Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
O dėl variklių ant ratų manau, kad susiję su "neamortizuojama mase" (angl. unsprung mass). Ją bandoma visada kiek įmanoma labiau sumažinti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_mass
https://en.wikipedia.org/wiki/Unsprung_mass
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda nežinau tiksliai kaip tiksliai veikia elektrinė pavara.
Jeigu tu rašai apie pavaras - jų tiesiog nėra, kaip ir sankabos: suki rankeną, ir, nepriklausomai nuo greičio, variklis perduoda energiją ratui. Nėra ir apsukų, tai yra nereikia mastyti: "jeigu aš važiuoju 100km/h nuo kalno, laikau sankabą ir variklis ilsisi, kiek RPM man reikia išsukti, kad atleidus sankabą motociklas nesistumdytu?". Dar, praktiškai visi tokie motociklai gali turėti atbulinę eigą.
Papildomai, negirdėjau kad būtu pritaikos 2 funkcijos - stabdymas varikliu (su baterijos regeneracija, kaip papildomas pliusas), ir atbulinė eiga.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Decoy rašė:Žinutės nuoroda ....Pvz aš esu visiškai tikras, kad tai nebus 4 ratai.
... o investicijų ir susidomėjimo iki šiol nebuvo...
Dar kažkuo abejoji?....
Aš irgi tikras, kad nebus 4 ratų. Bus 10 - kaip ir rašiau, mažoka...

Kokio nors BMW investicijos į elektromobilių technologijas esu tikras, kad viršija viso MOTO-e projekto biudžetą...
Elektriniai automobiliai... Na yra toks dalykas, kaip politika. Pvz, gamintojams nustatyta, kad visų pagamintų automobilių CO2 išmetimas turi(ės, dabar gal 110) būti <100 g/km. Tai ir tenka gamą skiesti su elektra, kurios CO2 =0 g/km.
Pačio pateiktas pavyzdys, kad 2015 BMW pristatė eRR. Dabar 2018 - o kur jis?
Tiesa, įtariu, kad sulauksiu to meto, kai teks pirkti elektrinį automobilį - kitokie uždrausti bus... Bet kol kas perspektyva mokėti 2x daugiau, kad be sustojimo pravažiuoti 2x mažiau visai nevilioja...
Dar - apie progresą - ir kuo gi skiriasi 2011 ir 2018 Nissan Leaf? Keliais/ keliolika procentų?
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Šitą situaciją galiu palyginti su SpaceX. Skraidė žmogus į mėnulį 1960 metais, ir kas iki 2010 pasikeitė? Nieko. Tačiau va atėjo viena maža kompanija privati, kurios biudžetas yra 1/1000 NASA arba Rusijos, ir per 7 metus ne tik padarė raketų paleidimus patikimais, pigiais bet ir nelabai įspūdingais. Vietoj emocijų "oooo galų gale, naujas paleidimas, kas gi bus, kas gi bus" atsiranda "na, eilinis paleidimas, sveikinam... einu savo darbais užsiimti". Prieš kelias dienas paleido galingiausią raketą žmonijos įsorijoje ir pasiekė naują žemiausios kelimo į orbitą kainos rekordą (kol kas teorijoje, nes krovinio komercinio nebuvo).
Grįžtant prie elektros - taip, investuojama jau buvo, tačiau tai nelabai ką domino. Bet, visuomet ateina lūžio momentas, kai aplinka pradeda kažką suprasti, pastebėti privalumus (Atejo graži Tesla su 'beveik autopilotu' ir 500km range), nori persikvalifikuoti greičiau. Taip, ir Nissano ir BMW projektai buvo ganėtinai blankūs. Bet, pažiūrėk kiek tų Leafų gatvėse? Praeitais metais gamintojais yra padarytos išvados, ir šiandien mes matome tų išvadų rezultatus - investicijas. Tesla su Panasonic pastatė Gigafactory, kurioje jau dabar yra gaminamos tinkamos talpos baterijos. Su jom vis dar neaišku - paklausa jau pašoko, ir sparčiai didėl vėl, o ličio resursas - žemas. Todėl kitiems teks sugalvoti naują standartą, naujas medžiagas ir t.t. mažiau pinigų eis ne į apvalių linijų patentavimą, daugiau į praktinę technologiją.
Kalbant apie sportą - jis yra didžiausias technologijos PR projektas. Kai tik apie ją pradės kalbėti ir rodyti milijonams žmonių iš praktinės pusės, o ne per naujienų antraščius, susidomėjimas sprogs iki dangaus. O kai tas įvyks - norintys išlikti populiarūs gamintojai turės vytis norus.
Tas labiausiai ir džiugina
Grįžtant prie elektros - taip, investuojama jau buvo, tačiau tai nelabai ką domino. Bet, visuomet ateina lūžio momentas, kai aplinka pradeda kažką suprasti, pastebėti privalumus (Atejo graži Tesla su 'beveik autopilotu' ir 500km range), nori persikvalifikuoti greičiau. Taip, ir Nissano ir BMW projektai buvo ganėtinai blankūs. Bet, pažiūrėk kiek tų Leafų gatvėse? Praeitais metais gamintojais yra padarytos išvados, ir šiandien mes matome tų išvadų rezultatus - investicijas. Tesla su Panasonic pastatė Gigafactory, kurioje jau dabar yra gaminamos tinkamos talpos baterijos. Su jom vis dar neaišku - paklausa jau pašoko, ir sparčiai didėl vėl, o ličio resursas - žemas. Todėl kitiems teks sugalvoti naują standartą, naujas medžiagas ir t.t. mažiau pinigų eis ne į apvalių linijų patentavimą, daugiau į praktinę technologiją.
Kalbant apie sportą - jis yra didžiausias technologijos PR projektas. Kai tik apie ją pradės kalbėti ir rodyti milijonams žmonių iš praktinės pusės, o ne per naujienų antraščius, susidomėjimas sprogs iki dangaus. O kai tas įvyks - norintys išlikti populiarūs gamintojai turės vytis norus.
Tas labiausiai ir džiugina

Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Tomai, 2014 įrašas, motociklas pasiekė greičio rekordą dar 2009.
(Trumpai ir aiškiai apie "pavarą", regenerative braking ir t.t.)
(Trumpai ir aiškiai apie "pavarą", regenerative braking ir t.t.)
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
10 faktų apie motociklus, kurių galbūt nežinojote: koks yra pats pirmasis motociklas, kada sustoti prie raudono signalo nereikia, kodėl gamintojai pradėjo riboti motociklų greitį ir pavojingiausios lenktynės Žemėje (Video)
Šaltinis: technologijos.lt
Važinėjimas motociklais asocijuojasi su laisvės pojūčių, greičiu ir galia. Lietuviškas motociklų sezonas nėra ilgas, tačiau tikriausiai jau dabar žmonės garažuose ruošia savo plieninius žirgus šiltesniam metų laikui. Motociklas istoriškai yra labai svarbi transporto priemonė, bet ką apie ją žinome? Pristatome 10 faktų apie motociklus, kurių galbūt nežinojote.
Šaltinis: technologijos.lt
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
„Red Bull Twitch N‘ Ride“ dalyvio akimis
Šaltinis: redbull.com/lt
Šaltinis: redbull.com/lt
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Nuo 42.09min
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Motociklo valdymas, kaip gerinti vairavimo įgūdžius?
Šaltinis: justinas32.blogspot.lt
Šaltinis: justinas32.blogspot.lt
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
1915 metų, lietuvių kunigo kelionė motociklietu iš Škotijos į Lietuvą
ANTRA DALIS - Nuo Mossendo iki Lancasterio
http://www.epaveldas.lt/recordImageSmal ... 05&seqNr=3
ANTRA DALIS - Nuo Mossendo iki Lancasterio
http://www.epaveldas.lt/recordImageSmal ... 05&seqNr=3
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
1915-ųjų metų kunigo kelionė motociklu iš Škotijos į Lietuvą.
3-čia dalis - "Nuo Lancasterio iki Leicesterio"
http://www.epaveldas.lt/recordImageSmal ... 08&seqNr=3
3-čia dalis - "Nuo Lancasterio iki Leicesterio"
http://www.epaveldas.lt/recordImageSmal ... 08&seqNr=3
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra