Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
4xRG rašė:Žinutės nuoroda
Kur avarija?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Lrytas kažką balamutina. Straisnis vienas o adresas kito straipsnio. Tai kartais nepasižiūri ką ikeli.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
cbr600rr
klx250s
klx250s
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Delfi irgi jau parašė, motociklininkas mire.
Galiu pasakyti kad buvau lygiai tokioje pačioje situacijoje, atsitrenkiau į sunkvežimio šoną kaip į sieną, maždaug, 60-65 km greičiu - FJR lūžo šakės ir radiatorius, žibintas ir plastikai, tačiau vairas ir variklis nenukentėjo. Tai, ką matau čia, ypač automobilio apgadinimą nuo ženkliai lengvesnio sportinio motociklo (lyginant su FJR) - visiškai akivazidu kad jis spaudė kaip reikalas. Įvykis kels labai daug klausimų. Mano nuomone, 'pensininką' išteisins.
Drop a gear and disappear.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Decoy rašė:Žinutės nuoroda
Delfi irgi jau parašė, motociklininkas mire.
Galiu pasakyti kad buvau lygiai tokioje pačioje situacijoje, atsitrenkiau į sunkvežimio šoną kaip į sieną, maždaug, 60-65 km greičiu - FJR lūžo šakės ir radiatorius, žibintas ir plastikai, tačiau vairas ir variklis nenukentėjo. Tai, ką matau čia, ypač automobilio apgadinimą nuo ženkliai lengvesnio sportinio motociklo (lyginant su FJR) - visiškai akivazidu kad jis spaudė kaip reikalas. Įvykis kels labai daug klausimų. Mano nuomone, 'pensininką' išteisins.
Mano nuomone sioje situacijoje pilnai sutampa su Decoy.
Kai siurksciai pazeidi KET kelis kart virsydamas greiti, mazo to, kad rizikuoji savo gyvybe, bet ir aplinkiniu.
Ir profas ar ne profas, jau ne labai itakuoja rezultata, kai atsitrenki i kliuti.
Visur raso, kad jis buvo zinomas motociklininkas, bet as apie ji isgirdau, labai gaila, bet tik po jo mirties.
Gailo jauno zmogaus gyvybes, kuris galejo dar ilgai gyventi ir kurti.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Klaida abipusė.
Auto vairuotojo:
Pagavo žioplį ir nepamatė, neįvertino moto greičio.
Moto vairuotojo:
Atvažiavo iš už posūkio ir kalniuko [kiek matosi foto] nematė jo ir jis nematė.
Greitis viršytas turbūt, kaip aiškino vienas kelių policijos vadovų, jai virš 50 tampi avarijos kaltininku.
Atsitrenkimo vieta vidurys automobilio o ne priekis reiškęsi jau manevras buvo įpusėjąs. Kodėl neatliko briedžio testo manevro? Apvažiuoti per galą?
Savo vairavimo įgūdžių pervertinimas.
Nematyti stabdymo ar slydimo šonu žymių. Motociklo guldymas ir jo paleidimas labai apsaugo vairuotuoju sveikata bet skausmingesnis finansiškai, dėl to laikomės įsitvėrę į vairą iki paskutinio. Kas yra didelė klaida.
Pamiršta svarbiausia moto vairuotojų taisyklė: MOTOCIKLININKAS GATVĖJE YRA NEMATOMAS
Motociklų vairuotojai yra dviejų kategorijų: Jau kritę ir dar nekritę.
Auto vairuotojo:
Pagavo žioplį ir nepamatė, neįvertino moto greičio.
Moto vairuotojo:
Atvažiavo iš už posūkio ir kalniuko [kiek matosi foto] nematė jo ir jis nematė.
Greitis viršytas turbūt, kaip aiškino vienas kelių policijos vadovų, jai virš 50 tampi avarijos kaltininku.
Atsitrenkimo vieta vidurys automobilio o ne priekis reiškęsi jau manevras buvo įpusėjąs. Kodėl neatliko briedžio testo manevro? Apvažiuoti per galą?
Savo vairavimo įgūdžių pervertinimas.
Nematyti stabdymo ar slydimo šonu žymių. Motociklo guldymas ir jo paleidimas labai apsaugo vairuotuoju sveikata bet skausmingesnis finansiškai, dėl to laikomės įsitvėrę į vairą iki paskutinio. Kas yra didelė klaida.
Pamiršta svarbiausia moto vairuotojų taisyklė: MOTOCIKLININKAS GATVĖJE YRA NEMATOMAS
Motociklų vairuotojai yra dviejų kategorijų: Jau kritę ir dar nekritę.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Mokant stabdyti su sportbike'u ir nebus žymių...
Motociklo guldymas ir jo paleidimas labai apsaugo vairuotuoju sveikata bet skausmingesnis finansiškai, dėl to laikomės įsitvėrę į vairą iki paskutinio. Kas yra didelė klaida.
Visiškas bullshit'as... Negana to, kad motociklas čiuožia kelis kart toliau, bet ir pats tampi keleiviu. Ir ne vienas atvejis yra, kai nučiuožęs žmogus trenkiasi į kietą vietą - pvz priekinį ratą. Vienas (nedaug)pažįstamas taip ir užsimušė - o net nestabdęs būtų per kapotą perskridęs..
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
TomasJ rašė:Žinutės nuoroda
Mokant stabdyti su sportbike'u ir nebus žymių...Motociklo guldymas ir jo paleidimas labai apsaugo vairuotuoju sveikata bet skausmingesnis finansiškai, dėl to laikomės įsitvėrę į vairą iki paskutinio. Kas yra didelė klaida.
Visiškas bullshit'as... Negana to, kad motociklas čiuožia kelis kart toliau, bet ir pats tampi keleiviu. Ir ne vienas atvejis yra, kai nučiuožęs žmogus trenkiasi į kietą vietą - pvz priekinį ratą. Vienas (nedaug)pažįstamas taip ir užsimušė - o net nestabdęs būtų per kapotą perskridęs..
Mokant stabdyti nesulendi į automobilį. Aš nerašiau kad nebuvo stabdoma
Guldant automatiškai turi pasileisti nuo moco. Todėl kaip ir pats mini mocas čiuožia toliau nes skiriasi inercijos abiejų.
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Atsitrenkimo vieta vidurys automobilio o ne priekis reiškęsi jau manevras buvo įpusėjąs. Kodėl neatliko briedžio testo manevro? Apvažiuoti per galą?
Kažkuriame iš portalų rašė, kad anot vairuotojo, kai jis pamatė motociklą, jis važiavo ant vieno rato. Tuomet vairuotojas spūstelėjo gazą, kad greičiau pasitraukti iš kelio ir jau spėjo atsidurt pirmoj juostoj. Žodžiu, motociklistas pats apribojo savo manevro laisvę su vienke, o kai jau nuleido, nespėjo kažką padaryti arba pasirinko ne tą apvažiavimo kryptį. Na bet istorijos istorijom, nematėm, galim tik pasvaičiot.
P.s., motociklo stabdžiai geriau stabdo nei žmogaus užpakalis, o vairas geriau suka nei bandant rankom pamanevruot kol čiuoži
cbr600rr
klx250s
klx250s
Avarijos-LT (2011-2014m statistika 1-žinutė)
Martinas rašė:Žinutės nuorodamotociklo stabdžiai geriau stabdo nei žmogaus užpakalis, o vairas geriau suka nei bandant rankom
O smegenys veikia geriau jei jas turi...
Užmėtykite tapkėm, bet ....
Jeigu žmogus žmogui žmogus, tai ir žmogus žmogui žmogus.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra