Padėkite išsirinkti motociklą
Padėkite išsirinkti motociklą
Na, cia turbut reiketu apibudinti kas ieina i patogumo abstrakcija kiekvienam individualiai. Pagrindinis "patogumo" kriterijus tai turbut, kad nesijaustum and motociklo kaip su isaugtiniu megztiniu. Suprantu, kad reikia tiesiog sesti ir ziureti, bet ieskau kas padetu susiaurinti paieska. Tikiuosi atsiras kazkas su panasiom problemom 
Galbut kreivas mano supratimas apie Sports Tourers, tiesiog galvojau apie konkrecius modelius kuriuos klasifikuoja kaip Sports Tourers: Tracer 700 ir NC700X (kaip suprantu NC750 tas pats modelis).
Kur ieskote naudotu motociklu apart pagrindiniu lietuvisku autoplius/autogidas?

Galbut kreivas mano supratimas apie Sports Tourers, tiesiog galvojau apie konkrecius modelius kuriuos klasifikuoja kaip Sports Tourers: Tracer 700 ir NC700X (kaip suprantu NC750 tas pats modelis).
Kur ieskote naudotu motociklu apart pagrindiniu lietuvisku autoplius/autogidas?
Padėkite išsirinkti motociklą
TomasJ rašė:Žinutės nuorodaP.S. O kas per sport touringas < 800 cc?
Na Honda VFR 800 pakliūna į šitą kategoriją. Neesu tikras dėl tinkamo dydžio aukštesniems, bet kaip mocas - gali būti gana atlaidus. Pasislėpi nuo vėjo už plastikų (na vasarai mieste gal ir prastas variantas mieste), kombinuoti stabdžiai, ABS, galia ribojama su tuo VTEC, kur pusė vožtuvų tik nuo ~6.000 RPM atsidaro ir pilną galią išvysto (ir kurą taupo). Išskyrus keletą elektros išdaigų, patikimas kaip Honda.
Su juo ir toliau išvažiuoti nebus problemų (va prie Jūros išsimaudyt) - dėžės ir tt ten dedasi lengvai, vairą biškį pakėlus sėdėseną susireguliuot galima. Kaip pirmas mocas laikytų ilgai, ir gal ne taip greit atsibostų.
Taip pat pirmo moco biudžete reikėtų išsiskirti sumą aprangai.
Tiesą sakant pats apie būtent šį variantą masčiau kaip pirmą, bet visgi iškart norėjau kažko, kad plerptų ir spjoviau į praktiškumą. Kol kas

"Pasimatuoti" Vilniuje yra keletas vietų (showroom'ų) - GTV Solutions (jie turi turbūt daugiausiai variantų, kas tau tiktų), Motogama (ten kaip papulsi, ką turi tuo metu), DK Motors (jie į senesnius/pigesnius orentuojasi). Kadangi dabar žiema ir skubėti, tai neskubant galima būtų aplankyti visus, išsėdėti skirtingus stilius/dydžius ir pajusti pačiam, kas limpa.
Padėkite išsirinkti motociklą
dzemas rašė:Žinutės nuoroda Na, cia turbut reiketu apibudinti kas ieina i patogumo abstrakcija kiekvienam individualiai. Pagrindinis "patogumo" kriterijus tai turbut, kad nesijaustum and motociklo kaip su isaugtiniu megztiniu. Suprantu, kad reikia tiesiog sesti ir ziureti, bet ieskau kas padetu susiaurinti paieska. Tikiuosi atsiras kazkas su panasiom problemom
Galbut kreivas mano supratimas apie Sports Tourers, tiesiog galvojau apie konkrecius modelius kuriuos klasifikuoja kaip Sports Tourers: Tracer 700 ir NC700X (kaip suprantu NC750 tas pats modelis).
Kur ieskote naudotu motociklu apart pagrindiniu lietuvisku autoplius/autogidas?
Ieškok lenkijoj olx.pl
Otomoto.pl
Iš vokiečių brangoka,
Iš anglų reikia gero nesurudijusio varianto, plius neaišku kaip bus po brexto,
Iš usa tik daužti.
Tavo išvardinti labiau gatviniai, tik su plastikais, taip , kad labai gerai mieste ir gerai už miesto, bet vat atrodo tau mažoki.
O šiaip truputį palauk, tuoj tau parinks Triumph'ą ir nebereiks mėtytis


MT-09 Tracer
Padėkite išsirinkti motociklą
dzemas rašė:Žinutės nuoroda ... tiesiog sesti ir ziureti, ...
Na, jei kėdę renkiesi, gal ir teisingas požiūris. O motociklas - kaip batai, būna spaudžia trina, o po to išsinešioja. Tai ir žmogus pripranta - po savaitės, mėnesio, galbūt ir pusę metų gali prisišlifavimo procesas užimti... Pirkti reikia kas patinka, kojeles, rankenėles ar stiklą pasiderinsi.
Padėkite išsirinkti motociklą
TomasJ rašė:Žinutės nuorodadzemas rašė:Žinutės nuoroda ... tiesiog sesti ir ziureti, ...
Na, jei kėdę renkiesi, gal ir teisingas požiūris. O motociklas - kaip batai, būna spaudžia trina, o po to išsinešioja. Tai ir žmogus pripranta - po savaitės, mėnesio, galbūt ir pusę metų gali prisišlifavimo procesas užimti... Pirkti reikia kas patinka, kojeles, rankenėles ar stiklą pasiderinsi.
Trumph'ą gal visgi pabandyk

Padėkite išsirinkti motociklą
Wing rašė:Žinutės nuoroda tuoj tau parinks Triumph'ą ir nebereiks mėtytis
taip taip


Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Padėkite išsirinkti motociklą
Panašiai ieškojau savo pirmojo žirgo. Neperseniausiai įsigijau (prieš 4 mėn). Peržiūrėti Olandijos, Vokietijos, Lenkijos, Lietuvos skelbimai. Teko atsivežti, LT pardavime gal du buvo, abu lavonai. Honda VF750C 3gen Magna. Žiauriai patenkintas. Labai patogus, gražus, galios sočiai, pakankamai nedaug jų, išskirtinis, 4 cilindrai, gražiai murkia. 

HONDA MAGNA VF750CS 3GEN
Padėkite išsirinkti motociklą
Pasirinkai teisingai!
Sitas matacyklas nepraranda vertes, manau netgi brangzzzz
Gera toki rasti sunku, tad radai ji gerai 



Padėkite išsirinkti motociklą
Kaip vertinama motociklo rida? Kiek butu daug/mazai, jeigu kalbama apie 600/650/700cc (20/30 tukst.)? Konkreciau Yamaha XJ6. Suprantu, kad vien pagal rida vertinti klaidinga. Tuo labiau skirtinga varikliu konfiguracija turbut bus vertinama skirtingai.
Padėkite išsirinkti motociklą
Vertinimo faktoriu daug:
1. Kubatura
2. Rida (na pas mus buna apie 10 - 15 t.)
3. Motociklo klase, paskirtis
4.Kokia salis pries tai buvo
5. Ar klebonas vazinejo, ar diedukas tik sekmadieniais i baznycia
6. Vizualus apziurejimas
7. Kokia kompresija cilindruose.
Manau pagrindiniai faktoriai.
1. Kubatura
2. Rida (na pas mus buna apie 10 - 15 t.)
3. Motociklo klase, paskirtis
4.Kokia salis pries tai buvo
5. Ar klebonas vazinejo, ar diedukas tik sekmadieniais i baznycia
6. Vizualus apziurejimas
7. Kokia kompresija cilindruose.
Manau pagrindiniai faktoriai.

Padėkite išsirinkti motociklą
Manau, nera tiek jau daug tu punktu.
Pagrindiniai:
1.bendras kosmetinis ir techninis stovis. Ar viskas savo vietose ir ne kitajski plastmasiukai
2. ispudis po test vaziavimo, ar niekas nebarska ir nekliba
3. 5 metu senumo streetas rida iki 30 yra norma. Jei buti kelioninis, tada ir 50 nera blogis. Kalbu apie tikra rida
Pagrindiniai:
1.bendras kosmetinis ir techninis stovis. Ar viskas savo vietose ir ne kitajski plastmasiukai
2. ispudis po test vaziavimo, ar niekas nebarska ir nekliba
3. 5 metu senumo streetas rida iki 30 yra norma. Jei buti kelioninis, tada ir 50 nera blogis. Kalbu apie tikra rida

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
Manau, vidutinė naujo Kelioninio motociklo gera rida bus tikrai didesnė, sakyčiau neblogai jį gauti ir 100k. Perkant tokį, dažniausiai, yra dvigubas dugnas: jie visada reikalauja gilesnio aptarnavimo, reguliavimo, ką daro retas savininkas. Todėl, tokių metų/ridos motociklas gali atrodyti prastai - dirbti nelygiai. Tačiau po aptarnavimo - viskas atsistato dar pusei jo ridos.draginoid rašė:Jei buti kelioninis, tada ir 50 nera blogis
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
EgyDee rašė:Žinutės nuoroda Panašiai ieškojau savo pirmojo žirgo. Neperseniausiai įsigijau (prieš 4 mėn). Peržiūrėti Olandijos, Vokietijos, Lenkijos, Lietuvos skelbimai. Teko atsivežti, LT pardavime gal du buvo, abu lavonai. Honda VF750C 3gen Magna. Žiauriai patenkintas. Labai patogus, gražus, galios sočiai, pakankamai nedaug jų, išskirtinis, 4 cilindrai, gražiai murkia.
Sveikas. Kelintu sita magna? Kiek kainavo iskaitant su atvezimu i Lietuva? Kokia rida rode? Mylios ar km?
Padėkite išsirinkti motociklą
Gal netycia yra kas siuo metu pardavinejat XJ6, ar, galbut, teko apziureti siuo metu esancius skelbimuose Lietuvoje ir turit kokiu komentaru?
Padėkite išsirinkti motociklą
Kapitalas rašė:Žinutės nuoroda galia ribojama su tuo VTEC, kur pusė vožtuvų tik nuo ~6.000 RPM atsidaro ir pilną galią išvysto
/facepalm
Padėkite išsirinkti motociklą
CerBeR rašė:/facepalm
Kurioj čia vietoj prigrybavau?
Padėkite išsirinkti motociklą
Kapitalas rašė:Kurioj čia vietoj prigrybavau?
Toje, kad išsireiškei kad "galia yra ribojama". Jos tau bus per akis, o kai 'atsuksi' - pakilti galėsi. Variklis yra labai įdomus, labiau privalumas lengvesniam kelioniniam motociklui. Gali važiuoti taupiai, gali sukti ir lėkti. Aišku, kai priprasi - gali atrodyti jog kažko galėtu būti daugiau, bet čia ir su MotoGP motociklų - kai lėki tiesiojoje 350km/h ir dar nereikia pradėti stabdyti - manai kad reikėtu ir greičiau.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
Decoy rašė:Žinutės nuorodaKapitalas rašė:Kurioj čia vietoj prigrybavau?
Toje, kad išsireiškei kad "galia yra ribojama". Jos tau bus per akis, o kai 'atsuksi' - pakilti galėsi. Variklis yra labai įdomus, labiau privalumas lengvesniam kelioniniam motociklui. Gali važiuoti taupiai, gali sukti ir lėkti. Aišku, kai priprasi - gali atrodyti jog kažko galėtu būti daugiau, bet čia ir su MotoGP motociklų - kai lėki tiesiojoje 350km/h ir dar nereikia pradėti stabdyti - manai kad reikėtu ir greičiau.
Tai mes apie tą patį.
Padėkite išsirinkti motociklą
todėl, kad durnas ir nesupranti kam VTEC skirtas.
va tau likbezo iš fabriko murzilkos:
“The goal of VTEC is to keep the air / fuel charge moving at a high velocity – in the neighborhood of 350 to 450 feet per second – on its way to filling the cylinder. The faster the charge moves, the more air / fuel gets stuffed into the cylinder – and that means more power. In a four-valve head, high charge speeds are easy to maintain at high rpm because as the piston moves down rapidly it pulls the mixture into the cylinder quickly. But at lower engine speeds the charge velocity drops and therefore the cylinder doesn’t fill as efficiently. By eliminating the operation of two of the four valves (one intake, one exhaust) at lower engine speeds, VTEC ‘narrows’ the path to the cylinder; this keeps intake charge velocity high, ensuring crisp throttle response and ample low-rpm power…………….”
o ne "galiai ribot".
Padėkite išsirinkti motociklą
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda
todėl, kad durnas ir nesupranti kam VTEC skirtas.
va tau likbezo iš fabriko murzilkos:
“The goal of VTEC is to keep the air / fuel charge moving at a high velocity – in the neighborhood of 350 to 450 feet per second – on its way to filling the cylinder. The faster the charge moves, the more air / fuel gets stuffed into the cylinder – and that means more power. In a four-valve head, high charge speeds are easy to maintain at high rpm because as the piston moves down rapidly it pulls the mixture into the cylinder quickly. But at lower engine speeds the charge velocity drops and therefore the cylinder doesn’t fill as efficiently. By eliminating the operation of two of the four valves (one intake, one exhaust) at lower engine speeds, VTEC ‘narrows’ the path to the cylinder; this keeps intake charge velocity high, ensuring crisp throttle response and ample low-rpm power…………….”
o ne "galiai ribot".
Kur buvai?
Jau 10 menesiu praejo nuo posto

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra