą skaniai pasimėgavom ledais ir kava.
Vis tik švediškas šūdas kelionėje sugrojo savo rolę. Važiuojat link Malmo, vienam posūkyje užlėkiau ant šūdo priekiniu ratu, slystelėjo priekis. Nors keleivė jautė, kad galinis ratas slystelėjo. Vienu žodžiu nutarėm, kad slydo abu ratai, ir žaidimą laimėjo mocas .
Toliau kelionės tracke buvo būtent tas Oresund tiltas, kas vėl yra „-iausias“. Ilgiausias kombinuotas geležinkelio ir kelio tiltas Europoje, jei wiki nemeluoja. (https://en.wikipedia.org/wiki/%C3%98resund_Bridge)
Įlindę į Daniją, pravažiavom visai neseniai kitu rakursu matytas vietas (The Blue Planet, airporto metro be vairuotojų ir pan). Ir tada papuolėm į kamštį... Stoviu ir galvoju, mocas pakankamai platus, kaip čia toj Danijoj su filtravimais. Ant tos minties pyst pro šoną ZR-6. OK, supratau Taip tarp eilių ir zulinau apie valandą. Vieni praleidžia iš tolo, kiti arti pamato, pasitraukia (su avariniu mirksėdamas filtrinausi), kitos klimaksinės bobos specialiai uždaro pravažiavimą . Nu visokių yra ir ten, kaip visur. Bendrai tai viskas OK su kultūra. Besifiltruojant dasivijo ir ant šiknos sėdo klasikinis Triumfas, su ne ką mažiau klasikiniu raideriu. Kadangi jis siauresnis buvo, tai praleidau, susikeitėm vietomis. Taip besifiltrinant ir pasiekėm Møn salą (https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8n). Ten žvyrais pasiekėm dar vieną suplanuotą tašką - Møns Klint (https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8ns_Klint). Pasivaikščiojom, nusileidom į pakrantę, įsikūnijom į undinę (tiksliau undiną) ir šiaip padurnavojom.
Na o toliau tiesiog sekė keletas kilometrų iki Gedser miestelio, kur buvo užbookinta nakvynė. Nakvynė porą šimtų metrų nuo kelto, taigi ryte bus viskas patogu. Atvarom, nei gyvos dvasios. Atsikasu emaile telefono numerį, skambinu, sakau alio, mielasis, norim i dušą ir šiaip užpakalius padėti į kambarį. Uj, sako, aš tai šiuo metu Australijoj Bet vienu žodžiu, susakė kaip kas, ką padaryt, kur ką paburti ir atsiradom kambary. Po to sutarėm, kad $ už nakvynę tiesiog paliksiu ant šaldytuvo. Tiesiog taip. Spaudžiu „Like“. Kadangi jau ta diena tokia buvo (tarkim proga, kad praėjo metai, kai pasiėmiau mocą iš pardavėjų ) tai „područnymi sredstvami“ pasigamino tortas ir žvakutė ir vynas ir t.t. vėl miela ir smagu. Toliau naktis ir tamsa...
Šeštadienis
Keltą pirkausi dar LT, sužinojęs, kad su mocu laiką tą dieną galėjau persimesti į bet kurį norimą. Buvo 07:00, 09:00, 11:00 ir t.t. Pasirinkom 9AM, kad nesiparinant išsimiegoti, papusryčiauti ir susiruošus išvažiuoti. Ryte laukė staigmena: batus iš lauko tai parsinešiau, o kelnės liko „vėdintis“ lauke. Naktį arba lijo, arba iškrito didelė rasa, ir kelnes teko mautis šlapiais . Prasimušim, greit išdžius .
Oras superinis, saulutė šviečia, mes po bilieto patikrinimo, be eilių tiesiai į laivą. Ten speciali vieta mocams, bet prisitvirtinti reikia pačiam. Kadangi jūra flat‘as, tai praktiškai netvirtinau, vienu trosu kažkiek užkabinau ir vsio. Kelte radom patogius krėslus su staliuku. Vanduo, kava, filmas iš planšeto, laikas neprailgo. Keltas keliasi 1:45, krante Rostock‘as. Net nedabaigėm filmo žiūrėti.
Na ką - neriboto greičio ir alaus šalis . Jungiam pavaras ir judam pajūriu, nuskipinę pagrindinius kelius. Pradžiai link Zingst‘o, miškais, tada pasukom į Stralsundą. Ten gražus senamiestis, tai nusprendėm pačioj jo širdį - Rotušės aikštėj pavalgyti, kavos atsigerti. Pasiėmėm žuvienės ir žuvų, viskas ala šviežia iš Ostsee, žuvienė labai skani, bet įdomi, tokia lyg kreminė sriuba, neteko tokios valgyti, bet tipo to miesto tradicinė. OK, skanu.
Toliau pašliaužiodami ir ledų skanių radom.
Žarnokai prikimšti, dabar reikia peno akims - pajudame į Riugeno salą. Ji vėl „iausia“. Didžiausia Vokietijos sala (https://en.wikipedia.org/wiki/R%C3%BCgen). Ten nusimatėm 2 punktus: Sassniz‘ą su Jazmundo nac. parku ir kalkių uolomis „Königsstuhl“ (https://en.wikipedia.org/wiki/Jasmund_National_Park), bei Sellin miestelį su tiltu į jūrą (https://en.wikipedia.org/wiki/Sellin).
Nuo parkingo iki uolų teko eiti per bukmedžių mišką (apie tai sužinojom vėliau, žiūrėdami filmą parko muziejuje). Iš esmės labai gražu. Naktį ten gal ir vaidenasi Na ir pačios uolos gražios, keista suvokti, kad tai yra ta pati mūsų Baltijos jūra, o pakrantės skiriasi totaliai. Dar labiau pakilo noras apvažiuoti visą Baltiją. OK, kadangi sugaišom neplanuotai daug laiko su visais vaikščiojimais, muziejais ir t.t, sėdom į autiką ir parlėkėm iki parkingo. Varuotojas ryškiai iš ryto peržiūrėjo 3 dalis Fast & Furiuos, kartais ant posūkių reikėjo ir prisilaikyti, kad nenuskristumėm nuo kėdžių. Kadangi likom gyvi, tai „Like“.
Kadangi visada yra zapadlo važiuoti tuo pačiu keliu atgal, tai pro Riugeną prasukom ratuką ir išlindę pro kitą, šalia einantį Riugeno-Stralsundo tiltą pasukom link kitoj saloj (Usedom) esančių Heringsdorf‘o/Ahlbeck‘o miestelių (https://en.wikipedia.org/wiki/Heringsdo ... Vorpommern), ten dar 2 analogiški Sellin‘ui tiltai, ir gražūs pajūrio miesteliai, chill atmosfera ir 2 dulkėti lietuviški motokeliautojai.
Nuvykom be nuotykių, pasivaikščiojom ir supratom, kad jau tamsu, o dar reikia pasiekti Lenkiją ir rasti kokią nors nakvynę. Ant moco ir GO
Swinoujscie pasiekėm greitai, ir vėl mus nustebino - keltas nemokamas! Nebepamenu, kad kas nors Lenkijoj būtų nemokama . OK, stojam vienam, miestely, dar spėjam į pardę maisto ir alaus (išleidinėjo iš pardės jau „po raktu“), tačiau nors turbūt 99% miestelio NT yra nuomojama, neradom arba recepcijoj žmonių, arba rasdavom tamsius langus, žadinti nedrįsom . Pakelėje radom vieną viešbučio reklamą, susivedėm į navi adresą, atvarėm, o ten irgi tamsu, tačiau šalia pamatėm šviesą, ir pasistuksenę prisistuksenom. Miela pagyvenus šeima turėjo pasirinktinai ir kambarių, ir namukų, ir kaina labai krikščioniška, sutikom su viskuo. Jei kas būsite Międzywodzie miestelyje - tikrai rekomenduoju (https://goo.gl/maps/vFXvJ2nBYWr). Standartiškai - dušas, alus, maistas, miegot. Planavom anksti keltis.
Sekmadienis
Ankstyvas rytas, rytinės procedūros, lenkiška Pūko TV Šiandien nuplanuotas tiesiog peregonas namo.
Na ir nusiteikėm, kad diena bus tiesiog atidirbimui. Sustartavom 8:20, ir..... su kiekvienu kilometru šypsena šalme vis didėjo, chicken stripes mažėjo, o atsisukęs į keleivę pamačiau vieną „Like“, tada už minutės atsisukęs pamačiau jau du „Likes“, tas dar labiau paskatino pasismaginti keliukuose. Realiai iki Gdansko apvažiavimo buvo ne peregonas, o nerealus „ratukas“. Plius mane aplenkė 2 jaunikaičiai su sportais, ir kadangi miesteliuose juos davydavau, tai po to nusprendžiau neatsilikti. Matosi, kad žino kelią mintinai, ir labai stipriai nesmaugė, tai sėdau jiems ant uodegų ir turėjau gerus „lean sensorius“ . Kas nustebino Lenkijoj, tai mocų kiekis. Pasijaučiau kaip kokioj Italijoj, ar Prancūzijoj. Ar vyko koks renginys, ar šiaip pakatuškės, nežinau, bet visą kelią nuo nakvynės iki Kalvarijos mocų kalnai. Nesumeluosiu, jei pasakysiu kad tikrai daugiau nei geras šimtas sutiktų, prasilenktų.
Na va taip kilometras po kilometro puikiais Lenkijos keliais (keliai iš ties puikūs) ir dariedėjom iki LT. Šalmą nusiėmiau lygiai 21:00 Lietuvos laiku.
Reziume: puikiai praleistas savaitgalis, praplėstas akiratis, ir apturėta daug teigiamų emocijų. Ir eilinį kartą įsitikinau, kad taip atšvęsti jubiliejų yra 100x smagiau, nei prisilakti kur nors už stalo, ir 2 dienas pachmielintis
YPATINGAI noriu padėkoti bendrakeleivei už puikią draugiją, siurprizus, šypseną, kantrybę, didvyriškumą ir ryžtą. Be jos kelionė prarastų pusę žavesio. O ir pačią kelionę ji atlaikė taip vyriškai, kad ne visi vyrai taip atlaikytų.
Statistika:
Viso 1946km.
Supilta 96,30Ltr kuro
Keltai (2 galvos ir mocas) kainavo atitinkamai 190Eur+51Eur
Nakvynes atitinkamai 40Eur ir 25Eur
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Smagu skaityti. Tikrai liuks kelione arba ratukas
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
dekui uz puiku pasakojima
Re: Ramgav&Co kelionė. 2016-05. Klupančios Baltijos "kojų" pakutenimas. Savaitgalinė išvyka
Sausas tekstas papildytas šlapia statistika ir iliustracijomis
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra