Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Smegenų, įvykio vietoje, ieškoti išties neverta.
Vakar apie 9-tą, važiavau link Medininkų tuo plentu...Provincialo nuomone, eismas beveik tragedija, automobiliai totaliai nesilaiko leistinų greičių, manevruoja lyg būtu motociklo dydžio, posūkio signalai- baikit, nemanau...apie gigantiškas provėžas tyliu. Pats važiavau seniokišku stiliumi- saikingai pažeisdamas ir išnaudodamas moco privalumus, bet tai, kaip mane padarė 2 streetai ir africa verčia susimastyt tiek apie savo vairavimo stilių, tiek apie kitų moto brolių drąsą ir NEMIRTINGUMĄ...
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Katys rašė:Žinutės nuorodaDecoy rašė:Žinutės nuoroda Smegenų, įvykio vietoje, ieškoti išties neverta.
Vakar apie 9-tą, važiavau link Medininkų tuo plentu...Provincialo nuomone, eismas beveik tragedija, automobiliai totaliai nesilaiko leistinų greičių, manevruoja lyg būtu motociklo dydžio, posūkio signalai- baikit, nemanau...apie gigantiškas provėžas tyliu. Pats važiavau seniokišku stiliumi- saikingai pažeisdamas ir išnaudodamas moco privalumus, bet tai, kaip mane padarė 2 streetai ir africa verčia susimastyt tiek apie savo vairavimo stilių, tiek apie kitų moto brolių drąsą ir NEMIRTINGUMĄ...
Su Triumfais vazineja tik senukai (reklamas paziurek- isitikinsi). Taip kad normaliai tu vaziavai
Beverly 350 ST, CRF1000
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Smegenų, įvykio vietoje, ieškoti išties neverta.
Apie ka tu cia?
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Na, kai žmogus gauna teisės ir pirmą sezoną ant vieno rato praleidžia, ir ne šiaip aikštelėje, o, praktiškai, greitkelyje iki galo sukant rankeną. Net užjaust minčių nekylą. Tas pats kas gauti naro sertifikatą ir į Nerį nuo tilto žiemą šokti.
Taip pat, visiškai aišku kad žuvo jis dėl patirties neturėjimo, prasidėjo wobling'as ir pasimetė. Aišku čia, viskas, "liudininkų" komentarais.
Taip pat, visiškai aišku kad žuvo jis dėl patirties neturėjimo, prasidėjo wobling'as ir pasimetė. Aišku čia, viskas, "liudininkų" komentarais.
Drop a gear and disappear.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
O ka reikia daryti kai woblingas prasideda?
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Grizt atgal laiku ir uzsidet demferi
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
justgytis rašė:Žinutės nuoroda O ka reikia daryti kai woblingas prasideda?
Jeigu tu jauti kad wobblingas tik prasideda, pirmas ir svarbiausias dalykas yra nepanikuoti. Antras, pagal fizikos dėsnius - turėtum nuimti krūvį nuo priekinio rato kad galėtum lengviau rankom suvaldyti vairą. Tai daroma atsilošiant atgal ir atsukant gazo rankeną. Po sekundės kitos, kai jausi, jog vairas arba visai nedreba, arba beveik nedreba - gali pradėti stabdyti, bet, arba galu/varikliu, arba PAPILDOMAI ir labai švelniai priekiu.
Tačiau, žmonės kalba kad, neskaitant akivaizdaus punkto 'nestabyditi priekiu' nes jis apsikraus ant tiek, jog rankenų jėga galės sulaužyti riešo kaulus, palengva mažinti gazą.
Atsižvelgiant į faktą, kad mano GTR tokie dalykai atsiranda BŪTENT tada kai aš atleidžiu gazą ir riedu keliu - su antra nuomone aš kategoriškai nesutinku. Bet, yra labai įvairių situacijų, ir kažkur (ar kažkokiems motociklams), garantuotai, tai padeda.
Drop a gear and disappear.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Nu, Decoy labai patyręs Man nei su vienu motociklu nėra wobblinę ir nesu tikras, kad žinočiau ką daryt ir tuo labiau per tą sekundę vargiai spėčiau susiorientuot ir padaryt.
Beverly 350 ST, CRF1000
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Na, kai žmogus gauna teisės ir pirmą sezoną ant vieno rato praleidžia, ir ne šiaip aikštelėje, o, praktiškai, greitkelyje iki galo sukant rankeną. Net užjaust minčių nekylą. Tas pats kas gauti naro sertifikatą ir į Nerį nuo tilto žiemą šokti.
Taip pat, visiškai aišku kad žuvo jis dėl patirties neturėjimo, prasidėjo wobling'as ir pasimetė. Aišku čia, viskas, "liudininkų" komentarais.
Nu tu ir pavarei, niekas čia nėra aišku. Pirma žinia LR buvo iš policijos paskelbtų duomenų kad susidūrė auto ir mocas bet auto nenukentėjo, pranešimas buvo labai trumpas. Po to žurnaliūgos išgirdo žodį motociklas ir žuvo pradėjo kelti versijas su tais mistiniais liudininkais kas matosi analoginiuose straipsniuose "lėkė beprotišku greičių"
Kitas epizodas jai naujokas pirmais metais gali važiuoti ant ,vienkės, tai aš tikrai prieš tokį naujoką galiu nusilenkti ir nesvarbu nuo kada jis turi A kategorija
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
4xRG rašė:Žinutės nuoroda aliūgos išgirdo žodį motociklas ir žuvo pradėjo kelti versijas su tais mistiniais liudininkais kas matosi analoginiuose straipsniuose "lėkė beprotišku greičių"
Pirmame aprašyme yra rašoma apie greitį, lenkimus ir drebėjimą. Skaitykite ne tik pirmą sakinį. Situacija yra visiškai aiški.
Drop a gear and disappear.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Straipsnis buvo kardinaliai pertaisytas nes pirma versija aš ir įkėliau, nebent aš skaityti nemoku
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Eilinį kartą pasitvirtina auksinė motociklininko taisyklė: jei nežinai ką daryti, duok gazo.
Iš patirties, važiavimas kroso trasa, labai greitai išgydo nuo noro į vairą įsikibti rankomis ir dantimis.
Iš patirties, važiavimas kroso trasa, labai greitai išgydo nuo noro į vairą įsikibti rankomis ir dantimis.
Gargždų motokroso klubas
-
- Pranešimai: 119
- Užsiregistravo: 2016-04-22 10:14
- Karma: 124
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
aufiderzein
Paskutinį kartą redagavo Mr. Masta Kila 2022-02-04 12:23, redaguota 1 kartą.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
O bet rimtai, išvažiuojant vakarais pravėdint galvos, vis stebiuosi ir jaučiuosi lochas, nors ir su britva. Važiuojant netgi +20-30, mane lenkia mašinos, o mašinas lenkia grupės motopilotų. Dažniausiai be posūkių, visiškai nekreipiant dėmesio, ar ten lenkt leidžiama. Niekas jiem nerūpi, tik greitis.
cbr600rr
klx250s
klx250s
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Martinas rašė:Žinutės nuoroda Važiuojant netgi +20-30, mane lenkia mašinos
Nu tai natiūrlich: 90+20-30=80
Beverly 350 ST, CRF1000
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
justgytis rašė:Žinutės nuoroda O ka reikia daryti kai woblingas prasideda?
čia senas bet žiauriai nerealus mokomasis filmukas apie woobling'ą (vairo rezonansą/švytavimą), kodėl jis atsiranda ir kaip jo išvengti bei ką daryti, kai prasideda. Pats įdomumas prasideda nuo ~4:50 minutės, bet verta visą pažiūrėti
P.S. jei šis įvykis atsitiko už kokių 100 nuo sankryžos prie Maxima, tai tą vietą puikiai žinau. Ten prie kairio kelkraščio labai banguotas kelio tarpas ir tikrai sukelia nemalonų jausmą, jei tik greičiau per jas pervažiuoji.
Triumph Tiger 800 ABS 2014m
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
gavau nepatvirtintų žinių, kad du motociklininkai sudužo vilniaus pakraštyje prie neries upės prie sodų.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
drh rašė:Žinutės nuoroda gavau nepatvirtintų žinių, kad du motociklininkai sudužo vilniaus pakraštyje prie neries upės prie sodų.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot]