Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Nissan'as populiariausio elektromobilio gamintojas... Ir yra vartotojo knygelėje parašyta "minimize use of quick charging".
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Na va ir as grizau
Siaip labai domiuosi naujienomis ir technologijomis ,tik vis dar laukiu, kada tais stebuklais bus tikrai tinkamai naudotis.
Tiesiog turiu savo asmenine nuomone apie stumiamus zaisliukus ir nepalaikau milenialu euforijos del neva zaliu technologiju.
Galbut esu perdaug racionalus ir mastau pats savo galva , kad tiketis keliones bent artimaisiu metu su elektra varoma tr. priemone kur nors toliau nuo didmiesciu ir autobanu.
Nereikia noreti, kad visi staiga pradetu mastyti vienodai.
Ikeliau nuoroda apie ta USA-China daikta, noredamas parodyti, kaip stumia slamsta graziame poperelyje, pagrazine visu megstamais apsais ir valdymu "vieno mygtuko paspaudimu".
Kaip nebutu keista, bet atbukusiais vartotojais ir pavercia siulymas ir raginimas nemastyti.
Niekad nesakau niekada, bet taip, kaip tu rasai, atsitiks dar labai negreitai.
Gal kiek arciau, iki koloneles ar artmiausio namo, kur galima rasti benzo. Ir nebutina stumti, uztenka pusle su benzu atsinesti, ir po minutes tu vel mobilus.
Vienu zodziu, po visu diskusiju, dazniausia visi lieka prie savo nuomones.
Stengiuosi savo nuomones kities nebrukti ir nepamokslauti, kaip ir ka daryti.
Peace
Siaip labai domiuosi naujienomis ir technologijomis ,tik vis dar laukiu, kada tais stebuklais bus tikrai tinkamai naudotis.
Tiesiog turiu savo asmenine nuomone apie stumiamus zaisliukus ir nepalaikau milenialu euforijos del neva zaliu technologiju.
Galbut esu perdaug racionalus ir mastau pats savo galva , kad tiketis keliones bent artimaisiu metu su elektra varoma tr. priemone kur nors toliau nuo didmiesciu ir autobanu.
Nereikia noreti, kad visi staiga pradetu mastyti vienodai.
Ikeliau nuoroda apie ta USA-China daikta, noredamas parodyti, kaip stumia slamsta graziame poperelyje, pagrazine visu megstamais apsais ir valdymu "vieno mygtuko paspaudimu".
Decoy rašė:Žinutės nuoroda bet pykti ir juoktis turi ne iš technologijos, o iš jos vartotojo, kuris nesupranta kaip naudoti daiktą ir atsiduria kvailose situacijose.
Kaip nebutu keista, bet atbukusiais vartotojais ir pavercia siulymas ir raginimas nemastyti.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kaip tu tam prieštarautum, vis tiek turėsi persėsti į elektrinį automobilį ir/ar motociklą. Galiausiai dėl to, kad neleis tau įvažiuoti į miestą kitokių jau labai artimoje ateityje.
Niekad nesakau niekada, bet taip, kaip tu rasai, atsitiks dar labai negreitai.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda O motocikle, viduryje pievos, pasibaigs kuras ir viskas - stumk iki namų.
Gal kiek arciau, iki koloneles ar artmiausio namo, kur galima rasti benzo. Ir nebutina stumti, uztenka pusle su benzu atsinesti, ir po minutes tu vel mobilus.
Vienu zodziu, po visu diskusiju, dazniausia visi lieka prie savo nuomones.
Stengiuosi savo nuomones kities nebrukti ir nepamokslauti, kaip ir ka daryti.
Peace
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kol vieni krauna batareikas (kartais nuo generatoriu ), kiti kuria grazius motociklus, varomus technologiskai nepazangiais varikliais 208 AG, maitinamais angliavandeniliias
Reiskia dar kazkam to reikia.
Isrinktas EICMA2019 graziausias motociklas Ducati Streetfighter V4.
https://www.roadracingworld.com/news/du ... icma-show/
Reiskia dar kazkam to reikia.
Isrinktas EICMA2019 graziausias motociklas Ducati Streetfighter V4.
https://www.roadracingworld.com/news/du ... icma-show/
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Rašai taip tvirtai, nors, akivaizdu, kad nesi informuotas. Štai tau valstybių parlamentrų planų rezultatai (Screenshotas žemiau). Kaip matai, laikas ateis jau po 10 metų. Be abejo tai bus persvarstoma ir, vietomis, atidėta. Vis gi kažkas, kaip Norge ir Vokietija, Centrinė EU ir didieji kurortiniai miestai ateitį pasieks laiku. O kai pasieks - kiti seks vienas po kito. Kai tik sistema konvertuos tokius miestus kaip Londoną, Barceloną, Milaną ir Romą - jų gyventojai automatiškai pereis prie tokių transporto priemonių, kas garantuos pelną gamintojams, ir verčia juos tobulėti jau dabar.draginoid rašė:Niekad nesakau niekada, bet taip, kaip tu rasai, atsitiks dar labai negreitai.
Be to, aš nehypinu fakto, kad reikia kažką pirkti dabar, man patinka technologija. Aš matau ją labai naudinga ir aiškiai geresne nei visos kitos. Tu esi teisus, kad dabar motociklų rinkoje nėra siūloma nieko doro, apart "Zero", kas pas mus nėra parduodama ir iki šiol kainuoja labai brangiai. Bet reikalai ganėtinai greitai pasikeis koordinaliai. Pažiūrėk į scooterius, jie atėmė didelę pardavimų dalį iš kokybiškų gamintojų jau dabar, todėl anie, patikėk, labai nerimauja ir ruošia produktus konkurencijai.
Kokia čia USA-China kompanija? Autorius aiškiai rašo, kad tai yra grynaveislis Kinietis, kuris bando sukurti priedangą.draginoid rašė:Is the Hadin electric cruiser motorcycle the real deal? ... Hadin’s website shows that it was registered by a Chinese company known as Suzhou Wonder-Tech Co., Ltd. just over one month ago.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Nesu technologiskai pasikaustes diskusijai apie elektrifikacija, bet man slykstu kaip biurokratu rankomis stumiamas naujas bizniukas. Dar nieko padoraus nesukurta el-skuteriu srytyje, o jie vadovaudamiesi abejotinais tyrimais jau kliedi apie mocu ir skutu eismo ribojimus Briuselio ir kitu didmiesciu centruose. Gal pirma reiktu isdirbti, isbandyti bateriju keitimo- krovimo tinkla, technologijas ir pan, o ne apsikrauti iki kaklo susiktais kinietiskais triratukais, su kuriais naujieji supermenai velkasi 40km/h sukeldami spustis uz saves..
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Man apskritai nera priimtinas joks stumimas. Uz jo visad stovi dideli pinigai ir grupiu interesai.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
domas rašė:biurokratu rankomis stumiamas naujas bizniukas.
Domai, na tu tikrai esi aukščiau tokių komentarų. Rekomenduočiau paskaityti populiarią ir paprastą ekonomikos pagrindų knygą "Why nations fail" - ten būtent apie tai. Tik geležinkelio ir panašių technologinių revoliucijų pavizdžiais.
Padorūs dalykai suskuria tuomet, kai link to dirbama metų-metus. EV fenomenas yra tame, kad mes priartėjome prie praktiškų produktų, tiesiog, akimirksniu.
domas rašė:jie vadovaudamiesi abejotinais tyrimais jau kliedi apie mocu ir skutu eismo ribojimus Briuselio ir kitu didmiesciu centruose.
Apie kokius abejotinus tyrimus tu kalbi, jeigu pats puikiai žinai - neturėti mieste vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių yra rojus - jokio triukšmo, jokių išmetamų dujų. Infrastruktūra tam ruošiasi jau dabar, 10 metu iki deadline. Apsižiūrėk kiek Lietuvoje dabar atsirado įkrovimo stotelių. Kiek žada pridėti atuomobilių gamintojai, vien tik VW Group ir Tesla. Pažystu ne vieną elektromobilio savininką, pastoviai matau Teslų gatvėse. Tokie neigimai ir komentarai skamba kaip pavydas. Jau rašiau, kad Kretoj pusė skooterių jau yra elektriniai - tai yra ne teorija ar tyrimai, tai yra dabartinis gyvenimas.
Kas gali sau tą laiesti - skatina tokių TP pirkimą subsidijom. Lietuvoje - elektromobiliu automobiliu gali važiuoti autobuso eismo juosta (dažniausiai), siūlomas nemokamas parkingas, Nepilant kuro - nemoki jokių akcizų ir/ar ekologinių mokesčių. Ar tai tau ne privalumai?
Štai tau Vilniaus greito įkrovimio Igničio stotelių žemėlapis: https://ignitison.lt/ikrovimo-stoteliu-zemelapis/
Infrastruktūros trūksta?
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kas gali sau tą laiesti - skatina tokių TP pirkimą subsidijom. Lietuvoje - elektromobiliu automobiliu gali važiuoti autobuso eismo juosta (dažniausiai), siūlomas nemokamas parkingas, Nepilant kuro - nemoki jokių akcizų ir/ar ekologinių mokesčių. Ar tai tau ne privalumai?
Viska grazu ir teoriskai teisinga. Niekas neneigia, kad reikia ir turime pasaulyje keisti poziuri i istekliu naudojima.
Ir as ir kiti diskusijos dalyviai, nori tiesiog pasakyti, kad turi teise rinktis ir pirkti ir naudoti tokia TP, kokia jiems labiau patinka. Ir pinigai jau ne pirmoje vietoje.
Man, pvz asmeniskai, tavo minetas EV i3 atrodo tiesiog, kaip baisi dezute ant dideliu plonu ratu. Na nepatinka ir viskas, ir ne del to, kad tai EV.
Juk tu ir pats pasirinkes sau baika su didziausiu darbiniu turiu savo klaseje (sport tourer). Niekas gi nesmerkia taves uz tai, kad nepasirinkai NC750 su gerokai mazesnemis kuro sanaudomis.
Mes galime daug rasyti, bet liksime prie savo isitikinimu.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Jeigu jūsų komentarai būtu būtent apie pasirinkimą - neturėčiau jokių priekaištų, tačiau rašoma visai kitaip, dažniausiai: "Kaip jūs atsibodote su savo šlamštu, niekada jų niekas nenaudos, tai yra durna idėja iš esmės". Kas yra netiesa, seniausiai įrodyta ir patvirtina visais įmanomais tyrimai, mokslininkais ir būdais. Taip pat, sulaukusi bendro sutikimo visuminės.
O aš vairuoju tokį motociklą, kadangi, šią akimirką, neturiu galimybės jo pakeisti elektrinių - nei finansiškai, nei faktiškai, atsižvelgiant į šią akimirką siūlomas technologijas (nėra kelioninių arba, tiesiog, didesnių). Tačiau kai tik atsirastu tokia galimybė - iškart tą padaryčiau. Matant progresą, neturiu nei menkiausio noro pirkti benzininio analogo.
Mano pasirinkimas nėra susietas su ekonomiškumu, šitas parametras nežaidžia visai. Man svarbus komfortas ir patikimo lygis. Elektrinis motociklas būtu daug geresnis visais atvejais. Motorai nereikalauja aptarnavimo, nėra jokios vibracijos ir triukšmo, momentinė ir pastovi trauką su visais išeinančiais elektriniais valdymais be pavarų - minimalus pastangų ir nuovargio lygis kelionėje. Keliauti man patinka tose šalyse, kur jau dabar yra šimtai ir tūkstančiai greito įkrovimo stotelių kas 50km, kurie įkrautu transporto primonė 150km kelionei, jau per 15 min.
O aš vairuoju tokį motociklą, kadangi, šią akimirką, neturiu galimybės jo pakeisti elektrinių - nei finansiškai, nei faktiškai, atsižvelgiant į šią akimirką siūlomas technologijas (nėra kelioninių arba, tiesiog, didesnių). Tačiau kai tik atsirastu tokia galimybė - iškart tą padaryčiau. Matant progresą, neturiu nei menkiausio noro pirkti benzininio analogo.
Mano pasirinkimas nėra susietas su ekonomiškumu, šitas parametras nežaidžia visai. Man svarbus komfortas ir patikimo lygis. Elektrinis motociklas būtu daug geresnis visais atvejais. Motorai nereikalauja aptarnavimo, nėra jokios vibracijos ir triukšmo, momentinė ir pastovi trauką su visais išeinančiais elektriniais valdymais be pavarų - minimalus pastangų ir nuovargio lygis kelionėje. Keliauti man patinka tose šalyse, kur jau dabar yra šimtai ir tūkstančiai greito įkrovimo stotelių kas 50km, kurie įkrautu transporto primonė 150km kelionei, jau per 15 min.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy, baik ką, nu prašau
Paskutinį kartą redagavo Katys 2019-11-20 15:28, redaguota 1 kartą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Jeigu jūsų komentarai būtu būtent apie pasirinkimą - neturėčiau jokių priekaištų, tačiau rašoma visai kitaip, dažniausiai: "Kaip jūs atsibodote su savo šlamštu, niekada jų niekas nenaudos, tai yra durna idėja iš esmės".
Nerasiau taip, ir nepastebejau, kas taip rasytu. Pajuokauti, taip. Ir tai ilgina gyvenima.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda O aš vairuoju tokį motociklą, kadangi, šią akimirką, neturiu galimybės jo pakeisti elektrinių - nei finansiškai, nei faktiškai, atsižvelgiant į šią akimirką siūlomas technologijas (nėra kelioninių arba, tiesiog, didesnių). Tačiau kai tik atsirastu tokia galimybė - iškart tą padaryčiau. Matant progresą, neturiu nei menkiausio noro pirkti benzininio analogo.
Vadovaujuos analogiskais motyvais, ir apie tai rasiau.
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Mano pasirinkimas nėra susietas su ekonomiškumu, šitas parametras nežaidžia visai. Man svarbus komfortas ir patikimo lygis.
Lygiai ta pati turiu omeny, kai rasau, akd kiekvienas renkasi, kas jam labiau tinka.
Atrodo mastome panasiai visi, su nedideliais skirtumais
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy, nesuprantu, ka tu cia taip atkakliai pardavineji? Jei preke, tai duok linka i kaina ir specifikacija. Jei ideja, tai ji ir taip priimtina.
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Džiaugiuosi tavo, Decoy, entuziazmu ir atkaklumu, be jų forumas kartais būtų miręs. Mažai žmonių tiek dėmesio skiriančių savo nuomonės, įsitikinimų ar šiaip idėjos gynimui. Super! Be ironijos.
Lapkričio pradžioje (4-14d) italų moto naujienų portale motociclismo.it ar moto.it skaičiau straipsnį apie Briuselio biurokratų užsakytą tyrimą, kaip skirtingos transporto priemonės teršia aplinką. Tyrimas buvo atliekamas Paryžiuje. Išvadose pateikiama informacija, kad motociklai teršia aplinką labiau nei kažkelintą euro normą atitinkantys automobiliai. Tuo remiantis siūloma tam tikrose Briuselio zonose uždrausti motociklų- motorolerių eismą. (turint noro straipsnį tikrai galima atknisti internete). Motociklų gamintojų asociacija ( pavadinimą reiktų pasitikslinti straipsnyje) pareiškė, kad tyrimas yra šališkas ir iškraipantis faktus. Įdomu, ar biurokratai atkreips dėmesį į pastabas? Tyrimo metodologiją? Abejoju.. Kiek Briuselyje iš vis tų motociklų- motorolerių? Ar jie sudaro kritinę masę? Koks bendras tyrimo tikslas, iniciatoriai? Jei Briuselis priimtų tokius apribojimus, kiek miestų sekdami „gerąja praktika“ ir nesigilindami padarytų tą patį?
Europos greitkeliuose viena juosta vien sunkvežimiai, kartais dvi- praktiškai nepertraukiamas srautas. Kiek jie sudegina dyzelino, kiek išmeta CO2? Kodėl ekologijos guru nepradeda nuo šitos problemos? Kiekvieną dieną matau nenutrūkstamas laivų vilkstines Viduržemio jūroje, spėju jie varomi ne akumuliatoriais- biurokratai garsiai negvildena šios temos. Pridėkim „pigius“ skrydžius- kadangi lėktuvų skrydžio metu nesimato, problemos kaip ir nėra..
Rimta alternatyva benzininiams motoroleriams dar nesukurta. Kad pusė turistų Kretoje važinėja kinietiškais elektriniais plerpalais, joks ne rodiklis. Greičiausiai jiems pakanka B kategorijos teisių, ir turistai nepraleidžia pramogos juos išbandyti. Kiek vietinių juos naudoja? Ką daryti kai kalnų kelyje baigsis batareika- mest į griovį? Koks jų greitis? Ar nors vienas iš didžiųjų japonų gamintojų pasiūlė aktualų modelį Eoropos rinkai? Deja ne. (net ir didieji japonų automobilių gamintojai sunkiai pasiduoda elektrifikacijos vajui ir vysto savo hibridines, vandenilines technologijas, tobulina benzininius variklius)
Būsiu atviras, technologijų raida manęs nedžiugina, 1988 metų africa twin man patinka labiau nei 2020, bet suprantu, kad pokyčiai neišvengiami. Nesenai vokietė pavežėjo su i3, tikrai įspūdingas automobiliukas. Klausinėjau jos apie krovimus, nuvažiuojamą atstumą, ji šypsodamasi atsakė, kad mašiną užsisakė su papildomu benzininiu generatorium, kad neužstrigtų su vaikais vidury niekur
Lapkričio pradžioje (4-14d) italų moto naujienų portale motociclismo.it ar moto.it skaičiau straipsnį apie Briuselio biurokratų užsakytą tyrimą, kaip skirtingos transporto priemonės teršia aplinką. Tyrimas buvo atliekamas Paryžiuje. Išvadose pateikiama informacija, kad motociklai teršia aplinką labiau nei kažkelintą euro normą atitinkantys automobiliai. Tuo remiantis siūloma tam tikrose Briuselio zonose uždrausti motociklų- motorolerių eismą. (turint noro straipsnį tikrai galima atknisti internete). Motociklų gamintojų asociacija ( pavadinimą reiktų pasitikslinti straipsnyje) pareiškė, kad tyrimas yra šališkas ir iškraipantis faktus. Įdomu, ar biurokratai atkreips dėmesį į pastabas? Tyrimo metodologiją? Abejoju.. Kiek Briuselyje iš vis tų motociklų- motorolerių? Ar jie sudaro kritinę masę? Koks bendras tyrimo tikslas, iniciatoriai? Jei Briuselis priimtų tokius apribojimus, kiek miestų sekdami „gerąja praktika“ ir nesigilindami padarytų tą patį?
Europos greitkeliuose viena juosta vien sunkvežimiai, kartais dvi- praktiškai nepertraukiamas srautas. Kiek jie sudegina dyzelino, kiek išmeta CO2? Kodėl ekologijos guru nepradeda nuo šitos problemos? Kiekvieną dieną matau nenutrūkstamas laivų vilkstines Viduržemio jūroje, spėju jie varomi ne akumuliatoriais- biurokratai garsiai negvildena šios temos. Pridėkim „pigius“ skrydžius- kadangi lėktuvų skrydžio metu nesimato, problemos kaip ir nėra..
Rimta alternatyva benzininiams motoroleriams dar nesukurta. Kad pusė turistų Kretoje važinėja kinietiškais elektriniais plerpalais, joks ne rodiklis. Greičiausiai jiems pakanka B kategorijos teisių, ir turistai nepraleidžia pramogos juos išbandyti. Kiek vietinių juos naudoja? Ką daryti kai kalnų kelyje baigsis batareika- mest į griovį? Koks jų greitis? Ar nors vienas iš didžiųjų japonų gamintojų pasiūlė aktualų modelį Eoropos rinkai? Deja ne. (net ir didieji japonų automobilių gamintojai sunkiai pasiduoda elektrifikacijos vajui ir vysto savo hibridines, vandenilines technologijas, tobulina benzininius variklius)
Būsiu atviras, technologijų raida manęs nedžiugina, 1988 metų africa twin man patinka labiau nei 2020, bet suprantu, kad pokyčiai neišvengiami. Nesenai vokietė pavežėjo su i3, tikrai įspūdingas automobiliukas. Klausinėjau jos apie krovimus, nuvažiuojamą atstumą, ji šypsodamasi atsakė, kad mašiną užsisakė su papildomu benzininiu generatorium, kad neužstrigtų su vaikais vidury niekur
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kam priimtina? Man ne. Kodėl aš turėčiau mokėti (ir jau moku) už kažkieno "ekologiškumo" supratimą? Lietuvoje nematau problemos dėl vidaus degimo variklių teršimo - mūsų klimate smogo nebūna, čia ne Kalifornija ar kai kurie Kinijos miestai... CO2 mažinimas? Vokiečiai atsisakė atominių elektrinių ir degina akmens anglį. Daugiau elektromobilių - daugiau anglies. O fanatams nieks netrukdo pirkti elektromobilius už 2x kainą (lyginant su vidaus degimo analogu). Tik kažkodėl tokių vos šimtas - kitas per metus atsiranda... Gana, kad atominės naujos nepasistatėm - dabar už elektrą mokam 2x. Tai dar ir už mašinas mokėsim 2x dėl politinių sprendimų...
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Aš nesuprantu iš kur jūs traukiat savo kažkokius faktus? oh my God, seriously. Atidarykite google jeigu neišmanote arba esate neinformuoti, įveskite porą žodžių. Ir iškart pasakau - nekniskite proto su "baterija teršia aplinka labiau" - visos jos seniausiai yra perdirbamos. O Ličio netrūkus nebereikės, be to jo yra pilna, tik sudėtinga iškasti.
Domai, tavo minėti laivai sudaro niekingą dalį. Taip, skaičiuojant vienetais - laivas teršia aplinką labiau nei automobilis, tačiau jų dalis, lyginant su viskuo kitu, yra labai maža. Dabar yra kovojama su energijos gamyba - mažina visokiais dalykais kurianamas elektrines, ir automobiliais - pereinama prie elektrinių. Štai, susipažink:
Labiausiai kovojama su tuo, kas užima didžiausią dalį, taip yra efektyviausia, tačiau, paralėliai, einama per visas sritis:
Visiškai teisingai, tik naujesni motociklai yra su katalizatoriais, senesni teršia aplinka žymiai labiau nei automobiliai.
Visiškai teisingai, todėl visi dideli gamintojai jau beveik paruošė elektrinius sunkvežimius:
Volvo - https://www.trucks.com/2019/09/13/volvo ... ric-truck/
Tesla - https://www.tesla.com/semi?redirect=no
MAN - https://www.truck.man.eu/de/en/man-etruck.html
Mercedes - https://www.mercedes-benz.com/en/vehicl ... ric-truck/
VW - https://www.volkswagenag.com/en/news/st ... icles.html
Bet kokį gamintoją googlink su žodžiais "electric truck" - turi. Tik Honda ir Toyota neturi, nes jie, bendrai tokių neturi.
Tomai, tu kaip Putinas "Na pas mus šalta, bus šiek tiek šilčiau". What the actual fuck. Ar jūs nesuprantate, kad kai padidėja temperatūra vos 1-2 laipsniais (vidutiniškai) keičiasi visa eko sistema. Visa flora kitaip vystosi, o kažkur tiesiog nebeauga, kažkur sausėja. Tai veikia hidrologinį ciklą - dingus medžių ir kitos augalijos 'pagalvei' žemė kitaip įsisavina ir atiduota vandenį. Kur šilta - didesnis pavojus gaisrui, kur šalta - greičiau tripsta sniegas, didesnė potvynio tikimybė, išsiplečia upės, skęsta miestai. Kai vanduo nueina - prasideda sausra, nėra kuo maitintis florai ir gyvūnams, viskas migruoja, kažkas neišgyvena. Tai yra kaip batterfly effektas. Aišku kad jis nėra pastebimas per metus, kartais - dešimtmetį, bet aiškiai jaučiasi per 50 metų. Tai veikia globaliai, todėl ekonomiškai stiprios šalys supranta situaciją ir investuoja į pagalbą vėluojančioms.
Rusijoje šiais metais sudegė Belgijos ploto miškų teritorija, aš tau garantuoju, pavasarį pusė šalies paskęs, bus šimtai aukų. Užsirašyk tą savo kalendoriuje, prisiminsi balandžio viduryje. Tai puiki ekologinės katastrofos iliustracija, kuri parodo kaip viskas susieta.
Tomai b**t!
Apie kokį, po velnių, Vokietijos anglies deginimą tu kalbi? Jis yra mažinamas: Nuclear, nuo 2010 - dvigubai sumažėjo, Coal - nuo 2012 trečdaliu sumažėjo. Dalinai, tai yra kompensuojama dujomis (CO2 emissija energijos vienetui yra 2 kartus žemesnė), tačiau labiausiai - atnaujinama elektra (saulė, vėjas, upės), kas tuojau permuš viską. Tai nėra jokia mada, tai yra praktiškumas, kaip sakoma Win-Win sitaucija: kiekvieno kw gavimas kainuoja pigiau (ir dar pigiau bėgant laikui), nėra beveik jokios aplinkos taršos.
Nuclear yra labai "žalia" energija, kol neprireikia atsikratyti šimtų tonų "depleeted uranium". Jis nėra utilizuojamas (arba beveik nėra). Vokiečiai jį parduodavo Rusams, kol galėjo. Nes anie skelbė jog utilizuoja. Realybėje, Rusai tiesiog jį giliai užkasa ir paima babkes (įrodyta faktais apie korupciją). Kas bus su šita medžiaga bėgant metams - niekas nežino, todėl dabar yra tikslas nežaisti, o atsisakyti atominės energetikos visai. Palikti tik kompaktiškus branduolinius reaktorius emergency situacijom ir kosmoso trynėjimui.
Pažiūrėk ką Kiniją daro, jos CO2 emission dalis yra dvigubai mažesnė nei investuojamų pinigų proporcija:
Domai, tavo minėti laivai sudaro niekingą dalį. Taip, skaičiuojant vienetais - laivas teršia aplinką labiau nei automobilis, tačiau jų dalis, lyginant su viskuo kitu, yra labai maža. Dabar yra kovojama su energijos gamyba - mažina visokiais dalykais kurianamas elektrines, ir automobiliais - pereinama prie elektrinių. Štai, susipažink:
Labiausiai kovojama su tuo, kas užima didžiausią dalį, taip yra efektyviausia, tačiau, paralėliai, einama per visas sritis:
domas rašė:Žinutės nuoroda švadose pateikiama informacija, kad motociklai teršia aplinką labiau nei kažkelintą euro normą atitinkantys automobiliai.
Visiškai teisingai, tik naujesni motociklai yra su katalizatoriais, senesni teršia aplinka žymiai labiau nei automobiliai.
domas rašė:Žinutės nuoroda Europos greitkeliuose viena juosta vien sunkvežimiai, kartais dvi- praktiškai nepertraukiamas srautas. Kiek jie sudegina dyzelino, kiek išmeta CO2? Kodėl ekologijos guru nepradeda nuo šitos problemos?
Visiškai teisingai, todėl visi dideli gamintojai jau beveik paruošė elektrinius sunkvežimius:
Volvo - https://www.trucks.com/2019/09/13/volvo ... ric-truck/
Tesla - https://www.tesla.com/semi?redirect=no
MAN - https://www.truck.man.eu/de/en/man-etruck.html
Mercedes - https://www.mercedes-benz.com/en/vehicl ... ric-truck/
VW - https://www.volkswagenag.com/en/news/st ... icles.html
Bet kokį gamintoją googlink su žodžiais "electric truck" - turi. Tik Honda ir Toyota neturi, nes jie, bendrai tokių neturi.
TomasJ rašė:Lietuvoje nematau problemos dėl vidaus degimo variklių teršimo - mūsų klimate smogo nebūna, čia ne Kalifornija ar kai kurie Kinijos miestai... CO2 mažinimas?
Tomai, tu kaip Putinas "Na pas mus šalta, bus šiek tiek šilčiau". What the actual fuck. Ar jūs nesuprantate, kad kai padidėja temperatūra vos 1-2 laipsniais (vidutiniškai) keičiasi visa eko sistema. Visa flora kitaip vystosi, o kažkur tiesiog nebeauga, kažkur sausėja. Tai veikia hidrologinį ciklą - dingus medžių ir kitos augalijos 'pagalvei' žemė kitaip įsisavina ir atiduota vandenį. Kur šilta - didesnis pavojus gaisrui, kur šalta - greičiau tripsta sniegas, didesnė potvynio tikimybė, išsiplečia upės, skęsta miestai. Kai vanduo nueina - prasideda sausra, nėra kuo maitintis florai ir gyvūnams, viskas migruoja, kažkas neišgyvena. Tai yra kaip batterfly effektas. Aišku kad jis nėra pastebimas per metus, kartais - dešimtmetį, bet aiškiai jaučiasi per 50 metų. Tai veikia globaliai, todėl ekonomiškai stiprios šalys supranta situaciją ir investuoja į pagalbą vėluojančioms.
Rusijoje šiais metais sudegė Belgijos ploto miškų teritorija, aš tau garantuoju, pavasarį pusė šalies paskęs, bus šimtai aukų. Užsirašyk tą savo kalendoriuje, prisiminsi balandžio viduryje. Tai puiki ekologinės katastrofos iliustracija, kuri parodo kaip viskas susieta.
Tomai b**t!
Apie kokį, po velnių, Vokietijos anglies deginimą tu kalbi? Jis yra mažinamas: Nuclear, nuo 2010 - dvigubai sumažėjo, Coal - nuo 2012 trečdaliu sumažėjo. Dalinai, tai yra kompensuojama dujomis (CO2 emissija energijos vienetui yra 2 kartus žemesnė), tačiau labiausiai - atnaujinama elektra (saulė, vėjas, upės), kas tuojau permuš viską. Tai nėra jokia mada, tai yra praktiškumas, kaip sakoma Win-Win sitaucija: kiekvieno kw gavimas kainuoja pigiau (ir dar pigiau bėgant laikui), nėra beveik jokios aplinkos taršos.
Nuclear yra labai "žalia" energija, kol neprireikia atsikratyti šimtų tonų "depleeted uranium". Jis nėra utilizuojamas (arba beveik nėra). Vokiečiai jį parduodavo Rusams, kol galėjo. Nes anie skelbė jog utilizuoja. Realybėje, Rusai tiesiog jį giliai užkasa ir paima babkes (įrodyta faktais apie korupciją). Kas bus su šita medžiaga bėgant metams - niekas nežino, todėl dabar yra tikslas nežaisti, o atsisakyti atominės energetikos visai. Palikti tik kompaktiškus branduolinius reaktorius emergency situacijom ir kosmoso trynėjimui.
Pažiūrėk ką Kiniją daro, jos CO2 emission dalis yra dvigubai mažesnė nei investuojamų pinigų proporcija:
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Po tokiu postu galima ir Greta bandyti suprasti
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Susikloscius tokiai nedekingai situacijai, tikime, kad kai tu, Decoy, busi isrinktas i valdzia, skirsi visas jegas motociklininku teisiu gynimui ir benzininio paveldo issaugojimui
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Debesys rašė:Žinutės nuoroda Neturit ką veikti
Prasyciau truputi pagarbos. Ar kazkas cia sako, kad neturi ka veikti, kai vaziuoji i miska padeginti benzino, pasivartyti ir apie tai sumontuoji filmuka?
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
domas rašė:Žinutės nuoroda Susikloscius tokiai nedekingai situacijai, tikime, kad kai tu, Decoy, busi isrinktas i valdzia, skirsi visas jegas motociklininku teisiu gynimui ir benzininio paveldo issaugojimui
Abejoju.
Ne del isrinkimo i valdizia, bet del paramos gamtos tersejams
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra