Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
biški ne į tema bet avarijų sezonas jau deja atidarytas tai turiu ką pasakyt, pirmas video, gal be komentaru,
o antra jau rimtesne avarija, ne musu krašte, dviratis briedis už vairo ''skubėjo'' pas dukra į gimtadieni, pats jau niekur nespės dar ir keleive (Lada 2106) 14 metu su savimi paeme. hebra ne lakstom
o antra jau rimtesne avarija, ne musu krašte, dviratis briedis už vairo ''skubėjo'' pas dukra į gimtadieni, pats jau niekur nespės dar ir keleive (Lada 2106) 14 metu su savimi paeme. hebra ne lakstom
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Slafka rašė:Žinutės nuoroda biški ne į tema bet avarijų sezonas jau deja atidarytas tai turiu ką pasakyt, pirmas video, gal be komentaru,
o antra jau rimtesne avarija, ne musu krašte, dviratis briedis už vairo ''skubėjo'' pas dukra į gimtadieni, pats jau niekur nespės dar ir keleive (Lada 2106) 14 metu su savimi paeme. hebra ne lakstom
Per ziauriai cia idejai
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Sena, matyta, bet gera socialinė reklama...
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Kamera gale super, matosi visi kalbėjimai telefonais. Nes matai, kad važiuoja skersas, prasilenki ir matai, kad kalba telefonu, bet kamera neužfiksuoja.
Vieną kartą iš vis apšalau, džipukas be posūkio rikiuojasi, prasilenkiau, žiūriu - vienoj rankoj telefonas prie ausies, dantyse cigaretė, kitoj rankoj žiebtuvėlis, kuo jis ten vairuoja, nesupratau
Vieną kartą iš vis apšalau, džipukas be posūkio rikiuojasi, prasilenkiau, žiūriu - vienoj rankoj telefonas prie ausies, dantyse cigaretė, kitoj rankoj žiebtuvėlis, kuo jis ten vairuoja, nesupratau
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Kamera gale super, matosi visi kalbėjimai telefonais. Nes matai, kad važiuoja skersas, prasilenki ir matai, kad kalba telefonu, bet kamera neužfiksuoja.
Vieną kartą iš vis apšalau, džipukas be posūkio rikiuojasi, prasilenkiau, žiūriu - vienoj rankoj telefonas prie ausies, dantyse cigaretė, kitoj rankoj žiebtuvėlis, kuo jis ten vairuoja, nesupratau
Na aš kai vairuodamas knygą skaitau, ir reikia puslapį perversti, tai su kaire koja vairuoju:) Tai gal ir džipuko vairuotojas žino tą triuką
Gargždų motokroso klubas
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Vidmantas rašė:Žinutės nuorodaklemkas rašė:Žinutės nuoroda Kamera gale super, matosi visi kalbėjimai telefonais. Nes matai, kad važiuoja skersas, prasilenki ir matai, kad kalba telefonu, bet kamera neužfiksuoja.
Vieną kartą iš vis apšalau, džipukas be posūkio rikiuojasi, prasilenkiau, žiūriu - vienoj rankoj telefonas prie ausies, dantyse cigaretė, kitoj rankoj žiebtuvėlis, kuo jis ten vairuoja, nesupratau
Na aš kai vairuodamas knygą skaitau, ir reikia puslapį perversti, tai su kaire koja vairuoju:) Tai gal ir džipuko vairuotojas žino tą triuką
Cia belarusu fenia. Nuo Maskvos vaziuojant kas antras belarusas vienoj rankoj buterbrodas kitos telefonas. Vairuoja su keliais
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Bloga vieta, nepirma avarija...
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Katys rašė:Žinutės nuoroda Bloga vieta, nepirma avarija...
Kazkaip sezonio pradzia ir pasipyle avarijos. Gal per anksti ta sezona pradejo motociklininkai. Praeitais metais taip lyg nebuvo
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Pernai, man rodos, i savaite po viena priplodavo kazkuriuo metu
Beverly 350 ST, CRF1000
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Bukim biedni, bet teisingi: didzioji dalis moto avariju priezastis tai nepasirinktas saugus greitis ir patirties stoka.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
draginoid rašė:Žinutės nuoroda didzioji dalis moto avariju priezastis tai nepasirinktas saugus greitis ir patirties stoka.
Šnekėjau su raiderio giminaičiu- būklė sunki, dirbtina koma, bet prognozės teigiamos. Keleivė- sulaužyta smarkiai, prognozės teigiamos. Tikėkimės, kad viskas bus gerai
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Katys rašė:Žinutės nuorodadraginoid rašė:Žinutės nuoroda didzioji dalis moto avariju priezastis tai nepasirinktas saugus greitis ir patirties stoka.
Šnekėjau su raiderio giminaičiu- būklė sunki, dirbtina koma, bet prognozės teigiamos. Keleivė- sulaužyta smarkiai, prognozės teigiamos. Tikėkimės, kad viskas bus gerai
Duok Dieve kad viskas butu gerai. As tai paskutiniu metu kada darau lenkima is kaires visa laika bandau isitikinti kiek galima ,kad vaznyciotojas nedarys staigaus posukio i kaire. Neparodes jokio zenklo. Va cia visa laika yra tikimybe su musu kulturos vaziuotojais. Aisku isvengti sunku, bet manau reikia vis del to laikytis greicio. Lekimas niekur i gera neprives. Reikia tiketis.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
TWIN rašė:Duok Dieve kad viskas butu gerai. As tai paskutiniu metu kada darau lenkima is kaires visa laika bandau isitikinti kiek galima ,kad vaznyciotojas nedarys staigaus posukio i kaire. Neparodes jokio zenklo. Va cia visa laika yra tikimybe su musu kulturos vaziuotojais. Aisku isvengti sunku, bet manau reikia vis del to laikytis greicio. Lekimas niekur i gera neprives. Reikia tiketis.
Vakar tik po įvykio pravažiavom pro šalį dar buvo greitoji, policija, mocas, automobilis grovyje... Kraupiai atrodė.. Tikiuosi viskas bus gerai...
HONDA CRF1000
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Taksistai irgi geri, sukt nerodant posukio yra norma.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Jeigu motociklininkas nori gyventi ir/ar nebūti sužalotam, jis turi padaryti viską, kad tapti matomu. Pradėti lenkimo manevrą tik tuomet, kai atsiranda kontaktas tarp jo ir automobilio vairuotojo.CerBeR rašė:Taksistai irgi geri, sukt nerodant posukio yra norma.
100 kartų yra sakyta/rašyta - geriau būti sveikam, negu teisiam bet sužalotam.
Taip pat yra nemažai faktorių, kurie rodo, jog tuoj automobilis atliks manevrą arba lenkimas yra pavoginas, pvz:
- Viduryje kelio jis sulėtėja
- Be priežasties stabdo (mikrsi stopas)
- Artėja sankryža
- Automobilis važiuoja ne tiesiai, tai arčiau dešinės, tai arčiau kairės juostos krašto.
- Priekyje, gan arti, yra kitas autobilis
- Jus spaudžia kitas gale važiuojantis automobilis
- Jums gali neužtekti galingumo atlikti manevrą
Privažiuokite arčiau automobilio, patikrinkite ar priešais nevažiuoja kitas. Užimkite poziciją kairėje prieš jo veidrodėlį, rodykite posukio signalą ir 5-10 sek stebėkite ką jis daro. Kai vairuotojas jus pastebės - jis iškart pasitrauks dešiniau, arba susiims ir vairuos stabiliau, tai pastebima iškart (kas turi erelio akis - gali pamatyti ir vairuotojo žvilgsnį) - lenkite.
Šitie veiksmai turi vykti automatiškai.
Drop a gear and disappear.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
CerBeR rašė:Žinutės nuoroda Taksistai irgi geri, sukt nerodant posukio yra norma.
Ir ką posūkio signalas būtų pakeitęs, kai ekspertų ir liudininkų vertinimu(išankstiniu) motociklas skriejo apie 140km/h miesto ribose?
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Katys rašė:Žinutės nuorodaCerBeR rašė:Žinutės nuoroda Taksistai irgi geri, sukt nerodant posukio yra norma.
Ir ką posūkio signalas būtų pakeitęs, kai ekspertų ir liudininkų vertinimu(išankstiniu) motociklas skriejo apie 140km/h miesto ribose?
viskas priklausytu kada motociklininkas signalą pamatytų - t.y. prieš kiek laiko nuo manevro pradžios auto vairuotojas jį pradėtų rodyti
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Fo! rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuorodaCerBeR rašė:Žinutės nuoroda Taksistai irgi geri, sukt nerodant posukio yra norma.
Ir ką posūkio signalas būtų pakeitęs, kai ekspertų ir liudininkų vertinimu(išankstiniu) motociklas skriejo apie 140km/h miesto ribose?
viskas priklausytu kada motociklininkas signalą pamatytų - t.y. prieš kiek laiko nuo manevro pradžios auto vairuotojas jį pradėtų rodyti
ką ir berodytų - nenormalu mieste 140km/h
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
okuma rašė:Žinutės nuorodaFo! rašė:Žinutės nuorodaKatys rašė:Žinutės nuoroda
Ir ką posūkio signalas būtų pakeitęs, kai ekspertų ir liudininkų vertinimu(išankstiniu) motociklas skriejo apie 140km/h miesto ribose?
viskas priklausytu kada motociklininkas signalą pamatytų - t.y. prieš kiek laiko nuo manevro pradžios auto vairuotojas jį pradėtų rodyti
ką ir berodytų - nenormalu mieste 140km/h
o posūkio nerodymas mieste yra normalu?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra