PR3 resursas
PR3 resursas
Kaip manot, nuvažiavus 11000km su PR3, kiek dar su jomis nuvažiuosiu? Nusimato 5500-6000km Skandinavijoj. Likutis priekinės 3mm, galinės 4mm.
ties centru, kur yra likučio indikatoriai. Keist abi? Keist tik priekinę? Visai nekeist?
ties centru, kur yra likučio indikatoriai. Keist abi? Keist tik priekinę? Visai nekeist?
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
civic rašė:Žinutės nuoroda 3 neteko bandyt, bet 2 ir 4 versijos po 11k km man būdavo dar tik apšilę, 2 viso resurso nežinau, bet 4 suvažinėjau iki šniūrų per ~30 k km.
Aš kažkaip prisibijau lietingame pusiasalyje neaišku kokiu oru kelionėj važinėtis ant šniūrų :-/ Bet kaip mano akimis žiūrint, toli čia dar iki šniūrų... pasimetęs.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
Turistux, ar tu i tuntrą važiuoji? Pamatysi korda - iki miesto datempsi, o ten, na, sumokėsi 30 eur brangiau, ot problema. Visur PR yra, populiariausios padangos, sumontuos vietoje.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Turistux, ar tu i tuntrą važiuoji? Pamatysi korda - iki miesto datempsi, o ten, na, sumokėsi 30 eur brangiau, ot problema. Visur PR yra, populiariausios padangos, sumontuos vietoje.
Laisvu dienų nelabai bus, bet už nuomonę ačiū.
Kol kas rezultatas: 2 lietuviai- nekeisti, 1 anglas- keisti. Negausiai nuomonių per dieną, bet iki vasaros dar yr laiko
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
turistuk,pabandyk pamastyti kitu kampu...
Jei butum priverstas pirkti savo nudevetus PR3 - kiek tu jas pats ivertintum..?
Ar supratai ka noriu pasakyti? Bandydamas iki galo suvazineti senas padangas kuriu verte 20-30eur tu ruosiesi vaziuoti i kelione po Skandinavija..?!!
Nu vamzdec...
Turbut girdejai,kad skandinavijoje daug šiurkštesnis asfaltas nei likusioje europoje? kuris gumas ėda kur kas efektyviau nei lietuviskas-panarsyk senajam forume,tikrai rasi to patvirtinima.
O skandinaviskas kainas nujauti? ir padangu,ir montavimo?
Apie savo ir moco sauguma bei sutaupytus nervus net neverta kalbeti. Vien itampa del neaiskiu padangu sugadins tau visa kelione...
Man net nekiltu tokie klausimai-vienareiksmiskai: keisti
P.S. jei dar neitikinau-prisegu failiukus su skandinaviskom kainom. Sulygink su lietuviskomis:
http://www.reifendirekt.lt/product/Avon/50/16/R-155687
Jei butum priverstas pirkti savo nudevetus PR3 - kiek tu jas pats ivertintum..?
Ar supratai ka noriu pasakyti? Bandydamas iki galo suvazineti senas padangas kuriu verte 20-30eur tu ruosiesi vaziuoti i kelione po Skandinavija..?!!
Nu vamzdec...
Turbut girdejai,kad skandinavijoje daug šiurkštesnis asfaltas nei likusioje europoje? kuris gumas ėda kur kas efektyviau nei lietuviskas-panarsyk senajam forume,tikrai rasi to patvirtinima.
O skandinaviskas kainas nujauti? ir padangu,ir montavimo?
Apie savo ir moco sauguma bei sutaupytus nervus net neverta kalbeti. Vien itampa del neaiskiu padangu sugadins tau visa kelione...
Man net nekiltu tokie klausimai-vienareiksmiskai: keisti
P.S. jei dar neitikinau-prisegu failiukus su skandinaviskom kainom. Sulygink su lietuviskomis:
http://www.reifendirekt.lt/product/Avon/50/16/R-155687
Re: PR3 resursas
TKS rašė:Žinutės nuoroda turistuk,pabandyk pamastyti kitu kampu...
Jei butum priverstas pirkti savo nudevetus PR3 - kiek tu jas pats ivertintum..?
Ar supratai ka noriu pasakyti? Bandydamas iki galo suvazineti senas padangas kuriu verte 20-30eur tu ruosiesi vaziuoti i kelione po Skandinavija..?!!
Nu vamzdec...
Visiška nesamonė, pagal tavo logika, po pirmo ratuko reikai padangas keisti, nes, gi, bliamba dėvisi.
Random pirmą linką su betkokia vietine parduotuve lyginu.
Lietuvoje padanga - 121 eur - http://www.bikeshop.lt/padanga-michelin ... 8w-tl.html
Swedijoje padanga tokia pat 139 - http://www.dexon.se/vara-fabrikat/miche ... 412070zr17
Atsiprašau, bet skirtumas ahujenas tiesiog, o žinant klientų aptarnavimo lygi, bendrai, skandinavijoje, esu tikras kad permontuotu per 30 min ir už simbolinę kainą, arba 20 eur ribose kokiuose. Buvau Švedijoje šiais metais, prasukau 700km pakrante baltijos jūros - puikūs keliai. Labai mažai kuo skiriasi nuo LT.
Radai kažkokią padangą nestandartinę, kur vieną į šalį vežą tau asmeniškai, moki už jos vienos transportą - nieko ypatingo, visiems pasitaiko.
Neparmišk išmesti ir naują užsakyti kai liks pusė protektoriaus.
Ir apie kokį tokį saugumą prastesnį su kalbi, kai protektoriaus pusė lieka? Prasčiau stabdosi, sukibimo mažiau? Nesiguldo? Jei ką, tai visi šitie rodikliai geresni dėvėtos padangos, lyginant su nauja. Taip pat, motociklininkas jau prie jų priprapto, žino ribas, todėl valdomumas bus geresnis, drąsesnis o iš to - patikimesnis.
Motopadangų protektoriaus gylis yra 6-8mm. Jeigu civic'o dramblys laiko 30k km, turistuxo parasparnis, su 3mm ir vos 6k prieš akis - atvažinės kaip minimum 2 tokias keliones. Rytoj nepatingėsiu nueiti į garažą savo pamatuoti po 10k km.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
na,tau ta padanga "nestandartine",man gi ji labai standartine.
Decoy,pamirsti,kad zmogus planuoja daryti 5500-6000km skandinavijoje-garantuotai sieks Norvegijos kalnus. Cia asfaltas daug šiurkštesnis,padangos dyla daug greiciau. O Baltijos pakranteje Švedijoje nera kalnu-ne toks ir asfaltas.Jis lygiavertis lietuviskam...
Taip pat pamirsti,kad motociklines padangos neturi tokios apyvartos kaip automobilines,taigi tikimybe gauti is sandelio pirmam pasitaikiusiam servise yra tikrai artima nuliui. Tenka uzsakineti ir kelias dienas laukti.
Nesiruosiu cia su kazkuo organais matuotis-zmogus paklause,as išsakiau savo nuomone.
Prisegu foto su padanga nuvaziavusia Norvegijoje apie 7-9000km (neprisimenu tiksliau.Zinau,kad iki 10K tikrai nedatraukiau..).
Jei nebijot rizikuoti ir turit noro su tokiom namo per lietu gryzti-ka gi,jusu valia..
Decoy,pamirsti,kad zmogus planuoja daryti 5500-6000km skandinavijoje-garantuotai sieks Norvegijos kalnus. Cia asfaltas daug šiurkštesnis,padangos dyla daug greiciau. O Baltijos pakranteje Švedijoje nera kalnu-ne toks ir asfaltas.Jis lygiavertis lietuviskam...
Taip pat pamirsti,kad motociklines padangos neturi tokios apyvartos kaip automobilines,taigi tikimybe gauti is sandelio pirmam pasitaikiusiam servise yra tikrai artima nuliui. Tenka uzsakineti ir kelias dienas laukti.
Nesiruosiu cia su kazkuo organais matuotis-zmogus paklause,as išsakiau savo nuomone.
Prisegu foto su padanga nuvaziavusia Norvegijoje apie 7-9000km (neprisimenu tiksliau.Zinau,kad iki 10K tikrai nedatraukiau..).
Jei nebijot rizikuoti ir turit noro su tokiom namo per lietu gryzti-ka gi,jusu valia..
Re: PR3 resursas
Decoy rašė:Žinutės nuorodaTKS rašė:Žinutės nuoroda t
žinant klientų aptarnavimo lygi, bendrai, skandinavijoje, esu tikras kad permontuotu per 30 min ir už simbolinę kainą, arba 20 eur ribose kokiuose.
Beveik sutinku su tavim-permontavimas ilgai neuztruks kai jau tuo uzsiims. Beda tik tame,kad skandinavai yra ziauriai neskubantys,nestresuojantys. Jei atleki kaip nuo pimpio nutrukes ir prasai padaryti ka nors "čia ir dabar" jie tik galvas pakraipo. Atseit pas mus priimta uzsirasineti i eile is anksto. Yra nemaza tikimybe,kad pamate lietuviskus numerius butent taip ir pasielgs-lietuviai Norvegijoje negarseja savo dzentelmeniskumu..
Vieno rato permontavimas mocui kainuoja nuo 30 iki 40 Eur.
Re: PR3 resursas
Decoy rašė:
Neparmišk išmesti ir naują užsakyti kai liks puse protektoriaus.
patikek-ruosdamasis i 5-6000km kelione butent taip ir pasielgsiu.
Nzn kaip kitiems-man susidare toks ispudis,kad likus trecdaliui protektoriaus jis "sprogsta" tiesiog momentaliai.Tai liecia ir automobilines padangas.
Decoy,as su jusu šiknabirbiais nevazineju,taigi ir nezinau nei jusu,nei jusu mocu galimybiu. Tuo labiau,kad ir nuo vairavimo stiliaus ziauriai daug kas priklauso. Jei žinot ir esat isitikine-kam tada ta diskusija keliat?
Re: PR3 resursas
TKS rašė: Atseit pas mus priimta uzsirasineti i eile is anksto. Yra nemaza tikimybe,kad pamate lietuviskus numerius butent taip ir pasielgs-lietuviai Norvegijoje negarseja savo dzentelmeniskumu..
Vieno rato permontavimas mocui kainuoja nuo 30 iki 40 Eur.
Irgi sutinku, tačiau tai priklauso nuo bendravimo, esu tikras kad susitarčiau. Kalbant apie kainą, GP marškinėliai kainavo 30 eur renginy, neturėjau jokiu "back-thoughts" paduodant pinigusir nesigauliu nei lašelio, lygiai taip pat mielai sumokėčiau už paslaugą. Na o dėl PR3 ar PR4 padangų - turint omeny, kad tai yra populiariausias modelis populiariausio gamintojo, labai tikėtina, kad pardavėjas jas turės vietoje. Pasinaudoji kelionės maršrutu, pasižiūri kuriuose miestuose būsi rytoj/poryt - gali susitarti ir pakeliui padaryti darbą (patogiu ir sau, ir pardavėjui (kad žinotu kada tikėtis) metu), jeigu aš būčiau mechanikas, man būtu įdomu pabendrauti su užsieniečiu-keliautoju.
Žodžiu, atsiprašau kad aukščiau "sprogau" su kalba, bet gyvenam civilizuotame pasaulyje, ir nėra niekur jokios pasaulio pabaigos, jeigu kažkas atsitinka. Viskas yra išsprendžiama sąlyginai greit ir be rūpesčių, kažkur pigiau, kažkur brangiau. Bet keisti padangą su puse protektoriaus ir kalbėti apie jos "šios dienos vertę" kai esi pirmas sąvininkas - nu atsiprašau, bet labai nelogiška.
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
Tas pats, 10400 km, lygiai 3mm prieky, ir lygiai 4mm gale. PR3GT
Reikia nueiti į kokią parduotuvę ir pamatuoti naujų - koks faktiškai protektorius, dėl įdomumo.
UPDATE: LOL! Apie ką aš rašau, nuotraukose 2014 06 mėn, į Estiją važiavau jau su šitom, į Čekija važiavau su šitom, tai kaip minmum prie 10400 kokius 5000 dar pridėti reikia. Ir dar tiek liko "mėsos", pff...!
Reikia nueiti į kokią parduotuvę ir pamatuoti naujų - koks faktiškai protektorius, dėl įdomumo.
UPDATE: LOL! Apie ką aš rašau, nuotraukose 2014 06 mėn, į Estiją važiavau jau su šitom, į Čekija važiavau su šitom, tai kaip minmum prie 10400 kokius 5000 dar pridėti reikia. Ir dar tiek liko "mėsos", pff...!
Drop a gear and disappear.
Re: PR3 resursas
As daryčiau taip :kėlioniai perku naujas uzsidedu vazuoju,ramus netrugdydamas keliones ritmo ir nervu,grystu tada ziuriu pagal situacija arba persimontuoju ir pabaigiu sezona su senom,o poto dedu naujas.Arba senasias padovanoju ir palinkiu gero kelio.
Re: PR3 resursas
Montuot pirmyn atgal neapsimoka, darbu kaina didele. Dar pries eura buvo apie 20€ uz abi, tai dabar koks 50€ bus, jauciu.
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
Pridėsiu savo 1 centą ir prisegsiu pirmo PR3 komplekto protektorių po 15,5 tūkstančių. Sukibimas neisskyrė nuo naujų, manau per stiprų lietų ir taip visi ramiau važiuojame, tad protektoriaus 6 ar 3 mm skirtumo jokio, silicis gumoje sukibimą puikų duoda.
Re: PR3 resursas
turistux rašė:Žinutės nuoroda Montuot pirmyn atgal neapsimoka, darbu kaina didele. Dar pries eura buvo apie 20€ uz abi, tai dabar koks 50€ bus, jauciu.
Cia ne pasiteisinimas-vaziuodamas i tikrai labai brangia sali uz 20-30eur nusipirktum saugumo jausma ir garantijas,kad šiuo klausimu padarei viska ka galėjai.
Nors galbut suvazinetum ir su senuoju komplektu-matyt ne be reikalo sukilo tavo kolegos eksploatuojantys tokius pacius geležinius žirgus
Sėkmės kelionėje
Re: PR3 resursas
turistux rašė:Žinutės nuoroda Montuot pirmyn atgal neapsimoka, darbu kaina didele. Dar pries eura buvo apie 20€ uz abi, tai dabar koks 50€ bus, jauciu.
Tai žiemą kokį vakarą galima ir pačiam persimontuot, ar aš per daug naivus?.. (dar neteko keist mocui)
edit: ai jo, pamiršau, kad reikia balansuot, namie nelabai..
Re: PR3 resursas
Nauju galima ir nebalansuoti.
Re: PR3 resursas
deck2, o kodėl tu jas keitei? Dar visai geros atrodo nuotraukoj. Suplokštėjo?
Pardavei skelbimuose už kažkiek?
Rezultatas šiuo metu: keisti -3, nekeisti -4
Pardavei skelbimuose už kažkiek?
Rezultatas šiuo metu: keisti -3, nekeisti -4
Beverly 350 ST, CRF1000
Re: PR3 resursas
TKS rašė:Žinutės nuoroda
Cia ne pasiteisinimas-vaziuodamas i tikrai labai brangia sali uz 20-30eur nusipirktum saugumo jausma ir garantijas,kad šiuo klausimu padarei viska ka galėjai.
Nors galbut suvazinetum ir su senuoju komplektu-matyt ne be reikalo sukilo tavo kolegos eksploatuojantys tokius pacius geležinius žirgus
Sėkmės kelionėje
Praeitą kartą Trolių keliu guldėm iki pakojų, kolega ant savo Harley Nightsterio net šoninę kojelę sudilino Tai gal apie tai galvojant reikia gerų. Bet tik pirmi 3000km bus Norvegijoj, o antri jau tiesiąja namo per Suomiją.
Kažne kodėl niekas nepasiūlo keist tik priekį? Galas su esančiais 4mm, musėt atlaikytų garantuotai, be to galas ne taip pavojinga kaip priekis, ne taip greit dyla kaip priekis
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Remontas ir techniniai klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra