KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Jeigu yra STOP ženklas, sustoti reikia ARBA prieš stop liniją, arba prieš STOP ženklą papildomą, arba prieš kertančia eismo juostą, į ją neišvažiavus jeigu anksčiau minėto ženklinimo nėra.
Tavo atveju yra STOP ženklas, ir draudžiamas šviesoforo signalas, įsijungus raudonai - sustoti turi prieš jį (ženklą). Jeigu tą 90% ištrintą liniją tu vadini kelio ženklu, nu nzn, tuomet galima šulinį nedažytą, kurį kertą dvi ištiestinės vadinti punktyru
Tavo atveju yra STOP ženklas, ir draudžiamas šviesoforo signalas, įsijungus raudonai - sustoti turi prieš jį (ženklą). Jeigu tą 90% ištrintą liniją tu vadini kelio ženklu, nu nzn, tuomet galima šulinį nedažytą, kurį kertą dvi ištiestinės vadinti punktyru

Drop a gear and disappear.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Jeigu yra STOP ženklas, sustoti reikia ARBA prieš stop liniją, arba prieš STOP ženklą papildomą, arba prieš kertančia eismo juostą, į ją neišvažiavus jeigu anksčiau minėto ženklinimo nėra.
Tavo atveju yra STOP ženklas, ir draudžiamas šviesoforo signalas, įsijungus raudonai - sustoti turi prieš jį (ženklą). Jeigu tą 90% ištrintą liniją tu vadini kelio ženklu, nu nzn, tuomet galima šulinį nedažytą, kurį kertą dvi ištiestinės vadinti punktyru
Google nufilmuotos nusitrynusios linijos. Dabar yra aiškiai ryškus linijų ženklinimas tiek prie šviesoforo tiek prie stop ženklo (jei neužmiršiu kada nors važiuodamas nufotkinsiu)
HONDA CRF1000
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Gavome atsakymą iš susisiekimo ministerijos dėl, motociklininkų pateiktų prašymų įstatyminės bazės pakeitimo, dėl įstatymų neveiksnumo bei lygiatesiškumo principo pažeidimų. Ko derėjo tikėtis spręskite patys, tačiau mums kolkas nuoširdžiai atrodo, kad asmenys rašę ir ruošę atsakyma, o juolab labiau jį pasirašęs asmuo yra pirmieji gretose, kurie A) nuoširdžiai vykdo visus Europos Komisijos nurodymus, nors jie rekomendacinio pobūdžio ir nėra taikytini tiesiogiai visoms narėms, visose srityse B) Kuo nuoširdžiausiai "nemyli" motociklininkų, nes vienoje pastraipoje rašo, jog juos reikia saugoti, o kitoje juos išvadina didžiausiais galvažudžiais. Trumpai ir neišsiplečiant : gerbiami ponai ir ponios, taip mes žūstam keliuose, ir deja jūsų nurodyti ir įgyvendinti apribojimai mūsų neapsaugo, jūsų keliami draudimai, didina visuomenėje ir taip tvyrančią įtampą, ir deja, bet į punktą, jog siūlome bendradarbiauti, kartu kuriant motociklinkų visuomenei svarbius įstatymus - jūs nuoširdžiai ir neatsakėte. Yra viena grupė žmonių, kurie turi posakį - mes niekada neužmirštam. Reiškia ponas Sauliau Girdauskai teks Lietuvą su motociklais ir motociklininkais, kurie tiesiog nori gyventi laisvai, kurti be jūsų.Gerbiamieji mes - niekada neužmirštam. Share.
Copy
Copy
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Kitavertus, kas kaltas, kad su laiku atsiranda tokie apribojimai? Tik patys žmonės. Jaunimas su britvom išsitaškantis, lakstytojai tarp eilių, užsimušantys greičio viršytojai.. Tai tas šaukštas deguto, kuris nuodija ir dėl kurio daromi visi saugumo pakeitimai.
Kodėl dabar tiek daug reidų, taip intensyviai gaudomi girti vairuotojai? Todėl, kad važinėja girti! Jei nevažinėtų prisigėrę, tai nei tų reidų būtų, nei įstatymų griežtinimų, nei nieko. Tiesiog kaip kitaip kovoti su tuo degutu? Aišku kenčia visa medaus statinė, bet kitos išeities civilizuotas pasaulis dar nesugalvojo.
Kodėl dabar tiek daug reidų, taip intensyviai gaudomi girti vairuotojai? Todėl, kad važinėja girti! Jei nevažinėtų prisigėrę, tai nei tų reidų būtų, nei įstatymų griežtinimų, nei nieko. Tiesiog kaip kitaip kovoti su tuo degutu? Aišku kenčia visa medaus statinė, bet kitos išeities civilizuotas pasaulis dar nesugalvojo.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
jop, pvz pas mane pries namus kelias eina, greicio apribojimas 70. kai tik geresnis oras, ponai britvininkai po kelis kart dienoj praskrenda ~200km/h... o issoktu koks vaikas, ar bobute su dviraciu isvaziuotu is dviraciu tako, kuris eina salia kelio? zodziu noretusi elementariai dantis ismust pavijus, ar kokia grandine per kelia permest... 

Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
DainiusM rašė:Žinutės nuoroda noretusi elementariai dantis ismust pavijus
sunku su tavo V stromu tai padaryti

O, jei rimtai, tai irgi ziuriu labai neigiamai i tokius greicio virsijimus, ypac gyvenvietese
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
klemkas rašė:Žinutės nuoroda Kitavertus, kas kaltas, kad su laiku atsiranda tokie apribojimai? Tik patys žmonės. Jaunimas su britvom išsitaškantis, lakstytojai tarp eilių, užsimušantys greičio viršytojai.. Tai tas šaukštas deguto, kuris nuodija ir dėl kurio daromi visi saugumo pakeitimai.
Kodėl dabar tiek daug reidų, taip intensyviai gaudomi girti vairuotojai? Todėl, kad važinėja girti! Jei nevažinėtų prisigėrę, tai nei tų reidų būtų, nei įstatymų griežtinimų, nei nieko. Tiesiog kaip kitaip kovoti su tuo degutu? Aišku kenčia visa medaus statinė, bet kitos išeities civilizuotas pasaulis dar nesugalvojo.
Persekioti ir užkardyti PRASIKALTUSIUS, o ne visą bendruomenę. Dabar įsivaizduok, kad dėl vagysčių, kontrabandos ar kitos nusikalstamos veikos bus išleistas įstatymas, kurio pagrindu tave bet kas stabdys einantį ar važiuojantį ir lieps bet kuriuo metu priduoti šlapimą, kraują ar DNR. Čia tik mūsų post sovietinio mentaliteto policinių priemonių demagogai sugeba taip sugalvoti ir dar įtikinti atskirus visuomenės narius savo metodų teisingumu. NEGALIMA riboti visų atskiro (pseudo) sociumo narių saviraiškos laisvės dėl minėto "deguto šaukšto". Išleidžiamos kolosalios sumos teisėtvarkos ir valdininkų penėjimui ne tam, kad būtų einama JIEMS lengviausiu keliu. Pastangos turi būti kryptingos. Ir kol MES VISI, t.y. Lietuvos Respublikos piliečiai, kurių pasuose įrašyta, jog mus gina ir globoja aukščiau minėta valstybė, to nesuprasime, mus ir toliau išnaudos sauja 1984'ųjų herojų.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Pagal motociklu kieki, bei ivykio geografija, labai tiketina, kad jau patys pasidare... (inkliuzas i audi).

Nastradal Predskazamus nam budushchee...
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
4xRG rašė:Žinutės nuoroda
Įsteigtas neformalus judėjimas „Už motociklininkų teises“
Šaltinis: DELFI.lt
Kad ir kaip aš bežiūriu, yra dvi organizacijos, kurios kenkia saugiam eismui ir kiršina visuomenę mėgindami nuteikti prieš motociklininkus ir sukelti vairuotojų grupių konfrontaciją. Tai Susiekimo ministerija su savo pavaldžiom kontorom ir žurnalistai.
Iš pačių automobilių vairuotojų absoliučiai nejaučiu priešiškumo. Kiek tenka irkluoti kamšty tarp eilių- masiškai pasitraukia ir padaro vietos. Ir jei pernai tokių paslaugių viename kamštyje būdavo kokie 2, tai šiemet 4-5, priklausomai nuo ilgio.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
turistux rašė:Žinutės nuoroda pernai tokių paslaugių viename kamštyje būdavo kokie 2, tai šiemet 4-5, priklausomai nuo ilgio
Gal tiesiog padaugejo motociklininku, kurie vairuoja masinas?

Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
draginoid rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda pernai tokių paslaugių viename kamštyje būdavo kokie 2, tai šiemet 4-5, priklausomai nuo ilgio
Gal tiesiog padaugejo motociklininku, kurie vairuoja masinas?
Manau vis daugiau žmonės pakeleve po pasaulį supranta kad vairavimo kultūra gali būti visai kitokia.
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Tai vistiek iškreipto mastymo neatsikrato politikai.
Kodėl aš turėčiau mokėti 60€ o išgėręs automobilio vairuotojas - tik 40€ jei abu viršysim greitį 20 km/h
Kodėl aš turėčiau mokėti 60€ o išgėręs automobilio vairuotojas - tik 40€ jei abu viršysim greitį 20 km/h
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Xawiers rašė:Žinutės nuoroda Kodėl aš turėčiau mokėti 60€ o išgėręs automobilio vairuotojas - tik 40€ jei abu viršysim greitį 20 km/h
Todėl, kad motociklas yra nesaugi transporto priemonė! o girtas automobilio vairuotojas yra daug saugesnis savo automobilyje ir gali saugiai žaloti ar užmušti kitus eismo dalyvius. Taip, fuck logic

On a bike no one ever asks "are we there yet"
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
Kaip mane apsaugos tas girtas lėkdamas 70 km/h jei aš važiuosiu 50 km/h ? Čia tam kad turėčiau laiko išvengti artėjančios kliūties?
Re: KET, Saugaus eismo įstatymas, Nuobaudos už KET pažeidimus
4xRG rašė:Žinutės nuoroda VRM atsisako siūlymo dėl nulio promilių visiems vairuotojams
Šaltinis: 15min
Puikiai parodo jų mentalitetą. Kai sau, tai 0 nedarys, nes matai avarijas daro tik sunkiai girti. O kai motociklams, tai pirmyn. Nors Europa rekomenduoja 0,2, vis tiek padarė 0. Norisi gerkles perkasti tokiems



Grįžti į “Tech. apžiūra. KET. Policijos naujienos”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra