Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Taaaaip, atrodo taip... nu... bet gal ir važiuos
Beverly 350 ST, CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Vakar Kawasakio variklis buvo sėkmingai užvestas.
Liko suklijuoti plastikus, surinkti apdailą, paaukštinti vairą. Ketvirtadienį arba penktadienį judėsiu į techninę apžiūrą.
Liko suklijuoti plastikus, surinkti apdailą, paaukštinti vairą. Ketvirtadienį arba penktadienį judėsiu į techninę apžiūrą.
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
O plastikai nesiklijavo kol variklis neveikė? Įdomus eiliškumas
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Pasidžiaugtumėt bent...
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Kaip tikras lietuvis negalių liūdėti kai kaimyno tvartas dega.
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Pasidžiaugtumėt bent...
Tai mes juk užskaitom iniciatyvą. Aš sakiau, kad net jei visa tai ir neapsimokės, turėsi įdomios remontinės patirties, malonumo besikrapštant.
Beverly 350 ST, CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Išlaidos jau viršijo motociklo kainą, bet už tai turėsiu pilnai atnaujintą variklį su visais kW.
Laukiu ateinančios savaitės
Laukiu ateinančios savaitės
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Tinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Išlaidos jau viršijo motociklo kainą, bet už tai turėsiu pilnai atnaujintą variklį su visais kW.
Laukiu ateinančios savaitės
Jei nespesi su plastikais nieko tokio. Enduristai tave supras - Enduro atidaryme sueis ir taip
HONDA CRF1000
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Plasnart rašė:Žinutės nuorodaTinkladraskis rašė:Žinutės nuoroda Išlaidos jau viršijo motociklo kainą, bet už tai turėsiu pilnai atnaujintą variklį su visais kW.
Laukiu ateinančios savaitės
Jei nespesi su plastikais nieko tokio. Enduristai tave supras - Enduro atidaryme sueis ir taip
Svarbu, kad Tuvlita mane suprastų.
Enduristai, žinau, kad pakantūs žmonės
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Baltasis žirgas važiuoja!
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Ar pasijautė kas?
Drop a gear and disappear.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Re: Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Dabar darysiu pirmą 100km švelniai, kad apsitrintų.
Tada pakeitus tepalą ir filtrą jau po truputį didinsiu krūvį.
Jaučiu, kad per Enduro sezono atidarymą šeštadienį bus pirmas rimtesnis važiavimas ir įvertinimas.
Labai džiaugiuosi ant jo vėl sėdėdamas.
Tada pakeitus tepalą ir filtrą jau po truputį didinsiu krūvį.
Jaučiu, kad per Enduro sezono atidarymą šeštadienį bus pirmas rimtesnis važiavimas ir įvertinimas.
Labai džiaugiuosi ant jo vėl sėdėdamas.
-
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2018-12-02 23:01
- Karma: 0
Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Sveiki. As tai pat turiu toki pat enduro. Noreciau suzinoti ar jisai patikimas nesu daug nuvazeves su juo bet planuolu pavasari su juo pakeliauti. Tai noriu suzinoti kokios pagrindines problemos ir i ka atkreip demesi? Aciu
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Puikus klausimas!
Variklio alyva
Šiuo motociklu keliaujant asfaltu problemų jokių nebūna.
Jeigu ilgą laiką greitkeliu važiuosi dideliu greičiu, motociklas prie didelių apsukų yra linkęs deginti tepalą.
Kawasakiui didelis nuolatinis greitis yra nuo 120 km/h.
Prieš kapitalinį variklio remontą jis man sudegindavo iki litro tepalo per 1500 km.
Atidarius variklį matėsi, kad stumoklio žiedas buvo gana plačiai prasivėręs.
Doohickey
Toliau pagrindinė tipinė šių motociklų bėda yra variklio paskirstymo grandinės balansavimo rankenėlė angliškai vadinamas Balancer Adjustment Lever (doohickey).
Gamyklinis įtempėjas yra prilaikomas maža spyruokle. Jos darbas yra prilaikyti įtempėją, kol uždedamas variklio dangtis ir prisukamas varžtas. Toliau ta spyruoklė tiesiog kabo ir nuo vibracijų gali nusipurtyti. Taip buvo ir mane nutikę. Pažiūrėk nuotraukas pirmoje šios temos žinutėje.
Čia video apie doohickey keitimą:
Man irgi buvo sumontuota nauja spyruoklė.
Šoninės kojelės saugiklis
Daug važiuojant purvu ir smėliu užsikemša šarvas, kuriame vaikšto šoninės kojelės trosas.
Todėl atgal užlenkus kojelę, trosas negrįžta į viršų ir motociklas užgesta bandant pajudėti pirma pavara.
Pakeičiau gal tris troselius, bet purvas labai greitai vėl užkemša.
Yra paprastas sprendimas, atkabinti trosą nuo sensoriaus.
Sankabos rankenėlės saugiklis
Daug važiuojant bekele nusipurto varžtai ir atšoka sankabos rankenėlės saugiklio kontaktas.
Šis kontaktas yra prisuktas po sankabos rankenėle. Jis neleidžia užvesti motociklo, kai įjungta pavara ir neišspausta sankaba. Jeigu kontaktai apsinešę purvo ir tepalo koše irgi kontaktas nebelieka. Arba atsisuko varžtelis ir nebekontaktuoja. Aš kontaktus valiau valiau, bet problema kartojosi. Išsprendžiau užtrumpintamas šio sensoriaus kontaktus. Susiradau, kur sensoriaus laidai turi jungtį, toje vietoje atjungiau laidus ir jungties viduje užtrumpinau su mažu laideliu. Viską suklijavau izoliacine juosta.
Naudojausi šia instrukcija:
https://www.klrforum.com/2008-klr650-wr ... ypass.html
DĖMESIO
Atlikęs šiuos veiksmus turi žinoti, kad motociklas bandys užsivesti net ir su įjungta pavara arba bandys pajudėti iš vietos net ir su atlenkta kojele. To niekad nepamiršk.
Bet išvengsi netikėtumų, kai kažkur purvynuose motociklas užgesta lygioje vietoje
Pas mane buvo dar viena bėda.
Užvedimo rėlė
KLR turi dvi užvedimo rėles. Viena pagrindinė, o antroji mažesnė priklauso sankabos saugiklio "sistemai" ir ji neleidžia užvesti kai neišspausta sankaba. Užtrumpinus saugiklį kaip ir viskas gerai, bet po kurio laiko šita saugiklio rėmė pradėjo streikuoti ir lygioje vietoje neleisdavo užsivesti. Aš ją irgi užtrumpinau.
Nuo to laiko nebeturiu bėdų su užsivedimu ir užgesimais, kurie mane persekiojo.
Sankabos trosas
Per mano karjerą man nutrūko trys sankabos trosai.
Turėk atsarginį su savimi.
Daugiau jokių problemų negaliu paminėti.
Prieš keliones pasitikrink ir pasikeisk ratų guolius ir ypač pasitikrink galinės žvaigždės guolius.
Variklio alyva
Šiuo motociklu keliaujant asfaltu problemų jokių nebūna.
Jeigu ilgą laiką greitkeliu važiuosi dideliu greičiu, motociklas prie didelių apsukų yra linkęs deginti tepalą.
Kawasakiui didelis nuolatinis greitis yra nuo 120 km/h.
Prieš kapitalinį variklio remontą jis man sudegindavo iki litro tepalo per 1500 km.
Atidarius variklį matėsi, kad stumoklio žiedas buvo gana plačiai prasivėręs.
Doohickey
Toliau pagrindinė tipinė šių motociklų bėda yra variklio paskirstymo grandinės balansavimo rankenėlė angliškai vadinamas Balancer Adjustment Lever (doohickey).
Gamyklinis įtempėjas yra prilaikomas maža spyruokle. Jos darbas yra prilaikyti įtempėją, kol uždedamas variklio dangtis ir prisukamas varžtas. Toliau ta spyruoklė tiesiog kabo ir nuo vibracijų gali nusipurtyti. Taip buvo ir mane nutikę. Pažiūrėk nuotraukas pirmoje šios temos žinutėje.
Čia video apie doohickey keitimą:
Man irgi buvo sumontuota nauja spyruoklė.
Šoninės kojelės saugiklis
Daug važiuojant purvu ir smėliu užsikemša šarvas, kuriame vaikšto šoninės kojelės trosas.
Todėl atgal užlenkus kojelę, trosas negrįžta į viršų ir motociklas užgesta bandant pajudėti pirma pavara.
Pakeičiau gal tris troselius, bet purvas labai greitai vėl užkemša.
Yra paprastas sprendimas, atkabinti trosą nuo sensoriaus.
Sankabos rankenėlės saugiklis
Daug važiuojant bekele nusipurto varžtai ir atšoka sankabos rankenėlės saugiklio kontaktas.
Šis kontaktas yra prisuktas po sankabos rankenėle. Jis neleidžia užvesti motociklo, kai įjungta pavara ir neišspausta sankaba. Jeigu kontaktai apsinešę purvo ir tepalo koše irgi kontaktas nebelieka. Arba atsisuko varžtelis ir nebekontaktuoja. Aš kontaktus valiau valiau, bet problema kartojosi. Išsprendžiau užtrumpintamas šio sensoriaus kontaktus. Susiradau, kur sensoriaus laidai turi jungtį, toje vietoje atjungiau laidus ir jungties viduje užtrumpinau su mažu laideliu. Viską suklijavau izoliacine juosta.
Naudojausi šia instrukcija:
https://www.klrforum.com/2008-klr650-wr ... ypass.html
DĖMESIO
Atlikęs šiuos veiksmus turi žinoti, kad motociklas bandys užsivesti net ir su įjungta pavara arba bandys pajudėti iš vietos net ir su atlenkta kojele. To niekad nepamiršk.
Bet išvengsi netikėtumų, kai kažkur purvynuose motociklas užgesta lygioje vietoje
Pas mane buvo dar viena bėda.
Užvedimo rėlė
KLR turi dvi užvedimo rėles. Viena pagrindinė, o antroji mažesnė priklauso sankabos saugiklio "sistemai" ir ji neleidžia užvesti kai neišspausta sankaba. Užtrumpinus saugiklį kaip ir viskas gerai, bet po kurio laiko šita saugiklio rėmė pradėjo streikuoti ir lygioje vietoje neleisdavo užsivesti. Aš ją irgi užtrumpinau.
Nuo to laiko nebeturiu bėdų su užsivedimu ir užgesimais, kurie mane persekiojo.
Sankabos trosas
Per mano karjerą man nutrūko trys sankabos trosai.
Turėk atsarginį su savimi.
Daugiau jokių problemų negaliu paminėti.
Prieš keliones pasitikrink ir pasikeisk ratų guolius ir ypač pasitikrink galinės žvaigždės guolius.
-
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2018-12-02 23:01
- Karma: 0
Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Aciu uz atsakyma.
- Tinkladraskis
- Site Admin
- Pranešimai: 2613
- Užsiregistravo: 2015-10-21 20:21
- Karma: 1155
Kawasaki KLR650 Tengai variklio kapitalinis remontas
Nuostabus video pagerbiant KLR650:
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra