Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Siu metu eicmoje nustebino ducati su konceptu desert x. Itin taikliai ir siuolaikiskai interpretuotas africu, superteneriu, cagivu dizainas, islaikant anu laiku dakaro dvasia. Super!
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/ ... t-concept/
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/ ... t-concept/
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Atrodo neblogai, bet ta taburete ne sedejimui, o tik stovint vaziuoti
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Man patiko concept 2PX 300 cc
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Atrodo neblogai, bet ta taburete ne sedejimui, o tik stovint vaziuoti
Jei ducati nuspres paleisti si koncepta i gamyba, touratech tuoj pat pasiūlys pagalvyte paminkstinimui uz 250eur ir dekliuka jai uz kokius 39eur
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kepa električkas visi nerealiu greičiu!
Atrodo paveiksliuke labai net neblogai.
Tuoj greitai ir su baikais tošnilins 70km/val greičiu, kad tik toliau davažiuoti savo tuos 200km
Uztat palaiko apsus ir dar kameros sumontuotos priekyke ir gale, kad postinti i tinkla. Kuo daugiau reikia gyvenime
https://electricmotorcycles.news/the-fu ... rom-hadin/
Atrodo paveiksliuke labai net neblogai.
Tuoj greitai ir su baikais tošnilins 70km/val greičiu, kad tik toliau davažiuoti savo tuos 200km
Uztat palaiko apsus ir dar kameros sumontuotos priekyke ir gale, kad postinti i tinkla. Kuo daugiau reikia gyvenime
https://electricmotorcycles.news/the-fu ... rom-hadin/
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Kepa električkas visi nerealiu greičiu!
Tuoj greitai ir su baikais tošnilins 70km/val greičiu, kad tik toliau davažiuoti savo tuos 200km
Matau, kad artėja ADV galas, nes virš 100km/h greitai nusės batareikos
Teks gultis ant "bako" (batareikos) su sport touringu, nes jų aptakumas geresnis
HONDA CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Aš kol kas pabūsiu elektroskeptiku. SEAT gaminys yra tik 125cc ekvivalentas ir dar net prototipo normalaus nėr. Šitas kitaiskas čiūdas 100 km/h gali nuvažiuot iki 180 km, t.y. įvertinam, kad reik rezervo, dar įvertinam, kad kitaicai pervertina charakteristikas dvigubai, nu ir dar įvertinam, kad sveria 313kg
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
turistux rašė:Žinutės nuoroda Šitas kitaiskas čiūdas
Beveik amerikonas!
Istrauka is straipsnio(https://electrek.co/2019/10/27/hadin-el ... er-coming/):
Is the Hadin electric cruiser motorcycle the real deal?
Until this point, everything seems fairly above board. But this is where things start to get weird with the bike and its manufacturer.
Hadin refers to itself as an American company and lists its location as Anaheim, California. However, I’ve never heard a peep about the company before. That’s even weirder when you consider that it’s sort of my job to keep my ear to the ground regarding new electric motorcycles.
So to figure out how I had missed this new American electric motorcycle company, I tried reaching out. First I emailed Hadin, but I received no response. I tried reaching the company at the phone number provided on their site. Again, no response.
When that didn’t work, I figured it was time to dig a bit deeper.
Checking EICMA’s upcoming exhibitor list shows that Hadin is in fact registered and thus expected to be at the show. And it’s going to be a long trip to the show in Milan for Hadin, but I’m pretty sure they’ll be coming from China, not California.
A Whois lookup on Hadin’s website shows that it was registered by a Chinese company known as Suzhou Wonder-Tech Co., Ltd. just over one month ago. Further inspection showed that the meta description of the site (HTML code that isn’t usually visible to site visitors) includes the phrase, “HADIN MOTORCYCLE CO., LIMITED. is a professional leader China, manufacturer with high quality and reasonable price. Welcome to contact us.”
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Truputį ne į temą, bet truputį ir į temą. Šiandien ryte mačiau kaip po langais stovi elektrinis automobiliukas ir prie jo privažiavęs serviso busikas - užkūrė generatorių ir burzgino čia visiems 15min, kol šiek tiek įkrovė automobiliuką. Iki pirmos krovimo stotelės, turbūt.
Tokios tokelės. Kviesti servisą, kad pajudėt kelis km užmiršus pasikraut..
Tokios tokelės. Kviesti servisą, kad pajudėt kelis km užmiršus pasikraut..
cbr600rr
klx250s
klx250s
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Del ko as ir esu elektropirdalu skeptikas.
Ateitis tikrai ne batareiku varomuju dezuciu.
Ir tai tik pradzia, kai ju nera daug, ir dar galima kur nors nemokamai prie Lidlo pasikrauti vienoje is vieju vietu.
Kai ju padauges, prades pestis, kam ir keik laiko krautis
Zalias ekologiskas transportas
turbut, paakankamai
Ateitis tikrai ne batareiku varomuju dezuciu.
Ir tai tik pradzia, kai ju nera daug, ir dar galima kur nors nemokamai prie Lidlo pasikrauti vienoje is vieju vietu.
Kai ju padauges, prades pestis, kam ir keik laiko krautis
Zalias ekologiskas transportas
turbut, paakankamai
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Ateitis tikrai ne batareiku varomuju dezuciu.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Va cia jau rimciau!
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Dragonoid, tau moka Gazpromas gal? Taip, juokinga kai taip įvyksta (krauna generatoriumi), bet pykti ir juoktis turi ne iš technologijos, o iš jos vartotojo, kuris nesupranta kaip naudoti daiktą ir atsiduria kvailose situacijose.
Kelioniniam motociklui užtenka nuvažiuoti vienu krūviu 300km, svarbu kad jis greitai krautųsi. Nauji automobiliai tą daro per 30 min, naujausi tuoj darys per 15 min - jau yra technologija, ir visi ją nori integruoti kuo skubiau. Pigiausio Model3 range yra 240 mylios, arba 380km. Long Range (vidutinė opcija - 500+ km) Aišku kalba yra ne apie važiavimą maksimaliu greičiu, kuris, beje, yra 200+ km/h. Bet, manau, važiuojant 100-110 tai yra pasiekiama labai nesunkiai.
Radai kinietišką motociklą ir juokiesi. Bet, kaip tai susieta su rinka ar technologijom? Parodai produktą, kurio tikslias yra apgauti kuo daugiau žmonių. Kaip ir dauguma analogiškų prekių, jis niekada nepaklius į EU rinką. Nei jis bus parduodamas US.
Kaip tu tam prieštarautum, vis tiek turėsi persėsti į elektrinį automobilį ir/ar motociklą. Galiausiai dėl to, kad neleis tau įvažiuoti į miestą kitokių jau labai artimoje ateityje.
Taip pat, noriu tau patarti paimti ir pabandyti pravažiuoti, pvz, su juokingai atrodančiu i3. Po šitos patirties, tavo vidinės nuotaikos pasikeis į labai netikėtą pusę. Tačiau to tu mums, be abejo, niekada nepripažinsi. Bet padaryk tą dėl savęs. Spark'ai dabar kainuoja centus, turi naujus Leafu's pvz, pabandymui. Pavairuok tyloje, kai niekas nesmirdi aplink ir prisimink kad čia nei tepalus keisti, nei kuro pilti tik kaladėles patikrinti kartais ir aušinimo skystį.
Nepamirškit, kad visų mėgstamos afrikos yra gaminamos nuo 1990, tai buvo standartinis motociklas su specifine paskirtimi, kuri nuo tų metų tu galėjai pirkti prie pat namų. Dabar jie tapo saugesni, gražesni, tačiau tai yra, iš esmės, tas pats produktas. I elektrinius produktus gamintojai pradėjo įvestuoti nuo ~2000 metų, o kažkokia sėkmė patyrė su Teslos Model-S ir Nissan Leaf, tik nuo 2012 metų. Bet apsižiūrėkite - kaip viskas pasikeitė per 7 metus. Kaip juokingai atrodo pirmi "Leaf" baklažanai, koks yra jų juokingas 120km range lyginant su tuo, ką galima nupirkti dabar. Tai kas bus po 10 metų?
Draginoid, jeigu tu taip nekenti naujų technologijų, kodėl tu važinėji motociklu, kodėl nejoji žirgais? Juk, wtf, žirgas pavalgo žolės, pailsi ir gali joti toliau. O motocikle, viduryje pievos, pasibaigs kuras ir viskas - stumk iki namų. Ir autopilotą žirgas turi - iki namų nueis, ir saugumas aukštas - nenušoks pats nuo uolos, ir amfibija - plauks kai reikės. Žodžiu, vien privalumai! Bet ne, kažkodėl tu šitą velnio išmyslą pasirinkai. Kažkaip dvigubi standartai man išryškėja, neatrodo tau taip?
Kelioniniam motociklui užtenka nuvažiuoti vienu krūviu 300km, svarbu kad jis greitai krautųsi. Nauji automobiliai tą daro per 30 min, naujausi tuoj darys per 15 min - jau yra technologija, ir visi ją nori integruoti kuo skubiau. Pigiausio Model3 range yra 240 mylios, arba 380km. Long Range (vidutinė opcija - 500+ km) Aišku kalba yra ne apie važiavimą maksimaliu greičiu, kuris, beje, yra 200+ km/h. Bet, manau, važiuojant 100-110 tai yra pasiekiama labai nesunkiai.
Radai kinietišką motociklą ir juokiesi. Bet, kaip tai susieta su rinka ar technologijom? Parodai produktą, kurio tikslias yra apgauti kuo daugiau žmonių. Kaip ir dauguma analogiškų prekių, jis niekada nepaklius į EU rinką. Nei jis bus parduodamas US.
Kaip tu tam prieštarautum, vis tiek turėsi persėsti į elektrinį automobilį ir/ar motociklą. Galiausiai dėl to, kad neleis tau įvažiuoti į miestą kitokių jau labai artimoje ateityje.
Taip pat, noriu tau patarti paimti ir pabandyti pravažiuoti, pvz, su juokingai atrodančiu i3. Po šitos patirties, tavo vidinės nuotaikos pasikeis į labai netikėtą pusę. Tačiau to tu mums, be abejo, niekada nepripažinsi. Bet padaryk tą dėl savęs. Spark'ai dabar kainuoja centus, turi naujus Leafu's pvz, pabandymui. Pavairuok tyloje, kai niekas nesmirdi aplink ir prisimink kad čia nei tepalus keisti, nei kuro pilti tik kaladėles patikrinti kartais ir aušinimo skystį.
Nepamirškit, kad visų mėgstamos afrikos yra gaminamos nuo 1990, tai buvo standartinis motociklas su specifine paskirtimi, kuri nuo tų metų tu galėjai pirkti prie pat namų. Dabar jie tapo saugesni, gražesni, tačiau tai yra, iš esmės, tas pats produktas. I elektrinius produktus gamintojai pradėjo įvestuoti nuo ~2000 metų, o kažkokia sėkmė patyrė su Teslos Model-S ir Nissan Leaf, tik nuo 2012 metų. Bet apsižiūrėkite - kaip viskas pasikeitė per 7 metus. Kaip juokingai atrodo pirmi "Leaf" baklažanai, koks yra jų juokingas 120km range lyginant su tuo, ką galima nupirkti dabar. Tai kas bus po 10 metų?
Draginoid, jeigu tu taip nekenti naujų technologijų, kodėl tu važinėji motociklu, kodėl nejoji žirgais? Juk, wtf, žirgas pavalgo žolės, pailsi ir gali joti toliau. O motocikle, viduryje pievos, pasibaigs kuras ir viskas - stumk iki namų. Ir autopilotą žirgas turi - iki namų nueis, ir saugumas aukštas - nenušoks pats nuo uolos, ir amfibija - plauks kai reikės. Žodžiu, vien privalumai! Bet ne, kažkodėl tu šitą velnio išmyslą pasirinkai. Kažkaip dvigubi standartai man išryškėja, neatrodo tau taip?
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Draginoid ne nekenčia naujų technologijų, bet galvoja, kaip čia nuleidus pakrovimo šniūrą iš 9 aukšto, kad kaimynas girtas namo pareidamas nepasikartų ant jo.
Nissan dar pernai (ar užpernai) sakė, kad greitas krovimas greitai sudrožia akumą.
Nissan dar pernai (ar užpernai) sakė, kad greitas krovimas greitai sudrožia akumą.
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
turistux rašė:Žinutės nuoroda Draginoid ne nekenčia naujų technologijų, bet galvoja, kaip čia nuleidus pakrovimo šniūrą iš 9 aukšto, kad kaimynas girtas namo pareidamas nepasikartų ant jo.
Nissan dar pernai (ar užpernai) sakė, kad greitas krovimas greitai sudrožia akumą.
Jeigu Nissan'as kažkur taip pasakė, jie yra verti darvino premijos. Taip pat, čia yra tas pats, kas sakyti "saulė kenkia žmogaus kūnui". Taip pat, kodėl genda baterijos nuo greito įkrovimo, galima paskaityti dar mokyklos fizikos vadovėlyje (nesu tikras, tačiau, manau, jog tikrai galima).
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra