Padėkite išsirinkti motociklą
Padėkite išsirinkti motociklą
draginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda nemadinga dabar sport touringai. Dabar visi endurininkai
Cia tats apie tokia mada sugalvojai, ar kas pasnabzdejo i ausi nakti per miegus?
Kiek vienas gamintojas turi krūvą įvairiausio kalibro ADV, o sporto touring liko vienetai: VFR800 atnaujino, bet jo nieks neperka ir apie jį nerašo, Z1000SX, kurį perka, bet jis toks statesnis sport touringas. Triumfas neturi nieko, KTM - nu gal super duke tempia link sport tour. Daugiau nelabai ir žiau, o jei yra, tai nesulaukia dėmesio tiek, kiek ADV modeliai, kurių kiekvienas turi ne po vieną skirtingo kalibro ir su skirtingom modifikacijom.
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
VFR1200? ST1300?turistux rašė:o sporto touring liko vienetai: VFR800 atnaujino, bet jo nieks neperka ir apie jį nerašo
Baik skleist dezinformaciją. Sport touringų nėra daug tik todėl, kad jų modelių nereikia daug. Turi lengvesnį/sportiškesnį. Turi galingesnį sportiškesni, turi dar galingesnį bet patogesni be grandinės ir turi patį patogiausią be grandinės.
Niekam čia neįdomus ratų dydis, amortizatorių eiga, moto valandos ir t.t. todėl ir skaičius nedidelis.
Taip pat jų kaina yra kaip naujo automobilio, tad ir perka mažai.
Pasakos jis pasakas savo.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
turistux rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda nemadinga dabar sport touringai. Dabar visi endurininkai
Cia tats apie tokia mada sugalvojai, ar kas pasnabzdejo i ausi nakti per miegus?
Kiek vienas gamintojas turi krūvą įvairiausio kalibro ADV, o sporto touring liko vienetai: VFR800 atnaujino, bet jo nieks neperka ir apie jį nerašo, Z1000SX, kurį perka, bet jis toks statesnis sport touringas. Triumfas neturi nieko, KTM - nu gal super duke tempia link sport tour. Daugiau nelabai ir žiau, o jei yra, tai nesulaukia dėmesio tiek, kiek ADV modeliai, kurių kiekvienas turi ne po vieną skirtingo kalibro ir su skirtingom modifikacijom.
Galeciau bent 10 sport toureriu isvardinti.
Dauguma gamintoju juos turi.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
diskutuojant apie motociklu segmentu populiaruma ir madas, logiskiausia butu remtis pardavimu statistika
Padėkite išsirinkti motociklą
Decoy rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:o sporto touring liko vienetai: VFR800 atnaujino, bet jo nieks neperka ir apie jį nerašo
VFR1200? ST1300?
Anksčiau šite didelės kubatūros ir svorio buvo laikomi touringais...
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
O tai FJR, kiek, 800cc? Hayabusa dar, va prie sport touringų.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
draginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Galeciau bent 10 sport toureriu isvardinti.
Dauguma gamintoju juos turi.
Išvardink
P.S. tik nepainiojam visokių FJR1300, VFR1200F ir panašių sunkių ir didelių touringų.
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
turistux rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda
Išvardink
P.S. tik nepainiojam visokių FJR1300, VFR1200F ir panašių sunkių ir didelių touringų.
Nelabai suprantu, kodel tu nusprendei isbraukti vienus riskesniu sport toureriu ir pavadinti juos dideliais touringais?
Kaip raso Wiki apie ST:
A sport touring motorcycle (sometime a "sports-tourer") is a type of motorcycle that combines the performance of a sport bike with the long-distance capabilities and comfort of a touring motorcycle.
Nuo FJR1300, VFR1200, VFR800 1400GTR, Sprint ST, Trophy SE, MG Norge, K1600GT, K1300S, GSX-S1000F galima butu ir pradeti ta sarasa.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
draginoid, nu tai ir kol buvo madingi, buvo įprasta VFR800 laikyti kultiniu sport-toureriu, o tie visi kur virš litro buvo žymiai komfortabilesni, statesnės pozijos toureriai, o ne sport. Sport toureris gimė iš sportbaiko, kad būtų juo galima ir toliau pavažiuot, t.y. iš litro.
Iš tavo sąrašo Sprint ST negamina, o GSX-S1000F labiau strytas stryto vairu, neturi gamintojo dedikuoto bagažo, nu bet tarkim dar kažkiek į tą pusę. Lieka tik neseniai atnaujintas VFR800.
Nu, ir galiausiai, kaip sakė Domas, galima žvilgtelt į 2017 pardavimų Italijoje suvestinę ir joje paieškoti sports-tourerių https://www.moto.it/news/mercato-a-dice ... p-100.html
Iš tavo sąrašo Sprint ST negamina, o GSX-S1000F labiau strytas stryto vairu, neturi gamintojo dedikuoto bagažo, nu bet tarkim dar kažkiek į tą pusę. Lieka tik neseniai atnaujintas VFR800.
Nu, ir galiausiai, kaip sakė Domas, galima žvilgtelt į 2017 pardavimų Italijoje suvestinę ir joje paieškoti sports-tourerių https://www.moto.it/news/mercato-a-dice ... p-100.html
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
turistux rašė:P.S. tik nepainiojam visokių FJR1300, VFR1200F ir panašių sunkių ir didelių touringų.
gal nebandome išrasti subjektyvų dviratį, gerai?
https://www.cycleworld.com/tags/sport-t ... otorcycles
https://www.motorcyclenews.com/bike-rev ... ts-tourer/
http://www.visordown.com/features/motor ... kbird-1996
Pagooglink bent pirma, jeigu kitų nuomonė tau neatrodo nei kiek patikima.
tavo "sunkieji toureriai" yra arba 2 cilidrų HD su lova vietoj bagažinės, arba GoldWing koks, 6 cilindrų.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
turistux, Kazkaip pritruko nuoseklumo: is pradziu teigi apie naujas madas moto pasaulyje, remdamas italu statistika, veliau skirstai motociklus pagal tik tau aiskius kriterijus....
Ach, taip, pakeite tik raideles is ST i GT.
Jei ziureti pagal sita statistika, ten nepateko nei vieno enduro ar turistinio motociklo:
https://www.bookmotorcycletours.com/new ... ycles-2017
Pagal ta pati Visordom, 4 is 10 pateko enduro/turistai/adventure:
http://www.visordown.com/motorcycle-top ... les-2017-1
Pagal dar vienus skaiciavimus apie pardavimus Europoje, tik 1200GS pateko i ta sarasa, ir tai, turbut, tik DE deka, kur BMW visad uzima pirmas pozicijas:
http://www.visordown.com/features/motor ... st-sellers
Ir apie pardavimus DE:
https://www.motorradonline.de/recht-ver ... 92352.html
Nepastebejau niekur tavo minimos dominojancios mados Adventure.
turistux rašė:Žinutės nuoroda Iš tavo sąrašo Sprint ST negamina
Ach, taip, pakeite tik raideles is ST i GT.
Jei ziureti pagal sita statistika, ten nepateko nei vieno enduro ar turistinio motociklo:
https://www.bookmotorcycletours.com/new ... ycles-2017
Pagal ta pati Visordom, 4 is 10 pateko enduro/turistai/adventure:
http://www.visordown.com/motorcycle-top ... les-2017-1
Pagal dar vienus skaiciavimus apie pardavimus Europoje, tik 1200GS pateko i ta sarasa, ir tai, turbut, tik DE deka, kur BMW visad uzima pirmas pozicijas:
http://www.visordown.com/features/motor ... st-sellers
Ir apie pardavimus DE:
https://www.motorradonline.de/recht-ver ... 92352.html
Nepastebejau niekur tavo minimos dominojancios mados Adventure.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
Turiu pritarti Turistux, FJR arba ST1300 turi tiek pat bendro su zodziu SPORT, kiek juru kiaulyte turi bendro su jura. Kad gamintojai joja ant senais laikais pastatytos geros ilgiems atstumams skirtu (reiskia minkstesne pakaba, centimetru aukstesniu vairu, ir sedyne, kuri turi bent centimetra porolono) SPORT-BIKE'u reputacijos, tai cia ju reikalas. Bet reiksminiu atzvilgiu tai yra visiskai no-sense.
Padėkite išsirinkti motociklą
Nu tai kaip visoj šitoj statistikoj įsipaišo lengvi sport-touringai (kalbu apie litrinių segmentą, kurių ištakos buvo sportbaikai, modifikuoti ilgesnių distancijų komfortui. Ginčas prasidėjo nuo litrinio 1050)? Man tik Z1000SX pastebimas. Gal todėl, kad man labai gražus
P.S. Sprint 1050GT irgi negamina, gal tik likučius kur užmatei.
P.S. Sprint 1050GT irgi negamina, gal tik likučius kur užmatei.
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
Keista, kad tu turi pritarti, o pasaulis skaito FJR geriausiu visų laikų Sport Tourerių. Atsiradus kuriam, rinka apvirto dėl naujo standarbo įvedimo. Taip pat, visiškai akivauzdu, kad niekada juo nevažiavai ir nematai kaip jis gali važiuoti be krepšių. Ir šiaip, analogiškais.rusnietis rašė:Turiu pritarti Turistux, FJR arba ST1300 turi tiek pat bendro su zodziu SPORT, kiek juru kiaulyte turi bendro su jura.
Drop a gear and disappear.
Padėkite išsirinkti motociklą
Daryti įžvalgas remiantis Italijos pardavimų rodikliais yra logiška, nes tai yra didžiausia motociklų rinka Europoje, antra Prancūzija, trečia- Vokietija. Neradau Prancūzijos pardavimų statistikos, bet Italijos ir Vokietijos parduodamų motociklų top 10 kardinaliai nesiskiria. Galima diskutuoti iki nukritimo ko ten daugiau adv ar sport touringų.
2017 metais Europos šalyse parduotų motociklų skaičiai: https://www.acem.eu/item/511-statistica ... pe-in-2017
https://www.bookmotorcycletours.com/new ... ycles-2017 šis šaltinis ir jame pateikti duomenys, man kelia šiokių tokių abejonių
2017 metais Europos šalyse parduotų motociklų skaičiai: https://www.acem.eu/item/511-statistica ... pe-in-2017
https://www.bookmotorcycletours.com/new ... ycles-2017 šis šaltinis ir jame pateikti duomenys, man kelia šiokių tokių abejonių
Padėkite išsirinkti motociklą
Decoy rašė:Žinutės nuorodaKeista, kad tu turi pritarti, o pasaulis skaito FJR geriausiu visų laikų Sport Tourerių. Atsiradus kuriam, rinka apvirto dėl naujo standarbo įvedimo. Taip pat, visiškai akivauzdu, kad niekada juo nevažiavai ir nematai kaip jis gali važiuoti be krepšių. Ir šiaip, analogiškais.rusnietis rašė:Turiu pritarti Turistux, FJR arba ST1300 turi tiek pat bendro su zodziu SPORT, kiek juru kiaulyte turi bendro su jura.
Tai kelintoje yra vietoje tas, beveik 300kg sveriantis, be abejo puikus, toureris pardavimų topuose?
Beverly 350 ST, CRF1000
Padėkite išsirinkti motociklą
Pardavimu topu virsune uzima pyrdos
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Padėkite išsirinkti motociklą
Decoy rašė:Žinutės nuorodaKeista, kad tu turi pritarti, o pasaulis skaito FJR geriausiu visų laikų Sport Tourerių. Atsiradus kuriam, rinka apvirto dėl naujo standarbo įvedimo. Taip pat, visiškai akivauzdu, kad niekada juo nevažiavai ir nematai kaip jis gali važiuoti be krepšių. Ir šiaip, analogiškais.rusnietis rašė:Turiu pritarti Turistux, FJR arba ST1300 turi tiek pat bendro su zodziu SPORT, kiek juru kiaulyte turi bendro su jura.
Naujus standartus iveda marketingistai, ne inzinieriai. KTM'as kiekvienais metais "radical new" pristato, nors keitineja tik sakiu tvirtinimo varztus is 2 i 3 ir vice versa. Ir zmones perka.
FJR nera niekur naujas, jis tvirtai zengia seno PanEuropean pramintu taku (ST1100), tik uzsiklijaves nauja etikete "sport".
Jeigu jis jau toks sport, gal tai bent jau yra vienas populiaresniu track-day bike'u? I dezes sudejai visa iranga, atlekei, ir tases nusiemes megaujiesi keleno bruzinimu kacergoj lenkdamas VFR'us?
Mocas geras, t.y. tikrai puikus/didelis/sunkus/patogus kelioninis motociklas
Padėkite išsirinkti motociklą
Nu ką aš žinau, bet Kw tai yra pas tą FJR, kad ir pvz pas bmw K1200GT 127kw tai kuo ne sport touringas?
kai S sport versijoje 136kw.
ar jums sportui reikia iki 200kg ir tiek pat kW?
kai S sport versijoje 136kw.
ar jums sportui reikia iki 200kg ir tiek pat kW?
Padėkite išsirinkti motociklą
rusnietis rašė:FJR nera niekur naujas, jis tvirtai zengia seno PanEuropean pramintu taku (ST1100), tik uzsiklijaves nauja etikete "sport".
Mano nuomone, ST1100 ir ST1300 yra ganėtinai tolimi, sakyčiau ST1100 turi daugiau bendro (pagal patogumą vs galingumą) su GoldWing. FJR buvo pristatytas 2001, pusantro karto galingesnis ir ženkliai sportiškesnis. Honda paleido atsakymą ST1300 kitais metais, ir tai, su ženkliai žemesnio galingumo varikliu ir sukimo momentu. Prie viso to, abu ST naudoja integruotus krepšius, be kurių motociklas atrodo kaip daužtas, kuo FJR tikrai nepasižymi. Vėl gi, dar vienas riebus pliusas SPORT kriterijui.
Drop a gear and disappear.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra