Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Lenkijos didžiausias motoportalas primena:
Wojsko może przejąć twój pojazd. Powodem napięta sytuacja z Rosją
SUV-y, bWojsko może przejąć twój pojazd. Powodem napięta sytuacja z Rosjąusy, pick-upy, a nawet quady i motocykle – wojsko ma prawo przejąć twój pojazd na pewien czas i niestety nie masz w tej sprawie zbyt wiele do powiedzenia. Priorytetem jest obrona narodowa.
https://www.motocykl-online.pl/newsy/Wo ... is,15937,1
Wojsko może przejąć twój pojazd. Powodem napięta sytuacja z Rosją
SUV-y, bWojsko może przejąć twój pojazd. Powodem napięta sytuacja z Rosjąusy, pick-upy, a nawet quady i motocykle – wojsko ma prawo przejąć twój pojazd na pewien czas i niestety nie masz w tej sprawie zbyt wiele do powiedzenia. Priorytetem jest obrona narodowa.
https://www.motocykl-online.pl/newsy/Wo ... is,15937,1
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Puikiai google verčia, įdomus straipsnis - reikia vertinti karinės situacijos valdymo būdus ir priemones. Bet išpūsta antraštė. Per visą šalį, galimam naudojimui TP sąrašas yra vos 714 transporto priemonės:
Laikino privačių transporto priemonių paėmimo kariniais tikslais klausimą reglamentuoja 1967 m. lapkričio 21 d. Aktas dėl visuotinės pareigos ginti Lenkijos Liaudies Respubliką. Kariuomenė jūsų transporto priemonę gali naudoti trimis atvejais – avarinės padėties, stichinės nelaimės ir mobilizacijos parengties patikrinimo atveju. Žinoma, tai galioja taikos būsenai, karo metu galioja visai kiti įstatymai.
Pernai daugelis visureigių savininkų iš Krašto apsaugos ministerijos gavo sąrašus, kad jų transporto priemonės įrašytos į mobilizacijos registrą. Tuomet ši tema sukėlė tikrą pasipiktinimą – dauguma žmonių buvo kategoriškai nusiteikę prieš nuosavų transporto priemonių perdavimą kariuomenei.
Priešingai populiariai nuomonei, kariuomenė domisi ne tik visureigiais. Lenkijos gynybos ministerija taip pat taikosi į keturračius ir motociklus, ypač visureigius. Kai kurie tokių transporto priemonių savininkai savo pašto dėžutėse rado ir susirašinėjimo iš ministerijos. Praėjusiais metais ministerija tikino, kad transporto priemonių mobilizavimas neplanuojamas, kalbama tik apie išteklių būklės nustatymą.
Kaip rašo rmf.fm, šiemet Krašto apsaugos ministerija planuoja padidinti biudžetą, skirtą kompensacijoms savininkams, kurie bus priversti grąžinti transporto priemones. Ši suma yra apie 300 PLN per dieną (vienam automobiliui), bendras šių kompensacijų biudžetas kitais metais turi būti 240 tūkst. zlotų. Išteklių bazė taip pat turi būti išplėsta, įtraukiant 716 civilinių transporto priemonių. Tačiau nėra žinoma, ar šioje bazėje taip pat yra dviračios transporto priemonės.
Kam kariams reikalingi motociklai ir keturračiai? Nesunku atspėti, kad didėjančios migracijos krizės akivaizdoje pasieniečiams konkrečiose situacijose gali prireikti daugybės transporto priemonių, galinčių judėti sudėtingoje vietovėje. Čia motociklai ir keturračiai turės milžinišką pranašumą prieš automobilius, juolab kad daugelis pasieniečių gali judėti motociklais.
Pastaruoju metu byla vėl išgarsėjo dėl nerimą keliančios padėties Ukrainos ir Rusijos pasienyje. Internete yra informacijos, kad vienas po kito einantys transporto priemonių savininkai gauna laiškus su informacija apie galimybę paimti transporto priemonę kariniams tikslams. Vienu iš tokių laiškų socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalijo Balstogės gyventojas, naudojantis „Toyota RAV4“.
Bandymų konfiskuoti transporto priemones būta ir anksčiau, tačiau ne visada pasisekė. Vienas iš savininkų kovojo dėl savo transporto priemonės, kol nukrito... ir laimėjo. Prieš dvejus metus WKU paprašė vieno iš Mažosios Lenkijos miestų mero sprendimo perduoti keturratį teritorinėms gynybos pajėgoms. Savininkas nesutiko su tokiu sprendimu ir pareiškė prieštaravimą Mažosios Lenkijos vaivadai, kuri panaikino sprendimą perimti transporto priemonę, motyvuodama būtinybe pateikti argumentus dėl tokio veiksmo teisėtumo.
Tačiau priedų karinis vadas nusprendė bet kokia kaina perimti transporto priemonę. Prieštaravimą jis nukreipė apygardos administraciniam teismui, kuris jį atmetė, darydamas išvadą, kad administracinės institucijos, tarp jų ir Karo papildomoji vadovybė, privalo detaliai pagrįsti priimtus sprendimus.
Laikino privačių transporto priemonių paėmimo kariniais tikslais klausimą reglamentuoja 1967 m. lapkričio 21 d. Aktas dėl visuotinės pareigos ginti Lenkijos Liaudies Respubliką. Kariuomenė jūsų transporto priemonę gali naudoti trimis atvejais – avarinės padėties, stichinės nelaimės ir mobilizacijos parengties patikrinimo atveju. Žinoma, tai galioja taikos būsenai, karo metu galioja visai kiti įstatymai.
Pernai daugelis visureigių savininkų iš Krašto apsaugos ministerijos gavo sąrašus, kad jų transporto priemonės įrašytos į mobilizacijos registrą. Tuomet ši tema sukėlė tikrą pasipiktinimą – dauguma žmonių buvo kategoriškai nusiteikę prieš nuosavų transporto priemonių perdavimą kariuomenei.
Priešingai populiariai nuomonei, kariuomenė domisi ne tik visureigiais. Lenkijos gynybos ministerija taip pat taikosi į keturračius ir motociklus, ypač visureigius. Kai kurie tokių transporto priemonių savininkai savo pašto dėžutėse rado ir susirašinėjimo iš ministerijos. Praėjusiais metais ministerija tikino, kad transporto priemonių mobilizavimas neplanuojamas, kalbama tik apie išteklių būklės nustatymą.
Kaip rašo rmf.fm, šiemet Krašto apsaugos ministerija planuoja padidinti biudžetą, skirtą kompensacijoms savininkams, kurie bus priversti grąžinti transporto priemones. Ši suma yra apie 300 PLN per dieną (vienam automobiliui), bendras šių kompensacijų biudžetas kitais metais turi būti 240 tūkst. zlotų. Išteklių bazė taip pat turi būti išplėsta, įtraukiant 716 civilinių transporto priemonių. Tačiau nėra žinoma, ar šioje bazėje taip pat yra dviračios transporto priemonės.
Kam kariams reikalingi motociklai ir keturračiai? Nesunku atspėti, kad didėjančios migracijos krizės akivaizdoje pasieniečiams konkrečiose situacijose gali prireikti daugybės transporto priemonių, galinčių judėti sudėtingoje vietovėje. Čia motociklai ir keturračiai turės milžinišką pranašumą prieš automobilius, juolab kad daugelis pasieniečių gali judėti motociklais.
Pastaruoju metu byla vėl išgarsėjo dėl nerimą keliančios padėties Ukrainos ir Rusijos pasienyje. Internete yra informacijos, kad vienas po kito einantys transporto priemonių savininkai gauna laiškus su informacija apie galimybę paimti transporto priemonę kariniams tikslams. Vienu iš tokių laiškų socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalijo Balstogės gyventojas, naudojantis „Toyota RAV4“.
Bandymų konfiskuoti transporto priemones būta ir anksčiau, tačiau ne visada pasisekė. Vienas iš savininkų kovojo dėl savo transporto priemonės, kol nukrito... ir laimėjo. Prieš dvejus metus WKU paprašė vieno iš Mažosios Lenkijos miestų mero sprendimo perduoti keturratį teritorinėms gynybos pajėgoms. Savininkas nesutiko su tokiu sprendimu ir pareiškė prieštaravimą Mažosios Lenkijos vaivadai, kuri panaikino sprendimą perimti transporto priemonę, motyvuodama būtinybe pateikti argumentus dėl tokio veiksmo teisėtumo.
Tačiau priedų karinis vadas nusprendė bet kokia kaina perimti transporto priemonę. Prieštaravimą jis nukreipė apygardos administraciniam teismui, kuris jį atmetė, darydamas išvadą, kad administracinės institucijos, tarp jų ir Karo papildomoji vadovybė, privalo detaliai pagrįsti priimtus sprendimus.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuorodaLaikino privačių transporto priemonių paėmimo kariniais tikslais klausimą reglamentuoja 1967 m. lapkričio 21 d. Aktas dėl visuotinės pareigos ginti Lenkijos Liaudies Respubliką. Kariuomenė jūsų transporto priemonę gali naudoti trimis atvejais – avarinės padėties, stichinės nelaimės ir mobilizacijos parengties patikrinimo atveju. Žinoma, tai galioja taikos būsenai, karo metu galioja visai kiti įstatymai.
Soc,lagerio laiku istatymas. Kazkaip idomiai cia
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Jau keletą metų japonų mokslininkas Ryuta Kawashima su kolegomis analizuoja motociklo važiavimo poveikį protui.
Dr. Kawashima, bendradarbiaudamas su Yamaha Motor Japan ir Tohoku universitetu, nustatė, kad važiavimas motociklu pagerina pažinimo funkciją net 50 procentų. Tačiau tai tik dalis naudos. Dauguma motociklininkų elgesio ir psichologinių charakteristikų tyrimų daugiausia dėmesio skiria klausimams, susijusiems su motociklo vairavimo rizika, nes dėl akivaizdžių priežasčių ši rizika yra didesnė nei automobilių vairuotojams. Tačiau analizuodami saugos problemas, tyrėjai taip pat nustatė, kad motociklininkų gebėjimas aptikti pavojingas situacijas yra daug didesnis nei žmonėms, vairuojantiems automobilius.
Tiesą sakant, motociklininkai atlieka daugiau manevrų nei automobilių vairuotojai ir būtinai labai greitai užfiksuoja informaciją iš galinio vaizdo veidrodžių ir kelio priekio. Tai leidžia daryti išvadą, kad važiuojant motociklu reikia greitai ir kruopščiai nustatyti grėsmes ir nedelsiant priimti sprendimus, kad būtų išvengta pavojingų situacijų. Kadangi važiuoti motociklu yra rizikinga, o motociklininkai važiuodami daugiau dėmesio skiria savo saugumui, judėjimas motociklu gali turėti įtakos kognityvinėms funkcijoms, kurios yra tiesiogiai susijusios su greitu ir atsargiu grėsmių nustatymu. Ar tikrai taip yra? Reikėjo patikimų tyrimų. Remiantis bendromis neurologijos žiniomis, sprendimų priėmimas suponuoja keletą kognityvinių funkcijų, tokių kaip apdorojimo greitis, vizualinis-erdvinis dėmesys, vizualinis-erdvinis pažinimas, darbinė atmintis ir vykdomosios funkcijos. Šiuo atžvilgiu dr. Ryuta Kawashima ir jo komanda nusprendė ieškoti atsakymo į klausimą: Ar važiavimas motociklu turi teigiamą poveikį šioms sveikų žmonių kognityvinėms funkcijoms?
Tyrime dalyvavo 22 vyrai nuo 42 iki 56 metų amžiaus. Jie visi turėjo A vairuotojo pažymėjimą, jaunystėje jie važiavo vidutinio dydžio motociklu, ir jie turėjo didelę pertrauką nuo važiavimo motociklu, truko 10 ar daugiau metų. Vidutinis važiavimo motociklu laikotarpis prieš pertrauką buvo 13,8 metų.
Vienuolika dalyvių, paskirtų į 1 grupę, buvo paprašyti du mėnesius važiuoti motociklu. Jie visi naudojo vidutinio dydžio motociklus (225 cm3 - 600 cm3) tiek rekreaciniais tikslais, tiek važinėjimui į darbą. Vidutinis motociklu važiavimo į darbą dažnumas buvo 5,2 dienos per savaitę, o vidutinis važiavimo laikas buvo 112,3 minutės. Dar vienuolika dalyvių priskirti kontrolei grupei. Šiems vyrams buvo nurodyta išlaikyti savo dabartinį gyvenimo būdą ir nevažiuoti motociklais eksperimentiniu laikotarpiu. Bandymo laikotarpio pabaigoje dalyviams buvo atlikti testai su kognityvinių rezultatų matavimais. Kas nutiko?
Tyrime nustatyta, kad pirmoji grupė pasiekė statistiškai reikšmingų, geresnių rezultatų bandymuose. Pagerėjimas buvo pastebėtas ypač vizualinio-erdvinio pažinimo srityje. Pasąmonės patobulinimai buvo rasti darbinėje atmintyje ir išskiriant (prioritetus). Dar svarbiau, kad rezultatai rodo, kad reguliarus motociklas gali turėti teigiamą poveikį, patekus į stresinę situacija.
Be abejo, važiavimas motociklu yra rizikingas elgesys, kuris turėtų sukelti emocinį ir fizinį stresą. Yra žinoma, kad šio tipo apkrova padidina nervų augimo faktoriaus lygį, kuris yra svarbus simpatinių ir jutiminių neuronų augimui, palaikymui ir išlikimui, apsaugai nuo įvairių psichinių ligų ir kognityvinių funkcijų tobulinimui. Paradoksalu, tačiau stresas lydintis motociklininkus pagerina jų psichofizinę būklę!
Įdomu tai, kad tai nėra pirmasis Dr. Kawashimos tyrimas, o veikiau ciklas, prasidėję 2009 m. Tokijo universitete. Ankstesnės analizės taip pat parodė, kad aktyvių motociklininkų kognityvinė funkcija pagerėjo. Tyrimo metu buvo nustatyta, kad vairuojant aktyvuojamas dešinysis prefrontalinės skilties pusrutulis. Tai svarbu, nes iš esmės tinkama laikina skiltis padeda mums spręsti problemas, valdo motorinį elgesį ir impulsų kontrolę. Jis taip pat naudojamas priimant sprendimus, atmintį, socialinį elgesį ir ... seksualinis elgesys. Trumpai tariant, važiavimas motociklu atlieka daug svarbių smegenų sričių ir netgi gali būti naudingas jūsų ... Libido. Rezultatų analizė taip pat parodė, kad motociklininkų atmintis pagerėjo, sustiprėjo erdvinis mąstymas ir galiausiai sumažėjo bendras streso lygis!
"Naudodami motociklus didesniu mastu mūsų gyvenime, mes galime turėti teigiamą poveikį mūsų smegenims ir protams", - apibendrino savo tyrimų rezultatus dr. Kawashima.Na laimei, pavasaris yra tiesiog už kampo ir netrukus galėsime reguliariai mokyti savo smegenis. Ar ir tu laimingas?
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Seniai įtariau, o čia matai kaip. Aš ir galvojau, kodėl aš toks nerealus
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Debilu gimei debilu ir mirsi
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra