Stabdžių tvarkymas
Re: Stabdžių tvarkymas
niu Decoyka maladec, nuo PC persoko prie rimtesnes technikos
ale museit raktu rinkini nusipirkai ir moto ardai? tik atmink kad surinkineti visada sunkiau ir daliu visada lieka
ale museit raktu rinkini nusipirkai ir moto ardai? tik atmink kad surinkineti visada sunkiau ir daliu visada lieka
Re: Stabdžių tvarkymas
Verkia stabdžių diskas
Re: Stabdžių tvarkymas
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Pasirodo draginoid nevienišas, buvau tikras kad dar mėsos yra kaip minimum pusei sezono, pasorodo jau pakramtė ir diskų kampus kažkiek
Reiskia viskas gerai, galiniai stabdziai irgi naudojami, kaip priklauso.
Nes nemazai baikeriu, turinciu nemaza staza, kazkodel ignoruoja galini stabdi
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Stabdžių tvarkymas
Čia greičiau ne stabdžių naudojimas o kad cilindriukas sunkiai vaikšto ir ėda kalades.
Re: Stabdžių tvarkymas
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Čia greičiau ne stabdžių naudojimas o kad cilindriukas sunkiai vaikšto ir ėda kalades.
Tada laukiam daugiau foto apie suporto perrinkima
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Stabdžių tvarkymas
4xRG rašė:Žinutės nuoroda Čia greičiau ne stabdžių naudojimas o kad cilindriukas sunkiai vaikšto ir ėda kalades.
draginoid rašė:Žinutės nuoroda
Reiskia viskas gerai, galiniai stabdziai irgi naudojami, kaip priklauso.
Asmeniškai priekinius stabdžius naudoju tik ekstremalesniam stabdymui, arba kai visai lakstau, kas būna labai retai.
Dažniausiai, kad sulėtėti pirma "į trasą" metamas downshifting'as (su kardanu ir didelės kupatūros varikliu tai ir ypač efektinga, ir niekas nesidėvi ypatingai), vėliau/paraleliai - galiniai stabdžiai. Todėl galines kaladėles keičiu 2x dažniau nei priekį.
Priekiniai stabdžiai yra žymiai aštresni, galu stabdyti yra minkšta, lengviau kontroliuojama, sumoje - maloniau.
Tikrinau jas, ir valiaus stabdžius, sezonui neįpusėjus, buvo trečdalis maždaug, pagalvojau kad, jeigu per 1,3 sezono tiek liko (30-40%), galima iki galo pakentėti. Tai va iki galo viena trinkelė visiškai susidėvėjo, kitoje liko kokie 5 procentai - beveik pataikiau su matematika. Gaila kad "beveik". Akivaizdu, kad, į pabaiga jos dėvisi greičiau nei pradžioje (tikriausiai labiau kaista, nes plieninė bazė vis arčiau ir arčiau disko).
Na o cilindriuką pirštais įspaudžiu beveik iki galo, todėl vaikšto jis gerai.
Drop a gear and disappear.
Re: Stabdžių tvarkymas
O kokias kalades dedi?
Jei stabdai daugiausiai galu - kalk kietesnes HH
Jei stabdai daugiausiai galu - kalk kietesnes HH
Re: Stabdžių tvarkymas
storms rašė:Žinutės nuoroda O kokias kalades dedi?
Jei stabdai daugiausiai galu - kalk kietesnes HH
Taip, iš Jūsų užsakytos 2HH , šiandien/rytoj turėčiau paimti.
Drop a gear and disappear.
Re: Stabdžių tvarkymas
O kas buvo prieš tai sudėta?
Re: Stabdžių tvarkymas
Irgi EBC, bet 1 žingniu pigesnis modelis, priekyje irgi to pačio tipo, ten "mėsos" daugiau nei pusė.
Drop a gear and disappear.
Re: Stabdžių tvarkymas
Šitos http://ebcbrakes.com/product/sintered-brake-pads/
ar šitos http://ebcbrakes.com/product/organic-motorcycle-brakes/
man tiesiog įdomu
ar šitos http://ebcbrakes.com/product/organic-motorcycle-brakes/
man tiesiog įdomu
Re: Stabdžių tvarkymas
storms rašė:Žinutės nuoroda Šitos http://ebcbrakes.com/product/sintered-brake-pads/
ar šitos http://ebcbrakes.com/product/organic-motorcycle-brakes/
man tiesiog įdomu
Pirmos, http://ebcbrakes.com/product/sintered-brake-pads/
EBC-FA319/2V
Drop a gear and disappear.
Re: Stabdžių tvarkymas
dairausi deauvillei stabdziu kaladziu, su priekiu kaip ir viskas aisku sintered, galui kazkur buvau uzskaites (dabar niekur nerandu) kad netinka HH, pas storms parduotuvei dairiausi, tai gali pats rinktis kokias detis. Greit nelakstau kokios kalades sudetos nezinau, bet uzblokuot ratus nesunku.
Re: Stabdžių tvarkymas
drh rašė:Žinutės nuoroda dairausi deauvillei stabdziu kaladziu, su priekiu kaip ir viskas aisku sintered, galui kazkur buvau uzskaites (dabar niekur nerandu) kad netinka HH, pas storms parduotuvei dairiausi, tai gali pats rinktis kokias detis. Greit nelakstau kokios kalades sudetos nezinau, bet uzblokuot ratus nesunku.
Bikeshope yra konfigūratorius juk, pasirenki motociklą ir parodo kas kur.
HH yra labai skirtingų tipų, ant įpakavimo pas mane buvo bent 3, iš kurių 2 tikrai netinka man.
Bet tą rūšys kur gavau, "standartinė" - nurodyta kad viskas OK, sertifikuota viskam ir visiems.
Drop a gear and disappear.
Re: Stabdžių tvarkymas
Goldfren S3 dejausi, jos pigesnes nei EBC, bet kas naudoja, sako, kad geros.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Stabdžių tvarkymas
turistux rašė:Žinutės nuoroda Goldfren S3 dejausi, jos pigesnes nei EBC, bet kas naudoja, sako, kad geros.
As irgi jas užsidėjau ant galinio rato (kakodel slidzios enduro pramogos pripratino naudoti tik galini stabdi). Jokio skirtumo nepajutau palyginus su gamyklinem
HONDA CRF1000
Re: Stabdžių tvarkymas
Galui kaladės skiriasi ir pagal motociklą ir pagal vartojimo įpročius. Dedant organines kaladėles, bus daugiau feel'o bei kabinimo. Tačiau jos nemėgsta perkaitimo ir greičiau dėvisi.
HH yra kietesnės, bet tarnauja ilgiau. Taip pat jos yra agresyvesnės stabdžių diskui bei kartais garsesnės (mėgsta pacypaut).
HH yra kietesnės, bet tarnauja ilgiau. Taip pat jos yra agresyvesnės stabdžių diskui bei kartais garsesnės (mėgsta pacypaut).
Re: Stabdžių tvarkymas
Ką patartumėt dėt GTR 1400 priekiui, diskai kiniški, reikia tik to, kad nevalgytų disko, stabdymui visitek beveik nenaudoju.
- informatikas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2015-10-24 07:29
- Karma: 239
Re: Stabdžių tvarkymas
O tai šitos kokios skaitosi?
TRW Lucas MCB776SV
TRW Lucas MCB776SV
Re: Stabdžių tvarkymas
informatikas rašė:O tai šitos kokios skaitosi?
TRW Lucas MCB776SV
Street sintered
Special information The SV front axle pad is a perfect combination of high fading-free braking performance, excellent brake feel and thermal stability. This general type-approved pad has been specially developed and is particularly suitable for the requirements of cutting edge sports motorcycles and the stresses placed on high-power machines. The pads are gentle on the brake disc and full braking performance is available immediately and on a stable basis under wet and dry conditions. SV pads are recommended for use in road traffic on the latest generation of sports and touring motorcycles and custom bikes. In racing, you can only use SV pads to a certain extent: TRW offers special linings for this application. The appropriate SH rear axle pad is perfectly adapted to the performance data of the SV on the front axle and matched such that overbraking of the rear brake is avoided. By contrast with the SV pad, you can use the SH mix in all areas of racing on your rear axle.
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra