Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
- domantasTi
- Pranešimai: 206
- Užsiregistravo: 2017-03-04 20:25
- Karma: 79
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Vienintelis Arasfreestyle 2017m.pasirodymas Lietuvoje
https://www.redbull.com/lt-lt/aras-gibieza-goes-comic-con?linkId=44979604
https://www.redbull.com/lt-lt/aras-gibieza-goes-comic-con?linkId=44979604
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Biski akis paganyti
Baikai:
https://www.motogonki.ru/images/gallery ... tavki.html
Ir merginos:
https://www.motogonki.ru/images/gallery ... -2017.html
Baikai:
https://www.motogonki.ru/images/gallery ... tavki.html
Ir merginos:
https://www.motogonki.ru/images/gallery ... -2017.html
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Labai gražiai naujas goldwing'as atrodo o_O ypač baltas ir pilkas, wow! Pasidarė vizualiai lengvas, jokia nebe kebabinė.
Mygtukų mažiau, tačiau kad išmokti viskuo naudotys, funkcionalumo manualas, tikriausiai, 200 lapų yra
Mygtukų mažiau, tačiau kad išmokti viskuo naudotys, funkcionalumo manualas, tikriausiai, 200 lapų yra
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Atrodo afigenai ir kokybiskai padarytas.
Bet ir kaina UK nuo 25.000 svaru....
Bet ir kaina UK nuo 25.000 svaru....
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Radau minusą didžiulį - baką sumažino iki 21 litro arba 300km~
Toks pagalys į ratus, taip sakant...
Ir kreipšiai nebe 150 o 110 litrai sumoje, dviems gali būti problematiška kartais.
Toks pagalys į ratus, taip sakant...
Ir kreipšiai nebe 150 o 110 litrai sumoje, dviems gali būti problematiška kartais.
Drop a gear and disappear.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Kadangi GL mano svajonė nuo senų laikų, tai pasidalinsiu ir aš savo nuomone
Debiutavo lapkričio 9 dieną EICMA parodoje, Milane. Kol kas pardavinėjamas lyg ir Amerikoje nuo vasario mėnesio nuo 24$. Septynbėgis automatas arba šešiabėgis standartas, abs ir linked stabžiai eina kaip standartas, keturi režimai - sport, touring, economy ir rain. Kompaktiškesnis. Youtubėj mačiau kelis reviewsus, kur ypatingai giria bėgių dėžę ir audio kokybę. Taip pat neišimtas ir atbulinis bėgis, bet prie to pačio dabar įdiegtas ir walking mode, kuris riboja greitį iki 1,1 mylios. Man pačiam žaviai atrodo centrinė valdymo panelė, kuri kažkodėl man iš karto kelia asosiacijas su Mercedes, kas galbūt ir nėra blogai. Gerai, kad nesugalvojo padaryti touch mygtukų. Taip pat negalima nepastebėtį įmantrios priekinės šakės konstrukcijos, kuri pasak Hondos leidžia sumažinti vibracijas iki 30 %.
Pašalintas BlueTooth, integruotas Apple play, tad telefoną prijungsite tik iš bagažinės. Crashbarai taip pat atrodo sukurti labiau dėl dizaino, nei dėl apsaugos. Apie keleivio sėdynės minkštumą bandžiusieji kalba, kad 17 modelyje buvo patogiau o jokiam keleiviui nerūpės, kad baikas tapo mažesnis, ekonomiškesnnis, su daugiau mygtukų ir t.t. Keleiviai viasda vertino GL už sėdynės patogumą, na bet čia turbūt reikia pačiam pabandyti, kad pajusti skirtumą.
Panašu, kad Honda bandė atsikratyti kebabinės įvaizdžio, už ką šios kompanijos nebūtų galima kaltinti, bet man asmeniškai not ir 18 modelis patrauklesnis akiai, bet esant galimybei tikrai nespjaučiau ir į 17 modelį dėl mano aukščiau paminėtų "trūkumų". Na ir kam patigo kebabinė su daiktadėžėmis, tiem tada patiks tik Touring modelio versija.
Debiutavo lapkričio 9 dieną EICMA parodoje, Milane. Kol kas pardavinėjamas lyg ir Amerikoje nuo vasario mėnesio nuo 24$. Septynbėgis automatas arba šešiabėgis standartas, abs ir linked stabžiai eina kaip standartas, keturi režimai - sport, touring, economy ir rain. Kompaktiškesnis. Youtubėj mačiau kelis reviewsus, kur ypatingai giria bėgių dėžę ir audio kokybę. Taip pat neišimtas ir atbulinis bėgis, bet prie to pačio dabar įdiegtas ir walking mode, kuris riboja greitį iki 1,1 mylios. Man pačiam žaviai atrodo centrinė valdymo panelė, kuri kažkodėl man iš karto kelia asosiacijas su Mercedes, kas galbūt ir nėra blogai. Gerai, kad nesugalvojo padaryti touch mygtukų. Taip pat negalima nepastebėtį įmantrios priekinės šakės konstrukcijos, kuri pasak Hondos leidžia sumažinti vibracijas iki 30 %.
Pašalintas BlueTooth, integruotas Apple play, tad telefoną prijungsite tik iš bagažinės. Crashbarai taip pat atrodo sukurti labiau dėl dizaino, nei dėl apsaugos. Apie keleivio sėdynės minkštumą bandžiusieji kalba, kad 17 modelyje buvo patogiau o jokiam keleiviui nerūpės, kad baikas tapo mažesnis, ekonomiškesnnis, su daugiau mygtukų ir t.t. Keleiviai viasda vertino GL už sėdynės patogumą, na bet čia turbūt reikia pačiam pabandyti, kad pajusti skirtumą.
Panašu, kad Honda bandė atsikratyti kebabinės įvaizdžio, už ką šios kompanijos nebūtų galima kaltinti, bet man asmeniškai not ir 18 modelis patrauklesnis akiai, bet esant galimybei tikrai nespjaučiau ir į 17 modelį dėl mano aukščiau paminėtų "trūkumų". Na ir kam patigo kebabinė su daiktadėžėmis, tiem tada patiks tik Touring modelio versija.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Jawa buvo mano pirmas motociklas pries kokius 27 metus, bet nenoreciau su juo keliauti toliau Traku
Butinas atributas kelioneje kuo didesnis bakelis alyvos varykliui
Butinas atributas kelioneje kuo didesnis bakelis alyvos varykliui
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Apie motociklus ir motociklininkus žiniasklaidoje
Rytoj Kaune bus galima pagerti ?
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra