Padėkite išsirinkti motociklą
Padėkite išsirinkti motociklą
Marionis rašė:Žinutės nuoroda Sankabos dantelis jau biški ant hermetiko pastatytas, tai neaišku pas daryta. Po tepalo varžtu biški tepaliukas kaupiasi, tai matyt sukiota buvo
Idomūs pastebėjimai - prie 75000 ridos - sankabos dangtelis, tepaliukas po varžtu... ten gali būti viskas pakeista gal ir du kartus - tai normalu, juk viskas dėvisi - net sankaba
Padėkite išsirinkti motociklą
Marionis rašė:Žinutės nuorodaMarionis rašė:Žinutės nuoroda Sveiki,
Giminaitis užsigeidė įsigyti mocą ir prašo patarimo.
Kaip tie BMW F650GS modeliai?
Konkrečiai domina šitas. Ar yra specifinės vietos kokios, į ką atkreipt dėmesį? Tikrą ridą tik Krasta pasakytų?
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-f-65 ... 77297.html
Apžiūrėjau šį BMW. Rida 75000km, tai nėra mažai. Mocas iš Italijos, serviso knygoj paskutinė žyma ties 60000. Girdėjau italai mėgsta prieš servisą atsukinėt ridas (pletkas).
Sankabos dantelis jau biški ant hermetiko pastatytas, tai neaišku pas daryta. Po tepalo varžtu biški tepaliukas kaupiasi, tai matyt sukiota buvo, nors sako nieko nedarė. Sankaba numynus diskatoriaus garsas sumažėja biski. Hondom tas garselis dzin, bet kaip BMW?
Tavo patirtis su motociklais tam ir reikalinga, kad sulaikytum giminaiti nuo sito "uzsilikoninto" pirkinio. Kiek kalbejau su zmogum vezanciu masinas is Italijos, jie tikrai megsta pasukiot ridas, suka net firmeles uzsimancios moto prekyba, pasitiket galima tik oficialiais dileriais. Pridejus dar lietuviu isradinguma, pirkinys gali ir nedziuginti:) 75000k sitam modeliui ir taip nemaza rida:)
Padėkite išsirinkti motociklą
domas rašė:Žinutės nuorodaMarionis rašė:Žinutės nuorodaMarionis rašė:Žinutės nuoroda Sveiki,
Giminaitis užsigeidė įsigyti mocą ir prašo patarimo.
Kaip tie BMW F650GS modeliai?
Konkrečiai domina šitas. Ar yra specifinės vietos kokios, į ką atkreipt dėmesį? Tikrą ridą tik Krasta pasakytų?
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-f-65 ... 77297.html
Apžiūrėjau šį BMW. Rida 75000km, tai nėra mažai. Mocas iš Italijos, serviso knygoj paskutinė žyma ties 60000. Girdėjau italai mėgsta prieš servisą atsukinėt ridas (pletkas).
Sankabos dantelis jau biški ant hermetiko pastatytas, tai neaišku pas daryta. Po tepalo varžtu biški tepaliukas kaupiasi, tai matyt sukiota buvo, nors sako nieko nedarė. Sankaba numynus diskatoriaus garsas sumažėja biski. Hondom tas garselis dzin, bet kaip BMW?
Tavo patirtis su motociklais tam ir reikalinga, kad sulaikytum giminaiti nuo sito "uzsilikoninto" pirkinio. Kiek kalbejau su zmogum vezanciu masinas is Italijos, jie tikrai megsta pasukiot ridas, suka net firmeles uzsimancios moto prekyba, pasitiket galima tik oficialiais dileriais. Pridejus dar lietuviu isradinguma, pirkinys gali ir nedziuginti:) 75000k sitam modeliui ir taip nemaza rida:)
Išsimiegojus ir permasčius šį variantą atmečiau. Nes dar pasigilinus į pasidarytas nuotraukas išlindo pakeisti varžtai. Žodžiu linkstu netikėt, kad jis mocui nieko netvarkė parsivežęs. Šiandien bus apžiūrimas šitas https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-f-65 ... 06819.html
2005 XL650V Transalp
Padėkite išsirinkti motociklą
domas rašė:Tavo patirtis su motociklais tam ir reikalinga, kad sulaikytum giminaiti nuo sito "uzsilikoninto" pirkinio. [..] 75000 sitam modeliui ir taip nemaza rida:)
Norėčiau paprieštarauti, kad 75000km neturėtų būti baisiai didelė rida tokiam motociklui. Tvarkingai prižiūrint turbūt virš 200k galima būtų nuvažiuot, kantrybės manau neužtektų. O va silikonas tikrai blogis, nagus kapot kurie klijuoja dangtelius silikonu.
Marionis rašė:Išsimiegojus ir permasčius šį variantą atmečiau. Nes dar pasigilinus į pasidarytas nuotraukas išlindo pakeisti varžtai. Žodžiu linkstu netikėt, kad jis mocui nieko netvarkė parsivežęs.
Per tiek km, natūralu pakeisti kelis varžtus, jie prikepa, prasisuka, servisistai perveržia juos nuolat.
Ir šiaip, nemanau, kad realu nusipirkti tokios ridos mocą ir tikėtis, kad bus ledinis, vis tiek kažką reikės pasitvarkyt. Tik bmw pasitvarkymai kainuoja daug
Padėkite išsirinkti motociklą
Dar nebuvo situacijos, kai nuemę plastikus nuo "oj ledinis, niekada nekrito, senelė į bažnyčią važinėjo" motociklo su visais dokumentas viskas buvo be priekaištų. Pastoviai - Dalis tvirtinimų išlūžę, varžtai neoriginalūs, hamutai.
Niekur nuo to nepabėgsi, tai yra normali eksploatacija, aplinkos poveikis ir sąžiningi sprendimai. Patys juk neužsakome varžtų iš tos pačios Hondos ar Yamahos, kai į duobę garažo vienas išsuktas įkrenta, perkame iš eBay ar iš Wurst po porą eur - atorod jie prasčiau, bet užduoti atlieka taip pat. Nenešame dalių perdažyti/lituoti jeigu dėl vibracijos kažkoks plastikas skilo, tvirtinimas vienas iš 4 lūžo ar subraižėme. Važinėjame kaip yra, ir, gal būt, vėliau tvarkome kokybiškiau.
Niekur nuo to nepabėgsi, tai yra normali eksploatacija, aplinkos poveikis ir sąžiningi sprendimai. Patys juk neužsakome varžtų iš tos pačios Hondos ar Yamahos, kai į duobę garažo vienas išsuktas įkrenta, perkame iš eBay ar iš Wurst po porą eur - atorod jie prasčiau, bet užduoti atlieka taip pat. Nenešame dalių perdažyti/lituoti jeigu dėl vibracijos kažkoks plastikas skilo, tvirtinimas vienas iš 4 lūžo ar subraižėme. Važinėjame kaip yra, ir, gal būt, vėliau tvarkome kokybiškiau.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
O tu dėl modelio apsisprendęs?
Man atrodo asfaltui ramiai važiuot dar nieko jis, o lipt į laukus jau nelabai.
p.s. nėr skelbimo nupirkai ar nepėjai?
Man atrodo asfaltui ramiai važiuot dar nieko jis, o lipt į laukus jau nelabai.
p.s. nėr skelbimo nupirkai ar nepėjai?
Padėkite išsirinkti motociklą
Aš nieko prieš tvarkymus ir t.t. Man nepatinka pasakymai, kad "nieko netvarkiau, grįžo toks koks yra, net dulkių nevaliau". Nupirktas antras variantas. Nors komplektacija jo skurdesnė, bet nebuvo kažkokių kabliukų.
Važinėsiu ne aš, o žmogus kuris gal 20 metų buvo mocus pamiršęs tad dabar reikia saugos lankų, kad plastikai nelūžtų iškart
Važinėsiu ne aš, o žmogus kuris gal 20 metų buvo mocus pamiršęs tad dabar reikia saugos lankų, kad plastikai nelūžtų iškart
2005 XL650V Transalp
Padėkite išsirinkti motociklą
Marionis rašė:Žinutės nuoroda dabar reikia saugos lankų, kad plastikai nelūžtų iškart
Nera ten kazkam nuluzti, jei laukais ir miskais vaziuoti
Ka noreciau pastebeti: LT pasidare tokia situacija, kad net pas motociklininus pirkti baika nera patikima. Ta prasme, kad neprakistu koki lavona su pasleptais defektais, kaip jau seniai yra su masinomis.
Pvz, pas lenkus, jei parasyta : "od motocyklista", reiskia, neapgaus.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
klemkas rašė:... O va silikonas tikrai blogis, nagus kapot kurie klijuoja dangtelius silikonu.
Naujesniuose varikliuose (bent jau kaip mano) gamykloje ir sankabos, ir generatoriaus dangteliai su hermetiku sandarinti...
Padėkite išsirinkti motociklą
TomasJ rašė:Žinutės nuorodaklemkas rašė:... O va silikonas tikrai blogis, nagus kapot kurie klijuoja dangtelius silikonu.
Naujesniuose varikliuose (bent jau kaip mano) gamykloje ir sankabos, ir generatoriaus dangteliai su hermetiku sandarinti...
Ten tikrai ne gamyklinis buvo
2005 XL650V Transalp
Padėkite išsirinkti motociklą
Siaip ndt manualuose raso kad kai cekini voztuvus galima naudot sena tarpine pertepant ja atitinkamu hermetiku. Ne silikoniniu savaine. Kad tvarkingai uztept reik kantriai ir atsargiai ta daryt. Va tuono mano cekino, neuzsandarino tai rasoja db dangteliai. Du tarpikliai 40€ kainavo tai kas keliasdesimt k km tikrinant vozyucu tarpus gi nspirkaliosi nauju
Padėkite išsirinkti motociklą
Atsiprasau is anksto del LT raidziu trukumo, kitaice mano nera tokios klavos.
Taigi, pradejau kaupt biudzeta naujam arba apynaujam daiktui. Labai sunku nuspresti nepababdzius, jau nekalbu apie long term pabandyma. Vazinejau su senu kuvaldaliotu triumph trophy 900. Jis buvo sena (94) ir sunkiai gule i posukius virs 120kmh. Perejau ant aprilia tuono. Ziauriai smagus, tiksliai valdosi, padangas eda wow kaip gerai. Trukumas - kuro ryja nuo 8l/100. Aisku greiciai ne vaikiski. Plius jau senas, plius elektra vis ant klaustuko.
Isbandziau fjr1300 pati pirma modeli, vibracijos tragiskos. Sedesena tokia reikalaujanti iprocio. Mano keleive keike, kad nutirpo kojos ir buvo nepatogu sedet. Man po 2h vaiavimo tirpo sedyne. I ratuko pabaiga tempa laikiau jau savo sielai artima, tad jo galia ir neutralus valdymas(labai oriklausantis nuo oadangu) visai tiko.
Dabar mintys linksta link suskio gsxs1000f arba kawos 1000sw ar koks ten turingas. Deja neteko ne vieno gyvai bandyti.
man moce reikia geru stabdziu, nelabai radikalios sedesenos, daug sukimo momento ir strytinio vairo. Na ir geros reguliuojamos pakabos, nes turinu vingiuotais keliais, iki 250km vidutini greiti su sustojmais uzpilt kuro ir greicio nevirsijimu miesteliuose, palaikau bent 100kmh
Ka esate bande ir galetumet pasiulyti pradet? Nes naujas bus bent 5-7m imamas. Patikimumas ir servisingas paprastas butu privalumas. Nespjaunu i joki branda, nes atsaukineja ir yamahas ir hondos litrais tepala ryja, tai mitus palikim sone.
Taigi, pradejau kaupt biudzeta naujam arba apynaujam daiktui. Labai sunku nuspresti nepababdzius, jau nekalbu apie long term pabandyma. Vazinejau su senu kuvaldaliotu triumph trophy 900. Jis buvo sena (94) ir sunkiai gule i posukius virs 120kmh. Perejau ant aprilia tuono. Ziauriai smagus, tiksliai valdosi, padangas eda wow kaip gerai. Trukumas - kuro ryja nuo 8l/100. Aisku greiciai ne vaikiski. Plius jau senas, plius elektra vis ant klaustuko.
Isbandziau fjr1300 pati pirma modeli, vibracijos tragiskos. Sedesena tokia reikalaujanti iprocio. Mano keleive keike, kad nutirpo kojos ir buvo nepatogu sedet. Man po 2h vaiavimo tirpo sedyne. I ratuko pabaiga tempa laikiau jau savo sielai artima, tad jo galia ir neutralus valdymas(labai oriklausantis nuo oadangu) visai tiko.
Dabar mintys linksta link suskio gsxs1000f arba kawos 1000sw ar koks ten turingas. Deja neteko ne vieno gyvai bandyti.
man moce reikia geru stabdziu, nelabai radikalios sedesenos, daug sukimo momento ir strytinio vairo. Na ir geros reguliuojamos pakabos, nes turinu vingiuotais keliais, iki 250km vidutini greiti su sustojmais uzpilt kuro ir greicio nevirsijimu miesteliuose, palaikau bent 100kmh
Ka esate bande ir galetumet pasiulyti pradet? Nes naujas bus bent 5-7m imamas. Patikimumas ir servisingas paprastas butu privalumas. Nespjaunu i joki branda, nes atsaukineja ir yamahas ir hondos litrais tepala ryja, tai mitus palikim sone.
Padėkite išsirinkti motociklą
bmw S1000XR arba ktm 1290 superduke gt
Padėkite išsirinkti motociklą
okuma rašė:Žinutės nuoroda bmw S1000XR arba ktm 1290 superduke gt
O ne sitas bmw nepakeencianai vibruoja anot reviewsu?
Padėkite išsirinkti motociklą
deck2 rašė:Žinutės nuorodaokuma rašė:Žinutės nuoroda bmw S1000XR arba ktm 1290 superduke gt
O ne sitas bmw nepakeencianai vibruoja anot reviewsu?
4 cilindrai vibruoja? nežinau iš tiesų, bet koks gražus užtai
Padėkite išsirinkti motociklą
mano pirma mintis buvo vfr 1200
bet ten vairas clip'onsai
po to gal kokį cbr'ą ar litrinį street'ą siūlyt reik
bet ten vairas clip'onsai
po to gal kokį cbr'ą ar litrinį street'ą siūlyt reik
Padėkite išsirinkti motociklą
deck2 rašė:Žinutės nuoroda Atsiprasau is anksto del LT raidziu trukumo, kitaice mano nera tokios klavos.
Taigi, pradejau kaupt biudzeta naujam arba apynaujam daiktui.
Kai rašiau PM, nemačiau šitos žinutės Bet jau ne vieną mėnesį gyvenu panašia tema, tai turiu ką papilstyt
Analogiškose paieškose, tik jau abejoju, ar reik tiek daug sukimo momento, ar geriau mažas svoris (scooto ir amžiaus įtaka )
Tai va, EICMA'oj bus 3 nauji aparatai:
1. Yamaha T7 su MT07 motoriuku - tikras ADV, tikiuosi, kad bus lengvas, ne per daug enduro ir Yamaha išlaikys legendinį patvarumą, vaizdas man patinka.
2. KTM 790 ADV - ant popieriaus tai žvėris ir tikras ADV - lengvas, motoras galingas. Minusai, tai KTM ir šiaip sunkiai su ta kokybe, o čia dar motoras, skirtingai nuo Yamahos T7 yra naujas. Nu ir man nesuprantama, kodėl kuriant KTM nedalyvauja dizaineris. Pasikvietė tik kartą istorijoje, tai kai kūrė tą apverstos "U" formos lempą 1290 modeliui Bet tik lempą jis ir tenupaišė.
3. Moto Guzzi V85 - nu čia tai totalus sexas, išskirtinumas ir pan. Bet Guzziai, kiek skaičiau, visgi iš tų, kurie stoja vidury kelionės, o čia naujas motoras, atsparumas nuvertimui man kažkaip irgi įtartinas. Bet jei laimėčiau milijoną - pirkčiau užsimerkęs į viską.
* * *
4. Jei vis dar norisi daug nepanaudojamos jėgos, apie 1290S lyg ir nieko blogo nerandu. Minusai, kad brangus, iš monstrų jis lengvas, bet aš lyg ir norėčiau kažko iki/apie 200kg.
5. Pasižiūrėk Yamahoj Super Tenere 1200. Patvarumas, kaip sako bullet proof. Atsisėdus - atrodo didelis monstras, bet svorio kažkaip nesijaučia. Saikinga bekele važiuoja - pilna Youtube, yra ir nesaikinga bekele važiuojančių.
6. CRF1000 - smagiai važiuoja, lengvai važiuoja. Plasnart ja visur pravažiuoja. Bet man dėl kokybės kelia abejonių. Būtų koks Guzzika - dzin, sexas svarbiau, bet kai kokybė nusivažiuoja pas Hondą - kažkaip nefaina. DCT imti bijočiau dėl kokybės, bet su mechanine yra UK su mažom ridom už 9500 eur. Baugina apie amortikus va šita tema: https://advrider.com/index.php?threads/ ... d.1253181/
Žodžiu, aš gal jei apsispręsiu, ir tik po to kai pabandysiu, galvoju apie T7. Jis žada nebūt labai brangus, spėjama apie 10k naujas.
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
Tourinimui su performancu tai SuperAdventure 1290. Teko isbandyti su balastu. Tikejausi vibraciju, auksto svorio centro, nevaldomos galios, bet nei vieno is situ negavau. Vaziuoja smooth, torko per akis, svori isvis inzinieriai pamirso ideti, o su su galia stebetinai gerai tvarkosi. Balastas (su jautriais keliais) po valandos isvaziavimo sake - perkam
Padėkite išsirinkti motociklą
Su vairais +/- pagal isvardintus kriterijus: versys 1000, tracer 900, crosrunner 800, tiger sport 1050, multistrada 1200
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra