KET neaiškumai/išaiškinimai
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Vėl jus su savo xenonais........ su xenonu tave tikrai greičiau numuš, nes atstumo pamatuoti iš akies nebeįmanoma žvaigždės.
Ir užmušti rimtai norės - kai kažkas praleidinės, kai tau iki jo dar kilometrus likūs.
Nesvaikit prašau.
Manai nemato - įjunk avarinius, miksinčias tikrai pamato šviesas, ir pagal KET, ir nektrukdo niekam.
Na, vadinasi čia mūsų nuomonės skiriasi ir kol man tai veikia, aš liksiu prie savos. Kodėl atsumą iki automobilio xenono nustato, o iki motociklo- ne? Kuo jie skiriasi, išskyrus, kad pas motociklą nėra apiplovimo ir automatinio aukščio reguliavimo?
Beje, apie mirksėjimą. Užsienyje (berods Vokietijoje) draudžiama tamsiu paros metu naudoti ant dviračio mirksintį raudoną žibintą, turi degti ištisai, kadangi vairuotojas artėdamas link mirksinčios šviesos sunkiai atstumą iki dviratininko nustato.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
turistux rašė:Žinutės nuorodaNa, vadinasi čia mūsų nuomonės skiriasi
Aš kalbu apie bet koki akinimą bet kokio vairuotojo, Xenonai (kaip technologija) jokios įtakos tam neturi, jie reguliuojasi pagal lygi. Ir šviečia lygiai taip pat kaip paprasti žibintai. Tu kalbi apie ryškesnias šviesas, kas labai visus nervina. Ar tai automobilis, ar tai motociklas, ar tai vėžimas.
turistux rašė:Žinutės nuorodaBeje, apie mirksėjimą. Užsienyje (berods Vokietijoje) draudžiama tamsiu paros metu naudoti ant dviračio mirksintį raudoną žibintą, turi degti ištisai, kadangi vairuotojas artėdamas link mirksinčios šviesos sunkiai atstumą iki dviratininko nustato.
Aš visai ne apie tokį mirksėjimą, aš apie įjungimą tam momentui, kad tave pastebėtu, o kai įsitikini, kad mato - išjungi.
Kai viena kartą įjungiau avarinius besifilterinant Geležinio vilko g. - apakau, kad traukiasi net už 30m automobiliai iš kelio, veikia fantastiškai.
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Decoy rašė:Kai viena kartą įjungiau avarinius besifilterinant Geležinio vilko g. - apakau, kad traukiasi net už 30m automobiliai iš kelio, veikia fantastiškai.
Nėra pas mane avarinio. Pasigendu tokios funkcijos, nes tikrai norisi dažnai padėkoti, kai praleidžia tarp automobilių. Pakeliu ranką, tikiuosi supranta, kad čia padėka...
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
lol
beje, pas mane irgi nėra. iš to išplaukia klausimas ne į temą.. TA dėl to nesikabinėja?
cbr600rr
klx250s
klx250s
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Jeigu gamykloje nenumatyta,tai ir nesikabina per TA.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Dar vienas įdomus klausimas.
Šiuo metu tenka važinėti siaurais prasto asfalto sodo keliukais, duobėtais kelkraščiais ir yra vienas naglas mersas, kuris nė kiek nesitraukia nuo kelio ir agresyviai greitai važiuoja asfaltu priversdamas staigiai sukti į kelkraštį norint išvengti susidūrimo. Kadangi jis atlekia greitai, tai įleki į duobes nespėjęs pristabdyti ir numesti greičio.
Aš manau, kad įsijungsiu kamerą ir kitą kartą tiesiog sustosiu vietoj ir tegu jis į mane įvažiuoja, jei jis įkals į stovintį automobilį, kaltininkas bus jis?
Juk KET nereglamentuoja kas turi ką praleisti siauram kelyje, jei nėra pastatyta ženklų?
Šiuo metu tenka važinėti siaurais prasto asfalto sodo keliukais, duobėtais kelkraščiais ir yra vienas naglas mersas, kuris nė kiek nesitraukia nuo kelio ir agresyviai greitai važiuoja asfaltu priversdamas staigiai sukti į kelkraštį norint išvengti susidūrimo. Kadangi jis atlekia greitai, tai įleki į duobes nespėjęs pristabdyti ir numesti greičio.
Aš manau, kad įsijungsiu kamerą ir kitą kartą tiesiog sustosiu vietoj ir tegu jis į mane įvažiuoja, jei jis įkals į stovintį automobilį, kaltininkas bus jis?
Juk KET nereglamentuoja kas turi ką praleisti siauram kelyje, jei nėra pastatyta ženklų?
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Manau jeigu tavo TP stovi o pilietis į ją įvaziuoja, tai kaip ir klausimų neturėtų kilti. Juk tu vengi susidūrimo
Cia Vilniuje soduose taip?
Cia Vilniuje soduose taip?
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Dar vienas įdomus klausimas.
Šiuo metu tenka važinėti siaurais prasto asfalto sodo keliukais, duobėtais kelkraščiais ir yra vienas naglas mersas, kuris nė kiek nesitraukia nuo kelio ir agresyviai greitai važiuoja asfaltu priversdamas staigiai sukti į kelkraštį norint išvengti susidūrimo. Kadangi jis atlekia greitai, tai įleki į duobes nespėjęs pristabdyti ir numesti greičio.
Aš manau, kad įsijungsiu kamerą ir kitą kartą tiesiog sustosiu vietoj ir tegu jis į mane įvažiuoja, jei jis įkals į stovintį automobilį, kaltininkas bus jis?
Juk KET nereglamentuoja kas turi ką praleisti siauram kelyje, jei nėra pastatyta ženklų?
Teoriškai jei yra kliūtis tavo pusėje (šiuo atveju duobė) turi pasirinkti saugų greitį, kad spėtum ją apvažiuoti ar sustoti prieš ją...
Manau, kad tokioj situacijoj baustų abu. Problema, kad tokiuose keliuose nėra eismo juostas skiriančio kelio ženklinimo. Kaip ten bebūtų gaila, pagal KET "abu" eismo dalyviai turi dėti pastangas išvengti susidūrimo ir policijai/draudikams būtų dzin - ant kelio tiesiog staiga sustoti/stovėti ir "kliudyti" kitiems eismo dalyviams taip pat pažeidimas
P.s. Reikia taip pat nepamiršti, kad būtų labai svarbu į kurią auto vietą įvažiuotų. Jei į priekinę dalį - 100% kalti abu, jei nuo pusės į galinę dalį jau galima apkaltinti "specialiu" įvažiavimu.
HONDA CRF1000
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Jei aš sustojau planuotai ir ketinu išlipti pvz patiktini savo lempas ar pan ar nesugadinau padangos duobėse, o į mane įvažiuoja mersas - aš kaltas? Nuo kada?
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
klemkas rašė:kitą kartą tiesiog sustosiu vietoj ir tegu jis į mane įvažiuoja, jei jis įkals į stovintį automobilį, kaltininkas bus jis?
Čia iš serijos "na ir kas kad invalidu tapau, svarbu teisus!", gal geriau nereikia.
Nufilmuok kaip visada, ir išsiųsk į e-policiją, tegul jie išanalizuoja, gal ženklai atsiras, ar kelią kada nors praplatins
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
abu turi pasitraukti. o jei kelkrastyje duobes, reikia vaziuoti leciau, kad speti pristabdyti, nuo vievio iki aukstadvario irgi siauras asfalto ruozas (bent jau buvo), tai abu i sonus traukiasi, kad prasilenkt.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Sveiki, noriu paklausti...Kaunas, Gaiziunu g. , ja kerta Statybinku g. o priesais ja kelias kaip ir kiemo isvaziavimo, realei gal kas gali pasakyt eiliskuma vaziavimo, kas antras ir kas trecias... aciu
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Gaižiūnu.g pagrindinė, Statybininkų,g šalutinė stovi KET ženklas 203"Duoti kelią" https://www.google.lt/maps/@54.9184246, ... 312!8i6656
Išvaževimas iš kiemo prieš gatvę pirmumo neturi.
Išvaževimas iš kiemo prieš gatvę pirmumo neturi.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
vaziuojant Statybininku g. sukant i desine, praleidus visus vaziuojancius Gaiziunu g. is priesais kiemo suko zmogelis i kaire, net ne suko o taranavo iki bordiuro, sustojus nes nebuvo kur trauktis dar ir uzblokavo skersai, atsidare dureles ir su beisbolke pradejo grumoti....skambinau policijai bet sis dingo....dabar pradedu galvoti kad gal ten jo pirmumas
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Gyvate rašė:Žinutės nuoroda vaziuojant Statybininku g. sukant i desine, praleidus visus vaziuojancius Gaiziunu g. is priesais kiemo suko zmogelis i kaire, net ne suko o taranavo iki bordiuro, sustojus nes nebuvo kur trauktis dar ir uzblokavo skersai, atsidare dureles ir su beisbolke pradejo grumoti....skambinau policijai bet sis dingo....dabar pradedu galvoti kad gal ten jo pirmumas
Jeigu kalba eina apie Kauną, tai pažiūrėjus google maps iš kiemo pusės nėra jokių ženklų.
Pagal viską turėtų galioti dešinės rankos taisyklė, t.y. jis turėjo tave praleisti.
Dabar pagalvojau, kad iš kiemo išvažiuojant ir taip privalo praleisti visus judančius gatve.
Bet...
Pagal žemėlapį jo įvažiavimas į gatvę yra anksčiau nei T formos sankryža. Taigi jis įvažiavęs patenka į pagrindinį kelią...
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Vat cia ir man labai idomu,kazkodel zemelapis rodo daug tolesni ta isvaziavima, o realiai tai jis beveik vienoje linijoje su Statybininku g....
KET neaiškumai/išaiškinimai
jaunimas, imam du kelio ženklus
pirmas. mokamos stovejimas "zona" 8-22
vidui tos zonos statom "rezervuota" 8-18
po 18 val galim statyti i "rezervuota", o ar reikia susimoket?
pirmas. mokamos stovejimas "zona" 8-22
vidui tos zonos statom "rezervuota" 8-18
po 18 val galim statyti i "rezervuota", o ar reikia susimoket?
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KET neaiškumai/išaiškinimai
Mano variantas remiantis nuogirdomis iš kažkieno gyvenimiškos patirties panašioje situacijoje: Reikia susimokėti.
drh rašė:Žinutės nuoroda jaunimas, imam du kelio ženklus
pirmas. mokamos stovejimas "zona" 8-22
vidui tos zonos statom "rezervuota" 8-18
po 18 val galim statyti i "rezervuota", o ar reikia susimoket?
KET neaiškumai/išaiškinimai
teoriškai - susimokėti reikia. praktiškai - niekad nenubaudė..
cbr600rr
klx250s
klx250s
Grįžti į “Tech. apžiūra. KET. Policijos naujienos”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra