Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Daimler AG jau prieš mėn paskelbė, kad 2020 išleis paskutinę vidaus degimo variklio modifikaciją, kuri yra skirta porai metų į priekį. Tais pačias metais įmonė konvertuoja visas gamyklas į elektromobilių. Volkswagen group, kam priklauso Ducati, prieš kelias dienas formaliai investavo 55b dolerių į baterijų gamybą. 2020 Norvegai pradeda keisti keltus, iš dyzelinių į elektrinius. Per 10 metų planuoja konvertuoti net 2/3. Beoing'as, dar Liepos mėn paskelbė, jog mato žemės aviacijos ateitį naudojant elektrinius orlaivius ir jau su tuo jau eksperimentuoja.
Šitas technologinis vingis garantuoja žymiai aukštesnį energetinį efektyvumą, praktiškumą ir patogumą.
Neturinčio didelių R&D biudžetų kompanijos taipogi skelbia, jog kažką krapšto šitoje srityje. Bet, dažniausiai tik tam, kad nekristu jų akcijos "taip taip, mes tuo irgi užsiimame - štai piešinukai ir vienas produktas (iš 1000)". Realybėje, jie laukia kažkokio technologinio šuolio, kurį galės adaptuoti ir savo produktams - gauti gerų baterijų, efektyvių elektrinių variklių, lengvesnių medžiagų. Bet, tokios kompanijos liks "B" klasėje, negalės konkuruoti su tikrais inovatoriais. Geriausi to pvz yra HD ir Groupe PSA.
Papildomai, reikėtu atsižvelgti į faktą, jog žalios energijos gamybos ir suvartojimo apimtis šiais metais apeina branduolinę, o per paskutinį dešimtmetį buvo toks didelis augimas, kokio nematė nei vienas energijos šaltinis per 2 šimtmečius - nuo 2005m rinkos dalis dvigubėjo kas 5 metus. Šiai dienai, susilygino su visa branduolinę energetiką. O tai tik pati-pati technologijų vystymosi pradžia.
Tai ar tikrai čia yra mada, ar vis gi šalta ir sausa apskaita?
Šitas technologinis vingis garantuoja žymiai aukštesnį energetinį efektyvumą, praktiškumą ir patogumą.
Neturinčio didelių R&D biudžetų kompanijos taipogi skelbia, jog kažką krapšto šitoje srityje. Bet, dažniausiai tik tam, kad nekristu jų akcijos "taip taip, mes tuo irgi užsiimame - štai piešinukai ir vienas produktas (iš 1000)". Realybėje, jie laukia kažkokio technologinio šuolio, kurį galės adaptuoti ir savo produktams - gauti gerų baterijų, efektyvių elektrinių variklių, lengvesnių medžiagų. Bet, tokios kompanijos liks "B" klasėje, negalės konkuruoti su tikrais inovatoriais. Geriausi to pvz yra HD ir Groupe PSA.
Papildomai, reikėtu atsižvelgti į faktą, jog žalios energijos gamybos ir suvartojimo apimtis šiais metais apeina branduolinę, o per paskutinį dešimtmetį buvo toks didelis augimas, kokio nematė nei vienas energijos šaltinis per 2 šimtmečius - nuo 2005m rinkos dalis dvigubėjo kas 5 metus. Šiai dienai, susilygino su visa branduolinę energetiką. O tai tik pati-pati technologijų vystymosi pradžia.
Tai ar tikrai čia yra mada, ar vis gi šalta ir sausa apskaita?
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Daimler AG jau prieš mėn paskelbė, kad 2020 išleis paskutinę vidaus degimo variklio modifikaciją, kuri yra skirta porai metų į priekį. Tais pačias metais įmonė konvertuoja visas gamyklas į elektromobilių. Volkswagen group, kam priklauso Ducati, prieš kelias dienas formaliai investavo 55b dolerių į baterijų gamybą. 2020 Norvegai pradeda keisti keltus, iš dyzelinių į elektrinius. Per 10 metų planuoja konvertuoti net 2/3. Beoing'as, dar Liepos mėn paskelbė, jog mato žemės aviacijos ateitį naudojant elektrinius orlaivius ir jau su tuo jau eksperimentuoja.
Tai yra daroma ne dėl mados, o dėl akivaizdaus technologinio vingio, kuris garantuoja žymiai aukštesnį energetinį efektyvumą, praktiškumą ir patogumą.
Neturinčio didelių R&D biudžetų kompanijos taipogi skelbia, jog kažką krapšto šitoje srityje. Bet, dažniausiai tik tam, kad nekristu jų akcijos "taip taip, mes tuo irgi užsiimame - štai piešinukai". Realybėje, jie laukia kažkokio technologinio šuolio, kurį galės adaptuoti ir savo produktams - gauti gerų baterijų, efektyvių elektrinių variklių, lengvesnių medžiagų. Bet, tokios kompanijos liks "B" klasėje, negalės konkuruoti su tikrais inovatoriais. Geriausi to pvz yra HD ir Groupe PSA.
Papildomai, reikėtu atsižvelgti į faktą, jog žalios energijos gamybos ir suvartojimo apimtis šiais metais apeina branduolinę, o per paskutinį dešimtmetį buvo toks didelis augimas, kokio nematė nei vienas energijos šaltinis per 2 šimtmečius - nuo 2005m rinkos dalis dvigubėjo kas 5 metus. Šiai dienai, susilygino su visa branduolinę energetiką. O tai tik pati-pati technologijų vystymosi pradžia.
Tai ar tikrai čia yra mada, ar vis gi šalta ir sausa apskaita?
Šalta ir sausa mada
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
domas rašė:Šalta ir sausa mada
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy, paklausius, atrodo, kad reik greiciau parduot Afrika, kol ant bangos, nes greit ateis elektra ir visi benzininiai bus neileidziami bei nepaklausus.
Bet kad tinkamo naudojimui uz miesto ribu elektrinio moco, ka ten moco - net pyrdos 300cc ekvivalento iki siol net realybei artimų prototipu nera.
Bet kad tinkamo naudojimui uz miesto ribu elektrinio moco, ka ten moco - net pyrdos 300cc ekvivalento iki siol net realybei artimų prototipu nera.
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Motociklą dar 5 (ir, tikriausiai kažkiek daugiau) metus gali ramiai laikyti, bet su naujais automobiliais - sitaucija jau keičiasi. Ypač atsižvelgiant į atsinaujinančias Europos subsidijas. Pvz vokiečiai kompensuoja 4000 eur per "plug-in" vienetą, 3000 - "hibridui". Tam šalis skirė naujus 1,2b kas yra, vidutiniškai, 15% nuolaida naujam biudžetiniam automobiliui jau šiandien. Jeigu gamintojai leis kokias nors akcijas, pvz išpardavinės senesnius modelius - visų morališkai pasenusių automobilių vertė taipogi ryškiai mažės.
Dar keli metai, ir vietoj naudoto 5-7k eur kainuonjančio auotomobilio pirkimo, vartotojai pradės domėtis naujais 12-15k eur kainuojančiais modeliais kurie iškart taupys pinigus ir 2-5 metus nereikalaus visiškai jokių investicijų dėl garantijų.
Dar keli metai, ir vietoj naudoto 5-7k eur kainuonjančio auotomobilio pirkimo, vartotojai pradės domėtis naujais 12-15k eur kainuojančiais modeliais kurie iškart taupys pinigus ir 2-5 metus nereikalaus visiškai jokių investicijų dėl garantijų.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Motociklą dar 5 (ir, tikriausiai kažkiek daugiau) metus gali ramiai laikyti, bet su naujais automobiliais - sitaucija jau keičiasi. Ypač atsižvelgiant į atsinaujinančias Europos subsidijas. Pvz vokiečiai kompensuoja 4000 eur per "plug-in" vienetą, 3000 - "hibridui". Tam šalis skirė naujus 1,2b kas yra, vidutiniškai, 15% nuolaida naujam biudžetiniam automobiliui jau šiandien. Jeigu gamintojai leis kokias nors akcijas, pvz išpardavinės senesnius modelius - visų morališkai pasenusių automobilių vertė taipogi ryškiai mažės.
Dar keli metai, ir vietoj naudoto 5-7k eur kainuonjančio auotomobilio pirkimo, vartotojai pradės domėtis naujais 12-15k eur kainuojančiais modeliais kurie iškart taupys pinigus ir 2-5 metus nereikalaus visiškai jokių investicijų dėl garantijų.
Realiai, nelaukdamas elektrines revoliucijos uzsiboostinau savo pyrda
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Žinok, Balanždio mėn, Kretoje buvau labai nustebęs, kiek daug važinėja su elektriniais scooteriais, sakyčiau, kurortose jie sudaro gerą pusę motorinių dviračių transporto priemonių. Kažkoks kinietiškas gamintojas Kymko ar pan. Eini ir girdi "uuuUUU" tik iš galo ir pralekia su lidlo maišais. Kitą vartus automobiliai yra labai paprasti, dauguma jau labai pavargusių. Nauji/gražesni - nuomuojami.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Žinok, Balanždio mėn, Kretoje buvau labai nustebęs, kiek daug važinėja su elektriniais scooteriais, sakyčiau, kurortose jie sudaro gerą pusę motorinių dviračių transporto priemonių. Kažkoks kinietiškas gamintojas Kymko ar pan. Eini ir girdi "uuuUUU" tik iš galo ir pralekia su lidlo maišais. Kitą vartus automobiliai yra labai paprasti, dauguma jau labai pavargusių. Nauji/gražesni - nuomuojami.
Bet tai jie tokie tik kad pagerinti paspirtukai - nenuvažiuosi kol kas į užmiestį 100km/h greičiu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Na, pirmų 'benzininių motociklų eros' pavyzdžiai irgi buvo tokie:
O dabar yra visokių tokių:
O dabar yra visokių tokių:
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda
Tai ar tikrai čia yra mada, ar vis gi šalta ir sausa apskaita?
Paimkim kaip pavyzdį motosportą - žiedines lenktynes. Paskutinėse lenktynėse (Misano) MotoGP važiavo 27 ratus, MotoE - 7 (septynis, Karlai). MotoE rato įveikimo laikas sekunde blogesnis už Moto3 (250 cc vieno cilindro pirdos). Apgailėtina...
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Tai yra pirmos lenktynės, Tomai. Taip, 7 ratai, absoliučiu maksimumu, kiek galima išpausti iš motociklo kiek vieną lenktynių sekundę. Ir man tai visai patiko (apart kvalifikacijos, nelabai suprantu tokios jų tvarkos). Įdomu todėl, kad niekas nežino kaip važiuoti. Tačiau tai ir yra tikslas - testuoti technologiją(-as), daryti išvadas, ją gerinti. Kaip ir su litriniais GP motociklais. Kitą sezoną bus įdomiau.
Beto, Lietuvos čempionate motociklininkai taipogi važiuoja 8 ratus (kiek prisimenu).
Moto-E motociklai sveria vos 260kg, kas yra tik 180kg (arba, 3 kartus) daugiau nei Moto-3 modeliai. Tuo tarpu, jie rodo beviek tą patį rezultatą. Beto, 41kw Moto3 motociklas rodo keliomis sėkundėmis geresnį laiką nei WSBK čempionato litriniais motociklais. Gali tą palyginti pats 2019 metų Rimini žiedo rezultatus, kur važiavo ir tie, ir anie. Moto-E fastest race lap: 1'44.461, ir Moto3 fastest lap: 1'43.078, ir WSBK fasterst race lap: 1'46.288. Kaip matai, tavo palyginimas ir Moto3 motociklo niekinimas yra labai "šiaip sau" variantas, pasirodo jie yra net labai-labai greiti.
"Jie įsilies į naujus segmentus ir pristatys „Harley-Davidson“ vertybes motociklininkams, kurie iki šiol nebuvo artimai susipažinę su šiais motociklais" - Harley-Davidson vertybės... ale adventure gradininiame motocikle su labai keistu varikliu, kuris eina prieš visą HD ideologiją.
Beto, Lietuvos čempionate motociklininkai taipogi važiuoja 8 ratus (kiek prisimenu).
TomasJ rašė:MotoE rato įveikimo laikas sekunde blogesnis už Moto3 (250 cc vieno cilindro pirdos)
Moto-E motociklai sveria vos 260kg, kas yra tik 180kg (arba, 3 kartus) daugiau nei Moto-3 modeliai. Tuo tarpu, jie rodo beviek tą patį rezultatą. Beto, 41kw Moto3 motociklas rodo keliomis sėkundėmis geresnį laiką nei WSBK čempionato litriniais motociklais. Gali tą palyginti pats 2019 metų Rimini žiedo rezultatus, kur važiavo ir tie, ir anie. Moto-E fastest race lap: 1'44.461, ir Moto3 fastest lap: 1'43.078, ir WSBK fasterst race lap: 1'46.288. Kaip matai, tavo palyginimas ir Moto3 motociklo niekinimas yra labai "šiaip sau" variantas, pasirodo jie yra net labai-labai greiti.
4xRG rašė:Naujausi 2020 metų „Harley-Davidson“ motociklai pasirodys su visiškai naujais varikliais
"Jie įsilies į naujus segmentus ir pristatys „Harley-Davidson“ vertybes motociklininkams, kurie iki šiol nebuvo artimai susipažinę su šiais motociklais" - Harley-Davidson vertybės... ale adventure gradininiame motocikle su labai keistu varikliu, kuris eina prieš visą HD ideologiją.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
okuma rašė:vajėj koks senovišku dizainu naujas V-strom
kvadratinė fara žudo
Man kaip tik šita naujiena geriau žiūrisi nei prieš tai buvęs modelis Na, bet kaip sakoma, skonio neturėjimas irgi skonis
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
WSBK , Rimini circuit 2019
- Prikabinti failai
-
- AllPdfs (1).pdf
- (1.02 MiB) Atsisiųsta 131 kartą
Paskutinį kartą redagavo domantasTi 2019-11-07 20:47, redaguota 1 kartą.
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Tai yra pirmos lenktynės, Tomai. Taip, 7 ratai, absoliučiu maksimumu, kiek galima išpausti iš motociklo kiek vieną lenktynių sekundę. Ir man tai visai patiko (apart kvalifikacijos, nelabai suprantu tokios jų tvarkos). Įdomu todėl, kad niekas nežino kaip važiuoti. Tačiau tai ir yra tikslas - testuoti technologiją(-as), daryti išvadas, ją gerinti. Kaip ir su litriniais GP motociklais. Kitą sezoną bus įdomiau.
Beto, Lietuvos čempionate motociklininkai taipogi važiuoja 8 ratus (kiek prisimenu).TomasJ rašė:MotoE rato įveikimo laikas sekunde blogesnis už Moto3 (250 cc vieno cilindro pirdos)
Moto-E motociklai sveria vos 260kg, kas yra tik 180kg (arba, 3 kartus) daugiau nei Moto-3 modeliai. Tuo tarpu, jie rodo beviek tą patį rezultatą. Beto, 41kw Moto3 motociklas rodo keliomis sėkundėmis geresnį laiką nei WSBK čempionato litriniais motociklais. Gali tą palyginti pats 2019 metų Rimini žiedo rezultatus, kur važiavo ir tie, ir anie. Moto-E fastest race lap: 1'44.461, ir Moto3 fastest lap: 1'43.078, ir WSBK fasterst race lap: 1'46.288. Kaip matai, tavo palyginimas ir Moto3 motociklo niekinimas yra labai "šiaip sau" variantas, pasirodo jie yra net labai-labai greiti.4xRG rašė:Naujausi 2020 metų „Harley-Davidson“ motociklai pasirodys su visiškai naujais varikliais
"Jie įsilies į naujus segmentus ir pristatys „Harley-Davidson“ vertybes motociklininkams, kurie iki šiol nebuvo artimai susipažinę su šiais motociklais" - Harley-Davidson vertybės... ale adventure gradininiame motocikle su labai keistu varikliu, kuris eina prieš visą HD ideologiją.
Čia gal tu iš to naujo suverenaus interneto duomenis ištrauki , nes pas mane rodo:
SBK- 1.36,814(Race2)
http://www.worldsbk.com/en/results%20statistics
Moto3- 1.43,078(Race)
Motoe- 1.44,461 (Race1)
https://www.motogp.com/en/Results+Statistics
Būkim nemadingi, bet teisingi
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Hm, na man keista pasirodė, kad moto3 greitesni yra, prisipažinsiu. Tačiau nu va, čia radau. Ten įvyko kažkas kad toks laikų skirtumas?
Drop a gear and disappear.
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Hm, na man keista pasirodė, kad moto3 greitesni yra, prisipažinsiu. Tačiau nu va, čia radau. Ten įvyko kažkas kad toks laikų skirtumas?
Juoda ant balto - Red Flag (Red flag - the race or practice is being interrupted and riders must return slowly to the pits. This is normally in the event of an accident.)
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Ačiū kapitone akivaizdume, tačiau klausimas kodėl antras ratas buvo vienodas, ir trečias greitas, taipogi visur labai panašus. Nuvažiavo į box'us ketvirtame.
Drop a gear and disappear.
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kas man buvo įdomu, aš jau įrodžiau. Kas tau įdomu, man neįdomu išsiaiškink pats, beigi pateik arba nepateik, ką išsiaiškinai
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Dar įdomu, kad 600cc supersport 2019 , tam pačiam Rimini žiede Best Lap Time 1:40.100
https://www.roadracingworld.com/news/wo ... no6232019/
https://www.roadracingworld.com/news/wo ... no6232019/
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra