KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Vidmantas rašė:Žinutės nuoroda Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Matau, kad marketingistai savo padarė... Nuo asfalto ne tik su ADV mocais galima nuo asfalto nuvažiuoti, bet ir REIKIA . Miško keliukais su daug kuo galima pravažiuoti - svarbiausia noras... Džiugu, kad dar yra motociklininkų nebijančių nusukti nuo asfalto. Geros nuotaikos ir gerų įspūdžių ateinančiame sezone!
P.s. žinau, kad marketingistai pasakys jog NC ne mocas, bet ne tik aš juo apvažiavau enduro APL...
HONDA CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Vidmantas rašė:Žinutės nuoroda Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Pilnai užtenka ir KTM Adventure 1090.
Tokius reguliariai mačiau Enduro kelionėse aplink Lietuvą (APL) ir žmonės puikiai leido laiką
Va nuotrauka vieno agregato iš 2017 metų.
Pravažiuosi ir sunkesnes atkarpas. Viskas priklauso nuo motociklininko ir šiek tiek nuo padangų
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaVidmantas rašė:Žinutės nuoroda Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Pilnai užtenka ir KTM Adventure 1090.
Tokius reguliariai mačiau Enduro kelionėse aplink Lietuvą (APL) ir žmonės puikiai leido laiką
Va nuotrauka vieno agregato iš 2017 metų.
Pravažiuosi ir sunkesnes atkarpas. Viskas priklauso nuo motociklininko ir šiek tiek nuo padangų
Čia ne toks. 1090 ne-R kaina nuo 10500 eur prasideda. Pardaviau savo Triumfą ir dairausi kažko adventure tipo. Pas šitą iš minusų - siurblys sugenda, bet JAV yra po 80 eur aftermarket, ir cilindras po šikna kaitina, bet galima dėti kitokį oro filtrą (nes šitas ir taip kiauras bei siurbia dulkes į cilindrus), tada prapučia geriau karštį. Galinis amortikas pasileidžia kartais. Jei kalsi priekį - links rėmas, jis nesutvirtintas ties vairo kolonėle, bet palyginus jų ne tokie brangūs rėmai ir "Motoshopas" pakeis. Dėl važiavimo kokybės yra daugybė review apie R, bet man jis žiauriai aukštas, ir labai mažai atsiliepimų apie ne-R.
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
turistux rašė:Žinutės nuoroda Pas šitą iš minusų - siurblys sugenda, bet JAV yra po 80 eur aftermarket, ir cilindras po šikna kaitina, bet galima dėti kitokį oro filtrą (nes šitas ir taip kiauras bei siurbia dulkes į cilindrus), tada prapučia geriau karštį. Galinis amortikas pasileidžia kartais. Jei kalsi priekį - links rėmas, jis nesutvirtintas ties vairo kolonėle, bet palyginus jų ne tokie brangūs rėmai ir "Motoshopas" pakeis. Dėl važiavimo kokybės yra daugybė review apie R, bet man jis žiauriai aukštas, ir labai mažai atsiliepimų apie ne-R.
Kiek isvardinai trukumu, tai, iseina, pilnas gaidys!
Kam ji pirkri? Taisyti, kaip ИЖa?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
draginoid rašė:Kam ji pirkri? Taisyti, kaip ИЖa?
Bet tai, kokie nauji nebyra? Žiūrėk nauja Afrika - pilnas intikas, kad amortikų anodizavimas sudyla ir nėra sprendimo, tik keist į Ohlins už 3k eur. Galinis guolis iš gamyklos be tepalo - greit subyra. SET mygtukas per lietų neveikia. GPS laikiklis sulūžta nuo vibracijos. Geresnis priekinis smūgis ir linksta rėmas, o jis, keičiasi visas ir ne taip pigiai kaip KTM. Servisas hondos irgi bbž koks, kaži ar tokio lygio kaip Motoshop.
Apie 1200GS LC irgi - mocas brangus, pradžioj vairas voblino, pataisė kai žurnalistas užsimušė. Po to bevažiuojant lūžinėjo priekinės šakės, byra kardanas, nes į jį vandens pribėga, byra galinis amortikas, stoja elektronika... Bene mažiausiai randu bėdų su Triumph, bet jų ir parduota nepalyginti mažiau nei Afrikų ar GS'ų. KTM, berods, dar mažiau parduota...
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
As jau rasiau, kazkur ,kad kepa naujus modelius kaip bandeles, o viska valdo marketingistak su dizaineriais, nieko bendro su technika neturintis.
Tokie vat gaminiai ir gaunasi.
Nespeja juos atidirbti, kaip jau laikas kazka naujo kepti. Vistiek rytu europieciai viska supirks, issives ir ras sprendimu ,kaip viska pataisyti ir i Youtuba supils.
Tokie vat gaminiai ir gaunasi.
Nespeja juos atidirbti, kaip jau laikas kazka naujo kepti. Vistiek rytu europieciai viska supirks, issives ir ras sprendimu ,kaip viska pataisyti ir i Youtuba supils.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Kaina šito vilioja. Tik, kad pas paprasta lieti ratai, o R turi stipinuotus 21 ir 18 colių. Realiai žadu naudoti tik kelionėse su galimybe kartais nusukti į žvyrkelį. Kolegos su kuriais važinėju tai GS1200 ir GS850. Tai norisi tokio, su kuriuo nuo jų dėl motociklo galimybių neatsilikčiau:)
O iš kitos pusės kažin koks jo kruizinis greitis? KW matau jog turi pakankamai.
1090 Adventure namie atsistotu man 8500Eur. Kaip suprantu artimiausi konkurentai tiek Africa tiek Tenerė ar GS visgi ženkliai brangesni.
O iš kitos pusės kažin koks jo kruizinis greitis? KW matau jog turi pakankamai.
1090 Adventure namie atsistotu man 8500Eur. Kaip suprantu artimiausi konkurentai tiek Africa tiek Tenerė ar GS visgi ženkliai brangesni.
- Prikabinti failai
-
- 3560.jpg (29.38 KiB) Peržiūrėta 6433 kartus
Gargždų motokroso klubas
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaVidmantas rašė:Žinutės nuoroda Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Pilnai užtenka ir KTM Adventure 1090.
Tokius reguliariai mačiau Enduro kelionėse aplink Lietuvą (APL) ir žmonės puikiai leido laiką
Va nuotrauka vieno agregato iš 2017 metų.
Pravažiuosi ir sunkesnes atkarpas. Viskas priklauso nuo motociklininko ir šiek tiek nuo padangų
Čia visai ne tas modelis, bet gal galima jį būtu lyginti su R versija.
Gargždų motokroso klubas
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
turistux rašė:Žinutės nuorodaTinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaVidmantas rašė:Žinutės nuoroda Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Pilnai užtenka ir KTM Adventure 1090.
Tokius reguliariai mačiau Enduro kelionėse aplink Lietuvą (APL) ir žmonės puikiai leido laiką
Va nuotrauka vieno agregato iš 2017 metų.
Pravažiuosi ir sunkesnes atkarpas. Viskas priklauso nuo motociklininko ir šiek tiek nuo padangų
Čia ne toks. 1090 ne-R kaina nuo 10500 eur prasideda. Pardaviau savo Triumfą ir dairausi kažko adventure tipo. Pas šitą iš minusų - siurblys sugenda, bet JAV yra po 80 eur aftermarket, ir cilindras po šikna kaitina, bet galima dėti kitokį oro filtrą (nes šitas ir taip kiauras bei siurbia dulkes į cilindrus), tada prapučia geriau karštį. Galinis amortikas pasileidžia kartais. Jei kalsi priekį - links rėmas, jis nesutvirtintas ties vairo kolonėle, bet palyginus jų ne tokie brangūs rėmai ir "Motoshopas" pakeis. Dėl važiavimo kokybės yra daugybė review apie R, bet man jis žiauriai aukštas, ir labai mažai atsiliepimų apie ne-R.
Blemba! Aršiausias forumo triumphistas pardavė savo legendinį sprintą, o čia tokia ramybė?! Kur šampanas fejerverkai ir muzikiniai sveikinimai ???
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Nesu aš taip prisirišęs prie gamintojo, kaip gali atrodyt. Tiesiog, man atrodo, kad gamina gerą kokybę, ypač dabar, kai visi kiti sušiko kokybę. Ir tikrai turi stiprų "fun" faktorių. Gal ne tokį stiprų kaip KTM, bet KTM prastesnė kokybė ir didesnė kaina. Manau, jei Triumph Lietuvoje turėtų tokį stiprų, aktyvų dilerį kaip BMW ar KTM - mes čia rinkoje matytume visiškai kitą situaciją.
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
turistux rašė:Žinutės nuoroda Nesu aš taip prisirišęs prie gamintojo, kaip gali atrodyt. Tiesiog, man atrodo, kad gamina gerą kokybę, ypač dabar, kai visi kiti sušiko kokybę. Ir tikrai turi stiprų "fun" faktorių. Gal ne tokį stiprų kaip KTM, bet KTM prastesnė kokybė ir didesnė kaina. Manau, jei Triumph Lietuvoje turėtų tokį stiprų, aktyvų dilerį kaip BMW ar KTM - mes čia rinkoje matytume visiškai kitą situaciją.
Lietuva pasaulio rinkoje lašas jūroje, bet kodėl taip Triumph neperka kitose rinkose? (retorinis klausimas )
HONDA CRF1000
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Nesu aš taip prisirišęs prie gamintojo, kaip gali atrodyt. Tiesiog, man atrodo, kad gamina gerą kokybę, ypač dabar, kai visi kiti sušiko kokybę. Ir tikrai turi stiprų "fun" faktorių. Gal ne tokį stiprų kaip KTM, bet KTM prastesnė kokybė ir didesnė kaina. Manau, jei Triumph Lietuvoje turėtų tokį stiprų, aktyvų dilerį kaip BMW ar KTM - mes čia rinkoje matytume visiškai kitą situaciją.
Lietuva pasaulio rinkoje lašas jūroje, bet kodėl taip Triumph neperka kitose rinkose? (retorinis klausimas )
Kodėl neperka? Jie trumpu momentu buvo aplenkę GS'ą. Mes tik iš Domo gaunam Italijos statistiką, kitų rinkų statistikos mes negauname.
Beverly 350 ST, CRF1000
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Turbūt labai trumpu momentu, nes Europoje keliuose 90% mocų GS, ir po kokį 1% kiti
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Nors GS'ų išties daug, bet nei 90, nei 50. Kas dešimtas - patikėčiau, ir tik kalnuose/magistralėse. Miestuose jų matyti tik priparkuotu prie viešbučių. Srautuose - nei vieno.
Drop a gear and disappear.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Statistika iš Vokietijos.
Naujų motociklų registracija 2017 metais. Per metus Vokietijoje buvo užregistruoti 100 128 motociklai.
https://www.motorradonline.de/recht-ver ... mrd-992354
Populiariausi gamintojų modeliai:
BMW: R 1200 GS
Yamaha: MT-07
Kawasaki: Z650
Honda: Africa Twin
KTM: Duke 690
Ducatti: Scrambler
Suzuki: SV650
Triumph: Bonneville Bobber
Harley: Forty Eight
Naujų motociklų registracija 2017 metais. Per metus Vokietijoje buvo užregistruoti 100 128 motociklai.
https://www.motorradonline.de/recht-ver ... mrd-992354
Populiariausi gamintojų modeliai:
BMW: R 1200 GS
Yamaha: MT-07
Kawasaki: Z650
Honda: Africa Twin
KTM: Duke 690
Ducatti: Scrambler
Suzuki: SV650
Triumph: Bonneville Bobber
Harley: Forty Eight
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
turistux rašė:Apie 1200GS LC irgi - mocas brangus, pradžioj vairas voblino, pataisė kai žurnalistas užsimušė. Po to bevažiuojant lūžinėjo priekinės šakės, byra kardanas, nes į jį vandens pribėga, byra galinis amortikas, stoja elektronika.
Shhhh... negarsiai prasyciau, o tai maniskis isgirs ir sugrius visas per nakti.
p.s. per pirmus metus ir 12K km islindo brokuotas priekinis ratas (atsileido 9 stipinai) ir gamintojas pagal garantini pakeite rata nauju. tai matyt sekanti sezona jau turi subyreti bevoblindamas su sustojusia elektronika.
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
DainiusM rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Apie 1200GS LC irgi - mocas brangus, pradžioj vairas voblino, pataisė kai žurnalistas užsimušė. Po to bevažiuojant lūžinėjo priekinės šakės, byra kardanas, nes į jį vandens pribėga, byra galinis amortikas, stoja elektronika.
Shhhh... negarsiai prasyciau, o tai maniskis isgirs ir sugrius visas per nakti.
p.s. per pirmus metus ir 12K km islindo brokuotas priekinis ratas (atsileido 9 stipinai) ir gamintojas pagal garantini pakeite rata nauju. tai matyt sekanti sezona jau turi subyreti bevoblindamas su sustojusia elektronika.
Sakoma, kad jeigu kuciu nakti parodysi pikta forumo zinute GS'ui, tai galinis reduktorius prisipila xado ir revitalizuojasi visam gyvenimui
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
heras dva... svarbiausia, kad triumphu nepavirstu...
Nastradal Predskazamus nam budushchee...
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
DainiusM rašė:Žinutės nuoroda heras dva... svarbiausia, kad triumphu nepavirstu...
Dainiau, nestumk ant Triumpho
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
DainiusM rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Apie 1200GS LC irgi - mocas brangus, pradžioj vairas voblino, pataisė kai žurnalistas užsimušė. Po to bevažiuojant lūžinėjo priekinės šakės, byra kardanas, nes į jį vandens pribėga, byra galinis amortikas, stoja elektronika.
Shhhh... negarsiai prasyciau, o tai maniskis isgirs ir sugrius visas per nakti.
p.s. per pirmus metus ir 12K km islindo brokuotas priekinis ratas (atsileido 9 stipinai) ir gamintojas pagal garantini pakeite rata nauju. tai matyt sekanti sezona jau turi subyreti bevoblindamas su sustojusia elektronika.
geras, dėl atsileidusių stipinų pakeitė ratą?! servisas tikrai aukštumoje.
crosstourer manuale parašyta kad reguliariai tikrinti stipinų įveržimą ir atsileidusius tiesiog paveržti.
Saviškiui tikrinau, tai kažkiek pasiveržė keli.
2014 Honda VFR1200X Crosstourer
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra