Info apie šalmus
Re: Info apie šalmus
rodos, tik kazkur minejai Motorrad testus. Jei renkasi gera, tai gali ziuret is tu kurie ivertinti "sehr gut"
Re: Info apie šalmus
Gyvai matavaus viena po kito daug kartu: X-Lite 1003, Shoei Neotec, Schuberth C3 Pro, Laser Monaco. Kiekvienas turi savo minusų. Laser Monaco (iš kalbos) riboja vaizdą ant sportbaiko, o pas mane sport toureris, tai toliau dėmesio neskyriau. Pas jį gerai veikia fotochrominis stikliukas užtemstant, tačiau kažkiek vėluoja pašviesėti tuneliuose. Bet, manau, vertas dėmesio ir derybų dėl kainos Motoshop'e (KTM).
X-Lite 1003 pasirodė labai patogus ant galvos, bet neturėjo hi-viz, nežinau kaip dėl triukšmo. Jei labai reiktų patogaus šalmo ir reiktų apribot išlaidas- vertas dėmesio variantas, limpa ant galvos.
C3 Pro ir Neotec abu pasirodė geriausi iš išvardintų, abu vienodos kokybės ir patogumo. Neotec Minkštas viduje, o C3 Pro - kietas. Net negaliu pasakyt kaip geriau. Maniškis Laser Kestrel iki klaustrofobijos viduje priminkštintas, tai aš gal linkęs kietesnį pabandyt. Neotec h-viz spalvinimo gražaus ir "funkcionuojančio" neturi, 50g sunkesnis (nereikšmingas skirtumas), o C3 Pro turi Observer pavadintą spalvinimą. Nu, ir mano kaukolei pasirodė patogesnis C3 Pro. Galėtų gal čiut minkštesnis būt .
Dėl to triukšmo. Beskaitant apžvalgas ir bendraujant, susidarė įspūdis, kad vien žiūrint parašytas dB galima apsirikti, nes skirtingas motociklas, fairing'as, kaukolė, įvairių faktorių įtakota turbulenciją gali iš esmės pakeisti triukšmo lygį.
There is a winner
X-Lite 1003 pasirodė labai patogus ant galvos, bet neturėjo hi-viz, nežinau kaip dėl triukšmo. Jei labai reiktų patogaus šalmo ir reiktų apribot išlaidas- vertas dėmesio variantas, limpa ant galvos.
C3 Pro ir Neotec abu pasirodė geriausi iš išvardintų, abu vienodos kokybės ir patogumo. Neotec Minkštas viduje, o C3 Pro - kietas. Net negaliu pasakyt kaip geriau. Maniškis Laser Kestrel iki klaustrofobijos viduje priminkštintas, tai aš gal linkęs kietesnį pabandyt. Neotec h-viz spalvinimo gražaus ir "funkcionuojančio" neturi, 50g sunkesnis (nereikšmingas skirtumas), o C3 Pro turi Observer pavadintą spalvinimą. Nu, ir mano kaukolei pasirodė patogesnis C3 Pro. Galėtų gal čiut minkštesnis būt .
Dėl to triukšmo. Beskaitant apžvalgas ir bendraujant, susidarė įspūdis, kad vien žiūrint parašytas dB galima apsirikti, nes skirtingas motociklas, fairing'as, kaukolė, įvairių faktorių įtakota turbulenciją gali iš esmės pakeisti triukšmo lygį.
There is a winner
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Info apie šalmus
Geras pasirinkimas
Re: Info apie šalmus
Sveikinu išsirinkus šalmą.
Re: Info apie šalmus
Norejau dar pries tai parasyti: daugelis isbando nemazai salmu, bet visi bandimai baigiasi C3 arba Neotec modeliu
Pats pasirinkau C3
Pats pasirinkau C3
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Re: Info apie šalmus
Kaip ir rodo testai, C3 Pro yra 1 iš 3 topinių modulinių šalmų kuriuos reikėtų pirkti
Re: Info apie šalmus
RPHA Max EVO
Re: Info apie šalmus
~5 metus galva saugojo Schuberth Concept (aka C1), po jo seke ilgos paieskos, neprisirisimas religijai etc, isbandziau nemazai salmu, C1 pakeite C3.
Tiko ir Neotec'as labai, Nolanai/x-lite'ai netiko, nemaloniai spaude kakta. Lazeriai per buki buvo. Sharko kazkaip atsisakiau del tos uzverciamos barzdos, nu ir t.t.
Kol kas C3 patenkintas (beveik 2 sezonus atidroziau). Buvo sugede saules akiniai (realiai pats pridirbau nesamoniu), tai schuberthas sutvarke be menkiausiu klausimu ir uz 0,00.
Turistux: dabar i komplekta iki pilnos laimes SCS reikia
Tiko ir Neotec'as labai, Nolanai/x-lite'ai netiko, nemaloniai spaude kakta. Lazeriai per buki buvo. Sharko kazkaip atsisakiau del tos uzverciamos barzdos, nu ir t.t.
Kol kas C3 patenkintas (beveik 2 sezonus atidroziau). Buvo sugede saules akiniai (realiai pats pridirbau nesamoniu), tai schuberthas sutvarke be menkiausiu klausimu ir uz 0,00.
Turistux: dabar i komplekta iki pilnos laimes SCS reikia
Re: Info apie šalmus
Gal kas ant Lietuvos jau mate Schubert E1?
Re: Info apie šalmus
Šiandien apsilankiau Motoday, pamatavau vieną-kitą šalmą.
Netikėtai labai patiko Shoei Hornet ADV.
Aišku, čia tik pirmi įspudžiai, bet pagamintas tikrai maloniau už C3, ypac pamušalai.
Užsideda ant galvos super lengvai (lyginant su ta pacia kitų gamintojų išmera), sėdi lygiai taip pat gerai (ar geriau), ženkliai geresnė apžvalga - akys praktiškai nemato kraštų, ženkliai daugiau erdvės aplink smakrą - be jokių pastangų, pro apačią, galima ikišti pirštą ir paliesti nosį.
Turmpai tariant, noriu pasakyti, kad šalmas yra full-face, bet jaučiasi lygiai taip pat kaip open-face
Labai keistas minkstas/elastinis stikliukas, čia kažkokia naujiena?
Netikėtai labai patiko Shoei Hornet ADV.
Aišku, čia tik pirmi įspudžiai, bet pagamintas tikrai maloniau už C3, ypac pamušalai.
Užsideda ant galvos super lengvai (lyginant su ta pacia kitų gamintojų išmera), sėdi lygiai taip pat gerai (ar geriau), ženkliai geresnė apžvalga - akys praktiškai nemato kraštų, ženkliai daugiau erdvės aplink smakrą - be jokių pastangų, pro apačią, galima ikišti pirštą ir paliesti nosį.
Turmpai tariant, noriu pasakyti, kad šalmas yra full-face, bet jaučiasi lygiai taip pat kaip open-face
Labai keistas minkstas/elastinis stikliukas, čia kažkokia naujiena?
Drop a gear and disappear.
Re: Info apie šalmus
Tai cia gi ADV skirtas salmas, tu per greit vaziuoji, kad toki naudot. Cia tiems, kas su Africom vaziuos povaliai.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Info apie šalmus
pritariu, cia kaip padangos 20/80 tai ir sita salma butu galima panasiai priskirti ar 50/50
Re: Info apie šalmus
turistux rašė:Žinutės nuoroda Tai cia gi ADV skirtas salmas, tu per greit vaziuoji, kad toki naudot. Cia tiems, kas su Africom vaziuos povaliai.
Ką reiškia per greit? Amerikėje daug youtuberių naudoja Icon Variant šalmus, o važinėja su sportbaikais ir tikrai ne vien miesto greičiais. Viskas normaliai, giria ir džiaugias. Kolega Givi Tourer (berods) naudoja tiek su sport touristu, tiek su adv/enduro. Irgi visiškai patenkintas.
Taip kad, čia grynai asmeninės preferencijos, kiekviename gali įžvelgt tiek pliusų, tiek minusų. Nėra vieno tinkančio visiems.
cbr600rr
klx250s
klx250s
Re: Info apie šalmus
Nejau tas stogelis virš galvos netriukšmauja? Kitaip sakant, nejau jis vienodai triukšmauja tiek stačioje adventure rider sėdėsenoje, tiek pasviroje sportbaiko? Visai kitas atakos kampas gaunasi.
Gražus tas Givi.
Gražus tas Givi.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: Info apie šalmus
Netriukšmauja nei kiek, nes nusiima jei nereikia.turistux rašė:Nejau tas stogelis virš galvos netriukšmauja?
Su dabartiniu Open-face Shark RSJ važiavau 240km/h, ir nieko. What's your point?turistux rašė:Žinutės nuoroda tu per greit vaziuoji, kad toki naudot. Cia tiems, kas su Africom vaziuos povaliai.
Because my point is - šitas full face jaučiai ant galvos ir pagal pojūčius taip pat, kaip open.
Būtent tai yra šokiravo, todėl ir parašiau čia.
Paaiškinkit man, kas išmano, kodėl dauguma stikliukų "kaip-stikliukai", tai yra kietas plastikas, o čia, ir "zero optical distortion" ir minkštas - gali į ruloną susukti pasistengus (aišku, to nebandyčiau ). Ar tai kažkokia naujovė? Gal nesibraižo visai (atsimuša akmenukai/musės ir tiek?)
Drop a gear and disappear.
Re: Info apie šalmus
O iš ko tas stiklas sulipdytas? Paprastai stiklai gaminami iš polikarbonato
Re: Info apie šalmus
keletas minčių po vienerių metų ir ~10000 km su hornet adv:
-užsidėjus tikrai maloniai nuteikia, bet kai pradėjau naudoti po šimto km stodavau, nes neįmanomai užspausdavo smilkinius (po metų "prasinešiojo", bet sunkiausiais momentais norėjau išmest į griovį
-snapelis virš 100km/h pradeda trukdyti važiuoti, ties 140 konkrečiai tampo šalmą ir, atsiranda šalutinių garsų (gal dėl snapelio deformacijų, ar nėra gerai išspręstas snapo-šalmo sujungimas)
-nuėmus snapą, ties viršugalviu lieka skylė, komplektacijoje nėra kaištuko, todėl vežiojuojuosi mažų lipdukų jei lytų, ar būtų l. šalta
-snapas nepakankamai apsaugo nuo saulės, todėl keliaujant (ypač p. Europoje) reikia turėti antrą stiklą, kurį užknisa keitinėti ir kuris užima vietą
-važinėjant miškais mažesniais greičiais nepakankama ventiliacija, pastoviai reikia darinėti stiklą, kuris yra didelis, nelaiko formos ir pastoviai tvirtinimo špykis iššoka iš savo vietos
asmeniškai man, labai patinka shoei, tinka galvos formai, puikios vidaus medžiagos, bet niekada daugiau nepirkčiau ir niekam nerekomenduočiau tokio tipo šalmo; rinkčiausi gt air ir krosinį su akiniais jei yra poreikis. aišku sunku atsilaikyti pučiamam adv burbului, kai internete, žurnaluose rimtas važiuotojas neįsivaizduojamas be arai, shoei, x-lite ar pan. snapuoto šalmo
-užsidėjus tikrai maloniai nuteikia, bet kai pradėjau naudoti po šimto km stodavau, nes neįmanomai užspausdavo smilkinius (po metų "prasinešiojo", bet sunkiausiais momentais norėjau išmest į griovį
-snapelis virš 100km/h pradeda trukdyti važiuoti, ties 140 konkrečiai tampo šalmą ir, atsiranda šalutinių garsų (gal dėl snapelio deformacijų, ar nėra gerai išspręstas snapo-šalmo sujungimas)
-nuėmus snapą, ties viršugalviu lieka skylė, komplektacijoje nėra kaištuko, todėl vežiojuojuosi mažų lipdukų jei lytų, ar būtų l. šalta
-snapas nepakankamai apsaugo nuo saulės, todėl keliaujant (ypač p. Europoje) reikia turėti antrą stiklą, kurį užknisa keitinėti ir kuris užima vietą
-važinėjant miškais mažesniais greičiais nepakankama ventiliacija, pastoviai reikia darinėti stiklą, kuris yra didelis, nelaiko formos ir pastoviai tvirtinimo špykis iššoka iš savo vietos
asmeniškai man, labai patinka shoei, tinka galvos formai, puikios vidaus medžiagos, bet niekada daugiau nepirkčiau ir niekam nerekomenduočiau tokio tipo šalmo; rinkčiausi gt air ir krosinį su akiniais jei yra poreikis. aišku sunku atsilaikyti pučiamam adv burbului, kai internete, žurnaluose rimtas važiuotojas neįsivaizduojamas be arai, shoei, x-lite ar pan. snapuoto šalmo
Re: Info apie šalmus
Ačiū už apžvalgą Domai, daug aiškiau pasidarė
Storms - tai vat man irgi neaišku, bet jis yra minkštas - http://www.motosport.com/shoei-cns2-pinlock-shield.
Atidarant vienu pirštu už "rankenėlės" - deformuojasi. Tai yra, tas kraštas pasikelia visu centimetru, ir tik vėliau pradeda atsidaryti per visą plotį.
Medžiaga, prisilietus, jaučiasi minkštą, panaši į soft touch plastiką, bet tai gali būti UV filtro sluoksnis.
Storms - tai vat man irgi neaišku, bet jis yra minkštas - http://www.motosport.com/shoei-cns2-pinlock-shield.
Atidarant vienu pirštu už "rankenėlės" - deformuojasi. Tai yra, tas kraštas pasikelia visu centimetru, ir tik vėliau pradeda atsidaryti per visą plotį.
Medžiaga, prisilietus, jaučiasi minkštą, panaši į soft touch plastiką, bet tai gali būti UV filtro sluoksnis.
Drop a gear and disappear.
Re: Info apie šalmus
Hm.
Anyway, ADV tipo reikalai trendina, nors realaus pagrindo tam nematau. Sau snapuočio nejamčiau, nes sukant galvą į posūkio pusę bet kokiu atveju snapas darytų bėdų
Anyway, ADV tipo reikalai trendina, nors realaus pagrindo tam nematau. Sau snapuočio nejamčiau, nes sukant galvą į posūkio pusę bet kokiu atveju snapas darytų bėdų
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra