KET neaiškumai/išaiškinimai
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Easy, abu kartus (A kategorija laikiau atskirai) iš pirmo karto.
Tai visgi, galiu jau ir primiršęs būti, kur yra pažeidimas? Tiems kas neįdėmiai skaito postus - klausiu tik teoriškai, nes praktikoje važiuoju pirma eilė
Tai visgi, galiu jau ir primiršęs būti, kur yra pažeidimas? Tiems kas neįdėmiai skaito postus - klausiu tik teoriškai, nes praktikoje važiuoju pirma eilė
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Man atrodo dabar Vilniuje tiek daug juostu, rodyklyciu ir zenkliuku, kad zmones daznai pasimeta, kai lieka vieni dideleje erdveje...
Vairuotojas pries posuki privalo vaziuoti ta puse i kuria ketina sukti, nebent t.p. gabaritai reikalauja elgtis kitaip. Taigi varai desine juosta arciau desinio kelkrascio ir suki i desine. Jeigu del kazkokiu priezasciu nori sukti is antros tai viskas ok, tik praleidi visus kas vaziuoja pirma. Jeigu vaziuoja du motociklai tai jie pasidalina juosta ir gali sukti i desine vaziuodami lygiagreciai. Jei vaziuoja auto ir moto tai nera draudziama lygiagreciai pasidalinti kelio, bet turi buti tarpusavio supratimas. Pagal ket jei nesuzymeta, pasidarai tiek juostu, kiek t.p. telpa pagal ploti, kadangi motociklas yra labai siauras tai labai daug kur gali atsirasti ta juosta. Bet sitoj vietoj yra rizika, nes kaip taisykle kuo mazesnis kibiriukas, tuo daugiau vietos reikalauja.
Vairuotojas pries posuki privalo vaziuoti ta puse i kuria ketina sukti, nebent t.p. gabaritai reikalauja elgtis kitaip. Taigi varai desine juosta arciau desinio kelkrascio ir suki i desine. Jeigu del kazkokiu priezasciu nori sukti is antros tai viskas ok, tik praleidi visus kas vaziuoja pirma. Jeigu vaziuoja du motociklai tai jie pasidalina juosta ir gali sukti i desine vaziuodami lygiagreciai. Jei vaziuoja auto ir moto tai nera draudziama lygiagreciai pasidalinti kelio, bet turi buti tarpusavio supratimas. Pagal ket jei nesuzymeta, pasidarai tiek juostu, kiek t.p. telpa pagal ploti, kadangi motociklas yra labai siauras tai labai daug kur gali atsirasti ta juosta. Bet sitoj vietoj yra rizika, nes kaip taisykle kuo mazesnis kibiriukas, tuo daugiau vietos reikalauja.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Žinai kaip sakoma: nemoki **st nereikia lyst. Viskas Vilniuje gerai paženklinta, kaip tik didelis privalumas kad tas pats ir ant kelio, ir ženkluose, ir, gal, dar kitaip sužymėta.Vejas rašė:Žinutės nuoroda Man atrodo dabar Vilniuje tiek daug juostu, rodyklyciu ir zenkliuku, kad zmones daznai pasimeta, kai lieka vieni dideleje erdveje...
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Labai gerai, kad yra ši tema, kai suprasiu, kaip iš to google street view įkelti nuorodą bus galima ir daugiau einamųjų klausimų aptarti.
Šiai dienai turiu neaiškumu su j.kubiliaus g. (iš vilniaus šiaurės miestelio). Išvažiuojant iš teritorijos minimaliai nepasidalinau kelio su kita auto ir dabar kažkiek neteisus pasijutau. Bet nėra aišku kaip traktuoti du išvažiavimus iš teritorijų, kurie nėra "vienas prieš kitą", ar kaip netaisyklingos formos sankryžą ar kaip du skirtingus išvažiavimus, nes vienu atveju sukant i kairę reikia praleisti auto iš dešinės, kitu ne. Iš video matysis, kad aš jaučiausi įvažiavęs į pagrindinį kelią ir nenusiteikęs nieko praleidinėti.
Kabinu printscreena ir nuoroda į video.
Šiai dienai turiu neaiškumu su j.kubiliaus g. (iš vilniaus šiaurės miestelio). Išvažiuojant iš teritorijos minimaliai nepasidalinau kelio su kita auto ir dabar kažkiek neteisus pasijutau. Bet nėra aišku kaip traktuoti du išvažiavimus iš teritorijų, kurie nėra "vienas prieš kitą", ar kaip netaisyklingos formos sankryžą ar kaip du skirtingus išvažiavimus, nes vienu atveju sukant i kairę reikia praleisti auto iš dešinės, kitu ne. Iš video matysis, kad aš jaučiausi įvažiavęs į pagrindinį kelią ir nenusiteikęs nieko praleidinėti.
Kabinu printscreena ir nuoroda į video.
Paskutinį kartą redagavo drh 2016-03-19 17:36, redaguota 1 kartą.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
drh rašė:Žinutės nuorodaj.kubiliaus g. (iš vilniaus šiaurės miestelio). Išvažiuojant iš teritorijos
Vienareikšmiškai čia jokios sankryžos nėra, yra 2 išvažiavimai (aikštelės ir teritorijos).
Automobilis tuo momentu privalo tave praleisti, nes tu buvai savo kelio juostoje.
P.S. Asmeniškai, tokioje situacijoje stengiuosi pamatyti vairuotoją ir suprasti, ar jis mane mato ir praleidžia, ar man palaukti dėl viso pikto.
P.P.S. Kai youtube linką dedi - visada į naują eilutę jį kišk
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
ačiū, decoy, tai interpretuojame vienodai.
nuoroda pataisyta.
dabar esu paruošęs kitą klausimą vilniečiams, apsisukimas j.jasisnksio gatvėje.
pirma, ar apsisukinėjant galima išvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą. (reikia patikrinti motociklininkų žinias )
antra, ar šioje vietoje leidžiama apsisukti.
aš manau, kad jis taip ir buvo suprojektuotas su apsisukimu,bet KET mums sako:
116. Apsisukti draudžiama:
116.1. pėsčiųjų perėjose;
116.2. geležinkelių pervažose;
116.3. tuneliuose;
116.4. ant tiltų, estakadų, viadukų ir po jais;
116.5. vietose, kur kelio matomumas bent viena kryptimi mažesnis kaip 100 metrų;
116.6. keliuose su skiriamąja juosta, išskyrus tam įrengtas ir kelio ženklais arba kelio ženklais bei horizontaliuoju ženklinimu pažymėtas apsisukimo vietas.
google street view
nuoroda pataisyta.
dabar esu paruošęs kitą klausimą vilniečiams, apsisukimas j.jasisnksio gatvėje.
pirma, ar apsisukinėjant galima išvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą. (reikia patikrinti motociklininkų žinias )
antra, ar šioje vietoje leidžiama apsisukti.
aš manau, kad jis taip ir buvo suprojektuotas su apsisukimu,bet KET mums sako:
116. Apsisukti draudžiama:
116.1. pėsčiųjų perėjose;
116.2. geležinkelių pervažose;
116.3. tuneliuose;
116.4. ant tiltų, estakadų, viadukų ir po jais;
116.5. vietose, kur kelio matomumas bent viena kryptimi mažesnis kaip 100 metrų;
116.6. keliuose su skiriamąja juosta, išskyrus tam įrengtas ir kelio ženklais arba kelio ženklais bei horizontaliuoju ženklinimu pažymėtas apsisukimo vietas.
google street view
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Negali važiuoti prieš eismą, turi važiuoti į savo juostą pavažiuoti tuos kelis metrus ir tada sukti.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
4xRG rašė:Negali važiuoti prieš eismą, turi važiuoti į savo juostą pavažiuoti tuos kelis metrus ir tada sukti.
lauksim daugiau nuomoniu.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Kaip vilnietis, pilnai pritariu 4xRG, man čia nėra jokio klausimo, a dvejonės.
Pirma išvažiuoji į Goštauto g., po 5 metrų vėl suki į Jasinskio, ir tikrai ne priešinga eismo juosta varai
Trumpai tariant, tai yra paprasčiausi du posūkiai.
Žemėlapyje gerai matosi, kad tuos porą metrų važiuoji kita gatve.
Taip pat turiu pritarti, kad vieta įdomi - iš akies gali pasirodyti, kad juosta tau išskirta kairėj.
Nors taip atrodyti gali tik tik visai-visai žaliam
Pirma išvažiuoji į Goštauto g., po 5 metrų vėl suki į Jasinskio, ir tikrai ne priešinga eismo juosta varai
Trumpai tariant, tai yra paprasčiausi du posūkiai.
Žemėlapyje gerai matosi, kad tuos porą metrų važiuoji kita gatve.
Taip pat turiu pritarti, kad vieta įdomi - iš akies gali pasirodyti, kad juosta tau išskirta kairėj.
Nors taip atrodyti gali tik tik visai-visai žaliam
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Čia toks klausimas gali iškilti tik vietinems nes atvykeliai šitą vietą traktuoja kaip elementarią sankryžą kur net mintis nekiltu taip keistai (apsisukinėti). Jai abu J.Jasinskio viaduko šonai vadintusi kitaip o ne taip pat tai ir vietinems tokia dvejonė nekiltu.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kaip vilnietis, pilnai pritariu 4xRG, man čia nėra jokio klausimo, a dvejonės.
Pirma išvažiuoji į Goštauto g., po 5 metrų vėl suki į Jasinskio, ir tikrai ne priešinga eismo juosta varai
Trumpai tariant, tai yra paprasčiausi du posūkiai.
Žemėlapyje gerai matosi, kad tuos porą metrų važiuoji kita gatve.
Taip pat turiu pritarti, kad vieta įdomi - iš akies gali pasirodyti, kad juosta tau išskirta kairėj.
Nors taip atrodyti gali tik tik visai-visai žaliam
Tiksliau čia yra 2 sankryžos ir nėra jokio apsisukimo veiksmo.
Važiuoji priešpriešiniu eismu - pažeidi taisykles.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Xawiers rašė:Tiksliau čia yra 2 sankryžos ir nėra jokio apsisukimo veiksmo.
Važiuoji priešpriešiniu eismu - pažeidi taisykles.
ok, sitas variantas priimtiniausias, jei 2 sankryzos, taippat negalioja draudimas apsisukti po tiltu.
bet sankryzose tai apsisukinejam laikydamiesi kairiojo krasto ir i priespriesa isvaziuojama, tik tiek kad vilniui beveik visos sankryzos su sviesaforais (daznai ir papildoma sviesaforo sekcija posukiui) tai nesijaucia to "isvaziavimo".
O ar likus bent viena sankryza be sviesaforo ir su skiramaja juosta net nesugalvoju.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Galesim trinti sita tema po kokiu 20-30 metu, kai visos t/p bus (v2v) ir (v2i)
Nors po 4 metu USA zada isleisti jau 250.000.000 automobiliu, pajungtu prie sistemos (v2i)
Nors po 4 metu USA zada isleisti jau 250.000.000 automobiliu, pajungtu prie sistemos (v2i)
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
drh rašė:4xRG rašė:Negali važiuoti prieš eismą, turi važiuoti į savo juostą pavažiuoti tuos kelis metrus ir tada sukti.
lauksim daugiau nuomoniu.
Reikia nepamiršti, kad "apsisukus" yra dvipusis eismas!
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
draginoid rašė:Žinutės nuoroda Galesim trinti sita tema po kokiu 20-30 metu, kai visos t/p bus (v2v) ir (v2i)
Nors po 4 metu USA zada isleisti jau 250.000.000 automobiliu, pajungtu prie sistemos (v2i)
Dar labai toli iki šito, nors gyvene savo tikriausiai pamatysime, į pensiją
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
drh rašė:Žinutės nuoroda Šiai dienai turiu neaiškumu su j.kubiliaus g. (iš vilniaus šiaurės miestelio)
Reikėjo sukt rankeną stipriau, būtum likęs teisus, bet negyvas. O jei logiškai mąstant, tai akivaizdu, kad auto vairuotojas žiūrėjo kairėn, žiūrėjo dešinėn, o kad iš priekio kažkas mažas atvažiavo ir nepastebėjo. Reziume - normali eilinė situacija kelyje, kurią patyres baikeris pats ir turėjo numatyti, kad liks nepastebėtas Mano nuomone buvo visiškas auto vairuotojo netyčiukas, kurio lengvai galima išvengti
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
civic rašė:Reikėjo sukt rankeną stipriau, būtum likęs teisus, bet negyvas. O jei logiškai mąstant, tai akivaizdu, kad auto vairuotojas žiūrėjo kairėn, žiūrėjo dešinėn, o kad iš priekio kažkas mažas atvažiavo ir nepastebėjo. Reziume - normali eilinė situacija kelyje, kurią patyres baikeris pats ir turėjo numatyti, kad liks nepastebėtas Mano nuomone buvo visiškas auto vairuotojo netyčiukas, kurio lengvai galima išvengti
kaip per enduro pamoka, bet kokioj situacijoi visada gelbetis taisykle: gazas,gazas,gazas
is mano puses tai as ir taip stengiausi kuo kairesne trajektorija posukui pasirinkti, bet su gazu uzvelavau. O but teisiam, bet aplamdytam man visai ne prie sirdies, ar ant moto ar pestute ar bet kaip kitaip.
Ir kai motozmones skundziasi, kad kiekviena diena isvaziavus, juos nuskinti ar uzkirsti kelia bando, man nesuprantama. Praeita sezona buvo pora tokiu atveju, jei rasiu video pasidalinsiu, bet kitais kartais ir visus metus pavyksta pravazineti be uzuomenu i incidentus.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Tai yra ir ironija, ir alegorija, jeigu žmonės tikrai norėtu užmušti - nei vieno čia nebūtu mūsų. O kad reikia važiuoti su mintimi, kad tave visi nori užmušti tai tikra tiesadrh rašė:Žinutės nuorodakai motozmones skundziasi, kad kiekviena diena isvaziavus, juos nuskinti ar uzkirsti kelia bando, man nesuprantama.
Asmeniškai važiuoju lygiai taip pat, net jei kelias tuščias, net jei spaudi, kad tikrai niekas nepavytu, vistiek po 3 kartus posūkius apžiūriu ir galinius veidrodėlius patikrinu, o gal ten lėktuvas leidžiasi ir jam reikia kelią duoti (Žinot, tokie kaip Lenkijos keliuose, su baltarusiškais numeriais )
Drop a gear and disappear.
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Įsidedi xenonus, užsidedi geltoną liemenę, nesimėgauji pagreičiu mieste ir dažniausiai visai neblogai tave mato.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KET neaiškumai/išaiškinimai
Vėl jus su savo xenonais........ su xenonu tave tikrai greičiau numuš, nes atstumo pamatuoti iš akies nebeįmanoma "žvaigždės šiaurės".
Ir užmušti rimtai norės - kai kažkas praleidinės, kai tau iki jo dar kilometras likęs.
Nesvaikit prašau.
Manai nemato - įjunk avarinius, mirksinčias tikrai pamato šviesas, ir pagal KET, ir netrukdo niekam.
Ir užmušti rimtai norės - kai kažkas praleidinės, kai tau iki jo dar kilometras likęs.
Nesvaikit prašau.
Manai nemato - įjunk avarinius, mirksinčias tikrai pamato šviesas, ir pagal KET, ir netrukdo niekam.
Drop a gear and disappear.
Grįžti į “Tech. apžiūra. KET. Policijos naujienos”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra