Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
draginoid rašė:Žinutės nuorodaziurke rašė:Žinutės nuoroda4xRG rašė:Žinutės nuoroda
briedas, motociklams px tas trikojis jei fotkina is priekio, daznai jis buna pastatytas uz kazko kad net nesimato vaziuojant.
Patikek, dabar daznai saudo ir i sikna
kai saudo i sikna juolab nematai, suzinai tik is laisko
Blogiausias...
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Pulko gatvėje susidūrė automobilis ir motoroleris
https://alytausgidas.lt/naujiena/pulko- ... 6yH1jXrh-w
https://alytausgidas.lt/naujiena/pulko- ... 6yH1jXrh-w
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Daugėja motociklininkų, daugėja ir tokių "automobilio vairuotojas nepamatė". Kairys posūkis, išvažiavimas iš šalutinio...
Kartais moto greitis kaltas, bet netikiu, kad visais atvejais. Paskui stebisi auto vairuotojai, kodėl važiuoji dieną su high beam, kodėl įjungti papildomi žibintai (triangle of light). Nors visų pirma - turi visad galvot ne tik už save, bet ir už kitus. Nusimest greitį, nenaglavot, nes dar nė vienas savo tiesios kakta į kaktą neįrodė.
Saugokimės!
Kartais moto greitis kaltas, bet netikiu, kad visais atvejais. Paskui stebisi auto vairuotojai, kodėl važiuoji dieną su high beam, kodėl įjungti papildomi žibintai (triangle of light). Nors visų pirma - turi visad galvot ne tik už save, bet ir už kitus. Nusimest greitį, nenaglavot, nes dar nė vienas savo tiesios kakta į kaktą neįrodė.
Saugokimės!
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Kapitalas rašė:Žinutės nuoroda Daugėja motociklininkų, daugėja ir tokių "automobilio vairuotojas nepamatė". Kairys posūkis, išvažiavimas iš šalutinio...
Kartais moto greitis kaltas, bet netikiu, kad visais atvejais. Paskui stebisi auto vairuotojai, kodėl važiuoji dieną su high beam, kodėl įjungti papildomi žibintai (triangle of light). Nors visų pirma - turi visad galvot ne tik už save, bet ir už kitus. Nusimest greitį, nenaglavot, nes dar nė vienas savo tiesios kakta į kaktą neįrodė.
Saugokimės!
taip buvo visada, tiesiog stiprei pasikeite motociklu kiekis kelyje, bet auto tikrai nesumazejo o bedos tospacios. keiciantis procentams keiciasi ir statistika, tada bendras fonas irgi
kai vairavimo mokyklos mokins ne kaip regitros egza islaikyt, o kaip isgyvent gatvej su motociklu, o automobilistus ismokins ziuret DU Kartus, tai pasikeis galbut kazkas, o kolkas liksim nematomi dalivaudami eisme.
p.s. siemet atvaziavo jaunuolis tvarkytis galiniu stabdziu kurie tvarkingi, nes neiseina normalei sustot pasak jo. isikalbejom.....vairavimo mokykloj mokindamasis nenaudojo priekiniu stabdziu nes per pavojinga pasak instruktoriaus......
Blogiausias...
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Dar viena ir priezasciu - pirkti moca del mados ir vaziuoti taip, kaip vaziavo su masina, t.y. irodineti kelyje, kieno pirmumas. Nesupranta jie, kad moco kelias visada salutinis. Kol to nesupras visi vairuojantis mocus, avariju nemazaes.
Dar nemazai gave teises ir nusipirke motocikla, galvoja, kad viskas, KET, kas liecia zenklinima, ipac mieste, jiem negalioja.
Na ir zinoma greitis.
Dar nemazai gave teises ir nusipirke motocikla, galvoja, kad viskas, KET, kas liecia zenklinima, ipac mieste, jiem negalioja.
Na ir zinoma greitis.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra