Viskas apie akumuliatorius motociklams
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Aš nežinau ar tai galioja ličio baterijoms, bet, manau kad galioja, esmė tokia:
Standartinės baterijos prarandą įtampą (v) priklausomai nuo krūvio (Ah), tai yra, jeigu (kaip tu ir sakai), akumuliatorius yra įsikrovęs - jis negalės duoti momentinio impulso, kuris privers suveikti žvakę, arba prasukti variklį. Todėl, senas baterijas reikia laikyti gerai įkrautas.
Naujo tipo baterijos, ypatingai ličio, atiduota arba tokią pat, arba vos šiek tiek žemesnę įtampą nepaisant savo išsikrovimo lygio. Todėl ji visada turėtu paduoti technikai vienodai (+/-) pakankamą impulso lygį. Tiesiog, kai kai energijos lieka nedaug, vienetinis impulsas iškraus tokią bateriją greičiau.
Būtent todėl, visi telefonai lėtai išsikrauna nuo 100 iki kokių 40 procentų, vėliau - nuo 40 iki 0 taip pat greitai, 5 procentai nuo 95 iki 90.
Būtent dėl to, labai jautrūs įtampai skaitmeniniai foto aparatai išsijunginėja ir rodo low battery kai koks nors "Sirijus PLIUS ULTRA" vos nusėdo po 5 kadrų, o su DURACELL padaro 300. Kai koks nors sieninis laikrodis ir nuo Sirijus ir nuo Duracell veikia tuos pačius 2 metus.
Trumpai tariant, jeigu aš suprantu teisingai, Ličio batarkės turi dar ir tokį vieną privalumą, kad jų įtampa išlieka tokia pat iki 'pergalingo galo'. Praktikoje - motociklas turėtu užsivesti net jeigu akumas išsikrovęs, ir, kad užkurtu dar kartą jam tereikia visai mažai pasikrauti.
Standartinės baterijos prarandą įtampą (v) priklausomai nuo krūvio (Ah), tai yra, jeigu (kaip tu ir sakai), akumuliatorius yra įsikrovęs - jis negalės duoti momentinio impulso, kuris privers suveikti žvakę, arba prasukti variklį. Todėl, senas baterijas reikia laikyti gerai įkrautas.
Naujo tipo baterijos, ypatingai ličio, atiduota arba tokią pat, arba vos šiek tiek žemesnę įtampą nepaisant savo išsikrovimo lygio. Todėl ji visada turėtu paduoti technikai vienodai (+/-) pakankamą impulso lygį. Tiesiog, kai kai energijos lieka nedaug, vienetinis impulsas iškraus tokią bateriją greičiau.
Būtent todėl, visi telefonai lėtai išsikrauna nuo 100 iki kokių 40 procentų, vėliau - nuo 40 iki 0 taip pat greitai, 5 procentai nuo 95 iki 90.
Būtent dėl to, labai jautrūs įtampai skaitmeniniai foto aparatai išsijunginėja ir rodo low battery kai koks nors "Sirijus PLIUS ULTRA" vos nusėdo po 5 kadrų, o su DURACELL padaro 300. Kai koks nors sieninis laikrodis ir nuo Sirijus ir nuo Duracell veikia tuos pačius 2 metus.
Trumpai tariant, jeigu aš suprantu teisingai, Ličio batarkės turi dar ir tokį vieną privalumą, kad jų įtampa išlieka tokia pat iki 'pergalingo galo'. Praktikoje - motociklas turėtu užsivesti net jeigu akumas išsikrovęs, ir, kad užkurtu dar kartą jam tereikia visai mažai pasikrauti.
Drop a gear and disappear.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Skamba graziai. Isskyrus tai, kad net Europoj nelabai matau pirkt tokiu akumu, o jau kokioj Zimbabvej tai visai be sansu
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Parašyta ant akumuliatoriaus ličio jonų.
ELIIY Power gamina LiFePO4
Ką reiškia 3.6x4 V ?
Vienos celės krovimo pabaigos įtampa x celių skaičius
Ir iš viso, man jį reikia krauti, ar viskas OK ir tik kambary per žiemą palaikyt?
Geriau ne kambary, o šaldytuve
Viskas apie akumuliatorius motociklams
TomasJ rašė:Geriau ne kambary, o šaldytuve
Kaip tik dėl to, jog kažkur skaičiau, kad šaltis kenkia - namo iš garažo atsinešiau, ba garaže bus minusas tuoj.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Optimaliausia daugumos ličio baterijų sandėliavimo temperatūra yra iki +10, tad šaldytuvą su savo +5 būtu pats tas, teisingai
Drop a gear and disappear.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Kaip moco, su licio akumu (toks priklauso OEM) savininkas, tai nepastebejau visiskai jokiu neigiamu ar nepageidaujamu reiskiniu kol lauke buvo silta. Atvesus lauko temperaturai (iki mazdaug -7), tas pats puikiai performines akumas nebeprasuko variklio nei vieno karto. Taigi nebuvo netgi to laukto trumpo impulso. Nuemus sedyne ir pridejus prie akumo ranka apie puse minutes (nejuokauju, tikrai buvo prideta viena silta ranka pusei minutes), mocas uzsikure.
Tikriausiai explorinant su afrika link pusiaujo tokios situacijos nebutu/nebus daznos, bet visai naudinga zinoti, kad norint is licio paimti energija, reikia ja atsisildyti
Tikriausiai explorinant su afrika link pusiaujo tokios situacijos nebutu/nebus daznos, bet visai naudinga zinoti, kad norint is licio paimti energija, reikia ja atsisildyti
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Taip, prie minuso telefonai irgi momentaliai išsikrauna - žinoma problema. Papildomai, nuo -5 ir žemiau, tokius krauti draudžiama, riekia pradžioje šildyti
Drop a gear and disappear.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
rusnietis rašė:Žinutės nuoroda Kaip moco, su licio akumu (toks priklauso OEM) savininkas, tai nepastebejau visiskai jokiu neigiamu ar nepageidaujamu reiskiniu kol lauke buvo silta. Atvesus lauko temperaturai (iki mazdaug -7), tas pats puikiai performines akumas nebeprasuko variklio nei vieno karto. Taigi nebuvo netgi to laukto trumpo impulso. Nuemus sedyne ir pridejus prie akumo ranka apie puse minutes (nejuokauju, tikrai buvo prideta viena silta ranka pusei minutes), mocas uzsikure.
Tikriausiai explorinant su afrika link pusiaujo tokios situacijos nebutu/nebus daznos, bet visai naudinga zinoti, kad norint is licio paimti energija, reikia ja atsisildyti
Bent jau zinosim ka su africom daryti jei neuzsikurs - kursim lauza
HONDA CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Naujas akumas yuasa. Supyliau tas tubeles įkroviau užkimšau, matuoju 13.6V už kelių valandų 13V dabar laikosi 12.8 , čia kaip ir norma suprantu? nenorėtusi kur nors stumdytis po to moco
Viskas apie akumuliatorius motociklams
drh rašė:Žinutės nuoroda Naujas akumas yuasa. Supyliau tas tubeles įkroviau užkimšau, matuoju 13.6V už kelių valandų 13V dabar laikosi 12.8 , čia kaip ir norma suprantu? nenorėtusi kur nors stumdytis po to moco
12.8 yra puikiai
Viskas apie akumuliatorius motociklams
drh rašė:Žinutės nuoroda įkroviau
Ka ikrovej?
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
su cteck įkrovikliu įkroviau, realiai dariau pagal šitą video
nes manualas per žiemą pasimetė..
pirmas kartas su užpilamu akumu, buvo neaišku kodėl V krenta nors akumas ant stalo stovi, na pakeisiu kai laisvailaikiu važinėsiu nes darbo reikalais nenorisi atrast savo darbo broko
Viskas apie akumuliatorius motociklams
praeita savaite irgi uzpyliau Yuasa. Nieko neraso manuale apie krovima.
Parasyta uzpulti ir leisti pastoveti pora valandu.
Itampa ant klemu atsirado 12.7 V
Parasyta uzpulti ir leisti pastoveti pora valandu.
Itampa ant klemu atsirado 12.7 V
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
draginoid rašė:Žinutės nuoroda praeita savaite irgi uzpyliau Yuasa. Nieko neraso manuale apie krovima.
Parasyta uzpulti ir leisti pastoveti pora valandu.
Itampa ant klemu atsirado 12.7 V
Daugiau nepirksiu Yuasa. Sutapimas, kad visi turėti beveik nauji mocai iš UK buvo su nebegyvom Yuasom. Čia pirkta Yuasa irgi nusibaiginėt ėmė ant 5-ų metų. O mėlynas Dynavolt jau mocą pergyveno ir dabar scoote tarnauja - aštunti metai.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda Čia pirkta Yuasa irgi nusibaiginėt ėmė ant 5-ų metų.
Ir tai skaitosi mazai? Kazka mes skirtingai isivaizduojam apie akumu tarnavimo laika baikuose.
Nebent, naudoji, kaip masina, kasdien, visus metus.
Ir tai, 5 metai, sakyciau, labai gerai, nes buten tiek ir tarnauja normalus akumai.
Pabandyk paimti akuma uz kokius 15-20 euriuku, ir pasikeisi jau po metu-dvieju.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra