Viskas apie akumuliatorius motociklams
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Aha, tik vargu ar tas akumuliatorius visą talpą bus išlaikęs (ir ar nusodintas pilnai...) Jei, sakysim liko 4Ah talpos (na aš pakeičiau akumą, kai jau < 1Ah buvo belikę...), tai likusias 2h - esant durnam pakrovikliui - jis smagiai burbuliuos... Vėlgi, srovė - o kokia srove motocikle akumuliatorius pasikrauna?
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Rytoj su multimetru pamatuosiu voltažą , pasižiūrėsiu ar reikia krauti, ar aš čia per didelę paniką keliu Bet šiaipsu šiuo įkrovikliu ir mašinos akumuliatorių kraudavau,tai nesigirdėdavo, kad "smagiai" burbuliuotų,bet ir neišsijungdavo pats įkroviklis esant indikatoriaus lemputei 100 proc., nes "burzgė". Nebent taip turi būti.
Beje, ar įmanoma išsimatuoti likusią baterijos talpą?
Beje, ar įmanoma išsimatuoti likusią baterijos talpą?
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Galima pvz pilnai pakrautą su kokia 5W lempute iškrauti ir paskaičiuoti laiką x srovę. Bet pilnas iškrovimas nėra į sveikatą akumuliatoriui, tai dažnai naudojamas atvirkštinis procesas - jeigu jau neužsiveda - krauti, kol srovė nukris arti 0 ir vėlgi dauginti laiką x srovę (tiesa, srovės integralinį rodiklį reik imt .
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Na daug žaidimo su tokiu matavimu ir paskui skaičiavimu, bet dėkoju už pasiūlytą būdą tikėsiuos, kad kroviklis ne “durnas” ir neiškeps akumo
Viskas apie akumuliatorius motociklams
O kaip protingiau suktis su licio jonu akumu krovimu, kur dedami naujas Afrikas? Kodel ne visi krovikliai gali pakrauti, kai itampa nukrenta zemiau 8V?
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda O kaip protingiau suktis su licio jonu akumu krovimu,
Tiesiog krauti su LiIon, LiPo pakrovėju, arba universaliu...
http://rcshop.lt/rcshoplt/827-universals-pakorvjai
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Medeng rašė:Žinutės nuoroda parašyta greitu įkrovimu 4A užteks 1h, bet tai atrodo nelogiška , nes tada tik pusiau akumas bus įkrautas
O jis pas tave ir neiskrautas pilnai iki 0%
Jei itampa 12V ant klemu, tai, jei neklystu 50% likutis ikrovos.
Tuomet 4A*1h ir bus 4Ah prie tavo pradiniu 4.
Cia taip, paprastai, ant pirstu, paaiskinimas, nesigilinant i tech. subtilybes.
Tavo vietoje, isigyciau pakroveja, tikrai tinkanti moto akumus krauti.
Krovimo srove geriau mazesne, nei didesne. Taip akumas geriau isikrauna ir tarnauja ilgiau.
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda O kaip protingiau suktis su licio jonu akumu krovimu,
Tiesiog krauti su LiIon, LiPo pakrovėju, arba universaliu...
http://rcshop.lt/rcshoplt/827-universals-pakorvjai
Ličio jonų ir ličio polimerų, turbūt skirtingi. Jei tiktų šitie modeliukams skirti krovikliai, būtų faina, nes automobiliniai gerokai brangesni.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda Jei tiktų šitie modeliukams skirti krovikliai, būtų faina
Taip jau sutapo, kad buvau- esu modelistas, tad temoje ir kokių 15 metų naudoju panašius kroviklius automobilio ir motociklo akumams krauti.
turistux rašė:Žinutės nuoroda automobiliniai gerokai brangesni
Tiesiog automobilistus lengviau apgauti...
Paskutinius keturis, ar penkis metus naudoju tokį-
https://www.der-schweighofer.at/Ladegeraet-AC-DC-MODSTER-Charger-100-a211243
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Katys rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda Jei tiktų šitie modeliukams skirti krovikliai, būtų faina
Taip jau sutapo, kad buvau- esu modelistas, tad temoje ir kokių 15 metų naudoju panašius kroviklius automobilio ir motociklo akumams krauti.
Aaaa... o aš maniau, kad tu, Katinėli, čia iš lempos varai Gal į privatą pasiaiškinam, koks ten pigesnis (nes retai reiks - žiemą, turbūt) ir kuris man prabangaus motociklo ličio jonų akumo neužgrobins. Berods, va toks: http://eliiypower.co.jp/english/vc-file ... elease.pdf
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
draginoid rašė:Žinutės nuorodaMedeng rašė:Žinutės nuoroda parašyta greitu įkrovimu 4A užteks 1h, bet tai atrodo nelogiška , nes tada tik pusiau akumas bus įkrautas
O jis pas tave ir neiskrautas pilnai iki 0%
Jei itampa 12V ant klemu, tai, jei neklystu 50% likutis ikrovos.
Tuomet 4A*1h ir bus 4Ah prie tavo pradiniu 4.
Cia taip, paprastai, ant pirstu, paaiskinimas, nesigilinant i tech. subtilybes.
Tavo vietoje, isigyciau pakroveja, tikrai tinkanti moto akumus krauti.
Krovimo srove geriau mazesne, nei didesne. Taip akumas geriau isikrauna ir tarnauja ilgiau.
Šian įsigijau multimetrą ,pasimatavau, pasirodo maniškiam dar vis 12.6V, kas yra apie 90%. Net keista, kad akumas išimtas spalio vidurį ir taip gerai prasilaikė iki dabar, jau antrą sezoną Vadinasi ieškau sliekų ten, kur jų nereikėtų ieškoti Ir taip, tu teisus, 12V yra apie 50% pagal čia.
Dėkoju visiems atsakiusiems ir bandžiusiems paaiškinti
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda O kaip protingiau suktis su licio jonu akumu krovimu, kur dedami naujas Afrikas?
Gal pradžiai ne ličio jonų (kas yra sinonimas LiPo), o Li-Fe.. Visai skirtingos celių darbinės ir krovimo pabaigos įtampos. O protingiausia (jei nėra po ranka LiFe palaikančio) suktis su bet kokiu pakrovikliu, atjungiant krovimą prie 3.6x4 V.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
TomasJ rašė:Žinutės nuorodaturistux rašė:Žinutės nuoroda O kaip protingiau suktis su licio jonu akumu krovimu, kur dedami naujas Afrikas?
Gal pradžiai ne ličio jonų (kas yra sinonimas LiPo), o Li-Fe.. Visai skirtingos celių darbinės ir krovimo pabaigos įtampos. O protingiausia (jei nėra po ranka LiFe palaikančio) suktis su bet kokiu pakrovikliu, atjungiant krovimą prie 3.6x4 V.
Parašyta ant akumuliatoriaus ličio jonų. Sveria, tiksliau nesveria nieko - 1.300 kg. Kaip kokia tuščiavidurė kitaiska batareika. Įtampą rodo 13.16V.
Ką reiškia 3.6x4 V ?
Ir iš viso, man jį reikia krauti, ar viskas OK ir tik kambary per žiemą palaikyt?
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
turistux rašė:Žinutės nuoroda Ką reiškia 3.6x4 V ?
4 celes po 3.6V. Tai standartine itampa Li-ion celems.
Viskas su juo gerai, palyk ramybeje
Keturi ratai vežioja kuną, o du ratai - sielą.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
TomasJ paaiskink dar toki dalyka: akumo talpa 6Ah. Telefono - 3500mAH. Jei cia tiesiogiai taikoma aritmetika, tai kempinge pakroves telefona, moco jau neuzsivesiu? Ar kazkaip kitaip visa tai veikia?
Su 11Ah AGM akumu kempinge ir telefona pakraunu, ir salma, ir nieko ant akumo nepasijaucia - regeneruojasi jis kazkaip chemiskai, ar kaip visa tai vyksta - nesuprantu :-/
Su 11Ah AGM akumu kempinge ir telefona pakraunu, ir salma, ir nieko ant akumo nepasijaucia - regeneruojasi jis kazkaip chemiskai, ar kaip visa tai vyksta - nesuprantu :-/
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Turistux, baterijos talpa yra matuojama vat-valandomis (Wh) or ne amper-valandomis (Ah)
72Wh / 12V = 6Ah (arba 6,000 mAh).
72Wh / 12V = 6Ah (arba 6,000 mAh).
Drop a gear and disappear.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Decoy teisingai sako, tik kiek papildysiu. Energija, kuri yra sukaupta akumuliatoriuje yra matuojama ne Ah, o Wh.
Tavo 11Ah motociklo akumuliatorius turi tiek energijos: Wh=Ah*U=11Ah*12,7V=139,7
Tavo telefono baterija turi tiek energijos: Wh=Ah*U= 3Ah*3,7V=11,1
Taigi motociklo baterija savyje turi daugiau nei 10 kartu daugiau energijos. Pakroves telefona ir salma, tu is jos paimi apie 10% energijos, kurios trukumas ryte nepasijaucia
Tavo 11Ah motociklo akumuliatorius turi tiek energijos: Wh=Ah*U=11Ah*12,7V=139,7
Tavo telefono baterija turi tiek energijos: Wh=Ah*U= 3Ah*3,7V=11,1
Taigi motociklo baterija savyje turi daugiau nei 10 kartu daugiau energijos. Pakroves telefona ir salma, tu is jos paimi apie 10% energijos, kurios trukumas ryte nepasijaucia
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Aha, tai ličio akumas bus 6Ah x 13.2V = 79 Wh. Telefono 3.5Ah x 3.85V = 13 Wh. Jei pilnai sėdęs telefonas, išsiurbs 16% motociklo akumo. Nu, gal ir užsivesiu Bet akivaizdu, kad mano mintis po sėdyne darytis nuolat užmaitintą kroviklį ir kraut važiuojant nėra bloga.
Beverly 350 ST, CRF1000
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Kodėl neužsivesi? ir su 50 proc startuos motociklo variklis. Ne dyzelį sukti reikia. Pas mane su 11,8V kuriasi. Kas, pagal manualą, yra jaučiamai mažiau nei 50 proc. Šiltą - išvis nereikia pastangų sukti, tik lempas išjungti derėtu, kad žvakę bent vienam cilinde 'šautu'.
Drop a gear and disappear.
Viskas apie akumuliatorius motociklams
Decoy rašė:Žinutės nuoroda Kodėl neužsivesi? ir su 50 proc startuos motociklo variklis. Ne dyzelį sukti reikia. Pas mane su 11,8V kuriasi. Kas, pagal manualą, yra jaučiamai mažiau nei 50 proc. Šiltą - išvis nereikia pastangų sukti, tik lempas išjungti derėtu, kad žvakę bent vienam cilinde 'šautu'.
Pas Afriką du cilindrai ir keturios žvakės Paprastai būna, kad atvažiuoji į kempingą, viską pasikrauni per vakarą ir mocą vedi jau tik kitos dienos ryte - šaltą. Nu, bet po jūsų paaiškinimų, nebeatrodo situacija su ličio akumu taip apgailėtinai, kaip prieš tai
Beverly 350 ST, CRF1000
Grįžti į “Pradedančiųjų klausimai”
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra