Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
Sveiki, kur kaune patartumet voztuvus vezt reguliuot? Meistra koki patikima, kad pasitiket galima butu?
Yamaha FJR 03m. Voztuvai nekala, variklis dirba graziai bet 41k km prasukes, manualas sako reik reguliuot ties 40k, ar isvis neverta?
Yamaha FJR 03m. Voztuvai nekala, variklis dirba graziai bet 41k km prasukes, manualas sako reik reguliuot ties 40k, ar isvis neverta?
Fuel your Fire.
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
Kalbėjau su porą servisų, sako kad, jeigu toje vietoje yra problema - ji gerai jaučiasi.
Reguliuoti verta tik tada, kai motociklą pradeda "kratyti" važiuojant.
Plius, tai nėra toks dalykas, kuri esi priverstas šalinti nedelsiant (iš esmės).
Mano skaitliukas yra ties 47k mylių. Kol motociklas stovi vietoje - kažkiek kratosi, ant laisvų dirba nevisai lygiai, todėl galvojau apie šitą paslaugą.
Tačiau, važiuojant (kai variklis gauna krūvio), viskas dirba gražiai - todėl nusprendžiau kol kas "į vidų" nekišti pirštų.
Prieš ~15k mylių darė diagnostiką - nuskaityti variklio parametrai buvo normos ribose (dirbo jis lygiai taip pat, dėl "kratymo").
Taip pat yra daug video, konkrečiai apie FJR'us, kur vartotojai skundžiasi "atliko sinchronizaciją, pasikeitė tik tai, kad didesnė vibracija perlipo ant kito apsukų lygio", arba "Pasijautė šiek tiek geriau, tačiau po 5~8k km vėl grįžo į įprastą būklę".
Reziumuojant, manau, kad šitą darbą vertą atlikti tik remontuojant kažką rimto, kad patikrinti ar viskas veikia taip, kaip priklauso.
Varyti tvarkiną motociklą kad atlikti šitą atskirą darbą - tikriausiai, nelabai prasminga.
Reguliuoti verta tik tada, kai motociklą pradeda "kratyti" važiuojant.
Plius, tai nėra toks dalykas, kuri esi priverstas šalinti nedelsiant (iš esmės).
Mano skaitliukas yra ties 47k mylių. Kol motociklas stovi vietoje - kažkiek kratosi, ant laisvų dirba nevisai lygiai, todėl galvojau apie šitą paslaugą.
Tačiau, važiuojant (kai variklis gauna krūvio), viskas dirba gražiai - todėl nusprendžiau kol kas "į vidų" nekišti pirštų.
Prieš ~15k mylių darė diagnostiką - nuskaityti variklio parametrai buvo normos ribose (dirbo jis lygiai taip pat, dėl "kratymo").
Taip pat yra daug video, konkrečiai apie FJR'us, kur vartotojai skundžiasi "atliko sinchronizaciją, pasikeitė tik tai, kad didesnė vibracija perlipo ant kito apsukų lygio", arba "Pasijautė šiek tiek geriau, tačiau po 5~8k km vėl grįžo į įprastą būklę".
Reziumuojant, manau, kad šitą darbą vertą atlikti tik remontuojant kažką rimto, kad patikrinti ar viskas veikia taip, kaip priklauso.
Varyti tvarkiną motociklą kad atlikti šitą atskirą darbą - tikriausiai, nelabai prasminga.
Drop a gear and disappear.
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
Motociklo votuvų reguliavimas - bjaurus reikalas. Ne dėl to, kad tai kažkas sudėtingo, o todėl, kad daugumos motociklų priėjimas prie velenėlių labai problematiškas, reikia nuardyt vos ne pusę motociklo ir vis vien tenka vos ne akrobatinius triukus pirštais išdarinėt nuimant/uždedant cilindro galvučių dangtelius ir t.t. Plius jei tai darai namų sąlygom ir reikia keisti tas reguliavimo šaibas, dažniausiai jų po ranka neturi, tenka užsakinėt (o tai reiškia, kad motociklas kažkurį laiką stovės išardytas), labai sunku tiksliai nustatyt kokio konkrečiai storio šaibos reikia. Rekomenduočiau tai daryt normaliam motoservise, aišku, jei nesate motociklų remonto manijakai
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
informatikas rašė:Žinutės nuoroda Motociklo votuvų reguliavimas - bjaurus reikalas. Ne dėl to, kad tai kažkas sudėtingo, o todėl, kad daugumos motociklų priėjimas prie velenėlių labai problematiškas, reikia nuardyt vos ne pusę motociklo ir vis vien tenka vos ne akrobatinius triukus pirštais išdarinėt nuimant/uždedant cilindro galvučių dangtelius ir t.t. Plius jei tai darai namų sąlygom ir reikia keisti tas reguliavimo šaibas, dažniausiai jų po ranka neturi, tenka užsakinėt (o tai reiškia, kad motociklas kažkurį laiką stovės išardytas), labai sunku tiksliai nustatyt kokio konkrečiai storio šaibos reikia. Rekomenduočiau tai daryt normaliam motoservise, aišku, jei nesate motociklų remonto manijakai
Na su vienu cilindru, tai dar dar, per valandėlę kitą galima susisukt, bet neįsivaizduoju kaip ten būna kai jų yra 4
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
nustatyt kokios reikia nesunku. matuoji tarpa, ziuriu kokio numerio yra ideta ir pagal lentele surandi i kokia reikia keist. visa kita tai taip, pisalyne ypac smagi pasidaro jei yra shim under bucket konstrukcija.informatikas rašė: labai sunku tiksliai nustatyt kokio konkrečiai storio šaibos reikia.
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
klemkas rašė:Na su vienu cilindru, tai dar dar, per valandėlę kitą galima susisukt, bet neįsivaizduoju kaip ten būna kai jų yra 4
pas mane įsiurbimo vožtuvai su rakteliu reguliuojasi, kaip žigulių, o va išmetimo jau su šaibom, kad jas kur, čia tai techninis sprendimas
CerBeR rašė:nustatyt kokios reikia nesunku. matuoji tarpa, ziuriu kokio numerio yra ideta ir pagal lentele surandi i kokia reikia keist. visa kita tai taip, pisalyne ypac smagi pasidaro jei yra shim under bucket konstrukcija.
teoriškai taip, bet praktiškai geriau turėt po ranka gyvą šaibą, nes tik įstatęs ir pamatavęs tarpeli žinai, kad būtent tokia šaiba tinkamiausia
under bucket , tai čia kur su tokiais kalpokėliais?
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
SUB, jo, viduj po veleneliu, keliklio viduj, at voztuvo kotelio. Shim over bucket, kai plokstele is virsaus dedasi dar palyginus normalu, atsuktuvu issitraukia. Bet kol ploksteles neisimsi nezinosi kokia vietoj jos reikia det.
http://s105.photobucket.com/user/cook22 ... t.gif.html
http://s105.photobucket.com/user/cook22 ... t.gif.html
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda SUB, jo, viduj po veleneliu, keliklio viduj, at voztuvo kotelio. Shim over bucket, kai plokstele is virsaus dedasi dar palyginus normalu, atsuktuvu issitraukia. Bet kol ploksteles neisimsi nezinosi kokia vietoj jos reikia det.
http://s105.photobucket.com/user/cook22 ... t.gif.html
jo jo, čia kur velenėlius reikia nuimti, kad pakeisti
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
nxbl aisku visiskai nera rizikos, kad plokstele pabegs is lizdo. Pagalvavoju, kad kaip super butu Koenigseggo Freevalve galva moce
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
Tam yra magnetai , tada niekas nepabėgs . Sureguliuot nėra sudėtinga, tik darant namų sąlygom neturėsi reikiamų tablečių. Bet jei rankos ne kreivos, išsimatavęs visus tarpus ir visas esamas tabletes , sukeisi vietom kurios tiks, o kitas galima nušlifuoti. Tokiu atveju nereikės laukti. Tik reikia turėt normalius įrankius, tarpumatį, gerą mikrometrą ir svarbiausia, kad abi rankos nebūtų kairės.
Žinoma darant tai nenuimtam varikliui pasikeikt reikės
Žinoma darant tai nenuimtam varikliui pasikeikt reikės
MT-09 Tracer
Re: Voztuvu reguliavimas (Valves Adjusment)
ploktele gali pabegti ne keiciant, o aukstu sukiu rezimais dirbant. atvejis nedaznas, bet pasitaiko. plostelej po kelikliu tokios problemos nera visiskai. "Žinoma darant tai nenuimtam varikliui pasikeikt reikės" oldschoolinio tepalinio pliusas, viskas ranka pasiekiama
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra