KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Adventure 1050 yra šiek tiek mažesnis, lengvesnis ir ekonomiškesnis negu didieji Adventure 1190.Jis standartiškai turi kelis traukos kontrolės režimus ir ABS. Ratai - lieti.Bako talpa -23 litrai.
Variklio galia -70kW.
Svoris 212 kg (sausas).
Pakabos eiga priekis/galas 185/190 mm.
Tačiau pasakysiu, kodėl susigundžiau parašyti šią žinutę apie motociklą kuris tikrai prašosi rimtesnio dėmesio ir gilesnės apžvalgos.
Dėl A2 kategorijos! UAB "Motoshop" gali paruošti naująjį KTM 1050 Adventure, kad jis atitiktų šios kategorijos reikalavimus (35kW galios apribojimas). Visi žinome, kad malonumą patiriame išnaudodami sukimo momentą, o ne maksimalų galingumą, o sukimo momento pikas paprastai yra žemiau nei max galia, todėl labai tikėtina, kad be konkurencijos buvęs A2 kategorijos NC700 dabar turi labai ir net labai rimtą konkurentą. Faktiškai, aš netgi galvoju, kad jeigu KTM 1050 atlaikys kokybės testą, tai A2 laikotarpiu bei po jo (galios apribojimą, sukakus reikiamam stažui, bus galima panaikinti) jis toli paliks savo konkurentus
Variklio galia -70kW.
Svoris 212 kg (sausas).
Pakabos eiga priekis/galas 185/190 mm.
Tačiau pasakysiu, kodėl susigundžiau parašyti šią žinutę apie motociklą kuris tikrai prašosi rimtesnio dėmesio ir gilesnės apžvalgos.
Dėl A2 kategorijos! UAB "Motoshop" gali paruošti naująjį KTM 1050 Adventure, kad jis atitiktų šios kategorijos reikalavimus (35kW galios apribojimas). Visi žinome, kad malonumą patiriame išnaudodami sukimo momentą, o ne maksimalų galingumą, o sukimo momento pikas paprastai yra žemiau nei max galia, todėl labai tikėtina, kad be konkurencijos buvęs A2 kategorijos NC700 dabar turi labai ir net labai rimtą konkurentą. Faktiškai, aš netgi galvoju, kad jeigu KTM 1050 atlaikys kokybės testą, tai A2 laikotarpiu bei po jo (galios apribojimą, sukakus reikiamam stažui, bus galima panaikinti) jis toli paliks savo konkurentus
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Man stebina, kaip Lietuvos įmonės jau viešai apipisinėja.
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
VAGYS!, VAGYS!
P.S. Jeigu rašysite "tai gi čia viskas ribojama", iškart Jums atsakymas - esu tikras kad šitą, ar programinį arba mechaninį ribotuvą galimą išimti garaže (ne savo) per 2 valandas. Ir tuo iškart pasinaudos, nes jei jau tau padėjo apipisti visus, tai kodėl tau neapipusti dar vieno "prie to pačio"?
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
VAGYS!, VAGYS!
P.S. Jeigu rašysite "tai gi čia viskas ribojama", iškart Jums atsakymas - esu tikras kad šitą, ar programinį arba mechaninį ribotuvą galimą išimti garaže (ne savo) per 2 valandas. Ir tuo iškart pasinaudos, nes jei jau tau padėjo apipisti visus, tai kodėl tau neapipusti dar vieno "prie to pačio"?
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
[quote="Decoy"]Žinutės nuoroda Man patinka, kaip Lietuvos įmonės jau viešai apipisinėja.
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
O kur tu cia matai apgavyste? Saugaus eismo automobiliu keliais istatyme pati valstybe, igyvendindama ES direktyvas, leidzia ribojima ne daugiau kaip 2 kartus. Ateina motociklas is gamyklos su tokiu apribojimu ir kas cia negerai?
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
O kur tu cia matai apgavyste? Saugaus eismo automobiliu keliais istatyme pati valstybe, igyvendindama ES direktyvas, leidzia ribojima ne daugiau kaip 2 kartus. Ateina motociklas is gamyklos su tokiu apribojimu ir kas cia negerai?
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Apgavystė tame, kad bus galingumas bus atstatomas 99% (Lietuvoje - 100%) atvejų.
Problema, kad nors ir atitinka tavo pasiūlymas įstatymo, to niekas nekontroliuoja.
Servisas, dokumentu netikrins tavo kai paprašysi nuimti, iškart sutiks.
Vat ir apgavystė. Maniau kad čia iš motoshopo pusės, pasirodo iš gamintojo - dar geriau.
Šiuo metu yra kovojama kaip durniams neleisti vairuoti galingas TP, o tu, būdamas specialistu šitos srities, siūlai atvirkštinį variantą.
Problema, kad nors ir atitinka tavo pasiūlymas įstatymo, to niekas nekontroliuoja.
Servisas, dokumentu netikrins tavo kai paprašysi nuimti, iškart sutiks.
Vat ir apgavystė. Maniau kad čia iš motoshopo pusės, pasirodo iš gamintojo - dar geriau.
Šiuo metu yra kovojama kaip durniams neleisti vairuoti galingas TP, o tu, būdamas specialistu šitos srities, siūlai atvirkštinį variantą.
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Jei išimsi ribotuvą ir važinėsi galingesniu motociklu nei tau leista, darysi nusižengimą tiek KET, tiek draudiko atžvilgiu ir už tai grės atitinkamos nuobaudos. Ir čia jau bus jų reikalas tai patikrint bei įgyvendint. Nesuprantu problemos
Analogiškai, ar tu esi taip pat pasipiktinęs, kad 99% visų viešajame transporte dalyvaujančių motociklų Lietuvoje gali važiuot greičiau nei 130km/h? Nes juk toks maksimalus greitis leidžiamas keliuose ir daugiau negalima?
Analogiškai, ar tu esi taip pat pasipiktinęs, kad 99% visų viešajame transporte dalyvaujančių motociklų Lietuvoje gali važiuot greičiau nei 130km/h? Nes juk toks maksimalus greitis leidžiamas keliuose ir daugiau negalima?
cbr600rr
klx250s
klx250s
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
NC visdėlto manau turi ir turės konkurencinį pranašumą dėl keletos dalyku: pvz.: žemo svorio centro, mažų degalų sąnaudų, daiktadėžės vietoj bako, na dar galima pridėti ir sąlygini geresni patikimumą nei KTM (bent jau toks sukurtas mitas )
Nežinau koks KTM svorio centras, bet litrinis motoras ir apribojus turetų "valgyti" apie 5 ltr/100km, o daiktadėžė sumažejus arkliams vistiek netilps
Nežinau koks KTM svorio centras, bet litrinis motoras ir apribojus turetų "valgyti" apie 5 ltr/100km, o daiktadėžė sumažejus arkliams vistiek netilps
HONDA CRF1000
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Martinas rašė:Žinutės nuoroda Jei išimsi ribotuvą ir važinėsi galingesniu motociklu nei tau leista, darysi nusižengimą tiek KET, tiek draudiko atžvilgiu ir už tai grės atitinkamos nuobaudos. Ir čia jau bus jų reikalas tai patikrint bei įgyvendint. Nesuprantu problemos
Analogiškai, ar tu esi taip pat pasipiktinęs, kad 99% visų viešajame transporte dalyvaujančių motociklų Lietuvoje gali važiuot greičiau nei 130km/h? Nes juk toks maksimalus greitis leidžiamas keliuose ir daugiau negalima?
Absoliuciai sutinku su Martinu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Man stebina, kaip Lietuvos įmonės jau viešai apipisinėja.
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
O kas tau trukdo i FJR isideti BigBore cilindrus, turbina, ir taip apip***ti ir valstybe ir draudikus?
Nesiulo juk motoshopas "doku, ant kuriu 25kw", o siulo normalu originaliai restrictinta motocikla.
Yra taip sakoma: "Koks pats esi, tokiais ir kitus matai"
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Jokios analogijos čia nėra, nes:Martinas rašė:Žinutės nuorodaAnalogiškai, ar tu esi taip pat pasipiktinęs, kad 99% visų viešajame transporte dalyvaujančių motociklų Lietuvoje gali važiuot greičiau nei 130km/h? Nes juk toks maksimalus greitis leidžiamas keliuose ir daugiau negalima?
Virš 130 važinėja vienetai iš didelio skaičiaus, taip pat yra numatytos ir veikia priemonės tokius gaudyti, įprastos.
O čia a) priemonių nėra paprastų, b) atstatys visi kas tokį turės, c) tau yra siūloma apgauti visus viešai.
Tai, kad modifikacija yra ne gamyklinė.rusnietis rašė:Žinutės nuoroda O kas tau trukdo i FJR isideti BigBore cilindrus, turbina, ir taip apip***ti ir valstybe ir draudikus?
Jeigu servisas neštu atsakomybę už atstatymą - tuomet būtu viskas OK, būčiau ramus.
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Decoy rašė:Jeigu servisas neštu atsakomybę už atstatymą - tuomet būtu viskas OK, būčiau ramus.
Kai naujoms mašinoms pakeitus lempą reikia vežti pas dealer'į "pririšimui", tai visi šaukia "Lobistai, lempą aš pats galiu pasikeisti!", o va kai gamintojas to nedaro, tai sako "Bardakas, vagys, apgavikai"
Panašiai galvojantys tikriausiai ir M+S padangas motociklams įvedė
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Nu gi aš nekalbu apie tokius dalykus kaip lemputė, aš rašau apie esminį skirtumą. Jeigu tu Xenoną įdėsi, kuris tik ilgom švies - tuomet jau arčiau tiesos
Jeigu tu nori galingo moto, nejaugi sunku išlaikyti pilną "A"?
Jeigu tu nori galingo moto, nejaugi sunku išlaikyti pilną "A"?
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Tiesa sakant, labiau laukiamas motociklas - KTM 390 Adventure, kurio bandymai jau prasideje pries kuri laika. Idomu tiek busimos technines specifikacijos, tiek kaina.
Bet kokiu atveju moketi 13k eur uz A2 kategorijos moca (1050 adventure) gales pavieniai tautieciai, o kiti geriausiu atveju lauks 2026 metu, kai moco kaina kris iki 3-4k eur. Mano lupomis kalba pavydas, imciau sita litra, bet...
Bet kokiu atveju moketi 13k eur uz A2 kategorijos moca (1050 adventure) gales pavieniai tautieciai, o kiti geriausiu atveju lauks 2026 metu, kai moco kaina kris iki 3-4k eur. Mano lupomis kalba pavydas, imciau sita litra, bet...
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Nu gi aš nekalbu apie tokius dalykus kaip lemputė, aš rašau apie esminį skirtumą. Jeigu tu Xenoną įdėsi, kuris tik ilgom švies - tuomet jau arčiau tiesos
Jeigu tu nori galingo moto, nejaugi sunku išlaikyti pilną "A"?
Jei butu galima visiems islaikyti pilna A, sitos temos nebutu. Tik nuo 24 galima issilaikyti iskart pilna A. Arba nuo 20-ies bet jei jau yra 2 metai A2 stazo.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Net įdomu pasidarė kiek LT 18-24mečių gali įpirkti tokį naują?
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Man rodos tu buvai pirmas už tai, kad kažkaip stabdyti jaunimą, pakeitei nuomonę? OK, tegul važinėja 18-20 mečiai galingais motociklais, arba tie kur stažo neturi. Tik po to nesistebėk, kad lenks įstatymai kvaili būtent tave, nes aniems bus jau pofig, po pusės metų reabilitacijos už moto vairo tikriausiai nebesės.turistux rašė:Žinutės nuorodaJei butu galima visiems islaikyti pilna A, sitos temos nebutu. Tik nuo 24 galima issilaikyti iskart pilna A. Arba nuo 20-ies bet jei jau yra 2 metai A2 stazo.
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
cia tai bent Decoy issikalbejo c'mon pas mus nupirkti moca A2 kategorijai sudetinga. Tie kurie turetu buti jai skirti kaip cb500 ar kawasaki er5, virsija keliais KW ir yra tinkami tik A.
Nevisi nori su mocais lakstyti, nevisi naujokai (+merginos) nori sesti ant 100kw, tai, kad perkant nauja moca dealeris gali sumazinti KW yra pagirtina ir normali vakarietiska praktika.
Delto, kad issimines ribotuvus nesiparink, tie kas naujus mocus perka, perka ne tam, kad iskart issiimtu ribotuvus, o jaunimui, kur vejas galvoje, yra skelbimu su r6 su dokais po 25kw ir pan.
Nevisi nori su mocais lakstyti, nevisi naujokai (+merginos) nori sesti ant 100kw, tai, kad perkant nauja moca dealeris gali sumazinti KW yra pagirtina ir normali vakarietiska praktika.
Delto, kad issimines ribotuvus nesiparink, tie kas naujus mocus perka, perka ne tam, kad iskart issiimtu ribotuvus, o jaunimui, kur vejas galvoje, yra skelbimu su r6 su dokais po 25kw ir pan.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Lomkės žieminės, dar 2 mėn kentėti (teorėtiškai).
Drop a gear and disappear.
Re: KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
turistux rašė:Žinutės nuorodaDecoy rašė:Žinutės nuoroda Man patinka, kaip Lietuvos įmonės jau viešai apipisinėja.
Čia juk ne tik registra apgaunama, bet ir draudikai su valstybe.
O kur tu cia matai apgavyste? Saugaus eismo automobiliu keliais istatyme pati valstybe, igyvendindama ES direktyvas, leidzia ribojima ne daugiau kaip 2 kartus. Ateina motociklas is gamyklos su tokiu apribojimu ir kas cia negerai?
"A2 -Motociklai, kurių galia ne didesnė kaip 35 kW, galios ir svorio santykis ne didesnis kaip 0,2 kW/kg ir kurie nėra kilę iš daugiau kaip du kartus galingesnės transporto priemonės."
Viskas legalu 70kW:2=35kW (ne daugiau kaip du kartus galingesnė o lygiai du kartus, reiškiasi 1 ir 3 sąlygos OK)
35kW:202kg=0,17 kW/kg - vėl viskas atitinka.
Puikus marketinginis žingsnis, ir visiškai legalus. Ribotuvo išėmimas - čia jau nelegalu, jei nekeičiami ir dokumentai įrašant naują galią, bet jei ir dokumentus pasikeisti išlaikius aukštesnę kategorija - vėl viskas legalu.
Jei ieškoti motociklo kurį galima vairuoti su A2, ir vėliau išlaikius A "upgradinti" į galingesni - tai tinkamas pasirinkimas.
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Gal kas iš kolegų motomanų esate susidūrę su KTM 1090 Adventure arba jo modifikacija R? Radau tokia sąlyginai gera kaina, bet nesu nei sėdėjęs nei komentarų išsamių patikimų girdėjęs. Kainų skirtumas tarp jų apie 1200Eur. Rimtai endurinti nežadu, tai kažin ar verta žiūrėti į R? Ar pilnai pakaks miško keliuku ir su paprastu pravažiuoti?
Gargždų motokroso klubas
KTM 1050 Adventure - motociklas A2 kategorijai
Nebloga cia diskusija uzvire.
Ir man idomu, nejaugi LT jau pasiektas toks gyvenimo lygis, kad 20-meciai lengvai sau gali leisti pirma baika uz 13 keur?
Jeigu taip, tai super. Ir si tema verta demesio.
Jeigu ne, tai galime toliau pablevyzguoti, issiilge siltu sauletu dienu laikotarpyje 03.01-11.30
Ir KTM 1050 visai ne konkurentas NCeskej, kuri 5 stukom pigesne, plius lengvesne, taupesne, patikimesne ir turi daug kam patinkanti baka-bardacioka.
Ir man idomu, nejaugi LT jau pasiektas toks gyvenimo lygis, kad 20-meciai lengvai sau gali leisti pirma baika uz 13 keur?
Jeigu taip, tai super. Ir si tema verta demesio.
Jeigu ne, tai galime toliau pablevyzguoti, issiilge siltu sauletu dienu laikotarpyje 03.01-11.30
Ir KTM 1050 visai ne konkurentas NCeskej, kuri 5 stukom pigesne, plius lengvesne, taupesne, patikimesne ir turi daug kam patinkanti baka-bardacioka.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Motociklų aprašymai pagal gamintoją/modelį”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra