Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Efektyvumas yra labai prastas - vandenilio gamybai reikia daug kartų daugiau elektros, nei įkrauti EV, plius reikia kurti infrastruktūrą - saugoti, transportuoti, aptarnauti 'degalines'. Namuose ar garaže baliono nesumontuosi, o elektros laidą gali pro langą bet kur išmesti. Patys automobiliai yra žymiai sudėtingesni ir, manau, sunkiai remontuojami lyginant su ypač paprastais EV.
Na ir vel klysti
Yra mobilios pildymo stoteles, kurios nakties metu ir gamina vandenili hidrolizes budu, kad neapkrauti elektros tinklu.
O tu, paziuriu, didelis FCEV skeptikas, palaikai ir gini tik EV!
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Nežinau kur radai 7 modelius. Iš "mass production" yra tik Toyota Mirai ir Hyundai Nexo, kurių per 3 metus pagamino 10k. Honda Clarity FCV - net skaičių neskelbia, matyt vos kelis šimtus pardavė.
Cars commercially available for sale or leasing.
2008-2015 Honda FCX Clarity[2]
2013–2017 Hyundai Tucson/ix35 Fuel Cell[3]
2015-2020 Toyota Mirai
2016 - Honda Clarity Fuel Cell[4][5]
2018 - Hyundai Nexo
2020 - Toyota Mirai II
Cars for testing and pre-production.
1999 - Lotus Engineering Black Cab[6]
2000 - Ford Focus FCV
2001 - Hyundai Santa Fe FCEV[7]
2001 - GM HydroGen3 / Opel HydroGen3
2001 - Toyota FCHV-3
2002 - Nissan X-Trail FCHV
2002 - Toyota FCHV-4
2004 - Audi A2H2[8]
2004 - Mercedes-Benz A-Class F-Cell
2005 - BMW Hydrogen 7
2005 - Fiat Panda Hydrogen
2005 - Mazda Premacy Hydrogen RE Hybrid
2007 - Chevrolet Equinox Fuel Cell / GM HydroGen4 also known as Opel HydroGen4[9] and Vauxhall HydroGen4[10]
2008 - Kia Borrego FCEV[11][12]
2008 - PSA H2Origin
2008 - Renault Scenic ZEV H2[13]
2008 - Toyota FCHV-adv
2010 - Mercedes-Benz B-Class F-Cell
2016 - Roewe 950 Fuel Cell (plug-in hybrid fuel cell)[14][15]
2020 - Maxus EUNIQ 7 Minivan[14]
Cia, kaip is EV tik laiko ir technologiju klausimas.
Sutinku, ne toks greitas progresas, kaip EV, bet kazkas vistiek vyksta.
Taip, nera taip paprasta, kaip su EV, garaziuke nesulipdysi, bet progresas nestovi vietoje.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Sakai kad klystu, tačiau kažkokias keistas mintis dėstai: atseit yra geriau turėti garaže vandenilio gamybos ir saugojimo stotį, kuri naudos neaišku kiek dešimčių kartų daugiau energijos ir laiko, nei pakanka įkrauti bateriją, kam pakanka naminės rozėtės , ir dar visuomet reikės į garažą važiuoti (arba į Rigą, šiai dienai), kad papildyti baką.draginoid rašė:Žinutės nuoroda Na ir vel klysti
Yra mobilios pildymo stoteles, kurios nakties metu ir gamina vandenili hidrolizes budu, kad neapkrauti elektros tinklu.
Na o modelius, kuriuos pavardinai - kad kiekvienas pabandė gaminti eksperimentinių, yra aišku, tačiau tai nėra mass production. Šiuo metu, mano žiniom, gaminami tik 3. Kitų yra atsisakyta.
Aš esu vandenilio skeptikas, nes technologija yra sudėtingesne ir nesiūlo jokių privalumų išskyrus minėto atstumo, ką EV pavys ir aplenks jau 22-23 metais. Prie viso to, reikalauja ypatingai daug investicijų - kaip infrastruktūrai, taip ir pačiam vartotojui. P.S. 2023 yra jau po pusantrų metų - just saying.
Dar juokingas argumentas - vandenilio FCEV aktyviai išmeta vandenį. Sustojai prie sankryžos primyžai vidury kelio ir išbažiavai
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuorodaSakai kad klystu, tačiau kažkokias keistas mintis dėstai: atseit yra geriau turėti garaže vandenilio gamybos ir saugojimo stotį, kuri naudos neaišku kiek dešimčių kartų daugiau energijos ir laiko, nei pakanka įkrauti bateriją, kam pakanka naminės rozėtės , ir dar visuomet reikės į garažą važiuoti (arba į Rigą, šiai dienai), kad papildyti baką.draginoid rašė:Žinutės nuoroda Na ir vel klysti
Yra mobilios pildymo stoteles, kurios nakties metu ir gamina vandenili hidrolizes budu, kad neapkrauti elektros tinklu.
Na o modelius, kuriuos pavardinai - kad kiekvienas pabandė gaminti eksperimentinių, yra aišku, tačiau tai nėra mass production. Šiuo metu, mano žiniom, gaminami tik 3. Kitų yra atsisakyta.
Aš esu vandenilio skeptikas, nes technologija yra sudėtingesne ir nesiūlo jokių privalumų išskyrus minėto atstumo, ką EV pavys ir aplenks jau 22-23 metais. Prie viso to, reikalauja ypatingai daug investicijų - kaip infrastruktūrai, taip ir pačiam vartotojui. P.S. 2023 yra jau po pusantrų metų - just saying.
Yra privalumu ir skirtumu, negalima isikabinti tik viena krypti su EV, ir visas kitas kryptys tiesiog skaityti niekinemis.
kazkada LT nebuvo nei vienos el stoteles pakrovimui. Ateis jau greitas laikas, kad bus sudetinga nemokamai pasikrauti savo EV belekur. Plius laikas - pinigai, kad stvoeti eieleje ir veliau dar stoveti ir laukti, kol pasikraus.
Viskas tau blogai, isskyrus EV, o sakei uz progresa
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
draginoid rašė:Viskas tau blogai, isskyrus EV, o sakei uz progresa
O jeigu rimtai, tai aš sutinku su tuo, kad, naudojant elektrolizę, technologija yra labai žalia ir gali būti naudojama transporto priemonėse. Bet, ji yra kažkas tarp dabartinių VDV automobilių ir EV. FC tikslas yra įkrauti FCEV bateriją važiuojant. Niuansas yra tame, kad esamų baterijų technologijos išsivystė daug greičiau. Kuo toliau, tuo jas krauti reikia rėčiau. O įkrovimo procesas - tik greitėja. Būtent dėl to, esu tikras, jog vandenilis niekada neįsibėgės. Bet kad tą 'kampą' pastoviai tyrinėja - labai gerai ir teisingai. Iš vieno mokslinio darbo, dažniausiai, išeina visiškai nauji dalykai: kolajderį pastatė nagrinėti ekstremalų vienų fizikos dėsnius, o aptiko mokslų nepaaiškinamą efektą - visiškai naują dar nesuprantamą jėgą.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Vilniuje, pirmadienį, Geležinio Vilko g, piko valandą, pralėkė tuneliu vienas sportininkas (vertinant srautą - ne mažiau 100 km/h, gal visais 120km/h), po keliasdešimt sekundžių tarp eilių pralėkė policijos Fazeris, aktyviai dairydamasis į priekį. Panašu kad paskui lenktynininką. Tiesą sakant, irgi nelabai pradžiugino nes be šviesos signalų ir gan staigiai. Panašu kad kažkas teisių neteko.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Panašu kad kažkas teisių neteko
Jei turėjo
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Iš pirmo žvilgsnio atrodo keistu siurprizu, tačiau atsižvelgiant į paspirtukų ir e-dviračių kiekį keliuose - šitas 'patvirtinimas' tampa populistiniu žingsniu, kuris visiškai nieko neįtakos.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
As manu taip. Ka, budamas amziuje 25+ paimsi is kubaturos 125?
Nieko idomaus, isskyrus nebent kokia Vespa 125
Nieko idomaus, isskyrus nebent kokia Vespa 125
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Net tokie pensininkai kaip Turistux, prastesnių nei 300cc pyrdų nepripažysta
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Net tokie pensininkai kaip Turistux, prastesnių nei 300cc pyrdų nepripažysta
Žinant kad dar prieš keletą metų nepripažino silpnesnių nei litrinis Sprintas, praeis dar porą metelių ir 5 - 10 kw bus per akis
MT-09 Tracer
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
As tai kaip supratau tai dar taisys ir ne 25+, o 2metai stazo su B leis 125cc vairuot (so potentially 20ties metu)
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Wing, jo, Sprintas buvo jega. Smagiausias mano vairuotas mocas
Bet nu del dabar tai tu teisus, vaziavau i TA su Afrika, tai vietoj to, kad i kelia ziuret, ziuret reik i spidometra, nes ant stulpu tu naujo fotiku prikabineta. Tai ir birbinu pirma juosta 50+. Panasiai uzmiesty...
Bet nu del dabar tai tu teisus, vaziavau i TA su Afrika, tai vietoj to, kad i kelia ziuret, ziuret reik i spidometra, nes ant stulpu tu naujo fotiku prikabineta. Tai ir birbinu pirma juosta 50+. Panasiai uzmiesty...
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra