Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
4xRG rašė:Žinutės nuoroda
Nu, cia zurnalistas savo akimis pamates ta egzamino vaizdo, irasa turetu numirti is gedos, kur isivele Truksta visiskai baziniu KET ziniu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kieti dviratininkai suvargusiem ir biedniem žydam vietos pagailėjo
Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt
Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt
-
- Pranešimai: 274
- Užsiregistravo: 2015-10-30 22:20
- Karma: 105
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Standartinė prekybos situacija. Jeigu nesiseka pačiam, jos sprendimui visada padės vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Ir savo nervų nereikia gadinti, ir laiko gaišti. Parašai prašymą, nufotografavai, pridavei. Po poros savaičių, šiuo atveju, 100 procentų pardavėjas arba pakeisti daikta nauju, arba grąžintu pinigus. Nebent jis nori vykti į teismus, kur, garantuotai, nelaimės, nes pirkėjui gadinti padangą nėra jokios prasmės (su prielaida, kad jis sutinka gauti kokybišką).
Ir dramos jokios čia nėra, 'ar pats, ar su drauge'. Juk, visiškai akivaizdu, slėgio ji nelaikys iškart.
Iš kitos pusės, gerai kad viešina, kad žmonės žinotu kas pasitaiko ir kur kreiptis. Tik, kaip visada, yra rašoma iš OMGOMG pusės, ir jokio sprendimo niekas nemini. Gėda, clickbaitas standartinis.
Ir dramos jokios čia nėra, 'ar pats, ar su drauge'. Juk, visiškai akivaizdu, slėgio ji nelaikys iškart.
Iš kitos pusės, gerai kad viešina, kad žmonės žinotu kas pasitaiko ir kur kreiptis. Tik, kaip visada, yra rašoma iš OMGOMG pusės, ir jokio sprendimo niekas nemini. Gėda, clickbaitas standartinis.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Na kiek as susiduriau su paslaugu ir prekiu grazinimais, tai vartotoju teises nieko padaryti negali. Jos yra rekomendacinio pobudzio, todel net ir joms pripazinus kad pardavejas neteisus, jis gali deti skersa. Vartotoju teises tada pasake kad nieko padaryti negali...
Bet yra kitos instancijos, nezinau kuriu gaminiu paslaugu grupem jos priklauso, yra "Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio ministerijos" arba mano paskutiniu nutikimu akiniu korekciniams lesiams pakeisti buvo "valstybine akreditavimo sveikatos prieziurai veiklai tarnyba". Vat kai sitos susisiekia su paslaugu, ar prekiu pardavejais, sneka buna trumpa. Jeigu pabandytu jas ignoruoti, sitos istaigos gali sustabdyti veikla neribotam laikui. Ir man pastaroji padejo, nes pardavejas i mano prasyma grazinti pinigu nepateike 5 savaites. Is pradziu sake mes pinigu negrazinam, rode kazkoki straipsni atsispausdine pagal kuri jie negrazina pinigu ir pns. Bet po skundo parasymo ir praejus 4 darbo dienom, paskambino mano optika ir pasake: gavom atsakyma is gamintojo, ju lesiai yra geri ir t.t, bet mes jums pinigus grazinsime
Bet yra kitos instancijos, nezinau kuriu gaminiu paslaugu grupem jos priklauso, yra "Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio ministerijos" arba mano paskutiniu nutikimu akiniu korekciniams lesiams pakeisti buvo "valstybine akreditavimo sveikatos prieziurai veiklai tarnyba". Vat kai sitos susisiekia su paslaugu, ar prekiu pardavejais, sneka buna trumpa. Jeigu pabandytu jas ignoruoti, sitos istaigos gali sustabdyti veikla neribotam laikui. Ir man pastaroji padejo, nes pardavejas i mano prasyma grazinti pinigu nepateike 5 savaites. Is pradziu sake mes pinigu negrazinam, rode kazkoki straipsni atsispausdine pagal kuri jie negrazina pinigu ir pns. Bet po skundo parasymo ir praejus 4 darbo dienom, paskambino mano optika ir pasake: gavom atsakyma is gamintojo, ju lesiai yra geri ir t.t, bet mes jums pinigus grazinsime
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Tiesą sakant, aš nesu tikras ar yra 2 tarnybos, ar visą darbą atlieka viena. Atsižvelgiant į http://www.vvtat.lt, panašu, kad prekės kokybės įvertinimas ir pardavėjo nenoro atlikti būtinus veiksmus skundus nagrinėja tas pats VVTAT, skirtingais skyriais.
Kaip suprantu, išvada dėl pardavėjo 'nenoro bendrauti' yra pusiau rekomendacinio pobūdžio. Visų pirmą pirkėjas gaus visą teisinę informaciją ir išvadas su VVTAT patvirtinimais jo tiesos, kuo gali remtis teisme, ir teismas tam absoliučiai visais atvejais teikia pirmenybė. Antra - VVTAT gali kreiptis į teismą pati, pirkėjo prašymu ir jį atstovauti.
Dėl prekės vertinimo - tarnyba administruoja visą veiksmų grandinę ir, gavus išvadą, jog prekė yra išties nekokybiška (šiuo atveju tai yra absoliučiai akivaizdu) - visi prieš tai dokumentai tampa nebe rekomendacinio pobūdžio, juos pardavėjas privalo vykdyti nes tai, kad jis pažeidžia pirkėjo teisės ir LR CK tampa įrodytais faktais.
Kaip suprantu, išvada dėl pardavėjo 'nenoro bendrauti' yra pusiau rekomendacinio pobūdžio. Visų pirmą pirkėjas gaus visą teisinę informaciją ir išvadas su VVTAT patvirtinimais jo tiesos, kuo gali remtis teisme, ir teismas tam absoliučiai visais atvejais teikia pirmenybė. Antra - VVTAT gali kreiptis į teismą pati, pirkėjo prašymu ir jį atstovauti.
Dėl prekės vertinimo - tarnyba administruoja visą veiksmų grandinę ir, gavus išvadą, jog prekė yra išties nekokybiška (šiuo atveju tai yra absoliučiai akivaizdu) - visi prieš tai dokumentai tampa nebe rekomendacinio pobūdžio, juos pardavėjas privalo vykdyti nes tai, kad jis pažeidžia pirkėjo teisės ir LR CK tampa įrodytais faktais.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
...nebent, pardavėjas, savo sąskaita, įrodys jog prekė yra kokybiška. Kas šiuo atveju bus nelogiška ir kainuos brangiau, nei prekės keitimas/pinigų grąžinimas. Todėl, nagrinėti šitos opcijos nėra jokio tikslo.
Update: Vartojimo ginčą nagrinėjusios institucijos sprendimas įsigalioja ir yra privalomas vykdyti, jeigu nė viena ginčo šalis per 30 dienų nuo sprendimo dėl ginčo esmės priėmimo nepareiškia ieškinio bendrosios kompetencijos teisme, prašydama nagrinėti vartojimo ginčą iš esmės.
Jeigu savo pareigos pardavėjas nevykdys, tai yra visai kitas straipsnis, pagal kurį gali būti sustabdyta jo komercinė veikla.
Taip kad, šiais laikais, išvada yra nebe rekomendacinė, ją vykdyti pardavėjas privalo. Nebent jis pats kreipsis į teismą (ne pirkėjas, nes jam tai nebėra aktualu - išvada jau yra).
Update: Vartojimo ginčą nagrinėjusios institucijos sprendimas įsigalioja ir yra privalomas vykdyti, jeigu nė viena ginčo šalis per 30 dienų nuo sprendimo dėl ginčo esmės priėmimo nepareiškia ieškinio bendrosios kompetencijos teisme, prašydama nagrinėti vartojimo ginčą iš esmės.
Jeigu savo pareigos pardavėjas nevykdys, tai yra visai kitas straipsnis, pagal kurį gali būti sustabdyta jo komercinė veikla.
Taip kad, šiais laikais, išvada yra nebe rekomendacinė, ją vykdyti pardavėjas privalo. Nebent jis pats kreipsis į teismą (ne pirkėjas, nes jam tai nebėra aktualu - išvada jau yra).
Drop a gear and disappear.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra