✓ ATSAKYTA Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Sveiki,
tiek automobilio tiek motociklo akumuliatoriai 12V.
Automobilio akumas, žinoma, galingesnis.
Ar užvedant motociklą nuo automobilio prisijungus laidus neatsipras šalutinio poveikio?
Mocotociklas BMW R1100RS.
Automobilis lengvasis
tiek automobilio tiek motociklo akumuliatoriai 12V.
Automobilio akumas, žinoma, galingesnis.
Ar užvedant motociklą nuo automobilio prisijungus laidus neatsipras šalutinio poveikio?
Mocotociklas BMW R1100RS.
Automobilis lengvasis
Geriausias atsakymas
Originali žinutė ➙
Asmeniškai užvedinėjau pigiausiais RIMI laidais ir nuo auto, ir nuo moto, ir nuo 20 metų senumo auto akumo įkroviklio su tokia funkcija.
Kiek girdėjau, automobilis turėtu būti neužvestas tuo metu.
Naudojant įkroviklį, vieną kartą, sudėgė saugiklis, bet tik dėl to, kad kontaktas neužsifiksavo tinkamai ir užtrumpino.
Kiek girdėjau, automobilis turėtu būti neužvestas tuo metu.
Naudojant įkroviklį, vieną kartą, sudėgė saugiklis, bet tik dėl to, kad kontaktas neužsifiksavo tinkamai ir užtrumpino.
Originali žinutė ➙
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Asmeniškai užvedinėjau pigiausiais RIMI laidais ir nuo auto, ir nuo moto, ir nuo 20 metų senumo auto akumo įkroviklio su tokia funkcija.
Kiek girdėjau, automobilis turėtu būti neužvestas tuo metu.
Naudojant įkroviklį, vieną kartą, sudėgė saugiklis, bet tik dėl to, kad kontaktas neužsifiksavo tinkamai ir užtrumpino.
Kiek girdėjau, automobilis turėtu būti neužvestas tuo metu.
Naudojant įkroviklį, vieną kartą, sudėgė saugiklis, bet tik dėl to, kad kontaktas neužsifiksavo tinkamai ir užtrumpino.
Drop a gear and disappear.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
iš asmeninės patirties-gal kam bus naudinga:
gryzau iš 5-600km keliones.Užgesines kieme moca po minutes nusprendziau perstatyti ji i kita vieta.Nebesivede,nors degimo lempikės švietė,žibintai irgi.. Signalas veikė. Aišku starterio ijungimo momentu ir lempikės ir šviesos prigesdavo-nekreipiau i tai demesio. Bet akumas starterio neprasuko. Pasidariau išvada,kad parėjo starteris arba (neduok dieve) vamzdec motorui. Kilo šioks toks itarimas del akumo:pabandziau su laidais uzvesti nuo dyzelinio 110ah akumo-jis moco variklio neprasuko. Dirbu fūristu,taigi dviese atsitempėm vieną fūros 12V akumą-ir jis moco variklio vistiek neprasuko.Laidai (krokodilai) aisku gaidiski,vieni iš pigesniu,bet net minciu nebuvo,kad problema juose.Su tais laidais esu "prikūręs" ne vieną auto..
Taigi,pats neberasdamas problemos sprendimo pasiskambinau pasikonsultuoti i TRIUMPH atstovybe.Papasakojau simptomus ir iškart gavau pasiulyma pasikeisti akuma. Nepatikejau,bandziau netgi gincytis-juk buvau pajunges netgi fūrinį akumą! Niekas ten su manim i kalbas nesileido,pasiūlė atvežti moca i atstovybe (beveik 1000km.. ) arba pradėti remonto diagnostika nuo akumo keitimo.
Pats akumo pasitikrinti neturėjau galimybes,vežti akumą i servisą patikrinimui galejo kainuoti apie 30% naujo akumo kainos.Nusprendžiau,kad jei jau pasitaike proga nusipirkti nauja akuma su 30% nuolaida,tai jos nevertetu praleisti-nupirkau nauja akumą.
Baikas uzsikurė is pirmo bandymo...
Jei kazkam kils itarimu del mano kompetencijos,turiu pridurti-itariu,kad ko gero prasinešioję mano moco starterio ivorės. Nes labai daznai pasitaikydavo (iki šiol pasitaiko),kad ir naujas akumas (tai jau antras naujas akumas ant mano moco..) neprasuka variklio,kol nesujudini alkūninio veleno. O gal tai didelės variklio kubatūros pasekmė? Nes ta pati problema jau buvo nusipirkus moca su 3000km rida.
Papasakojau vien tam,kad kazkas nepapultu i idiotiska situacija,i kokia papuoliau pats-anksciau būčiau ginčijęsis iki užkimimo,kad su laidais mocas turėjo uzsikurti.
Jei atvirai,tai ir dabar nerandu tam logiško paaiškinimo.
Gal tai butent mano moco modelio elektronikos subtilybes? Nes atstovybėje iškart nustatė problemos priežasti...
gryzau iš 5-600km keliones.Užgesines kieme moca po minutes nusprendziau perstatyti ji i kita vieta.Nebesivede,nors degimo lempikės švietė,žibintai irgi.. Signalas veikė. Aišku starterio ijungimo momentu ir lempikės ir šviesos prigesdavo-nekreipiau i tai demesio. Bet akumas starterio neprasuko. Pasidariau išvada,kad parėjo starteris arba (neduok dieve) vamzdec motorui. Kilo šioks toks itarimas del akumo:pabandziau su laidais uzvesti nuo dyzelinio 110ah akumo-jis moco variklio neprasuko. Dirbu fūristu,taigi dviese atsitempėm vieną fūros 12V akumą-ir jis moco variklio vistiek neprasuko.Laidai (krokodilai) aisku gaidiski,vieni iš pigesniu,bet net minciu nebuvo,kad problema juose.Su tais laidais esu "prikūręs" ne vieną auto..
Taigi,pats neberasdamas problemos sprendimo pasiskambinau pasikonsultuoti i TRIUMPH atstovybe.Papasakojau simptomus ir iškart gavau pasiulyma pasikeisti akuma. Nepatikejau,bandziau netgi gincytis-juk buvau pajunges netgi fūrinį akumą! Niekas ten su manim i kalbas nesileido,pasiūlė atvežti moca i atstovybe (beveik 1000km.. ) arba pradėti remonto diagnostika nuo akumo keitimo.
Pats akumo pasitikrinti neturėjau galimybes,vežti akumą i servisą patikrinimui galejo kainuoti apie 30% naujo akumo kainos.Nusprendžiau,kad jei jau pasitaike proga nusipirkti nauja akuma su 30% nuolaida,tai jos nevertetu praleisti-nupirkau nauja akumą.
Baikas uzsikurė is pirmo bandymo...
Jei kazkam kils itarimu del mano kompetencijos,turiu pridurti-itariu,kad ko gero prasinešioję mano moco starterio ivorės. Nes labai daznai pasitaikydavo (iki šiol pasitaiko),kad ir naujas akumas (tai jau antras naujas akumas ant mano moco..) neprasuka variklio,kol nesujudini alkūninio veleno. O gal tai didelės variklio kubatūros pasekmė? Nes ta pati problema jau buvo nusipirkus moca su 3000km rida.
Papasakojau vien tam,kad kazkas nepapultu i idiotiska situacija,i kokia papuoliau pats-anksciau būčiau ginčijęsis iki užkimimo,kad su laidais mocas turėjo uzsikurti.
Jei atvirai,tai ir dabar nerandu tam logiško paaiškinimo.
Gal tai butent mano moco modelio elektronikos subtilybes? Nes atstovybėje iškart nustatė problemos priežasti...
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
O koks tavo mocas?
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Įdomi situacija, tikrai negalėtum pagalvoti. Bet įtariu, kad čia kažkokie specifiniai motociklo niuansai, jei atstovybėj iš karto žinojo kame problema.
Esu užvedinėjęs nuo auto akumo, jokių problemų nebuvo. Teoriškai ir neturėtų būti, nes svarbu įtampa, o akumo talpa neturi turėti reikšmės, starteris(ir visi kiti el. prietaisai) ima tiek srovės kiek jam reikia, ir galėtų nesukti, tik jei jam būtų per mažai srovės, per daug negali būti.
P.S. pvz. mano 2000m. f650gs be akumo neveikia, būtinai turi būti prijungtas veikiantis akumas, kad jis dirbtų, vien užvesti neužtenka. Kažkokia specifika su elektronika..
Esu užvedinėjęs nuo auto akumo, jokių problemų nebuvo. Teoriškai ir neturėtų būti, nes svarbu įtampa, o akumo talpa neturi turėti reikšmės, starteris(ir visi kiti el. prietaisai) ima tiek srovės kiek jam reikia, ir galėtų nesukti, tik jei jam būtų per mažai srovės, per daug negali būti.
P.S. pvz. mano 2000m. f650gs be akumo neveikia, būtinai turi būti prijungtas veikiantis akumas, kad jis dirbtų, vien užvesti neužtenka. Kažkokia specifika su elektronika..
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
skamba gana fantastiskai.
Kas bent kiek ismano elektrika ir pagrindinius veikimo principus, pasakys ta pati.
Cia tik itartina vieta :
Kuriant, neturetu buti skirtumo, kur yra akumas - ant remo ar uz 10 metru, svarbi yra laidininko varza.
Kas bent kiek ismano elektrika ir pagrindinius veikimo principus, pasakys ta pati.
Cia tik itartina vieta :
Senis rašė:Žinutės nuoroda Laidai (krokodilai) aisku gaidiski,vieni iš pigesniu
Kuriant, neturetu buti skirtumo, kur yra akumas - ant remo ar uz 10 metru, svarbi yra laidininko varza.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
klemkas rašė:Žinutės nuoroda ano 2000m. f650gs be akumo neveikia, būtinai turi būti prijungtas veikiantis akumas
Nes reikia generui suzadinimo
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
draginoid rašė:Kuriant, neturetu buti skirtumo, kur yra akumas - ant remo ar uz 10 metru, svarbi yra laidininko varza.
būtent..!!!
Jei "krokodilai" būtų savos gamybos (pvz iš suvirinimo kabelio) įtariu jokių problemų būtų nekile..
Dar kart pasikartosiu-nerandu logiško paaiskinimo šiai situacijai. Nesinori visko suversti vien netinkamiems laidams,tuo labiau,kad tie laidai automobili prikurti padeda...
Turbūt reikia paminėti,kad pas mane 2300cm*
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Galiu patvirtinti, kad esu su "krokodilais" Transalpui "padėjes" nuo auto pavasariniam pirmam užkurimui. Viskas gerai
HONDA CRF1000
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
prisiminiau dar viena momenta.
Po žiemos,nusilpus akumui,tie patys krokodilai yra veiksmingi ir mano mocui!
Esme tame,kad akumas kazkaip idomiai "nusprogo"-srovės faroms/lempikems pakanka,o uzvedimo momentu viskas trumpinasi (-..??!)
Jei akumas turi kazkiek gyvybes laidai tikrai padėdavo
Po žiemos,nusilpus akumui,tie patys krokodilai yra veiksmingi ir mano mocui!
Esme tame,kad akumas kazkaip idomiai "nusprogo"-srovės faroms/lempikems pakanka,o uzvedimo momentu viskas trumpinasi (-..??!)
Jei akumas turi kazkiek gyvybes laidai tikrai padėdavo
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Vakare parašysiu apie savo eksperimentą su paprastais laidais
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
draginoid rašė:Žinutės nuorodaklemkas rašė:Žinutės nuoroda ano 2000m. f650gs be akumo neveikia, būtinai turi būti prijungtas veikiantis akumas
Nes reikia generui suzadinimo
Gal žinai kaip sužadinimas vadinasi angliškai, įdomu būtų pasigilinti, nes lietuviškai nerandu informacijos.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Vakare parašysiu apie savo eksperimentą su paprastais laidais
Esu kures ta BMW nuo masinos, uzsivede, viskas OK
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Senis rašė:Žinutės nuoroda Dar kart pasikartosiu-nerandu logiško paaiskinimo šiai situacijai. Nesinori visko suversti vien netinkamiems laidams,tuo labiau,kad tie laidai automobili prikurti padeda...
Turbūt reikia paminėti,kad pas mane 2300cm*
Tai jei pas tave Rocket su tokiu motoru, pilnai gali buti elektronine apsauga, kad neleistu sukti starteri prie tam tikros itpampos.
Jei bandei kurti su 0.75mm2 laidais, ir gavai kokius 8 voltus ant starterio.
Stai tau ir atsakymas.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
ok,sutinku..
Pabandykit paaiskinti,kodel retsykiais (kas 5-15-20-30'tą karta-visiskai neprognozuojamai) uzvedant moca starteris nesugeba prasukti motoro?
Anksciau tokiais atvejais klaksėdavau starteriu 3-13 kartu (irgi visiskai neprognozuojamai..) kol starteris suveikdavo.
Kaltas bendeksas..?!! -tokiu atveju starteris turėtu nestrigti,bet suktis tuščiai.. Manau ne bendeksas.
Dabar atkaliau sistema:iš pirmo karto starteriui nesugebant prasukti motoro iškart jungiu krumplį,atleidziu sankaba ir sujudinu moca pirmyn/atgal (tuo pačiu išjudinu ir alkūninį veleną). Tuo pat metu jungiu starteri-visada užsiveda is pirmo karto..
Gal kam buvo panaši problema?
Pabandykit paaiskinti,kodel retsykiais (kas 5-15-20-30'tą karta-visiskai neprognozuojamai) uzvedant moca starteris nesugeba prasukti motoro?
Anksciau tokiais atvejais klaksėdavau starteriu 3-13 kartu (irgi visiskai neprognozuojamai..) kol starteris suveikdavo.
Kaltas bendeksas..?!! -tokiu atveju starteris turėtu nestrigti,bet suktis tuščiai.. Manau ne bendeksas.
Dabar atkaliau sistema:iš pirmo karto starteriui nesugebant prasukti motoro iškart jungiu krumplį,atleidziu sankaba ir sujudinu moca pirmyn/atgal (tuo pačiu išjudinu ir alkūninį veleną). Tuo pat metu jungiu starteri-visada užsiveda is pirmo karto..
Gal kam buvo panaši problema?
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Pas Triumph Sprint skaičiau, kad būna vadinamo sprag clutch problema, jei gerai suprantu, bendeksas nustimpa. Sako, kad uzvedinejimas su blogu akumu ji papjauna. Bet ten kiek kitaip nei tu aprasei buna- bando sukti ir atmeta atgal po nesekmingo meginimo prasukt varikli. Girdisi garsas atitinkamas.
O siaip tai as irgi uzvedinejau nuo nuimto masinos akumo, taciau motociklinis buvo visiskai mires, net lemputes nedege ir kraunamas nei kiek nesikrove.
O siaip tai as irgi uzvedinejau nuo nuimto masinos akumo, taciau motociklinis buvo visiskai mires, net lemputes nedege ir kraunamas nei kiek nesikrove.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
ko gero tai ta pati problema-sustojus pamiršęs išjungti degimą visada susiduriu su tuo "klaksėjimu"
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Užvedžiau be problemų.
Neradau savo senų laidų, tai Maximoje nusipirkau naujus. Nustebau, kad atrodo kokybiški. Žnyplės pilnai izoliuotos ir tik dantys atviri, stipriai sukanda kontaktus, 2,5 m. Ant pakuotės parašyta iki 450 A.
Neradau savo senų laidų, tai Maximoje nusipirkau naujus. Nustebau, kad atrodo kokybiški. Žnyplės pilnai izoliuotos ir tik dantys atviri, stipriai sukanda kontaktus, 2,5 m. Ant pakuotės parašyta iki 450 A.
Re: Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Senis, yra Suomijoj geras Triumph mechanikas, tau visai netoli pašokt
Beverly 350 ST, CRF1000
Motociklo užvedimas laidais nuo automobilio
Senis rašė:Žinutės nuoroda iš asmeninės patirties-gal kam bus naudinga:
Aišku starterio ijungimo momentu ir lempikės ir šviesos prigesdavo-nekreipiau i tai demesio. Bet akumas starterio neprasuko. Pasidariau išvada,kad parėjo starteris arba (neduok dieve) vamzdec motorui. Kilo šioks toks itarimas del akumo:pabandziau su laidais uzvesti nuo dyzelinio 110ah akumo-jis moco variklio neprasuko. Dirbu fūristu,taigi dviese atsitempėm vieną fūros 12V akumą-ir jis moco variklio vistiek neprasuko.Laidai (krokodilai) aisku gaidiski,vieni iš pigesniu,bet net minciu nebuvo,kad problema juose.Su tais laidais esu "prikūręs" ne vieną auto..
Taigi,pats neberasdamas problemos sprendimo pasiskambinau pasikonsultuoti i TRIUMPH atstovybe.Papasakojau simptomus ir iškart gavau pasiulyma pasikeisti akuma. Nepatikejau,bandziau netgi gincytis-juk buvau pajunges netgi fūrinį akumą! Niekas ten su manim i kalbas nesileido,pasiūlė atvežti moca i atstovybe (beveik 1000km.. ) arba pradėti remonto diagnostika nuo akumo keitimo.
Pats akumo pasitikrinti neturėjau galimybes,vežti akumą i servisą patikrinimui galejo kainuoti apie 30% naujo akumo kainos.Nusprendžiau,kad jei jau pasitaike proga nusipirkti nauja akuma su 30% nuolaida,tai jos nevertetu praleisti-nupirkau nauja akumą.
Baikas uzsikurė is pirmo bandymo...
Man jungiant starteri jau kelis kartus buvo taip, kad prigęsta šviesos - tai įtariu, kad reikia nuvaryt patikrint, kol nevėlu? Ar čia tik atsitiktinumas/sutapimas?
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra