Nevienodai kaista duslintuvai
Nevienodai kaista duslintuvai
Sveiki,
Kaip supratau motomanai jau po truputi gangrenuoja, tai gal cia kas kokiu minciu tures...
VN800, pirmo cilindro duslintuvas karstesnis nei antrojo. Jauciasi ir ant laisvu apsuku. Voztuvai sureguliuoti, karbas perrinktas ir sutvarkytas. Gal taip ir turi but, nerandu info, bet vistiek tarakonas galvoj...
Kaip supratau motomanai jau po truputi gangrenuoja, tai gal cia kas kokiu minciu tures...
VN800, pirmo cilindro duslintuvas karstesnis nei antrojo. Jauciasi ir ant laisvu apsuku. Voztuvai sureguliuoti, karbas perrinktas ir sutvarkytas. Gal taip ir turi but, nerandu info, bet vistiek tarakonas galvoj...
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Duslintuvai atskiri ar sueina į vieną?
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Duslintuvai atskiri, ilgis praktiskai vienodas.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Jai gali nuimk galus ir tara pasižiūrėti ar skires
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Man rodos čia vyksta raganų medžioklė.
Jeigu variklis dirba tvarkingai, nesispaudo ir nešaudo, yra tolygi trauka - koks skirtumas kaip kaista duslintuvai? Net nesugalvočiau juos tikrinti Jie juk, dažniausiai, yra skirtingo ilgio, vienas į vieną cilindrą, kitas į kitą; vienas prie šalto rato, kitas prie karšto variklio - nenuostabu kad vienas bus karštesnis.
Jeigu variklis dirba tvarkingai, nesispaudo ir nešaudo, yra tolygi trauka - koks skirtumas kaip kaista duslintuvai? Net nesugalvočiau juos tikrinti Jie juk, dažniausiai, yra skirtingo ilgio, vienas į vieną cilindrą, kitas į kitą; vienas prie šalto rato, kitas prie karšto variklio - nenuostabu kad vienas bus karštesnis.
Drop a gear and disappear.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Nesutinku su tavo nuomuone, duslintuvas iš saves nekaista kaista cilindrai jai duslintuvų temp. daug skiresi tai reiškia kad kaista ir cilyndrai skirtyngai
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Man rodos čia vyksta raganų medžioklė.
Jeigu variklis dirba tvarkingai, nesispaudo ir nešaudo, yra tolygi trauka - koks skirtumas kaip kaista duslintuvai? Net nesugalvočiau juos tikrinti Jie juk, dažniausiai, yra skirtingo ilgio, vienas į vieną cilindrą, kitas į kitą; vienas prie šalto rato, kitas prie karšto variklio - nenuostabu kad vienas bus karštesnis.
Nu, gal ir nereikia cia slieku ieskoti, bet vistiek tarakonas galvoj, kodel? Duslintuvai atskiri, ilgiai praktiskai vienodi. Karbas vienas. Stovinciam ir dirbanciam ant laisvu sukiu jauciasi, kad pirmas karstesnis. Per atstuma laikant ranka prie duslintuvo vamdziu prie pat variklio, nu man atrodo turetu ismetimas vienodas but... Duslintuvu galai "nuimti" dar pries man perkant, kad garsas grazesnis butu... Paziureju i vidu, vienodi vamzdigaliai like...
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Klausimas, kaip tu pastebėjai, kad temperatūra skiriasi? Šiaip iš smalsumo su ranka? Jei labai drastiškai skiriasi, tai nėra gerai. Šiaip dažniau antras cilindras karštesnis, ir žvakė jam kitokia.
2005 XL650V Transalp
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Nesutinku su tavo nuomuone, duslintuvas iš saves nekaista kaista cilindrai jai duslintuvų temp. daug skiresi tai reiškia kad kaista ir cilyndrai skirtyngai
Taip, aš interpretavau kaip Marionio pirma mintis - kad jis ranka tikrina
Drop a gear and disappear.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Marionis rašė:Žinutės nuoroda Klausimas, kaip tu pastebėjai, kad temperatūra skiriasi? Šiaip iš smalsumo su ranka? Jei labai drastiškai skiriasi, tai nėra gerai. Šiaip dažniau antras cilindras karštesnis, ir žvakė jam kitokia.
Pastebejau praeita sezona. Duslintuvo vamzdziai apvynioti juoda juosta duslintuvams. Pirmojo vamzdzio juosta nuo didesnio karscio pabalo, antrojo liko grazi juoda, ir jauciasi pagal ranka. Su termovizoriumi nematavau kiek drastiskai skiriasi... Pagal manuala neskiria skirtingu zvakiu.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Žemesnio vamzdžio būklė suprastėjo, ar aukštesnio?
Nes jeigu žemesnio - gali būti ne nuo temperatūros, o nuo drėgmės garažo ar lietaus iš po rato, juk tai medžiaga, kad ir atspari karščiui
Nes jeigu žemesnio - gali būti ne nuo temperatūros, o nuo drėgmės garažo ar lietaus iš po rato, juk tai medžiaga, kad ir atspari karščiui
Drop a gear and disappear.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Tai pradėk nuo to kad isimatuoti normaliai temperatūrą ir ne su ranka ar koja
Nes tuo čia mes tavo motociklui tokių ligų surasim kad turėsi variklį ardyti.
Nes tuo čia mes tavo motociklui tokių ligų surasim kad turėsi variklį ardyti.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Nu reiks pasimatuot koks ten skirtumas to karscio...
O juosta pabalo tik prie pacio cilindro, per koki pusantro sprindzio... Toliau viskas normaliai, kaip ir pas antraji cilindra.
Motoro ardyti as nebijau, tik vat dabar reikia jau vaziuot, nebe motorus rinkt...
O juosta pabalo tik prie pacio cilindro, per koki pusantro sprindzio... Toliau viskas normaliai, kaip ir pas antraji cilindra.
Motoro ardyti as nebijau, tik vat dabar reikia jau vaziuot, nebe motorus rinkt...
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Man šitas klausimas irgi buvo atsitojes. Kodel kairys vėsesnis už dešinį. Galvoju paliesiu kariį prie pat bloko.
Paliečiau... Gyja.. Užtai galvos nebeskauda kodėl, kas ir kiek ten skiriasi..
Paliečiau... Gyja.. Užtai galvos nebeskauda kodėl, kas ir kiek ten skiriasi..
Paskutinį kartą redagavo Steve 2016-04-19 09:22, redaguota 1 kartą.
Re: Nevienodai kaista duslintuvai
Steve rašė:Žinutės nuoroda Man šitas klausimas irgi buvo atsitojes. Kodel kairys vėsesnis už dešinį. Galvoju paliesiu kariį prie pat bloko.
Paliečiau, gyja.. Užtai galvos nebeskauda kodėl, kas ir kiek ten skiriasi..
Nu nebutinai reikia ciupineti, kad pajausti karscio skirtuma...
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra