PR3 resursas
Re: PR3 resursas
turistux rašė:Žinutės nuoroda
Kažne kodėl niekas nepasiūlo keist tik priekį? Galas su esančiais 4mm, musėt atlaikytų garantuotai, be to galas ne taip pavojinga kaip priekis, ne taip greit dyla kaip priekis
Man jau pradeda patikti Kai priekis stabilus galima pradeti "drifta" su galu Galima būtų pakartoti ir troliu laiptus
HONDA CRF1000
Re: PR3 resursas
pchj tie troliu laiptai,nieko ten ekstremalaus nera. Visas kaifas pasijaucia,kai "pasigauni" kelias dienas trunkancias liūtis,kuriu pralaukti galimybes paprasciausiai neleidzia. Kai reikia dasigauti iki namu,kad ir uz 100km,o vaziuoti daugiau 60 nu niekaip neiseina... Tada dziaugsmo is sutaupytu 100Eur tikrai nebelieka-patikekit..
Nors gal mano mocas tokioms eismo salygoms kiek nestandartiskas su savo 240 plocio kaliošu gale ir 140 arklių po sedyne,gal jusiskiai vaziuoja geriau..
Prisegu pavyzduka.Gaila filmuot pradejau tik sustojes prie krioklio-iš klipuko nesimato,kad atvaziavau sausu sfaltu.Prie krioklio asfaltas buvo šlapias nuo purslu vos ne 100m spinduliu-tai naturalu. O nuvaziuojant prasidejo visas linksmumas...
Papuolus i tokia situacija turistux tikrai man alaus pastatytu uz gera patarima keistis padangas..
Sorry uz filmavimo kokybe-nestabiliai padejau fotika,vaizdas gavosi "plaukiojantis" susiubavus fotikui.
Atkreipkit demesi-vaziuojant per tiltuka jokios audros dar nebuvo net uzuominu,o po 3-4min ant asfalto jau buvo istisinis vandens srautas per 2-3 pirštus
Nors gal mano mocas tokioms eismo salygoms kiek nestandartiskas su savo 240 plocio kaliošu gale ir 140 arklių po sedyne,gal jusiskiai vaziuoja geriau..
Prisegu pavyzduka.Gaila filmuot pradejau tik sustojes prie krioklio-iš klipuko nesimato,kad atvaziavau sausu sfaltu.Prie krioklio asfaltas buvo šlapias nuo purslu vos ne 100m spinduliu-tai naturalu. O nuvaziuojant prasidejo visas linksmumas...
Papuolus i tokia situacija turistux tikrai man alaus pastatytu uz gera patarima keistis padangas..
Sorry uz filmavimo kokybe-nestabiliai padejau fotika,vaizdas gavosi "plaukiojantis" susiubavus fotikui.
Atkreipkit demesi-vaziuojant per tiltuka jokios audros dar nebuvo net uzuominu,o po 3-4min ant asfalto jau buvo istisinis vandens srautas per 2-3 pirštus
Re: PR3 resursas
Eina peklon, naktį tokiu važiuot. Prieš kelionę eisim bažnyčion.
Truktelsiu per dantį, bet pas kokį turistinį motociklą galinis ratas 240? Manau, keliaut tokiu didesnis iššūkis nei tos mano padangos Tikriausiai gremlin bell vežiojiesi
Truktelsiu per dantį, bet pas kokį turistinį motociklą galinis ratas 240? Manau, keliaut tokiu didesnis iššūkis nei tos mano padangos Tikriausiai gremlin bell vežiojiesi
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
turistux rašė:Žinutės nuoroda o kodėl tu jas keitei?
Kelios priežastys:
1. Praėjo dvi žiemos (mano garaže lauko temperatūra būna), dėl to manau guma geresnė netapo;
2. Trečiam sezonui tikrai nebūtų užtekę, o visą priežiūrą darausi po sezono VISADA (tik tepalus keičiu kada reik, visos kitos dalys dažniausiai atlaiko kiek priklauso ir, savaime, neplanuoti tvarkymai)
3. Yra toks susitarimas su žmona, kad reikia minimizuoti riziką, tad geriau keičiu anksčiau viską (net ir tepalus kas 6k km, nors galima kas 10), nei laukiu detalių resurso pabaigos. Žmonai ramiau, man saugiau psichologiškai. Win/win situacija
Iškečiau foto rodytą į PR4 (gale trail versija, sujojau per 8k kilometrų, įdėsiu vėliau foto). PR4 verta imti tik priekį manau, realaus apgerėjimo dėl smalų ir kitų faktorių nebuvo jokių. aišku loko chicken stripų šiek tiek, bet dėl to blogiau nepasijutau
p.s. Tamstos vietoje naujai kelionei imčiau naujas, prasukčiau kokį 1k km vietoje, kad apsišlifuotų. Ir tikrai balansuočiau
Re: PR3 resursas
turistux rašė:Žinutės nuoroda Dabar santykis 4:4
Nu jei neatsiras daugiau nuomoniu tai teks moneta mesti
HONDA CRF1000
Re: PR3 resursas
Plasnart, faktiškai jau tai, kad rezultatas 50/50 reiškia, kad teks keist dar geras padangas Nebent nuspręsiu keist tik priekį. Kita vertus, jei Plasnart senom važiuos, vadinas tempas bus tinkamas ir man senomis važiuot
4:5 keitimui ne:taip. Du senukai anglai už keitimą.
4:5 keitimui ne:taip. Du senukai anglai už keitimą.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
Naujos pilot road priekyje yra kokie 4 - 4,5 mm, galines apie 6mm. Taigi padangos yra mazai nudevetos. Apskritai pilot road 1,2,3,4 yra labai letai besidevincios padangos, pagal sukibima galbut jos ir yra sporttouring, bet pagal devejimasi sakyciau - touring. Manau, kad po keliones likutis per viduri butu priekines 2 mm, galines 1,5. As nekeisciau, todel siulau nekeisti. Mazai tiketinu blogiausiu atveju jei labai isismaginsi kalnuose, pasibaigs sonai arba galines viduriukas. Bet juk nei vienai kelionei nesutrukde nedidelis nuotykis.
Jei prieky butu 3mm tai net ir su pilot power arba power pure laisvai nuvaziuociau 6000 km. Galo dilimas labai priklauso nuo vairuotojo ir nuo motociklo. Del slapio kelio svarbu, kad sonai ties 30-45 laispniu kampu nebutu pliki, nes tada tikrai galima skaudziai nukenteti. Taciau kai vidurys yra plikas arba padanga yra slick tipo su minimaliai grioveliu tai ji puikiai isstumia vandeni vien del savo geometrines formos, del to, kad motociklo padangos kontakto plotas yra salyginai siauras ir ilgas. Reikia kurkas didesnio greicio akvaplanavimui pasiekti, lyginant su automobilinem padangom Galine padanga neakvaplanuoja vaziuojant tiesiai, nes priekinis ratas jai isstumia vandeni.
Jei prieky butu 3mm tai net ir su pilot power arba power pure laisvai nuvaziuociau 6000 km. Galo dilimas labai priklauso nuo vairuotojo ir nuo motociklo. Del slapio kelio svarbu, kad sonai ties 30-45 laispniu kampu nebutu pliki, nes tada tikrai galima skaudziai nukenteti. Taciau kai vidurys yra plikas arba padanga yra slick tipo su minimaliai grioveliu tai ji puikiai isstumia vandeni vien del savo geometrines formos, del to, kad motociklo padangos kontakto plotas yra salyginai siauras ir ilgas. Reikia kurkas didesnio greicio akvaplanavimui pasiekti, lyginant su automobilinem padangom Galine padanga neakvaplanuoja vaziuojant tiesiai, nes priekinis ratas jai isstumia vandeni.
Re: PR3 resursas
Blemba,vel nebegaliu susilaikyti...
mano supratimu priekine padanga nudeveta jau apie 40-50%. Ruošiantis i kalnus tikrai butu racionalu ja pakeisti,o ne kaip visada tiketis,kad "kak nibudj proniesiot..."
Vejas, esi kada pagaves batona del akvaplaningo??? As esu... Atrodytu visiskai saugioje situacijoje. Pravaziuojantis furistas sugalvojo paziureti kas bus kai jis nulipes nuo tarpvezes i vėžę pilna vandens ismaudys priesais atlekianti baikeri dušu iš po 11 furos ratu vienoje puseje. Nematydamas kelio mazumele nukrypau nuo kurso-nuo tarpvėžės iškilumo atsiduriau pilnoje vandens vėžėje. Epilogas-akvaplaningas.pieva buvo gerai imirkus,minkstute,taigi mocas labai nenukentejo,sugebejau parvaziuoti namo su nulauzytom stabdziu/sankabos rankenelem bei praktiškai nevaldoma per riešą viena ranka.
Tavo teoretiniai isvedziojimai bus verti karves torto kai jaunikaitis su 3mm protektoriumi ant priekinio rato nusijobins vidury norvegijos butent del akvaplaningo.Gerai jei atsistos,išsitrauks moca is tarpeklio (arba nusigramdys nuo akmenines sienos-norvegijoje pievu praktiskai nerasta...),atlankstys vaira/pedalus ir vaziuos iki artimiausio serviso reparerintis. O jei avarija bus rimtesne? Jei imainuos i koki prabangu automobili? Zinai norvegisku auto kainas?-jos dvigubai brangesnes nei likusioje europoje... Jei norvegu policija sugalvos išsivezti moca su tralu kaip daiktini irodyma? Iškvies evakuatoriu-jie tik to ir telaukia:ju paslaugu ikainiai ryškiai užaukštinti,nes paprastai tas paslaugas apmoka draudimai...
Ar suprantat kiek tokiu atveju bus ikainuotos vien tik autovezio paslaugos? Nieks ten su jumis nesicackins-bus pateikta saskaita ir susimokesit kaip pabuciuoti! Atsiranda gudragalviu kurie vazinedami lietuviskomis masinomis bando nemoketi uz kelius. Baigiasi viskas tuo,kad po 3-4 metu vis vien susimoka keliasdesimt kartu didesnes sumas-antstoliu apetitai nezmoniskai dideli...
Net juokas nebeima-malat šūda dėl kelių šimtu euru,o paskui keliat panika per visus socialinius tinklus:tautieciai gelbekit..!!! Ir stebites,kad nelabai kas skuba padeti,nes visi supranta-dar vienas "prisitaupe".... Ble,jei jau taip gaila tu "beveik nauju padangu" gal verta jas pasideti garaze ir suvazineti po Lietuva?!! Ar as kazko nesuprantu? Gal bandoma sutaupyti 20euru uz permontavima rizikuojant prarasti 1000 kartu daugiau..?!!!!!!! Hmmm...
Motomanuose yra tema apie Norge.Bandykit pasiskaityti-tikrai rasit patvirtinima,kad padangos ten dyla zymiai efektyviau nei Lietuvoje. Nu niekaip nesuprantu-nxj rizikuoti?!!!
Vejas rašė:Žinutės nuoroda Naujos pilot road priekyje yra kokie 4 - 4,5 mm, galines apie 6mm. Taigi padangos yra mazai nudevetos.
mano supratimu priekine padanga nudeveta jau apie 40-50%. Ruošiantis i kalnus tikrai butu racionalu ja pakeisti,o ne kaip visada tiketis,kad "kak nibudj proniesiot..."
Vejas, esi kada pagaves batona del akvaplaningo??? As esu... Atrodytu visiskai saugioje situacijoje. Pravaziuojantis furistas sugalvojo paziureti kas bus kai jis nulipes nuo tarpvezes i vėžę pilna vandens ismaudys priesais atlekianti baikeri dušu iš po 11 furos ratu vienoje puseje. Nematydamas kelio mazumele nukrypau nuo kurso-nuo tarpvėžės iškilumo atsiduriau pilnoje vandens vėžėje. Epilogas-akvaplaningas.pieva buvo gerai imirkus,minkstute,taigi mocas labai nenukentejo,sugebejau parvaziuoti namo su nulauzytom stabdziu/sankabos rankenelem bei praktiškai nevaldoma per riešą viena ranka.
Tavo teoretiniai isvedziojimai bus verti karves torto kai jaunikaitis su 3mm protektoriumi ant priekinio rato nusijobins vidury norvegijos butent del akvaplaningo.Gerai jei atsistos,išsitrauks moca is tarpeklio (arba nusigramdys nuo akmenines sienos-norvegijoje pievu praktiskai nerasta...),atlankstys vaira/pedalus ir vaziuos iki artimiausio serviso reparerintis. O jei avarija bus rimtesne? Jei imainuos i koki prabangu automobili? Zinai norvegisku auto kainas?-jos dvigubai brangesnes nei likusioje europoje... Jei norvegu policija sugalvos išsivezti moca su tralu kaip daiktini irodyma? Iškvies evakuatoriu-jie tik to ir telaukia:ju paslaugu ikainiai ryškiai užaukštinti,nes paprastai tas paslaugas apmoka draudimai...
Ar suprantat kiek tokiu atveju bus ikainuotos vien tik autovezio paslaugos? Nieks ten su jumis nesicackins-bus pateikta saskaita ir susimokesit kaip pabuciuoti! Atsiranda gudragalviu kurie vazinedami lietuviskomis masinomis bando nemoketi uz kelius. Baigiasi viskas tuo,kad po 3-4 metu vis vien susimoka keliasdesimt kartu didesnes sumas-antstoliu apetitai nezmoniskai dideli...
Net juokas nebeima-malat šūda dėl kelių šimtu euru,o paskui keliat panika per visus socialinius tinklus:tautieciai gelbekit..!!! Ir stebites,kad nelabai kas skuba padeti,nes visi supranta-dar vienas "prisitaupe".... Ble,jei jau taip gaila tu "beveik nauju padangu" gal verta jas pasideti garaze ir suvazineti po Lietuva?!! Ar as kazko nesuprantu? Gal bandoma sutaupyti 20euru uz permontavima rizikuojant prarasti 1000 kartu daugiau..?!!!!!!! Hmmm...
Motomanuose yra tema apie Norge.Bandykit pasiskaityti-tikrai rasit patvirtinima,kad padangos ten dyla zymiai efektyviau nei Lietuvoje. Nu niekaip nesuprantu-nxj rizikuoti?!!!
Paskutinį kartą redagavo TKS 2015-12-31 16:04, redaguota 1 kartą.
Re: PR3 resursas
TKS, tu nesusimastei, kad pats sau prieštarauji? Paskaitau ka rašai, po to pažiūriu į tą plikos padangos nuotrauką, ar čia tavo accountu keli žmonės naudojasi?
Pusiau padėvėtas padangas keisti... koks čia taupymas? čia pinigų švaistymas. 30 eur už keitimą kai prireiks, ir 20 eur už padanga permokėti, suprantat, brangu, o nauja pirkti išmetant net iki pusės nenusidėvėjusią - viskas OK. Apsispręskite gi, vyrai.
Protektoriaus gylis nekeičia padangos saugumo parametrų.
Nebent jo nėra visai.
Keičia laikas ir temperatūros svyravimas.
Pusiau padėvėtas padangas keisti... koks čia taupymas? čia pinigų švaistymas. 30 eur už keitimą kai prireiks, ir 20 eur už padanga permokėti, suprantat, brangu, o nauja pirkti išmetant net iki pusės nenusidėvėjusią - viskas OK. Apsispręskite gi, vyrai.
Protektoriaus gylis nekeičia padangos saugumo parametrų.
Nebent jo nėra visai.
Keičia laikas ir temperatūros svyravimas.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
Gal galite mane apsviesti kiek km galima nuvaziuoti su Turistux padangom.Turiu PR 3 omeni nuo 0 iki max.
Re: PR3 resursas
Decoy,as galiu pasiteisinti,kad gyvendamas Norvegijoje turiu galimybe traukti moca tik geru oru. O be to ir kaina kandziojasi-turistuko turbut visas komplektas nekainuoja 350Eur? Maniske tiek kainuoja viena-atrodo esu idejes faktūros foto. O be to jus sugebate pravaziuoti po 30K km su kompletu padangu. Maniskiui mocui uzpakaline per 8-9000km susivazineja iki kordu... Va tau ir paaiskinimas..
Kur tu čia matai prieštaravimus?
O gal manai,kad vaziuociau su tokia padanga i 6000km kelione? Tuo labiau,kad jus vaziuojate is lygumu i kalnus (kas pirmam kartui yra ganetinai ekstremalu),o as tuos kalnus zinau kaip savo kišene-vairuoju norvegijoje fūra,kiekviena diena maluosi tais oziu takais 500km spinduliu.
Ar suprantamai paaiškinau?
Nesupratau ka norejai pasakyti.
Zinau tik viena-gyvendami Lietuvoje tos padangos tikrai neišmesite.Bent jau as tikrai nemesciau.
30eur uz padangos keitima lietuvoje nesumokesite-kam kabini makaronus ant ausu? Siandien mano Sharanui nuo ryto buvo keiciami uzp.st.diskai,kaladeles + priekinio k.p.pusašio apsaugines gumos (pusašis visiskai nuimamas). Uz 6-7h darba (pasiemiau tik 17h) viename is brangesniu Ukmerges servisu sumokejau 55eur.Taigi nepasakokit man pasaku,kad kazkur ten pas jus 30min darbas ikainuojamas 30Eur
Sorry uz atviruma
Kur tu čia matai prieštaravimus?
O gal manai,kad vaziuociau su tokia padanga i 6000km kelione? Tuo labiau,kad jus vaziuojate is lygumu i kalnus (kas pirmam kartui yra ganetinai ekstremalu),o as tuos kalnus zinau kaip savo kišene-vairuoju norvegijoje fūra,kiekviena diena maluosi tais oziu takais 500km spinduliu.
Ar suprantamai paaiškinau?
Decoy rašė:Žinutės nuoroda 30 eur už keitimą kai prireiks, ir 20 eur už padanga permokėti, suprantat, brangu, o nauja pirkti išmetant net iki pusės nenusidėvėjusią - viskas OK. Apsispręskite gi, vyrai.
Nesupratau ka norejai pasakyti.
Zinau tik viena-gyvendami Lietuvoje tos padangos tikrai neišmesite.Bent jau as tikrai nemesciau.
30eur uz padangos keitima lietuvoje nesumokesite-kam kabini makaronus ant ausu? Siandien mano Sharanui nuo ryto buvo keiciami uzp.st.diskai,kaladeles + priekinio k.p.pusašio apsaugines gumos (pusašis visiskai nuimamas). Uz 6-7h darba (pasiemiau tik 17h) viename is brangesniu Ukmerges servisu sumokejau 55eur.Taigi nepasakokit man pasaku,kad kazkur ten pas jus 30min darbas ikainuojamas 30Eur
Sorry uz atviruma
Re: PR3 resursas
Decoy rašė:Žinutės nuoroda
Protektoriaus gylis nekeičia padangos saugumo parametrų.
Nebent jo nėra visai.
Sutinku su tavim.
Bet tik su viena salyga-ant sauso asfalto.
Kazkur probėksmais buvau uzmates informacija-Bergene siemet lyja jau virs 280 dienu per metus... Norite kalnuose per uraganini lietu atsidurti su slikais? -nebebandysiu jusu perkalbeti...
Re: PR3 resursas
TKS, šiaip tai jau buvau aš Norvegijoj, rašiau, kad Trolių kelią pervažiavom pora kartų, buvom į tą aukščiausią kalną užvažiavę, užkrito pavadinimas, kur virš debesų. Dar ten kažkokiu kaimo serpantinu važinėjome. Nedilo padangos kitaip nei įprasta, čia, beje, jos dar tos pačios. Pažįstamas mūsų maršrutu važiavo ir irgi jokio pagreitinto dilimo nepastebėjo. Bet teko bendraut ir su tokiais, kas tikrai sudilino padangas. Berods su endurkėm važiavo.
Beje, mes per praeitą kelionę mocais nieko už kelius nemokėjom. Tikiuosi nereikia dabar keist numerių?
Beje, mes per praeitą kelionę mocais nieko už kelius nemokėjom. Tikiuosi nereikia dabar keist numerių?
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
ne,mocams keliai nemokami.. Tarp kitko-daug kam bus netiketumas,bet Norvegijoje mocams ir technikines apziuros nereikia
Nesupratau tada tavo motyvo-kam tada uzvirei šia diskusija,jei jau turi patirties butent su kalnais ir butent su siomis padangomis?
Siaip as bandau perspeti tik del blogiausio atvejo-jei gausit lietaus per visa kelione. Sausu oru pats supranti-galima vaziuoti ir su slikais.Tuo labiau,kad Norgej keliai tikrai svarus-cia smelio ar dulkiu ant kelio nerasi
Nesupratau tada tavo motyvo-kam tada uzvirei šia diskusija,jei jau turi patirties butent su kalnais ir butent su siomis padangomis?
Siaip as bandau perspeti tik del blogiausio atvejo-jei gausit lietaus per visa kelione. Sausu oru pats supranti-galima vaziuoti ir su slikais.Tuo labiau,kad Norgej keliai tikrai svarus-cia smelio ar dulkiu ant kelio nerasi
Re: PR3 resursas
Važiuojant per paprastą lietų - renkiesi saugų greitį, ir gali plikom važiuoti.
Akvaplaningo formulės pagrindines faktorius yra, irgi, būtent greitis.
Turistux, kokia tu visgi kuvalda, aš nesuprantu, kaip taip galima išvis.
Negali sprendimų pats priimti? Reikia 10 patarėjų? Gi, net važiavai ten!!!
Ką tos padangos paims ir dings per sekundę? Šliopt ir nusisuko - diskai pliki liko.
Net ant "kordų" gali važiuoti 300km, van Arūnas važiavo, ir ką, gyvas sveikas, su keleiviu dar, magistrale.
Nėr jėgų jau rašyti...
Buvai, žinai, ir dar patarimų reikia iš teoretikų, šakės.
Akvaplaningo formulės pagrindines faktorius yra, irgi, būtent greitis.
Turistux, kokia tu visgi kuvalda, aš nesuprantu, kaip taip galima išvis.
Negali sprendimų pats priimti? Reikia 10 patarėjų? Gi, net važiavai ten!!!
Ką tos padangos paims ir dings per sekundę? Šliopt ir nusisuko - diskai pliki liko.
Net ant "kordų" gali važiuoti 300km, van Arūnas važiavo, ir ką, gyvas sveikas, su keleiviu dar, magistrale.
Nėr jėgų jau rašyti...
Buvai, žinai, ir dar patarimų reikia iš teoretikų, šakės.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
Turistux tu gali atsakyti i mano klausima?
Re: PR3 resursas
Vytukass rašė:Žinutės nuoroda Turistux tu gali atsakyti i mano klausima?
20k žmonės rašo, jis tik puse pravažiavo.
Pas mane ir civic'ą "GT" versijos (rašo +20-30% resursas).
Aš 15k+ iki protektoriaus pusės prasukau, civikas - 30k iki kordų, abu mocai - ženkliai sunkesni.
Turistukso padangos, pagal aprašytą būklę, resurso dar turi 10k prieky, ir 15-20k gale.
Ir jis šika 6k važiuoti, mano mirs pakeliui krūmuose po mėnuliu, o kūną meškos suvalgys.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
Decoy, aišku, kad sprendimus priimsiu aš pats, juk negalima kitiems užkraut atsakomybės už mano saugumą. Todėl prašau nuomonės, nebūtinai patarimų, kaip pasielgtų šioje situacijoje kiti dalyviai.
Bet neneigsiu savo būdo, mėgstu išklausyti daugybės nuomonių. Antra, juk forumas nėra labai perkrautas šiuo metu, ane? Tik būtų gerai bediskutuojant nesusipliekti it kokiems motomanams
P.S. žaviuosi softo funkcionalumu, skiriasi nesulyginamai su motomanų forumu.
Bet neneigsiu savo būdo, mėgstu išklausyti daugybės nuomonių. Antra, juk forumas nėra labai perkrautas šiuo metu, ane? Tik būtų gerai bediskutuojant nesusipliekti it kokiems motomanams
P.S. žaviuosi softo funkcionalumu, skiriasi nesulyginamai su motomanų forumu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra