KET neaiškumai/išaiškinimai
KET neaiškumai/išaiškinimai
Reikia po 18h mokėti nes dar galioja ženklas (mokamos stovejimas "zona" 8-22)
KET neaiškumai/išaiškinimai
Vieta mokama nuo 8-22,o rezervuota nuo 8-18 reiskia nuo 18-22 mokama.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KET neaiškumai/išaiškinimai
Visgi motociklas pirmas.
172. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
172. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
KET neaiškumai/išaiškinimai
Sveiki visi. Niekur nerandu informacijos, todėl kreipiuosi į jus. Nenoriu kurti naujos temos, tai rašysiu čia, tikiuosi niekas neužpyks
Klausimas toks: Ar galiu vairuoti dviratį motociklą, kuris yra 650 cc ir turi 41 kW, tačiau jo galios ir svorio santykis yra 1.6 ir neviršija leistinos 2 ribos, turėdamas A2 vairuotojo pažymėjimą?
Labai ačiū už jūsų atsakymus
Klausimas toks: Ar galiu vairuoti dviratį motociklą, kuris yra 650 cc ir turi 41 kW, tačiau jo galios ir svorio santykis yra 1.6 ir neviršija leistinos 2 ribos, turėdamas A2 vairuotojo pažymėjimą?
Labai ačiū už jūsų atsakymus
KET neaiškumai/išaiškinimai
Negali, turi atitikti abi salygos. A2 - 0.2kW/kg IR 35kW (negali buti kiles is daugiau kaip dvigubai galingesnio). Lygiai kaip pilna aboltusu kurie raso skelbimuose pris litrinio superbaiko, kad popieriuj parasyta 35kW, galima su A2. Galima iki pirmo sustabdziusio ir ismanancio reikala, veliau isbirbins be problemu, nepades jokie atmazai. Bes pirstu i istatyma, pasakys, kad nezinojimas nuo atsakomybes neatleidzia.
KET neaiškumai/išaiškinimai
O motociklą sunkiau aplenkti nei automobilį nes jį dar pavyti reik?
KET neaiškumai/išaiškinimai
mykolaila rašė:Žinutės nuoroda O motociklą sunkiau aplenkti nei automobilį nes jį dar pavyti reik?
Na taip, negana kad pavyti sunku, o dar aplenkti tai isvis
KET neaiškumai/išaiškinimai
Vilnius.
iš pylimo g. jei suki į islandijos g. su mocu arba sunkiasvoriu transportu po 22val. eismas draudžiamas bet tik įvažiavęs į vienpusį eismą pamatysi tai draudžiančius kelio ženklus.
Taip išeina kad be know how reikia atbulam stumdytis?
iš pylimo g. jei suki į islandijos g. su mocu arba sunkiasvoriu transportu po 22val. eismas draudžiamas bet tik įvažiavęs į vienpusį eismą pamatysi tai draudžiančius kelio ženklus.
Taip išeina kad be know how reikia atbulam stumdytis?
KET neaiškumai/išaiškinimai
Pastebejau, akd per paskutinius metus padaugejo mocams draudzianciu zenklu senamiestyje...
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KET neaiškumai/išaiškinimai
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Pastebejau, akd per paskutinius metus padaugejo mocams draudzianciu zenklu senamiestyje...
padaugėjo manau dėl loud pipes saves lives..
KET neaiškumai/išaiškinimai
Jus man paaiskinkite Lazdynu ziedo prie Nestes fenomena: jei as atvaziuoju nuo ligonines o kita eile is Lazdynu, visi kas nuo Lazdynu, lekia akis isverte. Nors nuo Lazdynu gaunasi desines rankos kliutis. Kaip ir nuo miesto i Lazdynus, as vaziuodamas nuo ligoninines turiu praleist. Tam ziede viskas atvirksciai, gal as ko nesuprantu?
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KET neaiškumai/išaiškinimai
Dažniausiai, įvažiavimai į žiedines sankryžas yra pažymėti kelio ženklais Nr. 203 „Duoti kelią“ arba Nr. 204 „Stop“. Todėl, transporto priemonės, įvažiuojančios į šias žiedines sankryžas, pirmenybės neturi ir privalo duoti kelią transporto priemonėms važiuojančioms žiedu.
Todėl privažiuodamas prie žiedinės sankryžos turi praleisti kitą mašiną jei ji anksčiau už tave įvažiavo arba įvažiuos į žiedą.
Beveik nematau avarijų šioje žiedinėje sankryžoje.
Todėl privažiuodamas prie žiedinės sankryžos turi praleisti kitą mašiną jei ji anksčiau už tave įvažiavo arba įvažiuos į žiedą.
Beveik nematau avarijų šioje žiedinėje sankryžoje.
KET neaiškumai/išaiškinimai
TWIN rašė:Žinutės nuoroda Tam ziede viskas atvirksciai, gal as ko nesuprantu?
Tiesiog didesne koncentracija vairuotoju, kurie vadovaujasi taisykle "kas greitesnis, tas gudresnis"
Man ir ten buvo tokiu atveju. Fenomenas kazkoks tos vietos.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KET neaiškumai/išaiškinimai
Net Tinkladraskis man tvirtino atvirksciai...))) Gal del to kad gyvena Lazdynuose Zenklai stovi Duokite kelia i visus 3 ivaziavimus vienodai. Taigi galioja desines rankos taisykle. Bet ka atvaro nuo Lazdynu-niekada nestabdo. Bet jei man vaziuojant nuo ligonines ikirs i sona, nesvarbu kad greiciau ileke i zieda - bus kaltas Fenomenas.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KET neaiškumai/išaiškinimai
Nesutinku.
Nuo to laiko, kai šioje sankryžoje įrengė žiedą, jos pralaidumas labai padidėjo.
Taisyklė, kuria vadovaujuosi aš ir visi kiti, yra labai paprasta: turi praleisti tą, kuris jau yra sankryžoje.
Tiesiog ši sankryža yra labai maža palyginus su didžiaisiais žiedais ir tenka pagalvoti iš anksto artėjant prie žiedo.
Aišku galima važiuoti "iš principo" ir tada policija galės patikslinti, kas yra tikrai teisus.
Bet pasikartosi: jūsų minima dešinės rankos taisyklėje galioja tuose žieduose, kur nesustatyti pirmenybę/duoti kelią nurodantys ženklai. Tuomet važiuodamas žiedu turi praleisti į žiedą įvažiuojantį transportą.
Tokių žiedų esu matęs užsienyje, bet ne LT.
Su "duoti kelią" ženklais yra atvirkščiai reikalaujama duoti atvažiuojančiam tau iš kairės.
Pagal mano openentų logiką tuomet nėra jokio skirtumo tarp paprastos ir žiedinės sankryžos...
Kodėl tuomet buvo iš paprastos sankryžos padarytas žiedas?
Nuo to laiko, kai šioje sankryžoje įrengė žiedą, jos pralaidumas labai padidėjo.
Taisyklė, kuria vadovaujuosi aš ir visi kiti, yra labai paprasta: turi praleisti tą, kuris jau yra sankryžoje.
Tiesiog ši sankryža yra labai maža palyginus su didžiaisiais žiedais ir tenka pagalvoti iš anksto artėjant prie žiedo.
Aišku galima važiuoti "iš principo" ir tada policija galės patikslinti, kas yra tikrai teisus.
Bet pasikartosi: jūsų minima dešinės rankos taisyklėje galioja tuose žieduose, kur nesustatyti pirmenybę/duoti kelią nurodantys ženklai. Tuomet važiuodamas žiedu turi praleisti į žiedą įvažiuojantį transportą.
Tokių žiedų esu matęs užsienyje, bet ne LT.
Su "duoti kelią" ženklais yra atvirkščiai reikalaujama duoti atvažiuojančiam tau iš kairės.
Pagal mano openentų logiką tuomet nėra jokio skirtumo tarp paprastos ir žiedinės sankryžos...
Kodėl tuomet buvo iš paprastos sankryžos padarytas žiedas?
KET neaiškumai/išaiškinimai
Todel, kad teisingai padarytas mazas zuedas privercia sumazint greiti. Prie mazo greicio, kad ir kokias klaidas bedarytum, pasekmes mazesnes. Ir laiko kompensuoti kitu klaidas daugiau.
Beverly 350 ST, CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KET neaiškumai/išaiškinimai
Lazdynuose šioje sankryžoje greičio niekad nebuvo, bet nuolatiniai kamščiai, nes šalutiniame kelyje stovinčios mašinos dėl nuolatinio srauto iš pagrindinio kelio nesugebėdavo kirsti sankryžos. Su žiedine sankryža ši problema buo išspręsta.
KET neaiškumai/išaiškinimai
Siaip tai Tinkladraskis teisus. Kada bevaziuotum, problemos kirsti ta zieda nera. Na nebent ne vietiniams gali kilti klausimas is kurios juostos nuo Lazdynu puses ivaziuoti. Bet tas ziedas pagerino eisma ne tik toje vietoje, bet ir kitoje sankryzoje, kur prie nusukimo i aplinkeli.
Grįžti į “Tech. apžiūra. KET. Policijos naujienos”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra