Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Pirmoji pagalba - Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Kaip ir į pirmą paskaitą, taip ir į šią - susirinko nemažas būrys norinčių pasikartoti ir atnaujinti žinias kaip suteikti pirmą pagalbą nukentėjusiam tiek autoįvykio metu tiek kitoj gyvenimiškoj situacijoj.
Pirma pasikartojome kaip daryti dirbtinį kvėpavimą ir išorinį širdies masažą, prisiminėm, kad iškart pulti tai daryti nereikia, būtina įsitikinti kad to reikia. Tam pasitarnavo specialūs manekenai. Po to prisiminėm kaip saugiai reikia nuimti šalmą. Paramedikai prisipažino, kad jie labai džiaugiasi, kai randa jau motociklininkus nusiėmusius šalmus. Nors tą daryti patiems po autoįvykio nėra saugu, jei smūgis buvo rimtas.
Sužinojome, kad Kaune yra 5 automatiniai defibliriatoriai, esant būtinybei juos galima panaudoti. Instrukcijos labai aiškios, aparatas pats balsu padeda ir sako ką reikia daryti. Tokią protingą dėžę net rekomenduoja turėti didesniuose renginiuose. Taip pat sužinojome, kad apsaugininko elektrošokas neatstoja defibriliatoriaus.
Išmokome kaip paguldyti žmogų į saugia stabilią padėtį. Šią metodiką rekomenduoja naudoti ir guldant savo išgėrusius kolegas, kurie gulėdami ant nugaros gali netyčia paspringti jei pradės vemti miegodami. Tokios geros žinios praverčia įvairiose situacijose.
O jei lūžo rankos ar kojos kaulas ar raktikaulis (kas dažnai būna po highside'o) - parodė kaip imobilizuoti sužeistą vietą. Žinoma tvarstant kolegą reikia ne meluoti, kad neskaudės, reikia sakyti tiesą, kad galėtų pasiruošti didesniam skausmui, ypač atstatant raktikaulio padėtį. Paramedikai minėjo, kad jo imobilizavimas laabai skausmingas.
Jei jau žaizda ant kaklo - tvarstymo technika sudėtingesnė - reikia neužveržti viso kaklo, nes tikrai neteksime kolegos. Tvarstymo techniką pademonstravo ant Antano.
Sudėtingiausia, kai nukentėjusysis guli ant pilvo. Jį saugiai pasukti ant nugaros reikia bent 3 žmonių.
Dar prisiminėm kas tas yra heimlicho manevras ir kada jis turi būti atliekamas, kada trenkti užspringusiam ir kada to nedera daryti, kad dar labiau nenuspringtų.
Visiems patiko kai Antanas ieškojo užveržiamo diržo, o kadangi nerado kur pasidėjo - dalyvavo kaip gyvas pavyzdys užrišant tvarsčius ant įvairių vietų kur yra tariamas kraujavimas. Vėliau pasirodė, kad tas užveržiamas diržas yra Antano kolegos kišenėje. Gal taip netyčia gavosi tikėkimės.
Kadangi kartojimas - mokslų motina, o ir taip retai kas tiesiogiai susiduriam su automoto įvykiais, šių žinių pasikartojimas buvo naudingas.
Sprendžiant iš padėkos aplodismentų, paskaita visiems labai patiko. O ir patys paramedikai girdėjau užsiminė, kad laikas greitai prabėgo ir mes klausytojai buvome geri.
Kursų pabaigoje visi turėjome galimybę pabandyti teisingai daryti širdies masažą and manekeno.
Pirma pasikartojome kaip daryti dirbtinį kvėpavimą ir išorinį širdies masažą, prisiminėm, kad iškart pulti tai daryti nereikia, būtina įsitikinti kad to reikia. Tam pasitarnavo specialūs manekenai. Po to prisiminėm kaip saugiai reikia nuimti šalmą. Paramedikai prisipažino, kad jie labai džiaugiasi, kai randa jau motociklininkus nusiėmusius šalmus. Nors tą daryti patiems po autoįvykio nėra saugu, jei smūgis buvo rimtas.
Sužinojome, kad Kaune yra 5 automatiniai defibliriatoriai, esant būtinybei juos galima panaudoti. Instrukcijos labai aiškios, aparatas pats balsu padeda ir sako ką reikia daryti. Tokią protingą dėžę net rekomenduoja turėti didesniuose renginiuose. Taip pat sužinojome, kad apsaugininko elektrošokas neatstoja defibriliatoriaus.
Išmokome kaip paguldyti žmogų į saugia stabilią padėtį. Šią metodiką rekomenduoja naudoti ir guldant savo išgėrusius kolegas, kurie gulėdami ant nugaros gali netyčia paspringti jei pradės vemti miegodami. Tokios geros žinios praverčia įvairiose situacijose.
O jei lūžo rankos ar kojos kaulas ar raktikaulis (kas dažnai būna po highside'o) - parodė kaip imobilizuoti sužeistą vietą. Žinoma tvarstant kolegą reikia ne meluoti, kad neskaudės, reikia sakyti tiesą, kad galėtų pasiruošti didesniam skausmui, ypač atstatant raktikaulio padėtį. Paramedikai minėjo, kad jo imobilizavimas laabai skausmingas.
Jei jau žaizda ant kaklo - tvarstymo technika sudėtingesnė - reikia neužveržti viso kaklo, nes tikrai neteksime kolegos. Tvarstymo techniką pademonstravo ant Antano.
Sudėtingiausia, kai nukentėjusysis guli ant pilvo. Jį saugiai pasukti ant nugaros reikia bent 3 žmonių.
Dar prisiminėm kas tas yra heimlicho manevras ir kada jis turi būti atliekamas, kada trenkti užspringusiam ir kada to nedera daryti, kad dar labiau nenuspringtų.
Visiems patiko kai Antanas ieškojo užveržiamo diržo, o kadangi nerado kur pasidėjo - dalyvavo kaip gyvas pavyzdys užrišant tvarsčius ant įvairių vietų kur yra tariamas kraujavimas. Vėliau pasirodė, kad tas užveržiamas diržas yra Antano kolegos kišenėje. Gal taip netyčia gavosi tikėkimės.
Kadangi kartojimas - mokslų motina, o ir taip retai kas tiesiogiai susiduriam su automoto įvykiais, šių žinių pasikartojimas buvo naudingas.
Sprendžiant iš padėkos aplodismentų, paskaita visiems labai patiko. O ir patys paramedikai girdėjau užsiminė, kad laikas greitai prabėgo ir mes klausytojai buvome geri.
Kursų pabaigoje visi turėjome galimybę pabandyti teisingai daryti širdies masažą and manekeno.
-
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2015-10-30 10:24
- Karma: 49
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Ačiū dalyviams!
Eilinį kartą paramedikai įrodė, kad jie yra linksmų plaučių žmonės ir su gero humoro dozele pravedė paskaitą.
Buvo įdomu, nors pusę paskotos teko padirbėti kitais klausimais
Eilinį kartą paramedikai įrodė, kad jie yra linksmų plaučių žmonės ir su gero humoro dozele pravedė paskaitą.
Buvo įdomu, nors pusę paskotos teko padirbėti kitais klausimais

Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Sveiki, pirmiausia tai ačiū už vakarykščius kursus, kolkas naudingiausia paskaita iš išklausytų, buvo labai įdomu
O antra, norėjau paklausti - kas per juoda katė perbėgusi tarp CR ir Navas Racing, kad ten FB "karaliaus lukoil" grupėje baisiai bėdavojo, kad išprašė, video ištrynė ir t.t? Manau motociklizmas Lietuvoje nėra dar tokiam aukštam lygyje, kad būtų galima peštis tarpusavyje, vietoje to, kad populiarinti motociklizmą 


On a bike no one ever asks "are we there yet"
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Kai kalbėjo apie išnykimo tašką susidariau nuomonę, kad ne visi suprato kas tai yra. Šis video gerai iliustruoja pačia esmę. Nemokantys anglų kalbos gal supras pagal vaizdą.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Xawiers rašė:Žinutės nuoroda Kai kalbėjo apie išnykimo tašką susidariau nuomonę, kad ne visi suprato kas tai yra. Šis video gerai iliustruoja pačia esmę. Nemokantys anglų kalbos gal supras pagal vaizdą.
Šitas reikalas padidino mano Vievis-Aukštadvaris greitį maždaug 20km/h, o Vievis-Trakai kelias dabar atrodo kaip magistralė, nesuprantu kaip jame gali būti ribojimas 90


Drop a gear and disappear.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
kansaras rašė:Žinutės nuoroda Sveiki, pirmiausia tai ačiū už vakarykščius kursus, kolkas naudingiausia paskaita iš išklausytų, buvo labai įdomuO antra, norėjau paklausti - kas per juoda katė perbėgusi tarp CR ir Navas Racing, kad ten FB "karaliaus lukoil" grupėje baisiai bėdavojo, kad išprašė, video ištrynė ir t.t? Manau motociklizmas Lietuvoje nėra dar tokiam aukštam lygyje, kad būtų galima peštis tarpusavyje, vietoje to, kad populiarinti motociklizmą
Perbėgusi ta juoda katė, bet čia ne mums aiškintis ir diskutuoti manau apie tai..Tai jų reikalai

Na o motociklizmas LT tikrai nėra kažkas jau tokiooo, bet pažūrėkit kokie skandalai vyksta tarp LMSF ir Nemuno žiedo...straipsnis po straipsnio...
God made some girls perfect the rest he put in cars...

-
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2015-10-30 10:24
- Karma: 49
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Na, katė jokia neperbėgo. Žmonės nemoka konkuruoti kokybe. Bando apjuodinti.
Mes neišprašėm nieko. Žmogus pats išėjo vidury paskaitos. Jei būtų išprašę, visi būtų girdėję.
Kameros neatiminėjom - jis gulėjo ant pianino. Šalia stovėję žmonės pasakė, kad tai ne jų daiktas. Paėmiau ir padėjau ant stalo sustabdęs įrašą. Visi dalyviai puikiai tą matė. Per pertrauka ji buvo gražinta savininkui.
Tai, kad buvo ištrinti visi duomenys - melas.
Mes neišprašėm nieko. Žmogus pats išėjo vidury paskaitos. Jei būtų išprašę, visi būtų girdėję.
Kameros neatiminėjom - jis gulėjo ant pianino. Šalia stovėję žmonės pasakė, kad tai ne jų daiktas. Paėmiau ir padėjau ant stalo sustabdęs įrašą. Visi dalyviai puikiai tą matė. Per pertrauka ji buvo gražinta savininkui.
Tai, kad buvo ištrinti visi duomenys - melas.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Coffee Racers rašė:Žinutės nuoroda Na, katė jokia neperbėgo. Žmonės nemoka konkuruoti kokybe. Bando apjuodinti.
Mes neišprašėm nieko. Žmogus pats išėjo vidury paskaitos. Jei būtų išprašę, visi būtų girdėję.
Kameros neatiminėjom - jis gulėjo ant pianino. Šalia stovėję žmonės pasakė, kad tai ne jų daiktas. Paėmiau ir padėjau ant stalo sustabdęs įrašą. Visi dalyviai puikiai tą matė. Per pertrauka ji buvo gražinta savininkui.
Tai, kad buvo ištrinti visi duomenys - melas.
Teko ir man matyti :kaip buvo paimta nuo pianino ir padėta ant stalo,žinant kieno jinai toliau nebuvo idomu.
Šiaip tai įdomu buvo vien pamatyti Ji,Jūsų paskaitoje.

Sėkmės.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Turejau galimybe palyginti CR ir Navas kursus.
Skiriasi kaip diena ir naktis. Zinau, kam skirsiu savo vakarus
Skiriasi kaip diena ir naktis. Zinau, kam skirsiu savo vakarus

- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
ramgav rašė:Žinutės nuoroda Turejau galimybe palyginti CR ir Navas kursus.
Skiriasi kaip diena ir naktis. Zinau, kam skirsiu savo vakarus
Tai neslapukauk, nes aš Navas racing nebuvau ir dabar nežinau kieno naudai parašei

Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaramgav rašė:Žinutės nuoroda Turejau galimybe palyginti CR ir Navas kursus.
Skiriasi kaip diena ir naktis. Zinau, kam skirsiu savo vakarus
Tai neslapukauk, nes aš Navas racing nebuvau ir dabar nežinau kieno naudai parašei
Aš buvau ir galiu pasakyti tiksliai CR-NAVAS, rezultatas 1-0 ir kolkas jokiu šansų laimeti.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
CR Gal po kursų?
-
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2015-10-30 10:24
- Karma: 49
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Manau, kad kažką sumąstysim 
mes visada už

mes visada už
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuorodaramgav rašė:Žinutės nuoroda Turejau galimybe palyginti CR ir Navas kursus.
Skiriasi kaip diena ir naktis. Zinau, kam skirsiu savo vakarus
Tai neslapukauk, nes aš Navas racing nebuvau ir dabar nežinau kieno naudai parašei
CR buvau ne viena karta

Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Žėkim taip į situaciją: kopijuojami geri dalykai, juk taip? O jei kopina, tai jau saveime yra puikus įvertinimas.
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Vakar CR moto pasidalino žiniomis apie saugų važiavimą mieste, užmiestyje. Ką pasiruošti kelionei (ilgesniam važiavimui), kaip važiuojama grupėse. Tai buvo viso paskaitų ciklo paskutinė paskaita, tačiau tikėkimės, ne paskutinė ir kitais metais turėsim daugiau naujokų motociklininkų, norinčių gilintis žinias ir saugiai važiuoti motociklu.
Dideliais aplodismentais padėkojome CRmoto komandą ir Šarūną, o po paskaitos, kas norėjo, sudalyvavome vėlyvojoje vakarienėje.
Dar kartą dėkojame!
Dideliais aplodismentais padėkojome CRmoto komandą ir Šarūną, o po paskaitos, kas norėjo, sudalyvavome vėlyvojoje vakarienėje.
Dar kartą dėkojame!
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Nemokami saugaus motociklizmo kursai „Coffee Racers“
Čia mano konspektai iš vakarykštės dienos tiems kas buvo ir nori prisiminti pagrindinius punktus.
2015 m. žuvo daugiau dviratininkų nei motociklininkų. - Lietuvos policijos duomenys
Sankryžoje:
- sumažinti greitį
- stabdyti intervalais iš anskto
- nejunkite laisvos kol už tavęs nesustojo eismas
- neskubėti startuoti sankryžoje
- važiuoti kartu su kitais eismo dalyviais
Pozicija eisme:
- pasilikti sau kuo daugiau erdvės eisme
- tokia pozicija, kad turėtum į visas puses gerą matomumą
- nesiglauskite prie kelkraščio
- pasilikti erdvės manevrams
- saugus atstumas nuo kitu eismo dalyvių
- venkite aklos zonos
Lenkimai:
- atstumas prieš lenkimą 2 sekundės
- patikrinti priešpriešinį ir iš galo judantį eismą
- patikrinti savo aklą zoną pasukusus galvą per savo petį
- naudokite posūkio signalą
- įvertinkite turbulencijos pavojus lenkiant sunkvežimius
- 4 s išvengti nejudančios kliūties
- 12 s numatyti eismą į priekį
Is galo stumiantis auto:
- padidinti atstumą iki priekinio auto
- praleisti stumiką
- ramiai stabdykite
Kelių erelis:
- laikytis atokiau
Neįprastai lėtas eismo dalyvis priešais:
- neskubėk lenkti
- gal ruošiasi sukti į kairę
Jei ruošiesi išvengti kliūties, manevrą daryk ryžtingai ir užtikrintai.
Ačiū man buvo labai naudingos paskaitos.
Asmeniškai aš visai kitaip supratau kontrvairavimo principus. Dėkui, kad išaiškinote.
2015 m. žuvo daugiau dviratininkų nei motociklininkų. - Lietuvos policijos duomenys
Sankryžoje:
- sumažinti greitį
- stabdyti intervalais iš anskto
- nejunkite laisvos kol už tavęs nesustojo eismas
- neskubėti startuoti sankryžoje
- važiuoti kartu su kitais eismo dalyviais
Pozicija eisme:
- pasilikti sau kuo daugiau erdvės eisme
- tokia pozicija, kad turėtum į visas puses gerą matomumą
- nesiglauskite prie kelkraščio
- pasilikti erdvės manevrams
- saugus atstumas nuo kitu eismo dalyvių
- venkite aklos zonos
Lenkimai:
- atstumas prieš lenkimą 2 sekundės
- patikrinti priešpriešinį ir iš galo judantį eismą
- patikrinti savo aklą zoną pasukusus galvą per savo petį
- naudokite posūkio signalą
- įvertinkite turbulencijos pavojus lenkiant sunkvežimius
- 4 s išvengti nejudančios kliūties
- 12 s numatyti eismą į priekį
Is galo stumiantis auto:
- padidinti atstumą iki priekinio auto
- praleisti stumiką
- ramiai stabdykite
Kelių erelis:
- laikytis atokiau
Neįprastai lėtas eismo dalyvis priešais:
- neskubėk lenkti
- gal ruošiasi sukti į kairę
Jei ruošiesi išvengti kliūties, manevrą daryk ryžtingai ir užtikrintai.
Ačiū man buvo labai naudingos paskaitos.
Asmeniškai aš visai kitaip supratau kontrvairavimo principus. Dėkui, kad išaiškinote.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra