Scala Rider PackTalk apžvalga
Scala Rider PackTalk apžvalga
Pradėjus važinėti motociklu pirmas dalykas, kuris pasijautė lyginant su važiavimu automobiliu - akceleracija. Bet čia niekas dėl to nesiginčija. Kitas dalykas, kuris pasijautė - variklio garsas tyloje ir atimta galimybė kalbėtis su kitais. Užsimauni šalmą ir važiuodamas gali kalbėtis nebent su savimi. Kai važinėjau su pigesniu šalmu ant galvos - buvo dar prisidėjęs ir vėjo švilpimo garsas.
Norint komunikuoti su kitais pradedi mokytis ženklų sistemą, važiavimo kolonoje ženklus ir pan. Kitas komunikavimo būdas - į šalmą integruojama komunikavimo sistema. Jos leidžia susikalbėti tarp kelių motociklininkų, atsiliepti telefonu, skambinti, klausytis muzikos. Įvairūs taip vadinami “intercom’ai” turi daugiau ar mažiau galimybių ir funkcionalumų. Scala Rider PackTalk daugelis vadina vienu geriausiu, nes turi daug funkcijų, kurių pradedančiajam gal net bus ir per daug. Galvodamas apie ateity ir neabejodamas savo mokymosi gabumais, aš nusprendžiau kad šis komunikatorius man tiks labiausiai.
Techninė informacija
Ko gero labiausiai akcentuojama funkcija - DMC. Galima susijungti net iki 15 motociklininkų. Naujas dizainas, privatūs pokalbiai, DMC Bridge, Bike-to-Bike intercom’as, 4 motociklininkų pokalbiai per Bluetooth vienu metu, Click-to-Link intercom’as, balso komandos, muzikos dalinimasis ir t.t. Kas dar aktualu kiekvienam vairuotojui - apsauga nuo dulkių ir drėgmės, pakankamai ilgas tarnavimo laikas (iki 13 val).
Pilną sąrašą galima rasti čia: http://cardosystems.com/us/portfolio-item/packtalk-2/
Pirmas prisilietimas
Pirmiausiai nustebimo įrenginio pakuotė. Nors mano manymu tokios prabangios pakuotės nereiktų. Matosi, kad įmonė rūpinasi nuo A iki Ž - tiek pačia preke tiek jos pateikimu, pakuote. Mano pirktas modelis taip vadinamas vienam vartotojui. Yra ir kiti variantai - duo, kur perkama iškart du vienetai - vairuotojui ir keleiviui.
Komplekte yra viskas ko reikia susimontuoti komunikatorių tiek moduliniam, atviram šalmui tiek uždaram. Pakrovėjas, laidas, ausinės, 2 mikrofonai (vienas lipdomas iškart prie sienelės, kitas ant lankstomos kojelės), klijuojami lipdukai ir spirito servetėlės paviršiaus nuriebalinimui. Taip pat yra papildomos pagalvėlės garsiakalbiams, jei pastarosios per giliai šalme ir reikia kad labiau priglustų prie ausų. Yra du tvirtinimo būdai ant šalmo. Vienas priklijuojamas su 3M lipduku, kitas - specialus tvirtinimas su kojele užmaunant ant šalmo krašto iš apačios. Be visų naudojamų elementų yra ir vartotojo vadovas, instrukcijos kaip pritvirtinti komunikatorių prie šalmo ir lapelis didelėm raidėm pranešantis, kad reikia pasitikrinti ir atsinaujinti programinę įrangą.
Montavimas
Pirmiausia bandžiau tvirtinti prie šalmo užmaunant, tačiau maniškiam viduje yra per daug vidinės apsauginės dalies ir ta truputi lenkta kojelė nesulenda tvarkingai - nėra tiek vietos kiek galėtų būti uždaruose šalmuose. Teko priklijuoti ant šalmo krašto. Visi sako, kad 3M yra rimta firma ir turės ilgai laikyti. Aišku klijuoti reikia pagal visas instrukcijas - nuriebalinam paviršių ir klijuojam taip kaip reikia, perklijuoti jau negalima.
Kitas žingsnis - sudėlioti visas likusias dalis tvarkingai šalme, išdėlioti laidus, juos tvarkingai paslėpti. Ausinių montavimas paprastas, mikrofono vietos parinkimas truputi buvo neapskaičiuotas, tačiau ši montavimo sistema gan lengvai atleido mano klaidas. Iš pradžių planavau sukaušioti laidus kuo giliau, bet to neprireikė. Sudedant skruosto padus jie paslepiami visiškai paprastai po jais ir jų nebesimato, nesijaučia. Realiai viską sumontuoti yra labai paprasta, nors iš pradžių atrodė, kad reikės vargti ilgiau.
Pats įrenginuko fiksavimas nesudėtingas - priekyje fiksuotas liežuvėlis ties kontaktais, o gale lankstus fiksatorius. Tiesa plastmasė kietoka ir lengvai nenusiima. Bet vistiek yra baimės, kad po ilgesnio nuėmimo ar uždėjimo plastmasė ties ta vieta susilpnės nuo lankstymo ir galiausiai neatlaikys. Gal teks ateity montuoti su gumele.
Pirmas įjungimas
Jungiu USB laidą ir atidarau naršyklėje komunikatoriaus atnaujinimo puslapį. Sistema prašo prisiregistruoti - nieko sudėtingo. Taip pat suvedu savo kontaktus - jei kas ras mano pamestą komunikatorių naiviai tikėsiuosi, kad tai taip pat padės man jį susigrąžinti. Be to šiame puslapyje galima konfigūruoti savo komunikatoriaus nustatymus, draugų sąrašą, nustatyti FM dažnius. Kaip ir tikėjausi - sistema pasiūlė atnaujinti programinę įrangą į 2.0 versiją. Tik vėliau gavau oficialų pranešimą iš gamintojo, kad yra išleistas versijos atnaujinimas į 2.0 versiją. Versijos atnaujinimas leidžia DMC režime kalbėtis net su 15 motociklininkų, o daugiau nei 5 motociklininkų grupė gali kalbėtis net iki 8 km atstumu. (Daugiau info http://cardosystems.com/release-notes/) Aišku realiomis sąlygomis šie skaičiai gali būti kitokie. Vėl lindau į svetainę ir bandžiau atnaujinti - tas paveiksliukas su rodykle į viršų labai klaidina. Intuityviai tikėjausi, kad jei versijos sutampa pamatysiu kokį OK ženkliuką, o jei reikia atnaujinti - rodyklę. Bet taip nėra.
Pavartęs vartotojo vadovą suprantu, kad reikės nemažai išmokti kaip spaudinėti mygtukus norint gauti vieną ar kitą rezultatą. O kombinacijų tikrai nemažai. Keletą funkcijų galima atlikti ir balso komandomis. Žinoma anglų kalba. Jei mokate kitą - pasitikrinkite ar komunikatorius atpažįsta kitą kalbą. Šią kalbos funkciją galima ir atjungti jie ji trukdo. Kitas valdymo būdas - per mobilaus telefono programėlę. Atsisiunčiu ją iš Google, susieju su komunikatoriumi ir jau matau tiek valdymą, konfigūravimą tiek akumuliatoriaus būseną. Tiek per interneto puslapį tiek per mobilią programėlę galima susikonfigūruoti visus nustatymus. Pliusas tai, kad yra 2 Bluetooth kanalai. Vienas telefonui, o kitas gali būti panaudojamas tarkim navigacijos sistemai.
Pirmas testavimas
Ko labiausiai trūko - tylios muzikėlės ausyse važiuojant motociklu kelyje. Dabar bus galima paklausyti radijos. Kitas privalumas - nepraleisti skambučiai. Bus galima tiesiog pasakyti “Alio” ir galėsiu atsiliepti į skambutį nepajudindamas nė piršto tiesiogine to žodžio prasme. Užsidedu šalmą ir telefonu įjungiu radiją. Kai kurios bangos “traukia” silpnokai. Gal dėl to, kad esu kambary. Kitos visai neblogai. Garsas tylesnis nei kitų audio šaltinių. Gal dėl to, kad neužgoštų pagrindinių garsų. Sistema labai funkcionali ir leidžia kiekvieno garso šaltinio garsumą susireguliuoti atskirai. Jei kam reikės radijos garsesnės - tą galima padaryti konfigūracijoje. Vartotojo vadove susirandu kaip išjungti ir įjungti radiją be telefono programėlės. Tą galima padaryti mygtukų pagalba arba balso komanda.
Kitas testas - skambutis telefonu. Kadangi nesu bandęs kitų sistemų, negaliu palyginti. Šiaip viskas veikia, susikalbėti galima, garsas geras. Reikės patestuoti ir lauko sąlygomis esant didesniam triukšmui. Iš visko sprendžiant jau matau, kad reikės pridėti papildomas pagalvėles, kad ausinės labiau priglustų prie ausų. Kelyje tikrai nėra tylu kaip kambarį.
Ką norėčiau dar patestuoti - su kokiais kitais komunikatoriais galima būtų susijungti bendravimui ir kaip toli galima nutolti realiomis sąlygomis mieste ir užmiestyje.
Norint komunikuoti su kitais pradedi mokytis ženklų sistemą, važiavimo kolonoje ženklus ir pan. Kitas komunikavimo būdas - į šalmą integruojama komunikavimo sistema. Jos leidžia susikalbėti tarp kelių motociklininkų, atsiliepti telefonu, skambinti, klausytis muzikos. Įvairūs taip vadinami “intercom’ai” turi daugiau ar mažiau galimybių ir funkcionalumų. Scala Rider PackTalk daugelis vadina vienu geriausiu, nes turi daug funkcijų, kurių pradedančiajam gal net bus ir per daug. Galvodamas apie ateity ir neabejodamas savo mokymosi gabumais, aš nusprendžiau kad šis komunikatorius man tiks labiausiai.
Techninė informacija
Ko gero labiausiai akcentuojama funkcija - DMC. Galima susijungti net iki 15 motociklininkų. Naujas dizainas, privatūs pokalbiai, DMC Bridge, Bike-to-Bike intercom’as, 4 motociklininkų pokalbiai per Bluetooth vienu metu, Click-to-Link intercom’as, balso komandos, muzikos dalinimasis ir t.t. Kas dar aktualu kiekvienam vairuotojui - apsauga nuo dulkių ir drėgmės, pakankamai ilgas tarnavimo laikas (iki 13 val).
Pilną sąrašą galima rasti čia: http://cardosystems.com/us/portfolio-item/packtalk-2/
Pirmas prisilietimas
Pirmiausiai nustebimo įrenginio pakuotė. Nors mano manymu tokios prabangios pakuotės nereiktų. Matosi, kad įmonė rūpinasi nuo A iki Ž - tiek pačia preke tiek jos pateikimu, pakuote. Mano pirktas modelis taip vadinamas vienam vartotojui. Yra ir kiti variantai - duo, kur perkama iškart du vienetai - vairuotojui ir keleiviui.
Komplekte yra viskas ko reikia susimontuoti komunikatorių tiek moduliniam, atviram šalmui tiek uždaram. Pakrovėjas, laidas, ausinės, 2 mikrofonai (vienas lipdomas iškart prie sienelės, kitas ant lankstomos kojelės), klijuojami lipdukai ir spirito servetėlės paviršiaus nuriebalinimui. Taip pat yra papildomos pagalvėlės garsiakalbiams, jei pastarosios per giliai šalme ir reikia kad labiau priglustų prie ausų. Yra du tvirtinimo būdai ant šalmo. Vienas priklijuojamas su 3M lipduku, kitas - specialus tvirtinimas su kojele užmaunant ant šalmo krašto iš apačios. Be visų naudojamų elementų yra ir vartotojo vadovas, instrukcijos kaip pritvirtinti komunikatorių prie šalmo ir lapelis didelėm raidėm pranešantis, kad reikia pasitikrinti ir atsinaujinti programinę įrangą.
Montavimas
Pirmiausia bandžiau tvirtinti prie šalmo užmaunant, tačiau maniškiam viduje yra per daug vidinės apsauginės dalies ir ta truputi lenkta kojelė nesulenda tvarkingai - nėra tiek vietos kiek galėtų būti uždaruose šalmuose. Teko priklijuoti ant šalmo krašto. Visi sako, kad 3M yra rimta firma ir turės ilgai laikyti. Aišku klijuoti reikia pagal visas instrukcijas - nuriebalinam paviršių ir klijuojam taip kaip reikia, perklijuoti jau negalima.
Kitas žingsnis - sudėlioti visas likusias dalis tvarkingai šalme, išdėlioti laidus, juos tvarkingai paslėpti. Ausinių montavimas paprastas, mikrofono vietos parinkimas truputi buvo neapskaičiuotas, tačiau ši montavimo sistema gan lengvai atleido mano klaidas. Iš pradžių planavau sukaušioti laidus kuo giliau, bet to neprireikė. Sudedant skruosto padus jie paslepiami visiškai paprastai po jais ir jų nebesimato, nesijaučia. Realiai viską sumontuoti yra labai paprasta, nors iš pradžių atrodė, kad reikės vargti ilgiau.
Pats įrenginuko fiksavimas nesudėtingas - priekyje fiksuotas liežuvėlis ties kontaktais, o gale lankstus fiksatorius. Tiesa plastmasė kietoka ir lengvai nenusiima. Bet vistiek yra baimės, kad po ilgesnio nuėmimo ar uždėjimo plastmasė ties ta vieta susilpnės nuo lankstymo ir galiausiai neatlaikys. Gal teks ateity montuoti su gumele.
Pirmas įjungimas
Jungiu USB laidą ir atidarau naršyklėje komunikatoriaus atnaujinimo puslapį. Sistema prašo prisiregistruoti - nieko sudėtingo. Taip pat suvedu savo kontaktus - jei kas ras mano pamestą komunikatorių naiviai tikėsiuosi, kad tai taip pat padės man jį susigrąžinti. Be to šiame puslapyje galima konfigūruoti savo komunikatoriaus nustatymus, draugų sąrašą, nustatyti FM dažnius. Kaip ir tikėjausi - sistema pasiūlė atnaujinti programinę įrangą į 2.0 versiją. Tik vėliau gavau oficialų pranešimą iš gamintojo, kad yra išleistas versijos atnaujinimas į 2.0 versiją. Versijos atnaujinimas leidžia DMC režime kalbėtis net su 15 motociklininkų, o daugiau nei 5 motociklininkų grupė gali kalbėtis net iki 8 km atstumu. (Daugiau info http://cardosystems.com/release-notes/) Aišku realiomis sąlygomis šie skaičiai gali būti kitokie. Vėl lindau į svetainę ir bandžiau atnaujinti - tas paveiksliukas su rodykle į viršų labai klaidina. Intuityviai tikėjausi, kad jei versijos sutampa pamatysiu kokį OK ženkliuką, o jei reikia atnaujinti - rodyklę. Bet taip nėra.
Pavartęs vartotojo vadovą suprantu, kad reikės nemažai išmokti kaip spaudinėti mygtukus norint gauti vieną ar kitą rezultatą. O kombinacijų tikrai nemažai. Keletą funkcijų galima atlikti ir balso komandomis. Žinoma anglų kalba. Jei mokate kitą - pasitikrinkite ar komunikatorius atpažįsta kitą kalbą. Šią kalbos funkciją galima ir atjungti jie ji trukdo. Kitas valdymo būdas - per mobilaus telefono programėlę. Atsisiunčiu ją iš Google, susieju su komunikatoriumi ir jau matau tiek valdymą, konfigūravimą tiek akumuliatoriaus būseną. Tiek per interneto puslapį tiek per mobilią programėlę galima susikonfigūruoti visus nustatymus. Pliusas tai, kad yra 2 Bluetooth kanalai. Vienas telefonui, o kitas gali būti panaudojamas tarkim navigacijos sistemai.
Pirmas testavimas
Ko labiausiai trūko - tylios muzikėlės ausyse važiuojant motociklu kelyje. Dabar bus galima paklausyti radijos. Kitas privalumas - nepraleisti skambučiai. Bus galima tiesiog pasakyti “Alio” ir galėsiu atsiliepti į skambutį nepajudindamas nė piršto tiesiogine to žodžio prasme. Užsidedu šalmą ir telefonu įjungiu radiją. Kai kurios bangos “traukia” silpnokai. Gal dėl to, kad esu kambary. Kitos visai neblogai. Garsas tylesnis nei kitų audio šaltinių. Gal dėl to, kad neužgoštų pagrindinių garsų. Sistema labai funkcionali ir leidžia kiekvieno garso šaltinio garsumą susireguliuoti atskirai. Jei kam reikės radijos garsesnės - tą galima padaryti konfigūracijoje. Vartotojo vadove susirandu kaip išjungti ir įjungti radiją be telefono programėlės. Tą galima padaryti mygtukų pagalba arba balso komanda.
Kitas testas - skambutis telefonu. Kadangi nesu bandęs kitų sistemų, negaliu palyginti. Šiaip viskas veikia, susikalbėti galima, garsas geras. Reikės patestuoti ir lauko sąlygomis esant didesniam triukšmui. Iš visko sprendžiant jau matau, kad reikės pridėti papildomas pagalvėles, kad ausinės labiau priglustų prie ausų. Kelyje tikrai nėra tylu kaip kambarį.
Ką norėčiau dar patestuoti - su kokiais kitais komunikatoriais galima būtų susijungti bendravimui ir kaip toli galima nutolti realiomis sąlygomis mieste ir užmiestyje.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Plasnart rašė:Žinutės nuoroda Primink to daikto kaina
Kaina: 249€ tiek sumokėjau. Kitur pigiau neradau.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Xawiers rašė:Žinutės nuorodaPlasnart rašė:Žinutės nuoroda Primink to daikto kaina
Kaina: 249€ tiek sumokėjau. Kitur pigiau neradau.
Ajopapa.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Už tokį atstumą, ir tokį darbo laiką - sakyčiau visai nebrangu.
Xawiers, tavo apžvalga neturi esminio komponento - gyvų nuotraukų šalmo visaus/išorės ir t.t.
Xawiers, tavo apžvalga neturi esminio komponento - gyvų nuotraukų šalmo visaus/išorės ir t.t.
Drop a gear and disappear.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Sutinku, nuotraukos bus truputi vėliau.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Šiandiena pirmą kart važinėjau mieste su PackTalk'u. Bandžiausi radiją. M1 traukia nekaip iš pradžių, o vėliau toks jausmas kad pats aparatas pasireguliuoja. Radijas garsiai negroja, neužgožia miesto triukšmo. Spėju, kad teks pridėti tas ausinukų papildomas pagalvėles. Norisi, kad ausinukai būtų arčiau ausų.
Valdymas paprastas - su pirštine galima lengvai ir greitai suprasti kokį mygtuką čiupinėji. Reikės pasimokinti koks mygtukas kokia kombinacija kokį veiksmą atlieka. Kol kas temoku balsu įjungti ir išjungti radiją.
Valdymas paprastas - su pirštine galima lengvai ir greitai suprasti kokį mygtuką čiupinėji. Reikės pasimokinti koks mygtukas kokia kombinacija kokį veiksmą atlieka. Kol kas temoku balsu įjungti ir išjungti radiją.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Prisiminiau, kaip sakė mozek: jei kitaiskas būtų 2X brangesnis ir 2X geresnis, rinkčiausi kitaiską, nes G9x 4X brangesnis, bet toli gražu ne 4X geresnis
Tikram testui reikia ištestuot tarp motociklų bendravimą, bet tokio niekas neturi. O kad šalme telefoną atsiliept, tai ir mozeko sudėvėtas kitaiskas gerai girdėjosi.
Tikram testui reikia ištestuot tarp motociklų bendravimą, bet tokio niekas neturi. O kad šalme telefoną atsiliept, tai ir mozeko sudėvėtas kitaiskas gerai girdėjosi.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Tai testuosim kai atsiras kas galės susijungti.
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
packtalkas su Schubertho SCS zenyjasi, tai galesim su Xawieru isbandyti prie progos
Re: Scala Rider PackTalk apžvalga
Gal yra kas nors bandes Interphone Tour
Kaip jis butu palyginimui su PackTalku/Smartpacku?
Reikia vienam salmui interkomo, pradejau dometis giliau. Scala OK, daugmaz aisku, esu girdejes, kad F5MC visai neblogas daiktas ir kokybes, ir featuru prasme. Plius konektinasi prie belekurio BT daikto. Tour yra kaip ir naujas ismislas.
Antras salmas turi SCS (powered by Cardo), tai , nezinau, kaip kokia pvz Sena su anuo draugautu.
Blogai, kai yra pasirinkimas Butu vienas is vieno ir nebutu klausimu
PS kinieciai atsoka, nenoriu pigienu.
Kaip jis butu palyginimui su PackTalku/Smartpacku?
Reikia vienam salmui interkomo, pradejau dometis giliau. Scala OK, daugmaz aisku, esu girdejes, kad F5MC visai neblogas daiktas ir kokybes, ir featuru prasme. Plius konektinasi prie belekurio BT daikto. Tour yra kaip ir naujas ismislas.
Antras salmas turi SCS (powered by Cardo), tai , nezinau, kaip kokia pvz Sena su anuo draugautu.
Blogai, kai yra pasirinkimas Butu vienas is vieno ir nebutu klausimu
PS kinieciai atsoka, nenoriu pigienu.
Scala Rider PackTalk apžvalga
Panašu, kad busiu antras žmogus Lietuvoje kuris naudosis šia sistema
Scala Rider PackTalk apžvalga
Reik išbandyti dmc sistemą.
Scala Rider PackTalk apžvalga
Mumiem RRS taip ir neatveze, tai keliausim su nebyliu kalba
na o mes po 300e sutaupem, galesim belgisko alaus pagert
na o mes po 300e sutaupem, galesim belgisko alaus pagert
Scala Rider PackTalk apžvalga
ramgav rašė:Žinutės nuoroda Mumiem RRS taip ir neatveze, tai keliausim su nebyliu kalba
na o mes po 300e sutaupem, galesim belgisko alaus pagert
į Motoshop'ą reikėjo kreiptis. Pas juos yra. Sakė buvau pirmąsis pirkėjas
Scala Rider PackTalk apžvalga
Xawiers rašė:Žinutės nuoroda Reik išbandyti dmc sistemą.
Aš pirkau DUO paką tai išbandysim. Bet manau prireiks nemažai laiko kol Lietuvoje ši sistema taps dominuojanti... Motoshop'as sakė niekas aplamai apie tą Packtalk'ą nežino, visi G9 perka.
Scala Rider PackTalk apžvalga
Ko taip brangiai, aš suplojau lyg 249
Scala Rider PackTalk apžvalga
Na pas mane yra SCS, pas kolegas ir keleive nebuvo, tai navi, telefa ir muzika as girdesiu
Scala Rider PackTalk apžvalga
MrDonas rašė:Žinutės nuorodaramgav rašė:Žinutės nuoroda Mumiem RRS taip ir neatveze, tai keliausim su nebyliu kalba
na o mes po 300e sutaupem, galesim belgisko alaus pagert
į Motoshop'ą reikėjo kreiptis. Pas juos yra. Sakė buvau pirmąsis pirkėjas
Nereikia galvoti, kad zmones tik per juos ir perka.
Kolega jau nuo balandzio vazineja
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Scala Rider PackTalk apžvalga
Kaip kitiems veikia radija PackTalk'e? Nes man net mieste vietom prastai gaudo, apie užmiestį jau nekalbu... :/
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra